Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, miksi ostatte kalliimpia meikkejä ym tuotteita?

Vierailija
29.11.2024 |

Eksä käytti halvimpia meikkejä ja näitä naistentuotteita ja oli kuuma pakkaus niidenkin avulla.

Nykyiseni ostaa kalliit meikit ym. En voi puuttua asiaan kun omilla rahoillaan ostaa mutta miksi kun ei se lopputulos ole sen kummempi? Muiden naisten vuoksi? Että voi ohimennen laappasta Diorin huulipunaa naisten saunaillassa? Onhan se yleilillisempää kuin joku vaikka Lidlin huulipunan sipaisu?

Mieluummin 10 kg pois ja edukkaat meikit kuin kalliit meikit ja +10kg, näin miesnäkökulmasta. 

Jäisi rahaa enemmän yhteiseen hyvään kun huulipuna ei olisi 38 euroa vaan 3 euroa. Tämä kertaantuu jo vuosisotalla melkoseksi summaksi. 

Mistä kysymys, kysyy M36.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvanaiset ylipäätään ostavat meikkejä ja hepeniä? Eihän niitä käytetä kuin pikkujouluissa tai silloin kun on "tyttökaverien" kanssa saunailta.

Oman kumppanin kanssa naama riikkapurralle ja pieruverkkarit jalkaan.

Ex-vaimo osti uudet alusvaatteet vähän ennen pikkujouluja taannoin. Tämä herätti kyllä epäilyt. Suhde päättyi muista syistä muttei tuollainen luottamusta lisää. Oi voi, olisikin ollut vain Diorien silmämeikit mutta miks pitää ostaa uudet hienot kalsarit firman pikkujouluun? Olen kyllä tietoinen ettei eksäni ollut ainoa lajissaan. En mä vaan uusia kalsareita hanki vaikka viikon päästä onkin firman pikkujoulut! AJELEN VANHOILLA.

Vierailija
22/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kalliita meikkejä. En myöskään ymmärrä rahan haaskaamista tekoripsiin, kynsiin tai hiustenpidennyksiin. Ehkä kumppanisi on hieman hölmö. Mutta toisaalta en minäkään jaksaisi kuunnella miehen valitusta siihen mihin itse käytön rahani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis maksamaan luonnonkosmetiikasta. Ja siitä ettei ole käytetty eläinkokeita. 

Ei nää Diorit, Lancomet ja Clinigit ole mitään luonnonkosmetiikkaa. 

Vierailija
24/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ostaminen ja käyttäminen tuntuu kivemmalta. Lisäksi rahalla saa monesti (ei aina) hieman laadukkaampaa. Eikä hinnalla ja merkillä välttämättä ole mitään väliä, kun etsii juuri sopivaa väriä, koostumusta ja lopputulosta. 

Kenties kumppanillesi se kosmetiikka on lopulta se, johon haluaa laittaa rahaa, eikä autoihin, matkoihin ja asuntoon?

Vierailija
25/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvanaiset ylipäätään ostavat meikkejä ja hepeniä? Eihän niitä käytetä kuin pikkujouluissa tai silloin kun on "tyttökaverien" kanssa saunailta.

Tuleeko alapeukkuja, koska totta? Miettikääpä toimintaanne... Se ei ole sama mitä valehtelette esimerkiksi suhteenne alussa. Miestä jekutetaan. Kyllä te sen tiedätte.

Onneksi ei ole vielä sattunut niin typerää miestä kumppaniksi, että hän kuvittelisi minun näyttävän kotona samalta kuin treffeillä. 

Vierailija
26/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole miestä. Kiitos jeesus siitä hyvästä. Aamen.

Vierailija
27/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap:lle paino on isompi ongelma kuin meikit.

Tosi kauniisti tunnut ajattelevan nykyisestäsi.. Toivottavasti hän tajuaa jättää sinut!

Vierailija
28/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit vetämään  tähänkin mukaan painon?

Minulla syy kalliimpien meikkien ostamiseen on laadun lisäksi pakkauksien parempi laatu, en halua huulipunan aukeavan laukussa tai mitään muutakaan vastaavaa. En osta kaikkea kalliina vaan testaan halpoja tuotteita, jotka jäävät käyttöön, jos ovat kaikin puolin hyviä. Ulkopuolisen asiaa ymmärtämättömän on kuitenkin turha kommentoida näistä mitään, esimerkiksi ripsiväri on itselleni tuote, jossa hyvin harva toimii niin, että taivutukset pysyvät, osa vedenkestävistäkin vetää ripset takaisin maata kohden. Ostan myös nykyisin niin harvoin, että ihan sama mitä maksaa, suuremmat säästöni teen sillä, etten ostele kahveja mukaan, istu kuppiloissa kaljalla tai syö lounaita ulkona jatkuvasti. 

