Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet jotka "eivät saa naisia" eivät opettele tanssimaan? Ja kehitä huumorintajuaan? Niillä keinoin saa naisia.

Vierailija
30.11.2024 |

Juuri katsoin videon jossa kaksi harmaata ylipainoista pappaa tanssi biisin Bye bye bye tahtiin aika hyvin. Ja heti tuli sellainen olo, että jos olisin heidän ikäluokkaansa oleva mummeli, niin olisin kiinnostunut jos tuollaiset papat tulisivat iskemään.

Kuten eläinmaailmassakin, urokset houkuttelee naaraita tanssiliikkein, myös ihmisurokset tekevät vaikutuksen tanssilla, siksi ennen pariskunnat tapasivat tanssilavoilla ja diskoteekeissä joissa tanssittiin. Naisten keskuudessa on edelleen se uskomus, että miehen seksitaidot näkyy tanssitaidoissa.

Omat vanhempani tapasivat toisensa Seinäjoen raviradan tansseissa. Itse taas en ole mieheni kanssa koskaan tanssinut, mutta kyllä jos mun mies yhtäkkiä alkaisi tanssia, varsinkin paritanssia jossa mies vie, olisin ihan sulaa vahaa.

Aikoinaan koulussa oli pakko ysiluokkalaisten tyttöjen käydä tanssimassa liikuntatunnilla amiksen poikien kanssa. Muistan että se oli ihan kamalaa ja pahinta, mutta sitten oli yksi nuorimies joka osasi tanssia, minäkin ujo tyttö vaan liitelin pitkin liikuntasalia hänen käsivarsillaan kuin joku disneyprinsessa, se oli mieletön tunne, ja silloin oikein ymmärsin, miksi vanhempani käyvät tansseissa.

Oma mieheni valloitti minut huumorilla ja sen avulla olemme pysyneet yhdessä jo 24 vuotta.

Kommentit (228)

Vierailija
161/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampikin sisko tiesi, etten harrasta tanssimista. Vaativat, että nyt opetellaan. Kaikkien opetus oli vain sitä, että haukkuivat, kuinka kankea pökkelö olen. Olisi tyttöjen mielestä pitänyt osata jo ensimmäisellä kerralla. Meni kyllä halut oppia. Kynis.mies

Vierailija
162/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet, jotka ei saa naisia...

Vastaus on, että ehdotetut temppuradat eivät ole sen arvoisia.

Se nainen paljastuu kuitenkin hyvin pian hankalaksi, vaativaksi, tylsäksi ja paljon aikaa vieväksi lemmikiksi.

Kyllä ennen parisuhteeseen ryhtymistä pitää tutustua kunnolla toiseen. Eikä se mikään temppurata ole, normaalia ihmisenä olemista, kyllä ihmisenkin pitää osata kosiskella kuten eläimetkin tekee, ihminenhän on eläin vaikka poikkeaakin muutamissa asioissa muista eläimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useampikin sisko tiesi, etten harrasta tanssimista. Vaativat, että nyt opetellaan. Kaikkien opetus oli vain sitä, että haukkuivat, kuinka kankea pökkelö olen. Olisi tyttöjen mielestä pitänyt osata jo ensimmäisellä kerralla. Meni kyllä halut oppia. Kynis.mies

Mikä sisko? Jos nyt oikeasti haluat opetella jotain tiettyä tanssia, mene työväenopiston kurssille. Tai sitten tanssit yökerhossa ihan vaan niinkuin haluat liikkua.

Vierailija
164/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet, jotka ei saa naisia...

Vastaus on, että ehdotetut temppuradat eivät ole sen arvoisia.

Se nainen paljastuu kuitenkin hyvin pian hankalaksi, vaativaksi, tylsäksi ja paljon aikaa vieväksi lemmikiksi.

Kyllä ennen parisuhteeseen ryhtymistä pitää tutustua kunnolla toiseen. Eikä se mikään temppurata ole, normaalia ihmisenä olemista, kyllä ihmisenkin pitää osata kosiskella kuten eläimetkin tekee, ihminenhän on eläin vaikka poikkeaakin muutamissa asioissa muista eläimistä.

Viekää poikanne heti 18v thaimaan h-kaduille ihan vaan katsomaan, mikä se naisen arvo oikeasti on ja että ei ole mitään tarvetta nostaa naista korokkeelle.

Naisia on maailmassa yli 4 000 000 000 kpl.

Se väliinpitämättömyys näkyy nimittäin ulospäin itsevarmuutena ja se saa naiset tuntemaan, että tämä mies pitää ansaita.

Vierailija
165/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaitoinen mies on auttamatta tohvelisankari.

Vierailija
166/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaitoinen mies on auttamatta tohvelisankari.

Ei tanssiminen tarvitse taitoa sen enempää kuin karaoke tarvitse laulutaitoa.  

Kauneimmat naiset löytyy aina tanssilattialta ;)

Vierailija
167/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju vaatii älyä. Tyhmä kuvittelee olevansa huumorimiehiä kun sönköttää p*llusta, rasismista yms. 

Tätä itsekin ajattelin kommentoida hyvä että joku muukin on kommentoinut eli ei sitä niin vaan kehitetä, vaatii älyä. Toki siltikin voi kehittää ja varmaan kehittyykin jos pilke silmäkulmassa on ihmisten kanssa tekemisissä. Oman asenteen voisi myös tsekata. 

Vierailija
168/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei auta mitäön jos mies on ruma ja köyhä. Ujokin lisäksi ja introvertti.

Ruma ja köyhä eivät ole esteitä. Negatiivinen ankeuttajarussukka on este.

Ruma-itrovertti-köyhimyskin voi tuoda hyvää tunnetta, lämpöä, hellyyttä ja rakkautta, mutta ankeuttaja ei tuo mitään hyvää.

Ankeat, jankkaajat ja nillittäjät eivät tuo yhtään mitään hyvää mukanaan. 

P. S. Seurustelin pitkään ruman ja köyhän introvertin kanssa. Hän on yhä yksi hienoimmista ihmisistä joita tiedän. Jos hän olisi halunnut lapsia niin olisin varmaan yhä häneen todella rakastunut... 

Vierailija
169/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin ilman kuin alan pelleksi.

Mitä pelleä siinä on että osaa nauttia elämästä, iloita ja pitää hauskaa muiden ihmisten kanssa? Sehän on tärkein asia kaikissa vähänkään läheisemmissä ihmissuhteissa. Kukaan ei katsele kaveria tai puolisoa jonka kanssa ei koskaan ole hauskaa. 

Olen aina inhonnut noita tyhjännaurajia ja -naurattajia. En ole koskaan tavannut naista, joka olisi ollut sillä tavalla hauska, että hänen kanssaan ajan viettäminen olisi hauskaa.

Jos noin on, sellaista naista ei ole olemassakaan, joka kelpaisi puolisoksi.

Se on nuin, mutta ei sillä tavalla kuin yksinkertaisestettuna ymmärsit. 

Minulla on myös sen tyylinen huumorintaju että aivan jokaisen ihmisen kanssa se ei mätchää, mutta sitten kun se oikea kerran sattui kohdalle niin se oli menoa se.

Se, kun joillain huumori ja kemia sattuu yhteen, näyttää ulospäin siltä että tyhjää nauravat, vaikka kyse onkin siitä että kukaan ei pysty siihen heidän euforiakuplaansa joka osuu juuri täsmälleen yhteen.

Kun se oikea osuu kohdalle niin siinä ei naureta tyhjää vaan todella feromonihuuruista koko elämän merkitystä, sellaista joka vaan synkkaa niin täydellisesti että on kuin ajatuksia luettaisiin ja päässä elettäisiin. 

Tämä ei ole pelkästään naisten juttu, vaan ymmärtääkseni miehille jopa yleisempää kuin naisille. Tämän vuoksi on kirjoitettu runoja, lauluja... Sodittu sotia, muutettu maailmaa jne. 

Vierailija
170/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja opettajia. Mene oikealle kurssille jossa on oikea opettaja. Minäkään en antaisi kumppaniehdokkaan opettaa minulle mitään hienosäätöä vaativaa, vaan mieluummin menisin jollekin kussillet

Vierailija
171/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori perustuu kykyyn oivaltaa asiayhteyksiä. Hyvän huumorin ja typeryyden raja on hiuksenhieno. Siinä juuri se idea.

