Mihin sitä käyttäisi loput e-passista?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käyttämättä 580 euroa ja nollaantuu vuodenvaihteessa. Ei tule käytettyä.
Miksi ette hyvät ihmiset käytä niitä. Näillä pääsee uimaan, kuntosalille, leffaan, festareille ym. Ihan ilmaiseksi. Kieltäydy ensi vuonna rahasta kun et sitä käytä.
En käytä, koska en osaa. Ei mitään hajua, mihin nuo käy, miten niitä käytetään, eikä kukaan kerro. Joten mulla ne jää joka vuosi käyttämättä. En jaksa ruveta selvittämään asiaa.
Minä selvitin sen verran että omaa rahaa tarvitaan 50% ostoksesta. Sen pidemmälle ei tarvinnutkaan sitten lukea. Tuosta ei ole mitään hyötyä irl.
Vanhanaikaiset kulttuuri/liikuntasetelit oli p
Ei tarvi yhtään omaa rahaa. Sinun työnantajasi päätös on tuo että tarvii 50% omaa rahaa, minun e-passissa ei tarvi yhtään omaa rahaa.
Ai sä luulit että mä olen lukenut SUN e-passin ohjetta? Ei, aina ei kaikki liity suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käyttämättä 580 euroa ja nollaantuu vuodenvaihteessa. Ei tule käytettyä.
Miksi ette hyvät ihmiset käytä niitä. Näillä pääsee uimaan, kuntosalille, leffaan, festareille ym. Ihan ilmaiseksi. Kieltäydy ensi vuonna rahasta kun et sitä käytä.
En käytä, koska en osaa. Ei mitään hajua, mihin nuo käy, miten niitä käytetään, eikä kukaan kerro. Joten mulla ne jää joka vuosi käyttämättä. En jaksa ruveta selvittämään asiaa.
Minä selvitin sen verran että omaa rahaa tarvitaan 50% ostoksesta. Sen pidemmälle ei tarvinnutkaan sitten lukea. Tuosta ei ole mitään hyötyä irl.
Vanhanaikaiset kulttuuri/liikuntasetelit oli parempia, niillä sai oikeasti ostettua jotain ja ne
Tuo on jonkun palveluntarjoajan rajoite, että pitää maksaa puolet oikealla rahalla. E-passissa sellaista vatimusta ei ole, joten valitse seuraava palevluntajoaja, niin et tarvitse omaa rahaa.
Tuo itse maksettava osuus mullakin aiheuttaa sen, ettei tule käytettyä. Kyllä musta olisi ihan huippujuttu lähteä vaikka viikonlopuksi kaupunkiin, käydä vaikka jonkun mainitsemassa tuulitunnelissa, sen jälkeen teatterissa ja seuraavana päivänä hieronnassa ja leffassa. Jos saisin nuo kaikki passilla maksettua, tuohan olis valtava hienoa! Ja tuntuisi todellakin joltain.
Mutta että joo, pääset leffaan jos ensin lataat kortille 50% lipun hinnasta omaa rahaa niin..... 😂
Minä ostin käsityökaupasta laadukkaita neulelankoja. Tällaisiakaan ei tietysti kaikki tarvitse mutta tätä ehdotusta ei ole vielä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jonkun palveluntarjoajan rajoite, että pitää maksaa puolet oikealla rahalla. E-passissa sellaista vatimusta ei ole, joten valitse seuraava palevluntajoaja, niin et tarvitse omaa rahaa.
Ei ole, vaan työnantajan määräämä ja koskee ihan kaikkea mitä ja ihan missä tahansa e-passilla maksaa. Mitään et pysty käyttämään, jos et maksa puolta itse.
No eikö se 50% ole myös ihan hyvä etu? Ja tulee varmasti käytettyä, mikäli ylipäätään käytät mitään liikunta- tai kulttuuripalveluita. Mutta tässähän monella taisi olla ongelmana se, ettei miitä käytä muutenkaan.
Eihän lounastakaan korvata 100%, vaan maksat itse siitäkin osan.
Vierailija kirjoitti:
No eikö se 50% ole myös ihan hyvä etu? Ja tulee varmasti käytettyä, mikäli ylipäätään käytät mitään liikunta- tai kulttuuripalveluita. Mutta tässähän monella taisi olla ongelmana se, ettei miitä käytä muutenkaan.
