Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi ostatte kalliimpia meikkejä ym tuotteita?

Vierailija
29.11.2024 |

Eksä käytti halvimpia meikkejä ja näitä naistentuotteita ja oli kuuma pakkaus niidenkin avulla.

Nykyiseni ostaa kalliit meikit ym. En voi puuttua asiaan kun omilla rahoillaan ostaa mutta miksi kun ei se lopputulos ole sen kummempi? Muiden naisten vuoksi? Että voi ohimennen laappasta Diorin huulipunaa naisten saunaillassa? Onhan se yleilillisempää kuin joku vaikka Lidlin huulipunan sipaisu?

Mieluummin 10 kg pois ja edukkaat meikit kuin kalliit meikit ja +10kg, näin miesnäkökulmasta. 

Jäisi rahaa enemmän yhteiseen hyvään kun huulipuna ei olisi 38 euroa vaan 3 euroa. Tämä kertaantuu jo vuosisotalla melkoseksi summaksi. 

Mistä kysymys, kysyy M36.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska saa siitä iloa. Moni nainen käyttää luksusmeikkejä ja asusteita, ihan itsensä iloksi. Ei kukaan nainen ajattele, että joku mies tunnistaisi tietyn laukun tai kukaan muu ikinä edes näkisi, mitä meikkimerkkejä käyttää, joten kyllä se on ihan oma hyvä mieli, mitä siitä haetaan. Luksusta arkeen. 

Ap kirjoittaa kumppanistaan ikävästi. Arvostuksen puute kertoo eroriskistä. 

Vierailija
62/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaksi ilokseni. Jonkun miesihmisen mielipide lopputuloksesta tai ulkonäöstäni ylipäätään ei kiinnosta.

Miksi miehet ostaa kalliita autoja? Miksi miehet ostaa työkaluja, jotka pölyttyvät autotallissa? Miksi kukaan ostaa kirjoja, meillä on kirjastot? Miksi ostaa pihviä, onhan meillä einesmaksalaatikko? Miksi ostaa salikorttia, voit tehdä harjoituksia kotona limupulloilla tai jumpata youtubevideoiden tahtiin?

Mjuu. mutta jos ulkopuolisten mielipide ei kiinnosta niin eikö ole sitten sama olla laittamatta itseään ollenkaan? Jos näin ajatellaan. Leggarit ja tunikat päälle ja menoksi, ei väliä. Eli on sen kuitenkin oltava väliä. Siis on. Ei kukaan muuten vaan iske satasia per vuosi noihin tökötteihin jos se on aivan sama.

Miesten autot, joo, vähän kulunut aihe. Sitä paitsi  naisetkin ostaa autoja eikä osaa edes korjata niitä vaan vie ko

Opettele lukemaan. Mikä oli tuon kommentin ensimmäinen lause? "IHAN OMAKSI ILOKSENI". 

Ja miesten autot ei ole yhtään sen kuluneempi aihe kuin naisten meikkaus. 

Eri

P.s. Miksi et kysy asiasta siltä naisystävältäsi, jos sulla edes sellaista on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa porukka on köyhää jos Diorin 38€ huulipuna lasketaan statustuotteeksi. Itse käytän sekä edullisia että kalliimpia tuotteita ja huulipuna on yksi missä laatueron huomaa.

Miesten elektroniikkahifistelyt ym. hömpöttelyt ovat paljon kalliimpia mutta ne ovatkin varmaan ihan eri asia :D

Kyllä tuo 38€ on monen köyhän perheen viikon ruoka. Ei silloin dioria osteta. 

Kolme alapeukkua. Näinä aikoina. Eikö jengi tajuu ettei kaikki kylve rahassa? 

Vierailija
64/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvanaiset ylipäätään ostavat meikkejä ja hepeniä? Eihän niitä käytetä kuin pikkujouluissa tai silloin kun on "tyttökaverien" kanssa saunailta.

Oman kumppanin kanssa naama riikkapurralle ja pieruverkkarit jalkaan.

Ex-vaimo osti uudet alusvaatteet vähän ennen pikkujouluja taannoin. Tämä herätti kyllä epäilyt. Suhde päättyi muista syistä muttei tuollainen luottamusta lisää. Oi voi, olisikin ollut vain Diorien silmämeikit mutta miks pitää ostaa uudet hienot kalsarit firman pikkujouluun? Olen kyllä tietoinen ettei eksäni ollut ainoa lajissaan. En mä vaan uusia kalsareita hanki vaikka viikon päästä onkin firman pikkujoulut! AJELEN VANHOILLA.

Usein tyköistuvien ja ohuesta kankaasta olevien juhlavaatteiden alla pitää olla napakat ja istuvat alusvaatteet. Jos vanhat ovat

Miks muuten täytyy olla ne tyköistuvat tyrkkyvaatteet? Hmmmm... 

Vierailija
65/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan niiden laadun vuoksi. Ja minulla on niihin varaa, joten paljon mieluummin kaytan hyvalaatuista tuotetta kuin kolmen euron lasten luomivaria.

Ot, mutta käyttää niitä parin egun luomareita moni ihan yli 50-vee nainenkin. Tiedän esim. työkavereistani sen. En tiedä eikö ole varaa kalliimpiin vai onko niin pihejä että säästää rahat johonkin. 

Olen kuusikymppinen, mutta käytän e.l.f.-tuotteita. Niissä on pigmenttien määrä/hinta/hajuttomuus oikeassa suhteessa keskenään. Tänään tein BF-tilauksen. Brändi lasketaan hintansa puolesta edullisen ja keskihintaisen välimaastoon.

Mikä merkki toi on? Stockmann ei myy ainekaan. Jotain kiinan kamaa temusta juu ei kiinnosta. 

Sinä ole Stockmannia nähnytkään...

Vierailija
66/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis maksamaan luonnonkosmetiikasta. Ja siitä ettei ole käytetty eläinkokeita. 

Ei nää Diorit, Lancomet ja Clinigit ole mitään luonnonkosmetiikkaa. 

Ei kukaan ole niin väittänytkään. Tässä puhuttiin kalliimmasta kosmetiikasta. 

Itse asiassa kyllä väitettiin. Tuo yksi kommentoi syyksi ostaa kalliita : luonnonkosmetiikka.

BTW, älkää allergiset ostako niitä. Allerginen tyttäreni hurahti niihin ja sai sietämättömät oireet, tarvittiin kalliit käynnit lääkkeineen yksityisellä ihotautilääkärillä ennenkuin päästiin nollapisteeseen. Ja kalliit kosmetiikat roskiin, laskettiin että tämä kustansi meidän talouteen 2300 euron loven. Hintaan laskettu uusi

Ei väitetty. Luepa kerran vielä uudestaan, jos sitten ymmärtäisit. 

Vierailija
67/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa porukka on köyhää jos Diorin 38€ huulipuna lasketaan statustuotteeksi. Itse käytän sekä edullisia että kalliimpia tuotteita ja huulipuna on yksi missä laatueron huomaa.

Miesten elektroniikkahifistelyt ym. hömpöttelyt ovat paljon kalliimpia mutta ne ovatkin varmaan ihan eri asia :D

Kyllä tuo 38€ on monen köyhän perheen viikon ruoka. Ei silloin dioria osteta. 

Joo ihan varmasti :D Ei se silti tee kolmenkympin huulipunasta mitään statuksen nostattajaa.

Vierailija
68/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan apteekista kasvojen puhdistusaineen ja kasvoveden jotka maksaa n.18€ kpl. Joku varmaan ihmettelee, että miksi kun marketista saisi muutamalla eurolla per puteli. No mä olen todennut nuo apteekin tuotteet parhaimmaksi omalle iholle. Ei kaikki ole siitä onnellisessa asemassa, että iho olisi kaunis ja kuultava ihan luonnostaan. 

Vierailija
69/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mitä haluan.

Esim. Cliniquen vedenkestävä ripsiväri ja Clarinsin kajalkynä ovat parempia kuin halvat. Pesen ne pois Lidlin meikinpoistoaineella.

Vierailija
70/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsin keittiöön uuden radion. Tiesin tismalleen, millainen sen pitää olla ja millaisen haluan. Muutama vuosi siinä piti kytistellä ennen kuin sellainen tuli tarjoukseen puoleen hintaan. Silti maksoin radiosta satasia. Radio on ilo silmälle ja korvalle.

Kun vielä käytin meikkejä, ostin sellaisia, joita pystyin käyttämään. Halpisripsiväri sai silmät punaisiksi ja luomet turvonneiksi. Yksi merkki oli laadukas ja kalliihko, mutta sitä pystyin käyttämään. Varsinkaan silmien lähelle en laittanut mitä tahansa kuraa.