Jos olet syntymässä saanut kaksi vasenta jalkaa, ja pissa-kakka-pieru-tyyppisen huumorin, niin paljon ei ole tehtävissä. Ainakin vaatii työtä.

Vierailija
172/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ujous ja nörtihkö olemus riittää. Voi jäädä kokonaan seurusteluelämän ulkopuolelle ja jos uskaltaakin yrittää tutustua niin vastaukset ovat tyyliä "häivy friikki"

Jos tästä sitten katkeroituu (kukapa ei) niin onkin jo "incel" ja kaltaisesi, joita syyhyttää päästä leimaamaan ja haukkumaan, voivat alkaa.

Ja sitten nimeätte itsenne "myötätuntoisemmiksi"!

Ja tietyissä piireissä ujous ja nörttiys on niitä kysytyimpiä piirteitä... Itse asiassa ovat todella kysyttyä sorttia kunhan tulee ilman nepsyjä ja autismia.

Vierailija
173/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta tuo itseironiakin on aika jännä juttu. Itse arvostan sitä ihmisissä, se tekee henkilöstä jollain tapaa helposti lähestyttävämmän, rennon. Mutta onko itseironian käytössä alueellisia eroja? Itse olen tottunut itseironiaan jo lapsuudessa, mutta täällä missä aukuisuuttani elän, siihen törmää tosi vähän.

Itseironia otetaan huonona itsetuntona. Mulle on sanottu monesti, että vähättelen itseäni tai että olen liian ankara itselleni, jolloin olen joutunut hämmentyneenä selittämään, että sehän oli huumoria, itseironiaa. Olen myös huomannut, että itseironiaa käyttävää henkilöä pidetään vähän hölmönä, yksinkertaisena, kun kertoa nyt kaikille nolot mokansa tai heikkoutensa.

Olen siis nainen ja törmään tähän työelämässä naisten kanssa. Mutta myös paikallinen mieheni ja hänen perheensä ei käytä itseironiaa, eivätkä myöskään ymmärrä sitä. 

Itseironia on eri asia kuin itsensä vähättely. Itsensä vähättely on jotenkin surullista, itseironia vaatii taitoa ja tilannetajua ja on todella harvinainen huumori hallita

Itsensä mollaaminen ja vähättely ei ole yhtään hauskaa vaan kauhean vaivaannuttavaa. 

Vierailija
174/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse joka päivä helppo, joustava, mielenkintoinen, ja itseohjautuva lemmikki jonka tehtävä on miellyttää kumppania? 

Miksi odotat toiselta ihmiseltä tuollaisia asioita? En hetkeäkään usko että itse tuollaiseksi suostuisit. 

Vierailija
175/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka yrittävät olla huumorintajuisia, ovat naisten mielestä usein juuri niitä kaikkein kauheimpia tapauksia, koska emme jaa naisten kanssa samanlaista arvomaailmaa.

Tanssiminen on menneen ajan juttu ja nykytanssit, no ne on 98% vähemmistöseksuaalisten juttu.

T suosittelen ihan uusia kikkoja, tanssi ja huumori ei vain enää ole se juttu

Vierailija
176/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ymmärrä mun huumoria, voisivat opetella ymmärtämään vähän rankempaa ja mustaa huumoriakin

Esimerkiksi vitsit ja sketsit ovat 99% olleet erilaisiin vähemmistöryhmiin kohdistuvia ja heitä vahvasti pilkkaavia.

Nämähän on naisten woketuksen takia nykyään kielletty, joten huumori on nykyään "välitön turn off".

Vierailija
177/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse joka päivä helppo, joustava, mielenkintoinen, ja itseohjautuva lemmikki jonka tehtävä on miellyttää kumppania? 

Miksi odotat toiselta ihmiseltä tuollaisia asioita? En hetkeäkään usko että itse tuollaiseksi suostuisit. 

En ole, enkä suostuisi, mutta jos nainen ei ole tuollainen, niin silloin se "tyytyy" ja ongelmat on tulevaisuudessa taattuja.

