Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolaismies HS:ssä: Kumppanin etsinnässä tulisi ottaa käyttöön tämä vanha konsti: lavatanssit

Vierailija
17.01.2024 |

oho

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii yhtä hyvin kuin "menet vaan sisälle ja kysyt töitä, niin minäkin sain silloin 70-luvulla."

Vierailija
2/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vanhoja paritansseja ei voi tanssia koskettamatta, joten ne luokitellaan nykyään ahdisteluksi. Syyte tulee miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lava otetaan kotona ja sitten lähdetään tanssiravintolaan

Vierailija
4/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko nämä tyhjilleen jääneet Padel hallit muuttaa tanssilavoiksi? Sinne pariutumattomien olisi pakko mennä vaikka sen neljä kertaa kuukaudessa, tai työmarkkinatuesta nipistetään.

Tietenkin tehtäisiin kirjallinen sopimus kolmena kappaleena siitä, että tanssipartneri saa koskea fyysisesti niihin kehon osiin, jotka on merkitty kädenkuvalla ja tunnusvärillä.

Vierailija
5/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän porukka enää edes jaksa tanssia kun ollaan niin lihavia ja/tai huonokuntoisia.

Vierailija
6/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni neuvo on huono.

Hyvin harva mies viihtyy missään tanssimiseen liittyvässä.

Urheilutreffit soveltuu paremmin, koska suurin osa sinkkumiehistä urheilee.

Valtion pitäisi järjestää sinkku-urheilutapahtumia.

Vierailija
7/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tosi kivaa opiskelijoiden  tanssikurssilla ystävättären kanssa. Parit vaihtuivat ja oli jopa miehiä paikalla. Itse olin vähän yli-ikäinen. Mutta yhdessä kikatettiin "tuleekohan Battery-mies ens kerralla?" "Tai se nuttura mies?"jne.

Tanssin opettelussa on mukavaa kun jää rikkoontuu siihen, kun on kaksi vasenta jalkaa. Kuitenkin saa olla lähellä ja tehdä vähän "tutkimustyötä".

Vierailija
8/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kasvokkain kohtaaminen on aina paras tapa tutustua. Puitteet siihen on nykyään hukassa kun kaikki vain ovat ruudun takana.

Vierailija
9/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut naiset ei halua tanssia meidän rumien miesten kanssa. Olin kerran lavatansseissa niin kaikki muut tanssi siellä ja minua rumilusta ei kukaan hakenut tanssimaan.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
10/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään 50-v nuorempaa ei humppatanssit kiinnosta. -80-luvulla yksi opiskelutoveri löysi kumppanin Pavilta ,mutta olisi kyllä kannattanut jättää väliin. Ne, jotka harrastaa lavatansseja harrastaa niitä sen valmiin kumppanin kanssa.

Vierailija
11/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valtion? Mikseivät sinkut järjestä sinkkutapahtumia? Ai niin, ne oma-aloitteisuuden omaavat eivät ole sinkkuja kauaa, ainoastaan ne jotka eivät osaa itse tehdä mitään oman elämänsä parantamiseksi vaan tarvitsevat kaikkeen valtion tai äidin ohjaavaa kättä.

Vierailija
12/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii kyllä oikeasti, jos etsii 50+v seuraa.

t. nuori nainen, joka on käynyt lavatansseissa

Vierailija
13/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii joillekin plus 70 vee maalaisille eläkeläisäijille.

Vierailija
14/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilevalle sinkkunaiselle on niin kipeästi kysyntää, että sinkku-urheilutapahtuma olisi täynnä vain miehiä.

Vierailija
15/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko nämä tyhjilleen jääneet Padel hallit muuttaa tanssilavoiksi? Sinne pariutumattomien olisi pakko mennä vaikka sen neljä kertaa kuukaudessa, tai työmarkkinatuesta nipistetään.

Tietenkin tehtäisiin kirjallinen sopimus kolmena kappaleena siitä, että tanssipartneri saa koskea fyysisesti niihin kehon osiin, jotka on merkitty kädenkuvalla ja tunnusvärillä.

Paritusta by kela 60-luvun twistillä.

Mitä tehtäisiin niille, jotka haluavat olla sinkkuja tai ovat aseksuaaleja? 

Vierailija
16/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii kyllä oikeasti, jos etsii 50+v seuraa.

t. nuori nainen, joka on käynyt lavatansseissa

Aika vanhanaikaista, elävät varmaan uudestaan jotain 50-lukua.

Vierailija
17/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paritusta by kela 60-luvun twistillä.

Mitä tehtäisiin niille, jotka haluavat olla sinkkuja tai ovat aseksuaaleja? 

40-50-lukua tuo on.

Vierailija
18/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valtion? Mikseivät sinkut järjestä sinkkutapahtumia? Ai niin, ne oma-aloitteisuuden omaavat eivät ole sinkkuja kauaa, ainoastaan ne jotka eivät osaa itse tehdä mitään oman elämänsä parantamiseksi vaan tarvitsevat kaikkeen valtion tai äidin ohjaavaa kättä.

Valtion ei pidä harjoittaa parittamista eikä ihmiskauppaa.

Vierailija
19/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyköön niissä ne joista tykkää. Itse en tykkää, se koko ajatus että siellä ollaan tyrkyllä ja jonkun täytyy hakea tanssimaan on minusta nöyryyttävä varsinkin jos ei ole niitä ulkoisesti viehättäviimpiä joita paljon haetaan. Itse kokeilin käydä jossain vaiheessa, mutta tuli koulukiusaamis-flashbackit siitä kun miehet arvioivat kuin karjaa eivätkä hakeneet minua koskaan tanssimaan (ja jos itse hain, ei haluttu, tai jos haluttiin, vaivautunut tunnelma ja koko ajan muualle katselua tanssiessakin). Tuo on taas vaan yksi hyvin ulkonäkökeskeinen tapa pariutua lisää, ja siellä pärjää ne jotka Tinderissäkin. Minä tanssin mieluummin jossain missä voi tanssia yksin, ja etsin paria eri tavalla, henkiset ominaisuudet edellä.

Vierailija
20/105 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.

Melkein kaikki jutut mitä lavatansseista olen lukenut, kertovat siitä kuinka sinne mennään ainoastaan TANSSIMAAN ja nauttimaan musiikista. Alkoholia ei kukaan ota, varusteet on tekniset.

Mitenkä siihen ajatusmalliin sopii se, että paikalle tulee jengiä pariutumismielessä eikä tanssin takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän