Miksi miehet jotka "eivät saa naisia" eivät opettele tanssimaan? Ja kehitä huumorintajuaan? Niillä keinoin saa naisia.
Juuri katsoin videon jossa kaksi harmaata ylipainoista pappaa tanssi biisin Bye bye bye tahtiin aika hyvin. Ja heti tuli sellainen olo, että jos olisin heidän ikäluokkaansa oleva mummeli, niin olisin kiinnostunut jos tuollaiset papat tulisivat iskemään.
Kuten eläinmaailmassakin, urokset houkuttelee naaraita tanssiliikkein, myös ihmisurokset tekevät vaikutuksen tanssilla, siksi ennen pariskunnat tapasivat tanssilavoilla ja diskoteekeissä joissa tanssittiin. Naisten keskuudessa on edelleen se uskomus, että miehen seksitaidot näkyy tanssitaidoissa.
Omat vanhempani tapasivat toisensa Seinäjoen raviradan tansseissa. Itse taas en ole mieheni kanssa koskaan tanssinut, mutta kyllä jos mun mies yhtäkkiä alkaisi tanssia, varsinkin paritanssia jossa mies vie, olisin ihan sulaa vahaa.
Aikoinaan koulussa oli pakko ysiluokkalaisten tyttöjen käydä tanssimassa liikuntatunnilla amiksen poikien kanssa. Muistan että se oli ihan kamalaa ja pahinta, mutta sitten oli yksi nuorimies joka osasi tanssia, minäkin ujo tyttö vaan liitelin pitkin liikuntasalia hänen käsivarsillaan kuin joku disneyprinsessa, se oli mieletön tunne, ja silloin oikein ymmärsin, miksi vanhempani käyvät tansseissa.
Oma mieheni valloitti minut huumorilla ja sen avulla olemme pysyneet yhdessä jo 24 vuotta.
Kommentit (228)
Loppujen lopuksi parisuhde ei kuitenkaan perustu sille, että osaa tanssia. Ap:n jutut nyt taas siitä, miten omat vanhempansa ovat tavanneet, ovat juttuja ajalta ennen sateita. Silloin tavattiin tanssipaikoissa, missä sinä nyt näytät muuvisi, kun yökerhotkin alkaa kadota. Hyppelet jotain bye bye bye'ta jossain Prisman lattioilla?
Huumori on tärkeä asia, mutta ei tuosta vain opettavissa. Muutenkin nämä jutut - saat naisia, kun olet vain parempi, niin on tavallaan itsestään selviä. mm. huumorin esiintuominen edellyttää riittävää itseluottamusta, ja se yleensä on haaste, jos pohjalla on paljon huonoja kokemuksia.
Ehdottomasti tanssikurssille, jolla on jatkuva parinvaihto. Silloin jokainen pääsee tanssimaan sen salin parhaan ja myös huonoimman kanssa.
Siellä saa myös vinkkejä, että mille lavalle jengi on illalla tai vkl menossa. Kannattaa kuunnella herkällä korvalla, niin tilaisuuksia tulee. Lavoilla ollaan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Lavatanssit on katoavaa kansanperinnettä. Kävin parilla eri kurssilla ja opettelin perusteet useasta eri tanssista muttei lavatansseissa ole alle 4kymppisiä naisia. Toki noista tanssikursseista oli hyötyä, että rytmitajua ja askeleita voi soveltaa myös yökerhossa.
M38
Kyllä käy nuoriakin
Olen ammatiltani tanssinopettaja ja se tarkoittaa että minun tanssimisestani täytyy maksaa. Jos haluat harjoitela kanssani niin veloitus on tuntihintani mukainen, työkaverin kanssa voit tanssia ilmaiseksi. Jos tämä tuli yllätyksenä niin mieti haluaako ravintolatarjota ruokasi ilmaiseksi tai hierooko hieroja sinua huvikseen.
Olet ilmeisesti innostunut ravintolavertauksista. Kuvittele siis, että haluat mennä hienoon ravintolaan nauttimaan lohta tai riekkoa. Varaat pöydän, maksat ateriasta etukäteen. Kun istut pöytään, keittiömestari tulee kysymään, että olenko tuonut lohen tai riekon mukanani. Olisi nimittäin pitänyt tehdä niin... Vähän tuollaisena koin tanssiopettajalta saamani kohtelun.
Ei ole tullut syntymälahjana tarpeeksi rytmi tai huumorintajua, niin ei onnistu kumpikaan. Ja tanssiessa joutuisi liian lähelle naista, eikä pikkuveli pysyisi kurissa sellaisessa tilanteessa, vaan alkaisi elää omaa elämäänsä!
Kylläpä luulet itsestäsi liikoja. Miehesi ei ehkä saanut parempaa kuin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut syntymälahjana tarpeeksi rytmi tai huumorintajua, niin ei onnistu kumpikaan. Ja tanssiessa joutuisi liian lähelle naista, eikä pikkuveli pysyisi kurissa sellaisessa tilanteessa, vaan alkaisi elää omaa elämäänsä!
Hyvinhän nuo venäiset ja etelänukot tanssii. Muslimit ei juuri Arabianniemimaalla tanssi mutta omaavat siitä huolimatta venäläisiä ja brasilialaisia korkeamman syntyvyysasteen. Saudi-Arabian kruununprinssille olisi loukkaus katsoa balettia valtiovierailulla Venäjälle.
Ördög kirjoitti:
Olen ammatiltani tanssinopettaja ja se tarkoittaa että minun tanssimisestani täytyy maksaa. Jos haluat harjoitela kanssani niin veloitus on tuntihintani mukainen, työkaverin kanssa voit tanssia ilmaiseksi. Jos tämä tuli yllätyksenä niin mieti haluaako ravintolatarjota ruokasi ilmaiseksi tai hierooko hieroja sinua huvikseen.
Olet ilmeisesti innostunut ravintolavertauksista. Kuvittele siis, että haluat mennä hienoon ravintolaan nauttimaan lohta tai riekkoa. Varaat pöydän, maksat ateriasta etukäteen. Kun istut pöytään, keittiömestari tulee kysymään, että olenko tuonut lohen tai riekon mukanani. Olisi nimittäin pitänyt tehdä niin... Vähän tuollaisena koin tanssiopettajalta saamani kohtelun.
Huono vertaus. Osuvampi olisi jos menisit ravintolaan ja kun ruoka tulee pöytään, vaatisit että kokki istuisi syömään kanssasi ja jättäisi muiden asiakkaiden annokset kokkaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssitaitoinen mies on auttamatta tohvelisankari.
Ei tanssiminen tarvitse taitoa sen enempää kuin karaoke tarvitse laulutaitoa.
Kauneimmat naiset löytyy aina tanssilattialta ;)
Höpö, höpö. Kyllä vaatii taitoa molemmat lajit. Mikään ei ole niin kauheaa katseltavaa, kun tanssitaidoton luulee osaavansa tanssia. Sama karaoken kohdalla, kun ihminen, joka ei pysy sävelessä ollenkaan, luulee osaavansa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nainen paljastuu kuitenkin hyvin pian hankalaksi, vaativaksi, tylsäksi ja paljon aikaa vieväksi lemmikiksi.
Oletko itse joka päivä helppo, joustava, mielenkintoinen, ja itseohjautuva lemmikki jonka tehtävä on miellyttää kumppania?
Miksi odotat toiselta ihmiseltä tuollaisia asioita? En hetkeäkään usko että itse tuollaiseksi suostuisit.
En ole, enkä suostuisi, mutta jos nainen ei ole tuollainen, niin silloin se "tyytyy" ja ongelmat on tulevaisuudessa taattuja.
Tällaiseen suhteeseen ei vain kannata panostaa aikaa tai resursseja.
Nyt piti kyllä vähän niellä oksennusta takaisin päin. Oikeasti, onko tuollaisia miehiä olemassa? Ei ihme että naiset eivät enää halua parisuhteeseen jos on vaarana että mies
Aha rouva refluksi ilmoittautui, ettei siihen kannata panostaa aikaa tai resursseja.
Osaan tanssia saksan polkaaa tyylipuhtaasti. Osaan myös kertoa hyviä vitsejä kansainvälisistä. Naiset ei arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt piti kyllä vähän niellä oksennusta takaisin päin. Oikeasti, onko tuollaisia miehiä olemassa? Ei ihme että naiset eivät e
Aha rouva refluksi ilmoittautui, ettei siihen kannata panostaa aikaa tai resursseja.