Vierailija
29/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä pihi mies ap on! Ei saisi naisella edes sen vertaa olla elämässä iloa, että saisi käyttää hyvää kosmetiikkaa!

Kyllähän laadukkaammat tuotteet kestävät koko työpäivän ajan, levittyvät paremmin iholle ja ihonhoitotuotteetkin kosteuttavat oikeasti. Elämä on oikeasti liian lyhyt rapisevan ripsivärin pyyhkimiseen poskilta.

Ja harva mies osaa korjata nykyautoja, toki on heitä (nykyään naisiakin), jotka ovat kiinnostuneita rassaamaan ja laittamaan autoja. Ei kyllä näytä se harrastus mitenkään halvaksi tulevan ja aikaa menee, mutta jos tykkäävät niin mikäs siinä.

Ja mä kyllä löisin näpeille jos mies tulis mun meikkipussia tonkimaan. Jotenkin kertoo kyllä inhottavasta luonteesta, että kiinnostaa naisen meikkien hinnat.

Vierailija
30/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen valmis maksamaan luonnonkosmetiikasta. Ja siitä ettei ole käytetty eläinkokeita. 

Ei kukaan ole niin väittänytkään. Tässä puhuttiin kalliimmasta kosmetiikasta. 

Vierailija
31/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa porukka on köyhää jos Diorin 38€ huulipuna lasketaan statustuotteeksi. Itse käytän sekä edullisia että kalliimpia tuotteita ja huulipuna on yksi missä laatueron huomaa.

Miesten elektroniikkahifistelyt ym. hömpöttelyt ovat paljon kalliimpia mutta ne ovatkin varmaan ihan eri asia :D

Vierailija
32/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laita viemäreihin mitään kemikaaleja muita kemikaaleja kuin on pakko apteekin hajusteettomia yleisvoiteita laittaa kuivaan ihoon kun talvella varsinkin nahka alkaa näin iäkkäänä 60+ kuivumaan ja tuntumaan kireeltä.

Tämmöisiä ulkoisia kalliita ns. ihoa kirkastavia ja turvottavia kalliita pika voiteita en käytä ollenkaan ja niiden myrkyistä ei tuoteselosteesta ei kukaan saa mitään selvää. Tuoteselosteessa on jumalaton määrä kemikaaleja ja kukaan ei ymmärrä yhtään mitään mitä ne ovat ja ihan kamala hinta.

Perusvoiteet hellivät ongelmaihoa ja kosteuttavat tehokkaasti. Lue, miten perusvoiteet toimivat, miten valitset sinulle sopivan voiteen ja miksi perusvoide on loistava valinta säännölliseksi arkituotteeksi myös normaalille iholle. Tiesitkö esimerkiksi, että perusvoide on loistava meikinpoistaja ja hyvä apu pihatöissä nuhjaantuneille käsille? 

Artikkeli lyhyesti:

Perusvoiteet ovat monikäyttöisiä: ne soveltuvat kaiken ikäisille ja kaikille ihotyypeille.

Perusvoiteet jaetaan kevyisiin, keskirasvaisiin ja rasvaisiin voiteisiin. Rasvaisemmat soveltuvat hyvin kuivalle ja atooppiselle iholle, kevyemmät voiteet taas normaalille ja rasvaisuuteen taipuvaiselle iholle. Valitse voide oman ihotyyppisi mukaan.

Perusvoide on turvallinen ja tehokas ihonhoitotuote, joka ei sisällä hajusteita tai lääkkeellisiä ainesosia.

Ihon kosteutuksen lisäksi perusvoiteet sopivat vaikkapa ihon pesuun.

Mitä perusvoiteet ovat?

Perusvoiteet ovat lääketehtaan valmistamia lääkkeettömiä ja hajusteettomia voiteita, joita käytetään ihon hoitamiseen ja  kosteutukseen. Perusvoiteissa on valittavana erilaisia koostumuksia ja rasvaisuusasteita. Perusvoiteista käytetään myös nimitystä perusrasva.

https://www.yliopistonapteekki.fi/ideat-ja-vinkit/perusvoide

Vierailija
33/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperiin ja meikkiin toimii samat ostokriteerit: tuote joka toimii eikä kokoajan harmita käyttää sitä.

Keskihintaisesta vessapaperista ei mene sormet läpi, keskihintainen meikki levittyy ja pysyy. Ei sen tarvitse kalleinta olla, mutta on oltava toimivaa.

N52

Vierailija
34/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko alapeukkuja, koska totta? Miettikääpä toimintaanne... Se ei ole sama mitä valehtelette esimerkiksi suhteenne alussa. Miestä jekutetaan. Kyllä te sen tiedätte.

Onneksi ei ole vielä sattunut niin typerää miestä kumppaniksi, että hän kuvittelisi minun näyttävän kotona samalta kuin treffeillä. 

Niin. Entä mies: rötväätkö sohvalla kuten Uuno Turhapuro? Parransänki rehoittaen ja lökärit jalassa. Lökärit jotka äitisi osti lahjaksi vuoden 2015 jouluna ja joita olet sen jälkeen pitänyt joka jumalan ilta pyhät arjet. Vielä pahempi: sulla on pitkät kalsarit. Hienhaju ja suihkussa käymättömyys kruunaa kaiken. Anteeksi. 

Jos näin, niin älä toivo vaimoltasi edustustason pukeutumista ja frisööriä. Kiitos.

Vierailija
35/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole niin väittänytkään. Tässä puhuttiin kalliimmasta kosmetiikasta. 

Itse asiassa kyllä väitettiin. Tuo yksi kommentoi syyksi ostaa kalliita : luonnonkosmetiikka.

BTW, älkää allergiset ostako niitä. Allerginen tyttäreni hurahti niihin ja sai sietämättömät oireet, tarvittiin kalliit käynnit lääkkeineen yksityisellä ihotautilääkärillä ennenkuin päästiin nollapisteeseen. Ja kalliit kosmetiikat roskiin, laskettiin että tämä kustansi meidän talouteen 2300 euron loven. Hintaan laskettu uusien kosmetiikkojen osto.  Siinä meni joulumatka. Mutta tyttö oppi kerrasta. Onneksi ei ollut poikaystävää vielä kun on vasa 17v.

Vierailija
36/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat paljon parempilaatuisia, ekologisiakin varmasti ja näyttävät paremmilta kasvoilla. 

Vierailija
37/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laita viemäreihin mitään kemikaaleja muita kemikaaleja kuin on pakko apteekin hajusteettomia yleisvoiteita laittaa kuivaan ihoon kun talvella varsinkin nahka alkaa näin iäkkäänä 60+ kuivumaan ja tuntumaan kireeltä.

Tämmöisiä ulkoisia kalliita ns. ihoa kirkastavia ja turvottavia kalliita pika voiteita en käytä ollenkaan ja niiden myrkyistä ei tuoteselosteesta ei kukaan saa mitään selvää. Tuoteselosteessa on jumalaton määrä kemikaaleja ja kukaan ei ymmärrä yhtään mitään mitä ne ovat ja ihan kamala hinta.

Perusvoiteet hellivät ongelmaihoa ja kosteuttavat tehokkaasti. Lue, miten perusvoiteet toimivat, miten valitset sinulle sopivan voiteen ja miksi perusvoide on loistava valinta säännölliseksi arkituotteeksi myös normaalille iholle. Tiesitkö esimerkiksi, että perusvoide on loistava meikinpoistaja ja hyvä apu pihatöissä nuhjaantuneille käsille? 

Artikkeli lyhyest

Annatko jonkun esimerkin, mikä perusvoide käy meikin alle eikä meikkivoide rullaudu sen päällä? Ja perusvoide joka ei tuki ihohuokosia? Olen kiinnostunut kokeilemaan, mutta vähän epäileväinen.

Vierailija
38/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sopivia tuotteita, halpoja ja kalliita. Esim. ripsari on kallis, koska se on ainoa joka toimii. Merkillä ei väliä.

Vierailija
39/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi! Ap varhaiskeski-ikäinen ja noin yksinkertainen kyselyikäisen tasolla oleva vieläkin. No ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
40/70 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi treffeille siis edes laittaudut? Toki normaali mies jo tietää, mikä on lopputulos. Miksi siis huijaat? Vaimoni onneksi meikkaa ja pukeutuu. No ei suunnistaessaan toki.