Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin sitä käyttäisi loput e-passista?

Vierailija
29.11.2024 |

Jäljellä vielä n. 80,-. Mihin käyttää?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Museo kortti?

Olet moukka.

Vierailija
22/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla käyttämättä 580 euroa ja nollaantuu vuodenvaihteessa. Ei tule käytettyä.

Miksi ette hyvät ihmiset käytä niitä. Näillä pääsee uimaan, kuntosalille, leffaan, festareille ym. Ihan ilmaiseksi. Kieltäydy ensi vuonna rahasta kun et sitä käytä. 

No ei se nyt ilmaista rahaa ole. Maksat siitä palkassasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita keksiä jotain! Iso raha.

Vaan kun tuohon tarvii myös omaa rahaa, niin siksi en käytä. Muuten käyttäisin aivan ehdottomasti viimeiseen euroon saakka.

Miten niin tarvii omaa rahaa?

Meillä firma maksaa puolet ja toinen puoli menee itseltä.

-eri

Vierailija
24/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette hyvät ihmiset käytä niitä. Näillä pääsee uimaan, kuntosalille, leffaan, festareille ym. Ihan ilmaiseksi. Kieltäydy ensi vuonna rahasta kun et sitä käytä. 

No ei se nyt ilmaista rahaa ole. Maksat siitä palkassasi.

Ei kaikki maksa.

Vierailija
25/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt tapahtumajärjestäjät myyvät lahjakortteja palveluihinsa. Itse täällä Tampereella olen monesti ostanut lopuilla epassirahoilla Tampere-talon lahjakortin, jota sitten voi käyttää haluamiinsa konsertteihin myöhemmin. 

Vierailija
26/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt euroakaan ja tuo on ollut meillä jo varmaan 5 vuotta. Ihan turha ja eriarvoistava, suosii vain tiettyjen harrastuksia.

Ei sillä saa mitään rahanarvoista, pelkkiä ryhmäjumppia ja teattereita tai vastaavaa.

Tykkään kyllä kulttuurista, muttei sillä makseta esim kaiuttimia musiikin kuunteluun.

Urheilen, muttei sillä saa hiihtovarusteita, voiteita tai edes bensoja matkalla hiihtokeskukseen. Ladut ilmaisia.

Vierailija
27/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käyttänyt euroakaan ja tuo on ollut meillä jo varmaan 5 vuotta. Ihan turha ja eriarvoistava, suosii vain tiettyjen harrastuksia.

Ei sillä saa mitään rahanarvoista, pelkkiä ryhmäjumppia ja teattereita tai vastaavaa.

Tykkään kyllä kulttuurista, muttei sillä makseta esim kaiuttimia musiikin kuunteluun.

Urheilen, muttei sillä saa hiihtovarusteita, voiteita tai edes bensoja matkalla hiihtokeskukseen. Ladut ilmaisia.

Lisäyksenä vielä että meidän työpaikan luonasravintolassa valmiiksi henkilöstöalennus, ei käy edes siihen epassi.

Vierailija
28/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt tapahtumajärjestäjät myyvät lahjakortteja palveluihinsa. Itse täällä Tampereella olen monesti ostanut lopuilla epassirahoilla Tampere-talon lahjakortin, jota sitten voi käyttää haluamiinsa konsertteihin myöhemmin. 

Miten lahjakortti ostetaan verkosta sinne?

Vierailija
29/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä pääse ilmaiseksi. Meillä e-passilla voi kustantaa vain puolet ostosta. Eli jos ostaisin vaikka 300 euron vuosikortin jonnekin, pitäisi mun laittaa omaa rahaani 150€, että saisin sitten e-passilta käytettyä 150€. 

Siksi en käytä. Enkä mä näitä koskaan ole pyytänyt tai sanonut ottavani, joten en ole kieltäytynytkään. Käyttämättä jää.

Vierailija
30/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha etu, maksettu 400e meille jo vuosia vuodessa mutta en ole käyttänyt jeniäkään. Parturiin voisin käyttää mutta ei kelpaa.

Vierailija
31/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lahjakortti ostetaan verkosta sinne?

Ei kaikkea voi ostaa verkosta. Mene paikan päälle lippumyymälään.

Vierailija
32/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turha etu, maksettu 400e meille jo vuosia vuodessa mutta en ole käyttänyt jeniäkään. Parturiin voisin käyttää mutta ei kelpaa.

Mulla lounasetua käyttämättä joku 700 ja sitten tosiaan 580€ liikunta/kulttuuria. Hyvinvointietua on työnantajalta pyydetty (esim.hieronta olisi näyttöpäätetyössä tarpeen) mutta ei.

Vierailija
33/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Museo kortti?

Meinaatko, että summalla saa sekä museon, että kortin? 

Hihihi, tirskistä - olet ihan yhtä HASSU ja nokkela, kuin palstamiehet. Tyrskistä.

ohis

Vierailija
34/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kesän festareihin..mulla 172 käyttämättä..tuli epassilta joku mainosmuistutus

Vierailija
35/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin joskus Redin Fööniin. Se on sellainen tuulitunneli. Sai menemään saldon tosi tehokkaasti. On hauskaa.

Vierailija
36/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin keikkalipun :) Lopuilla saldoilla ehkä joku toinen keikkalippu tai sarjakortti leffaan. N32

Vierailija
37/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jotain ihan täysin uutta kulttuurin saralla. Menkää vaikkapa oopperaan. 

Jos ette varsinaisesti ole liikunnan harrastajia, esim. minigolfiin ja keilahallin sarjakorttiin voi käyttää liikuntaetua.

Vierailija
38/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lounasetua käyttämättä joku 700 ja sitten tosiaan 580€ liikunta/kulttuuria. Hyvinvointietua on työnantajalta pyydetty (esim.hieronta olisi näyttöpäätetyössä tarpeen) mutta ei.

Verottaja hyväksyy liikunta- ja kulttuurietua vain 400e/v.

Vierailija
39/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkopekassa maksan e-passi lounareilla kaikki ostokset.

Vierailija
40/127 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa jotain ihan täysin uutta kulttuurin saralla. Menkää vaikkapa oopperaan. 

Jos ette varsinaisesti ole liikunnan harrastajia, esim. minigolfiin ja keilahallin sarjakorttiin voi käyttää liikuntaetua.

Tällä pikkupaikkakunnalla ei ole mitään ehdottamiasi aktiviteetteja paitsi kesällä pieni minigolfrata :D