Hyvä että ymmärrät pysyä kaukana, sinulta en mitään haluakaan.
Fiksut miehet ovat kuitenkin minuun panostaneet huomattavastikin ja pitäneet kuin kukkaa kämmenellä, kohdelleet kuin kuningatarta. Nykyiseni sanoin olen parasta jota hänelle on koskaan tapahtunut, eikä ollut tietoinen kuinka onnellinen parisuhteessa voi olla.
Ensimmäinen mieheni kuolinpedillään sanoi hyvin vastaavaa.
Ilmeisesti olen huomattavan panostamisen arvoinen. 😊
Ei ole olemassa mitään yhtenäistä huumorintajun laatustandardia jonka voisi opetella tai johon voisi kouluttautua. Sinulle hyvä vitsi voi olla jollekulle toiselle haukotus tai ihmettelyn aihe, mikäs tässä nyt muka naurattaa? Huumori on makuasia ja niistä ei todellakaan kannata alkaa kiistelemään.
Vierailija kirjoitti:
Ördög kirjoitti:
Huono vertaus. Osuvampi olisi jos menisit ravintolaan ja kun ruoka tulee pöytään, vaatisit että kokki istuisi syömään kanssasi ja jättäisi muiden a
No johan oli kömpelö yritelmä. Olin maksanut palvelusta. Palvelun tuottaja selitti vasta paikan päällä, että minun olisi itse pitänyt tuoda mukanani tarvittava materiaali (jos ilmaus sallitaan). Ja palvelua ei herunut.
Iloiset, tanssitaitoiset miehet ovat kovaa valuuttaa!!! Suosittelen todella.
Jos asut yliopistokaupungissa ja olet nuori, mene jonkun opiskelijajärjestön tai osakunnan tanssikunssille tanssimaan paritansseja. :) Vinkki!
Me vanhemmat sitten odottelemme kesän lavatansseja
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään yhtenäistä huumorintajun laatustandardia jonka voisi opetella tai johon voisi kouluttautua. Sinulle hyvä vitsi voi olla jollekulle toiselle haukotus tai ihmettelyn aihe, mikäs tässä nyt muka naurattaa? Huumori on makuasia ja niistä ei todellakaan kannata alkaa kiistelemään.
Aina voi opetella kevyempää ja hauskempaa asennetta, jossa huumori kukkii itsestään
Miksi haluaisit hurmata kaikki? Yksi riittää.
Tanssitaito ja supliikki (ja ulkonäkö ja jännis mutta niitä ei saa sanoa) T: me ei- pinnalliset
Hahhaa kun olette säälittävä te koko elämäksenne yksin jäävät! T: me "empaattisemmat"
Vierailija kirjoitti:
Iloiset, tanssitaitoiset miehet ovat kovaa valuuttaa!!! Suosittelen todella.
Jos asut yliopistokaupungissa ja olet nuori, mene jonkun opiskelijajärjestön tai osakunnan tanssikunssille tanssimaan paritansseja. :) Vinkki!
Me vanhemmat sitten odottelemme kesän lavatansseja
Mikä niistä osakuntien tai opiselijajärjestöjen tanssikursseista tekee erilaisia? Veikkaisin myös, että jos sellaisia ylipäätän järjestään, niin ne on järjetöjen jäsenille.
Vierailija kirjoitti:
Tanssitaito ja supliikki (ja ulkonäkö ja jännis mutta niitä ei saa sanoa) T: me ei- pinnalliset
Hahhaa kun olette säälittävä te koko elämäksenne yksin jäävät! T: me "empaattisemmat"
Huumorintaju ja yhteinen hauska ovat kaikkea muuta kuin pinnallisia juttuja. Se, että voi yhdessä pitää hauskaa on parisuhteen liima, ja ilman sitä parisuhteella ei ole mitään mahdollisuuksia.
Ihminen ei ole onnellinen jos hänellä ei koskaan ole hauskaa.
Niinpä, pitää vain tunnistaa kenellä on samanlainen huumorintaju niin voipi tulla match. Kyllä kai kaikilla jonkunlainen on.