Naiset, miksi ostatte kalliimpia meikkejä ym tuotteita?
Eksä käytti halvimpia meikkejä ja näitä naistentuotteita ja oli kuuma pakkaus niidenkin avulla.
Nykyiseni ostaa kalliit meikit ym. En voi puuttua asiaan kun omilla rahoillaan ostaa mutta miksi kun ei se lopputulos ole sen kummempi? Muiden naisten vuoksi? Että voi ohimennen laappasta Diorin huulipunaa naisten saunaillassa? Onhan se yleilillisempää kuin joku vaikka Lidlin huulipunan sipaisu?
Mieluummin 10 kg pois ja edukkaat meikit kuin kalliit meikit ja +10kg, näin miesnäkökulmasta.
Jäisi rahaa enemmän yhteiseen hyvään kun huulipuna ei olisi 38 euroa vaan 3 euroa. Tämä kertaantuu jo vuosisotalla melkoseksi summaksi.
Mistä kysymys, kysyy M36.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ihan omaksi ilokseni. Jonkun miesihmisen mielipide lopputuloksesta tai ulkonäöstäni ylipäätään ei kiinnosta.
Miksi miehet ostaa kalliita autoja? Miksi miehet ostaa työkaluja, jotka pölyttyvät autotallissa? Miksi kukaan ostaa kirjoja, meillä on kirjastot? Miksi ostaa pihviä, onhan meillä einesmaksalaatikko? Miksi ostaa salikorttia, voit tehdä harjoituksia kotona limupulloilla tai jumpata youtubevideoiden tahtiin?
Mjuu. mutta jos ulkopuolisten mielipide ei kiinnosta niin eikö ole sitten sama olla laittamatta itseään ollenkaan? Jos näin ajatellaan. Leggarit ja tunikat päälle ja menoksi, ei väliä. Eli on sen kuitenkin oltava väliä. Siis on. Ei kukaan muuten vaan iske satasia per vuosi noihin tökötteihin jos se on aivan sama.
Miesten autot, joo, vähän kulunut aihe. Sitä paitsi naisetkin ostaa autoja eikä osaa edes korjata niitä vaan vie korjaamolle. Eli tulee kalliimmaksi.
En muuten ole ostanut salikorttia. Se on rahan hukkausta.
-ap-
Aina miehet naisen kukkarolla, naisen pitää ostaa meikitkin Lidlistä että jää rahaa miehelle jaettavaksi.
Ihan vaikka siksi ostan laadukasta ja kalliimpaa meikkiä koska se pysyy hyvänä aamusta iltaan. Halvat meikit pysyvät hyvännäköisen sen max 3h ja sitten pitäisi olla taas korjaamassa/tekemässä uusimeikki jotta olisi edustuskelpoinen. Tämän totesin itse kun siirryin halvasta marketti meikistä kalliimpaan meikkiin. Tämä pätee erityisesti meikkivoiteeseen kun ikää rupeaa olemaan +35v. Nuoret parikymppiset voivat helposti käyttää niitä halvempia ja edelleen näyttävät hyvältä. Ikää tullessa ja juonteita niin ne markettimeikit vaan takertuu juonteisiin ja ihon epätasaisuuksiin. Ero kalliilla ja halvalla on kuin päivä ja yö meikkivoiteissa.
Ostan sopivan tuotteen. Maksoi se sitten 3 tai 30 e.
Halvat tuotteet ovat kyllä usein aivan yhtä hyviä kuin kalliimmatkin, se on totta.
Selvensikö tämä asiaa papparainen?
Jos se itsensä laittaminen on jonkun mielestä kivaa ja ne kalliimmat tuotteet on tämän naisen mielestä parempia? Oletkohan väärän naisen kanssa?
Koska haluan ja voin.
Miksi ap vietät aikaa av-palstalla, kun tosimiehet juttelevat naisille ihan tosielämässä ja kasvotusten?
No minkä vuoksi se vaatimaton ja vähään tyytyvä, mutta kuuma nyt sitten on ex?
Ei mulla ole rahat niin tiukassa että pitäisi meikkibrändejä valikoida.
Suora vastaus aloitukseen: koska minulla on hyvin varaa.
Ostan niiden laadun vuoksi. Ja minulla on niihin varaa, joten paljon mieluummin kaytan hyvalaatuista tuotetta kuin kolmen euron lasten luomivaria.
en osta, en osta meikkejä ollenkaan.
Mulla alkaa kaikki meikit olla jo 20 vuotta vanhoja. Pakko olis hankkia uusia, jos joutuis jonnekin edustustilaisuuteen. Standardit on sellaiset, että tämänikäinen nainen ei voi esiintyä ilman meikkiä. Näyttää liian epäsiistiltä.
Miksi vauvanaiset ylipäätään ostavat meikkejä ja hepeniä? Eihän niitä käytetä kuin pikkujouluissa tai silloin kun on "tyttökaverien" kanssa saunailta.
Oman kumppanin kanssa naama riikkapurralle ja pieruverkkarit jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvanaiset ylipäätään ostavat meikkejä ja hepeniä? Eihän niitä käytetä kuin pikkujouluissa tai silloin kun on "tyttökaverien" kanssa saunailta.
Niin, olisivatpa niinkuin miehet, jotka ovat pikkujouluissakin pieruverkkareissa.
Olen valmis maksamaan luonnonkosmetiikasta. Ja siitä ettei ole käytetty eläinkokeita.
Se tuntuu niin itsetuntoa kohottavalta, muut huomaa etten ole ihan tavis ja saan muut kateelisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aina miehet naisen kukkarolla, naisen pitää ostaa meikitkin Lidlistä että jää rahaa miehelle jaettavaksi.
Tarkoitin yhteistä hyvää: asunto, yhteiset matkat, autoilu jne. En sitä että ne eurot tulisivat mulle. Lukutaitoa, lukutaitoa!
Ei ole kiva jos ei pystytä edes asuntoa hankkimaan kun nainen laittaa joka pennosen kalliiseen kosmetiikkaan joka valuu suihkun lattialta viemäröihin. Ostetaanhan me edukasta vessa/talouspaperiakin eikä kaupan kalleinta.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko alapeukkuja, koska totta? Miettikääpä toimintaanne... Se ei ole sama mitä valehtelette esimerkiksi suhteenne alussa. Miestä jekutetaan. Kyllä te sen tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Ostan niiden laadun vuoksi. Ja minulla on niihin varaa, joten paljon mieluummin kaytan hyvalaatuista tuotetta kuin kolmen euron lasten luomivaria.
Ot, mutta käyttää niitä parin egun luomareita moni ihan yli 50-vee nainenkin. Tiedän esim. työkavereistani sen. En tiedä eikö ole varaa kalliimpiin vai onko niin pihejä että säästää rahat johonkin.
Ihan omaksi ilokseni. Jonkun miesihmisen mielipide lopputuloksesta tai ulkonäöstäni ylipäätään ei kiinnosta.
Miksi miehet ostaa kalliita autoja? Miksi miehet ostaa työkaluja, jotka pölyttyvät autotallissa? Miksi kukaan ostaa kirjoja, meillä on kirjastot? Miksi ostaa pihviä, onhan meillä einesmaksalaatikko? Miksi ostaa salikorttia, voit tehdä harjoituksia kotona limupulloilla tai jumpata youtubevideoiden tahtiin?