Tällaiseen suhteeseen ei vain kannata panostaa aikaa tai resursseja.

Vierailija
178/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kuin eka sivun , joten en tiedä mitä tänne on vastailtu.  Mutta oma näkemykseni on tässä:  ensinnäkin minkä ikäinen ap on?  Seitsemänkymppinen?

Nuoret ei tanssi eikä siis valloita toisiaan millään tanssitaidoillaan.  Tanssiravintoloita ei taida enää ollakaan, saati ennenvanhaisia tanssipaikkoja, lavoja ja erilaisia seurojentaloja jne.

Edes diskoja ei ole enää.

Kolmekymppinen lapsenlapseni (miespuolinen) ei ole ikinä elämässään ottanut yhtään tanssiaskelta.

Itse kuulun tanssisukupolveen, olen jo päälle 70 v.  Minun nuoruudessani tanssipaikoille mentiin aina isoilla porukoilla, ja myöhemmin kuvioon tulivat ne tanssiravointolat.  Niissä tietysti perimmäisin tarkoitus oli - ei niinkään se tanssiminen - vaan toisen sukupuolen kohtaaminen.  Monet avioliitot ovat alkaneet tanssipaikoilta.

Toinen juttu on se, että kyllähän naisista oli kivaa, jos mies osasi tanssia.  Monet myös toivoivat, että se mahdllinen tuleva rakas olisi hyvä tanssimaan.  Siinä vain piili eräs vaara.  Ne kaikkein liukasliikkeisimmät tanssitaiturit oli niitä naistenmiehiä, jotka nimenomaan sillä halusi päteä ja päästä naisten suosioon.  Tanssipaikoilla oli yleensä aina yksi tai kaksi tällaista erityistä osaajaa, jotka halusi huomiota niillä taiturimaisilla askelkuvioillaan, naisen taivuttelemisillaan ja lanteittensa pyörittelemisillään.  Ja aina oli naisia, jotka siitä kovasti lumoutuivat.

Ikävä kyllä, nämä äijät ei niitä uskollisimpia ja luotettavimpia tyyppejä olleet.  Vahtasivat naisia ja valikoivat ja elvistelívät.

Näitä näki vielä 80-luvullakin ravintolatansseissa.  Parkettien partaveitsiä, kuten sanottiin.  Muuta heissä ei sitten juuri ollutkaan, narsistista käyttäytymistä vain.  Mutta aina jollekin kelpasi.

Minulle ei ole mitään väliä sille, osaako mies tanssia vai ei.  Kyllä ne muut arvot on paljon tärkeämpiä.  Tässä iässä ei tietysti enää muutenkaan väliä, valinta on tehty jo ajat sitten, ja hyvä sellainen, eikä mieheni ole mikään tanssihurmuri, ei ole ollut koskaan. 

Jos mies on ammattitanssija, niin sitten tietysti on väliä sillä taidolla, pitäähän siinä olla hyvä, että itsensä ja jälkeläisensä sillä elättää.  

Vierailija
179/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä ujous ja nörtihkö olemus riittää. Voi jäädä kokonaan seurusteluelämän ulkopuolelle ja jos uskaltaakin yrittää tutustua niin vastaukset ovat tyyliä "häivy friikki"

Jos tästä sitten katkeroituu (kukapa ei) niin onkin jo "incel" ja kaltaisesi, joita syyhyttää päästä leimaamaan ja haukkumaan, voivat alkaa.

Ja sitten nimeätte itsenne "myötätuntoisemmiksi"!

Inkulit kyllä täälläkin palstalla joka jumalan päivä ovat lappamassa shaibaa meitä kohti, ja sitten kun me suutumme siitä, niin yhtäkkiä he ovatkin niitä uhreja. Myötätunnolla on rajansa, eskoseni.

Vierailija
180/228 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö huumorintajua kehittämään? Tietysti jos on tosi härski huumori ja irstaat jutut, voi niitä yrittää vähän himmata, mutta tuleeko siihen tilalle sitten muka jotain fiksumpaa huumoria? Taitaa mennä ennemminkin tuppisuuksi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi