Miksei 190 cm mies kiinnosta
Niin ei ainakaa omalla kohdalla. 190 cm pitkä ja mitä nyt lukenut juttua että kaikki naiset haluaa pitkän miehen mut joo. Toki ei pituus aina ratkaise.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kiinnostunut miehestä tai valinnut häntä pelkän pituuden perusteella. Olen itse keskimittaista lyhyempi nainen.
Tietenkin mies valitaan pelkän pituuden perusteella, näinhän täällä on useasti todettu miesten toimesta. Jostain syystä aina on nainen kuitenkin löytynyt, kun olen halunnut. T. pitkä mies (174 cm)
No aika hiljaista on 193 cm mies
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti
Kyllä mummo tiesi, mistä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska pituus ei itsessään riitä, kaikki nämä on toteuduttava, jos haluat saada naisilta laajamittaista huomiota:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Niin, haluaako ap saada laajamittaista huomiota vai edes yhdeltä naiselta pillua? Mainitsemiasi kriteerejä ei täytä kovin moni mies, ja loputkin heistä täyttävät ennemmin tai myöhemmin 27 vuotta.
Ei täytäkään, ja sen vuoksi juuri nämä miehet keräävät sen kaiken huomion. Jos haluat erottua ulkonäöllä positiivisesti miehenä, niin kaikki nuo on toteuduttava. Muuten putoat Tinderissä ja baarissa ihan tavallisten miesten laariin, jotka eivät herätä naisissa mitään kiinnostusta. Tai kuten mainitsit, voi sattumalta herättää mielenkiinnon yhdessä naisessa, jota tuskin koskaan mistään löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti mitä muuta olet kuin 190 cm pitkä mies.
Mietin kyllä
Mutta et taida keksiä? Oletko fiksu, onko sinulla omia ajatuksia, näytätkö kivalta, huolehditko itsestäsi? Asutko äitisi luona?
En sanoisi olevan fiksu, pitäisikö olla? Näytän komealta on sanottu. Huolehdin. Asun yksin.
Miehen pitää olla fiksu. Älykkyys kiihottaa älykkäitä naisia. Et ilmeisesti ole kovin sivistynyt, koska ihailet vain omaa pituuttasi ja komeuttasi ja ihmettelet miksi olet yksin.
No en ole fiksu eivät kaikki ole. Tajuaisit itsekki sen!
Vierailija kirjoitti:
Mutta on melko monet kauniitkin naiset sinkkuja.
Ja siihen on yleensä syy, ettei kukaan enää kelpaa. Jos kaunis nainen on sinkku, niin siihen on aina selkeä syy. Harvoin tosin kovin kauniit naiset sinkkuja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.
Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti
Tuota, tä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kiinnostunut miehestä tai valinnut häntä pelkän pituuden perusteella. Olen itse keskimittaista lyhyempi nainen.
Tietenkin mies valitaan pelkän pituuden perusteella, näinhän täällä on useasti todettu miesten toimesta. Jostain syystä aina on nainen kuitenkin löytynyt, kun olen halunnut. T. pitkä mies (174 cm)
Minä olen se vain 160 cm pitkä nainen, ja minulla on ollut kaiken pituisia miehiä. Suurin osa miehistä väittää olevansa vähintään 178 cm, mutta oma 175 cm pitkä tyttäreni ihmettelee miten se voi pitää paikkaansa, kun he ovat lyhyempiä kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä
Mutta et taida keksiä? Oletko fiksu, onko sinulla omia ajatuksia, näytätkö kivalta, huolehditko itsestäsi? Asutko äitisi luona?
En sanoisi olevan fiksu, pitäisikö olla? Näytän komealta on sanottu. Huolehdin. Asun yksin.
Miehen pitää olla fiksu. Älykkyys kiihottaa älykkäitä naisia. Et ilmeisesti ole kovin sivistynyt, koska ihailet vain omaa pituuttasi ja komeuttasi ja ihmettelet miksi olet yksin.
Kiitos, tuli selväksi. Siksi et kiinnosta minua(kaan). Ihan sama vaikka oletkin 193 cm.
Niin ei muakaan kaikki naiset kiinnosta ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kyllä
Joo no voitkin etsiä sen täydellisen atleettisen fiksun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika hiljaista on 193 cm mies
Nyt hiukan itsevarmuutta, se yleensä oikeasti toimii. Ei kuitenkaan mitenkään helppoa muokata persoonallisuuttaan, myönnetään. T. se pitkä 174 cm mies
Kyllä 15 v nuorempana kävi flaksi toki ymmärrän ikä vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se liit
Edelleenkin, tä?
Luota vain itseesi ap, pituutta tärkeämpää on olla hyvä ihminen joka välittää toisista ja kohtelee heitä hyvin. Tiesitkö, että viisaus tulee Jumalalta, eli jos nyt otat Jeesuksen vastaan ja rukoillen pyydät, on täysin mahdollista myös aikuisiällä saada viisautta Jumalasta ja se on eri asia kun maailmallakin fiksuus. Mutta luultavasti haikailet vääränlaisten naisten perään jotka vain satuttaisivat sinua, tarvitset kivan kristityn naisen. Toki jos omatkin kriteeriksi liittyvät lähinnä ulkonäköön, tällaiset pinnalliset ihmiset tulevat todennäköisesti vain satuttamaan toisiaan jatkossa.
Olen kaunis ja hymyilevä, hieman pullukka, meikkaava ja tiukkoihin farkkuihin pukeutuva 34v nainen. Poikaystäväni on minua 15v vanhempi perusduunari joka on 165cm pitkä.
Eli ei, Alluseni, pituus merkitse yhtään mitään, mitä tulee kumppanin saamiseen.
Sinun ongelmasi on korvien välissä, niinkuin täällä on jo monta kertaa sanottu. Mene vaan sinne Verneriin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis ja hymyilevä, hieman pullukka, meikkaava ja tiukkoihin farkkuihin pukeutuva 34v nainen. Poikaystäväni on minua 15v vanhempi perusduunari joka on 165cm pitkä.
Eli ei, Alluseni, pituus merkitse yhtään mitään, mitä tulee kumppanin saamiseen.
Sinun ongelmasi on korvien välissä, niinkuin täällä on jo monta kertaa sanottu. Mene vaan sinne Verneriin.
Sori mun ei tarvitse, oletko sä sitten kenties vaikka pitkäaikastyötön et taida saada koskaan töitä voi voi, kannattais unohtaa työelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ongelmasi on korvien välissä, niinkuin täällä on jo monta kertaa sanottu. Mene vaan sinne Verneriin.Sori mun ei tarvitse, oletko sä sitten kenties vaikka pitkäaikastyötön et taida saada koskaan töitä voi voi, kannattais unohtaa työelämä.
Ja ihmettelen miten noin lyhyt on sulle kelvannut. Vain 165 cm pätäkkä mies.
Joo ei mun tarvi verneriin mennä sori vaan, ihan pärjään yksinkin, voin unohtaa naiset ja parempi niin, onneks voi keskittyä elämäs muuhunkin kuten töihin ja makseleen velkaansa.
Onneks yksinkin pärjää elämässä. naiset vain etsii täydellisiä miehiä