No näin kun omalla paikkakunnalla ei e-passia voi hyödyntää niin en tuolla 50% edulla tosiaan mitään tee. Itse maksan kuntosalini ja treenini ja lounaani. Jos tuolla saisi ostaa vaikka teatterilippuja vuodeksi, niin ostaisin ja lähtisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin kun omalla paikkakunnalla ei e-passia voi hyödyntää niin en tuolla 50% edulla tosiaan mitään tee. Itse maksan kuntosalini ja treenini ja lounaani. Jos tuolla saisi ostaa vaikka teatterilippuja vuodeksi, niin ostaisin ja lähtisin.
Osta lahjakortti sinne haluamaasi teatteriin, jonka voit sitten käyttää haluamiesi näytösten lippuihin. Tätä ei voi tehdä sovelluksessa, vaan pitää mennä paikan päälle.
Haluaisin käydä lymfahieronnassa ja kasvohoidoissa, mutta eipä tuo sellaisiin käy mitkä oikeasti lisäisivät hyvinvointiani. Ärsyttää vain koko epassi
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin käydä lymfahieronnassa ja kasvohoidoissa, mutta eipä tuo sellaisiin käy mitkä oikeasti lisäisivät hyvinvointiani. Ärsyttää vain koko epassi
Totta. Jopa LISÄÄ stressiä, kun on niin rajalliset käyttömahdollisuudet ja vaikea hyödyntää.
Vierailija kirjoitti:
Museo kortti?
Olisi hyvä tietää missä ap asuu koska jollakin pienellä paikkakunnalla ei museokortista ole mitään hyötyä. Itse asun pienessä kylässä satojen kilometrien päässä Helsingistä eikä täällä ole kuin yksi pieni museo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta lahjakortti sinne haluamaasi teatteriin, jonka voit sitten käyttää haluamiesi näytösten lippuihin. Tätä ei voi tehdä sovelluksessa, vaan pitää mennä paikan päälle.
No en osta, kun siihen pitäisi käyttää omaa rahaa 50%. En ole niin rikas että voisin huvikseni tällaisia ostella, tietämättä tuleeko ne käyttöön.
Mulle olisi ihan ok, että nykyinen 400 euron edestä e-passia muutettaisiin vaikka 50 euroksi, JOS sen käyttämiseen ei tarvittaisi omaa rahaa. Jos sillä voisi suoraan ostaa teatterilipun silloin kun sinne menee.
Ideoita, mihin käyttäis 17e? Rahaa sekin on niin en haluais, että menee hukkaan, mutta en keksi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museo kortti?
Olisi hyvä tietää missä ap asuu koska jollakin pienellä paikkakunnalla ei museokortista ole mitään hyötyä. Itse asun pienessä kylässä satojen kilometrien päässä Helsingistä eikä täällä ole kuin yksi pieni museo.
En ymmärrä, miksi kulku muille paikkakunnille on niin rajattua. En minä ainakaan käy vain oman kotikuntani museoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ideoita, mihin käyttäis 17e? Rahaa sekin on niin en haluais, että menee hukkaan, mutta en keksi mitään.
Leffalippu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Museo kortti?
En ymmärrä, miksi kulku muille paikkakunnille on niin rajattua. En minä ainakaan käy vain oman kotikuntani museoissa.
Oikeastiko pienten paikkakuntien asukkaat eivät enää käy isommilla paikkakunnilla humputtelemassa? Meidän perhe ainakin kävi aina kaupungissa.
Minä harkitsen hammashoidon, hierojan ja jalkahoidon välillä. Mulla summa vain joitain kymppejä, loput laitettava omista.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin käsityökaupasta laadukkaita neulelankoja. Tällaisiakaan ei tietysti kaikki tarvitse mutta tätä ehdotusta ei ole vielä tullut.
Harvalla tuollainen kuuluu e-passiin.
Mä päivitän itte e-passilla aina Museokorttini, maksan treenimaksujani, ostan avantosaunan kausikortin ja nyt kovin kirjamessuilla.
Keramiikkakurssi!