Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet jotka "eivät saa naisia" eivät opettele tanssimaan? Ja kehitä huumorintajuaan? Niillä keinoin saa naisia.

Vierailija
30.11.2024 |

Juuri katsoin videon jossa kaksi harmaata ylipainoista pappaa tanssi biisin Bye bye bye tahtiin aika hyvin. Ja heti tuli sellainen olo, että jos olisin heidän ikäluokkaansa oleva mummeli, niin olisin kiinnostunut jos tuollaiset papat tulisivat iskemään.

Kuten eläinmaailmassakin, urokset houkuttelee naaraita tanssiliikkein, myös ihmisurokset tekevät vaikutuksen tanssilla, siksi ennen pariskunnat tapasivat tanssilavoilla ja diskoteekeissä joissa tanssittiin. Naisten keskuudessa on edelleen se uskomus, että miehen seksitaidot näkyy tanssitaidoissa.

Omat vanhempani tapasivat toisensa Seinäjoen raviradan tansseissa. Itse taas en ole mieheni kanssa koskaan tanssinut, mutta kyllä jos mun mies yhtäkkiä alkaisi tanssia, varsinkin paritanssia jossa mies vie, olisin ihan sulaa vahaa.

Aikoinaan koulussa oli pakko ysiluokkalaisten tyttöjen käydä tanssimassa liikuntatunnilla amiksen poikien kanssa. Muistan että se oli ihan kamalaa ja pahinta, mutta sitten oli yksi nuorimies joka osasi tanssia, minäkin ujo tyttö vaan liitelin pitkin liikuntasalia hänen käsivarsillaan kuin joku disneyprinsessa, se oli mieletön tunne, ja silloin oikein ymmärsin, miksi vanhempani käyvät tansseissa.

Oma mieheni valloitti minut huumorilla ja sen avulla olemme pysyneet yhdessä jo 24 vuotta.

Kommentit (228)

Vierailija
181/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nainen paljastuu kuitenkin hyvin pian hankalaksi, vaativaksi, tylsäksi ja paljon aikaa vieväksi lemmikiksi.

Oletko itse joka päivä helppo, joustava, mielenkintoinen, ja itseohjautuva lemmikki jonka tehtävä on miellyttää kumppania? 

Miksi odotat toiselta ihmiseltä tuollaisia asioita? En hetkeäkään usko että itse tuollaiseksi suostuisit. 

En ole, enkä suostuisi, mutta jos nainen ei ole tuollainen, niin silloin se "tyytyy" ja ongelmat on tulevaisuudessa taattuja.

Tällaiseen suhteeseen ei vain kannata panostaa aikaa tai resursseja.

Nyt piti kyllä vähän niellä oksennusta takaisin päin. Oikeasti, onko tuollaisia miehiä olemassa? Ei ihme että naiset eivät enää halua parisuhteeseen jos on vaarana että mies onkin tuollainen. 🤮

Vierailija
182/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampikin sisko tiesi, etten harrasta tanssimista. Vaativat, että nyt opetellaan. Kaikkien opetus oli vain sitä, että haukkuivat, kuinka kankea pökkelö olen. Olisi tyttöjen mielestä pitänyt osata jo ensimmäisellä kerralla. Meni kyllä halut oppia. Kynis.mies

Huonoja opettajia. Mene oikealle kurssille jossa on oikea opettaja. Minäkään en antaisi kumppaniehdokkaan opettaa minulle mitään hienosäätöä vaativaa, vaan mieluummin menisin jollekin kussillet

Meillä tanssikurssilla on kaikilla hymy herkässä eikä virheitä tekevää haukuta. Opastamisen hoitavat kurssin ammattitaitoiset ja varsin huumorintajuiset ohjaajat (meillä Bettina ja Jyrki). Tanssipari ei sitä opetusta ja palautetta anna.

Viejistä (yleensä miehiä) on näillä kursseilla koko ajan krooninen pula. Onneksi alkeiskurssilla osa mukana olevista naisista on opetelemassa myös vientiä jolloin paritta yhden vaihdon ajaksi jäävien naisten määrä on vain noin yksi kuudesta. Parinvaihto tiuhaan ja miehet saavat tanssia koko ajan. Lisää miehiä kurssille mukaan! 

Ilmaista tämä ei ole mutta kun kahden ja puolen tunnin (tauot tuossa mukana) tanssikerta maksaa vähän alle 20€ niin ei ole tämä kallis harrastus. Näin siis Keravan Taitokolmion alkeiskursseilla.

Itse käyn lisäksi diskossa tanssimassa yksin aina pari tuntia kerrallaan. Siinäkin puolensa vaikka paritanssiin verrattuna aika erilainen laji ja vaatii asianmukaisen kuulosuojauksen eli muusikon korvatulpat.

M59+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle tonnilla pattayalle...

Vierailija
184/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaitoon en ota kantaa mutta huumorintaju on synnynnäistä. Sitä on tai ei ole mutta opettelusta seuraa kömpelöä teennäisyyttä. Tunnen huumorintajuisia ja se tilannevitsailu tulee heillä luonnostaan oivaltavasti. 

Vierailija
185/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaitoon en ota kantaa mutta huumorintaju on synnynnäistä. Sitä on tai ei ole mutta opettelusta seuraa kömpelöä teennäisyyttä. Tunnen huumorintajuisia ja se tilannevitsailu tulee heillä luonnostaan oivaltavasti. 

Tämä on kyllä totta.

Huumoria on myös monenlaista ja eri tyylit puree eri porukoissa. Yleensä jotkut vaan ovat syntyjään hauskoja ja ovat sitä pienestä pitäen harjoittaneet. Kun jotkut ei-hauskat yrittää olla hauskoja voi tulla myötähäpeän hetkiä.

Vierailija
186/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tanssia ja huumorintajuakin löytyy. Ei vain samanlaista kuin unelmieni naisella, huumorintajua siis.

Vierailija
187/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaito ei ole synnynnäistä eli sitä voi kehittää. Ja kuten tuossa jo todettu on tanssikursseilla miehistä koko ajan puutetta. Osaan kursseista naisten määrä rajoittuu sen mukaan kuinka monta miestä sinne osallistuu.

Kun paritanssi on lisäksi kontaktilaji eli siinä toista tanssin aikana kosketetaan niin siinä ujolle miehelle erinomaisen hyödyllistä koulutusta. Kurssien kuluessa naisen kohtaaminen ja kosketus lakkaavat olemasta "iso asia" ja muuttuvat osaksi normaalia elämää.

Vierailija
188/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu samasta vuodelta 2020. Sen jälkeen lavatanssien suosio on vielä kasvanut.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3802780/miehet-hankkikaa-tanssitaito-ja…

Silloinkin löytyi paljon kommentteja joissa ajatus torjuttiin kelvottomana.

"Tätä on naisenpuutetta valittavalle miehelle useampikin ehdottanut. Mutta joillekin ei hyvät ideat kelpaa."

Jos hakee seuraa netin kautta niin tanssitaito ja mahdollisesti myös -harrastus miehen profiilissa mainittuna ei todellakaan miestä pahenna.

189/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen keskustelu aiheesta -

https://www.vauva.fi/keskustelu/5429986/espoolaismies-hsssa-kumppanin-e…

- ja siitä minun (äijän) kirjoittama vastaus:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tässä takavuosina tanssikurssilla. Kaikki muut osallistujat tulivat sinne pareittain. Minä jouduin harjoittelemaan soolona. Opettaja, olikohan nimeltään Musa Satson tai jotain sinne päin, kehotti minua pyytämään työkaveria mukaan. Kysyin, että täällä ole muita opettaja, joilla olisi aikaa harjoitella kanssani. Musa Satson äksyili, etta luulenko minä että tämä olisi joku eS-kårt-palvelu.

Minua on harvoin aikuisena itkettänyt, mutta tuon Musa Satsonin takia minulla nousi kyynelet silmiin. Haluaisin käydä tanssimassa (joskaan en enää haaveile kumppanista enkät perheestä), mutta kun jo kurssilla annetaan tuollaista palautetta, en viitsi.

190/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampikin sisko tiesi, etten harrasta tanssimista. Vaativat, että nyt opetellaan. Kaikkien opetus oli vain sitä, että haukkuivat, kuinka kankea pökkelö olen. Olisi tyttöjen mielestä pitänyt osata jo ensimmäisellä kerralla. Meni kyllä halut oppia. Kynis.mies

Huonoja opettajia. Mene oikealle kurssille jossa on oikea opettaja. Minäkään en antaisi kumppaniehdokkaan opettaa minulle mitään hienosäätöä vaativaa, vaan mieluummin menisin jollekin kussillet

Meillä tanssikurssilla on kaikilla hymy herkässä eikä virheitä tekevää haukuta. Opastamisen hoitavat kurssin ammattitaitoiset ja varsin huumorintajuiset ohjaajat (meillä Bettina ja Jyrki). Tanssipari ei sitä opetusta ja palautetta anna.

Viejistä (yleensä miehiä) on näillä kursseilla koko ajan krooninen pula. Onneksi alkeiskurssilla osa mukana o

Vaikuttaa tosi hienolts kurssilta ja reilulta opettajalta, ainakin edellisessä mainittuun Musa Satsoniin verrattuna. Kenties nähdään joskus kevätpuolella?

Vierailija
191/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin parillakin tanssikurssilla, ekat pakit tuli heti samantien kun oli ensin harjoiteltu yksinään ja sitten käskettiin hakemaan pari. No jotenkin sai kurssin kuitenkin suoritettua.

Pari vuotta kävin tanssilavoilla, ajatus oli että hakee kolmansiin pakkeihin asti. Parin vuoden yrittämisen jälkeen erään kerran joku nainen sitten lähti tanssimaankin. Oli vaan sellainen yllätys ettei muistanut yhtään mitä oli joskus aikanaan ajatellut puhua ja todella tiukasti joutui keskittymään että muisti suunnilleen miten jalkoja piti liikuttaa. Siihen loppui se harrastus kun en halunnut joka viikonloppu lähteä lavalle sillä mielellä että ehkä joskus parin vuoden päästä pääsee seuraavan kerran yrittämään tanssimista.

Vierailija
193/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin tässä takavuosina tanssikurssilla. Kaikki muut osallistujat tulivat sinne pareittain. Minä jouduin harjoittelemaan soolona. Opettaja, olikohan nimeltään Musa Satson tai jotain sinne päin, kehotti minua pyytämään työkaveria mukaan. Kysyin, että täällä ole muita opettaja, joilla olisi aikaa harjoitella kanssani. Musa Satson äksyili, etta luulenko minä että tämä olisi joku eS-kårt-palvelu.

Minua on harvoin aikuisena itkettänyt, mutta tuon Musa Satsonin takia minulla nousi kyynelet silmiin. Haluaisin käydä tanssimassa (joskaan en enää haaveile kumppanista enkät perheestä), mutta kun jo kurssilla annetaan tuollaista palautetta, en viitsi.

Olen ammatiltani tanssinopettaja ja se tarkoittaa että minun tanssimisestani täytyy maksaa. Jos haluat harjoitela kanssani niin veloitus on tuntihintani mukainen, työkaverin kanssa voit tanssia ilmaiseksi. Jos tämä tuli yllätyksenä niin mieti haluaako ravintolatarjota ruokasi ilmaiseksi tai hierooko hieroja sinua huvikseen.

Vierailija
194/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea ja selvittää millainen kurssin politiikka on parien vaihdon suhteen. Joillakin kursseilla sujuva parien vaihto on erikseen mainittuna jo esittelyn yhteydessä. Jos tästä ei ole mainintaa niin sitten asiaa on kysyttävä erikseen.

Jos tanssinopettaja lähtee jatkuvasti tanssittamaan paritonta niin silloin kyseinen opettaja ei ole katsomassa niiden muiden parien perään eli ei voi tehdä siltä osin opetustyötään. Meillä parittomat (naiset) eivät pitkään ehdi olla parittomina kun sitten tulee vaihto ja jonkun toisen (naisen) vuoro olla ilman tanssittajaa. En muista yhtään kertaa että joku mies olisi jäänyt parittomaksi.

Vierailija
195/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt en kyllä ymmärrä että miksi sinulle tuli paha mieli. Opettaja sanoi että voisit tanssia vaikka työkaverin kanssa ja sinulle niin paha mieli että rupesi itkettämään? Avaa vähän tätä juttua, muuten en ymmärrä.

196/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on harvoin aikuisena itkettänyt, mutta tuon Musa Satsonin takia minulla nousi kyynelet silmiin. Haluaisin käydä tanssimassa (joskaan en enää haaveile kumppanista enkät perheestä), mutta kun jo kurssilla annetaan t

Olin maksanut kurssista, ystävä hyvä. Rahalla, pitänee lisätä.

197/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ördög kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on harvoin aikuisena itkettänyt, mutta tuon Musa Satsonin takia minulla nousi kyynelet silmiin. Haluaisin käydä tanssimassa (joskaan en enää haaveile kumppanista enkät perheestä), mutta kun jo kurssilla annetaan t

Olin maksanut kurssista, ja kuvittelin saavani hyvää opetusta. Mutta kurssille oli saapunut ainoastaan pareja, ja ope rupesi vaatimaan minua, sinkkua, järjestämään parini itse. Hitto, jos minun olisi niin helppo pyytää naista ulos, en olisi tarvinnut tulla mokomalle kurssille.

198/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea ja selvittää millainen kurssin politiikka on parien vaihdon suhteen. Joillakin kursseilla sujuva parien vaihto on erikseen mainittuna jo esittelyn yhteydessä. Jos tästä ei ole mainintaa niin sitten asiaa on kysyttävä erikseen.

Jos tanssinopettaja lähtee jatkuvasti tanssittamaan paritonta niin silloin kyseinen opettaja ei ole katsomassa niiden muiden parien perään eli ei voi tehdä siltä osin opetustyötään. Meillä parittomat (naiset) eivät pitkään ehdi olla parittomina kun sitten tulee vaihto ja jonkun toisen (naisen) vuoro olla ilman tanssittajaa. En muista yhtään kertaa että joku mies olisi jäänyt parittomaksi.

Etkö muista? No hyvä tietää että olin poikkeustapaus ja onnettoman sattuman uhri. Mutta oikeassa olet, tajusin itsekin että jos menen tanssikurssille uudestaan, otan selville millainen parinvaihtopolitiikka siellä on. Ja ennen kaikkea että pareja VARMASTI on kaikille, ainakin miehille...

Vierailija
199/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaitoinen mies on auttamatta tohvelisankari.

Ei tanssiminen tarvitse taitoa sen enempää kuin karaoke tarvitse laulutaitoa.  

Kauneimmat naiset löytyy aina tanssilattialta ;)

Tanssitaitoinen mies on kunkku. Karismaattiset tanssijat voivat olla vaikka minkä näköisiä ja heidän käsivarsillaan vaan liitelee. Mekaanisesti tanssiva mies on vielä oppipoika ja tarvitsee niitä kilometrejä alleen. 

Vierailija
200/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein usko, että huumorintajua voisi muka kehittää. Sitä joko on tai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi