Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei 190 cm mies kiinnosta

Vierailija
29.11.2024 |

Niin ei ainakaa omalla kohdalla. 190 cm pitkä ja mitä nyt lukenut juttua että kaikki naiset haluaa pitkän miehen mut joo. Toki ei pituus aina ratkaise.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt töissä siitä lähtien kun lopetin opinnot, eli käytännössä koko aikuiselämäni. Ja tuo mies kelpasi minulle koska hän on mukava, hellä, rakastava, erittäin hyvä sängyssä ja minulle kuin paras ystäväni. 

N34

Vierailija
42/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain alle 170 senttisistä naisista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt töissä siitä lähtien kun lopetin opinnot, eli käytännössä koko aikuiselämäni. Ja tuo mies kelpasi minulle koska hän on mukava, hellä, rakastava, erittäin hyvä sängyssä ja minulle kuin paras ystäväni. 

N34

Okei no minä en ole käynyt olen ollut työtön ja ottanut velkaa pikavippejä ja juonut jo nuorena.

Vierailija
44/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Okei no minä en ole käynyt olen ollut työtön ja ottanut velkaa pikavippejä ja juonut jo nuorena.

Olet silti lihava pullukka, laihduta

Vierailija
45/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinussa ole mitään muuta kuin pituus?

Vierailija
46/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus vaan se munan pituus. Sehän korreloi tunnetusti myös älykkyyden kanssa. 

Vierailija
47/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinussa ole mitään muuta kuin pituus?

On paljonkin

Vierailija
48/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pituus vaan se munan pituus. Sehän korreloi tunnetusti myös älykkyyden kanssa. 

:D. Jos korreloikin, niin toiseen suuntaan kuin luulet. Afrikassa on monilla bingobango-heimoilla keskimäärin maailman suurimmat meisselit, mutta ei kukaan heitä älykkäinä pidä (ja onhan tuo tutkittukin). Itä-aasialaiset ovat sen sijaan tunnetusti varustettu prinssinakeilla, mutta äo-vertailussa sijoittuvat kärkipäähän.

Vierailija
49/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on vaikka 160 cm pitkä ja typerys, parantaako se jotenkin asetelmia, että hän on 190 cm pitkä ja typerys? Vastaus: Ei. Siinä ihmisessä on vain 30 cm enemmän typeryyttä. 

Vierailija
50/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot burgeri. Tiedät sen itsekin.

Vierailija
51/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus oikeasti ole niin iso juttu, kuin tältä palstalta voisi kuvitella. Itselläni ollut seurustelukumppaneita väliltä 165 cm - 190 cm, ei ole koskaan kenenkään pituus ollut ratkaisemassa keneen ihastun. Mutta en mä ole kyllä mistään deittipalveluista ketään edes etsinyt, joissa pitäisi osata laatia joku "toivelista" ja etsiä sen mukaan. Mä olen löytänyt seurustelukumppanini ihan arjesta, opiskeluista, töistä, harrastuksista, kaverien kautta, ja tutustuminen on mennyt kaveruuden kautta, luonne eikä jotkut strategiset mitat tai ulkonäkö edellä. 

Myös omassa tuttavapiirissäni huomaan, että ei pituus ole niin tärkeää ainakaan jos vakiparisuhdetta etsitään. Ennemmänkin parin löytämistä näyttää ennustavan esim. sosiaalisuus kuin pituus tai komeus. Mun miesvaltaisella työpaikallakin on ties mitä lyhyitä, elintasovatsaa kasvattaneita tai sitten ruipeloita nörttejä, ja niistä useimmilla on puolisot ja perheet. Ne ainoat joilla ei ole, on sellaisia autistin oloisia ja sulkeutuneita. Toinen niistä jopa melko komea, mutta kun jopa työasioita hoitaessa tulee vaivautunut olo kun joutuu hänen kanssa kommunikoimaan,  niin voin kuvitella että vapaamuotoisempi tutustuminen naisiin voisi olla vaikeaa.

Vierailija
52/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus tai ulkonäkö riitä, jos ihminen on muuten kamala. Tunnen yhden päälle 190 cm miehen, joka ei näe kenessäkään muussa ihmisessä mitään hyvää. Kaikki ihmiset hän haukkuu takanapäin ja elämänasenne on perusnegatiivinen. Jatkuvaa valitusta, haukkumista ja ilkeilyä muille ihmisille. Lisäksi hän on epärehellinen ja valehtelee. Ei halua siivota eikä laittaa ruokaa, koska ne ovat "naisten töitä". Eli odottaa, että naiset palvelevat häntä. Odottaa myös, että nainen käy töissä, maksaa ruokaostokset kaupassa ja miehen elämisen ylipäätään. Ei ole jonoa oven takana. Yllättyykö joku?

Vierailija
53/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkillä miehillä on usein pitkät piuhat. Ovat hidasälyisiä.

Vierailija
54/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esteettiseltä kannalta ajateltuna 190 cm on mielestäni liian pitkä. Tuon pituinen näyttää jo varsin usein friikkimäiseltä, eikä sopusuhtaiselta. 

Vierailija
55/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkillä miehillä on usein pitkät piuhat. Ovat hidasälyisiä.

Riippuu ihmisestä. Tunnen älykkäitä ja tyhmiä pitkiä ja lyhyitä ihmisiä.

Vierailija
56/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, terapia ei auta sinua ja terapeutti keskeytti terapian oman turvallisuutensa vuoksi. Olet pelottava aggressii vinen keh a ri jolla naisista pakkomielle ja iso pino diagnooseja. Suoli 24-palstalla toistuvasti uhkailet it se mu rh alla. Olet käynyt keha ri en koulun ja olet jossain kehar eiden suojatyöpaikassa. Siksi.

Vierailija
57/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma (laaja käsite) > status > naamakomeus > tyylitaju > muuhun kroppaan liittyvä fyysinen viehättävyys > älykkyys.

Siinä se miehen ominaisuuksien tärkeysjärjestys useimmille naisille IRL. Ei pelkällä pituudella pitkälle pötkitä. (Ja vaikka moni nainen sanoo viehättyvänsä älykkyydestä, niin se on lähinnä plussa, eikä monellekaan ykkösjuttu.)

Karisma on ylivoimaisesti tärkein ja tyylitajukin melko tärkeää. Niiden puutteeseen moni mies kompastuu, vaikka luulevat olevansa korkeaa tasoa.

Vierailija
58/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu, terapia ei auta sinua ja terapeutti keskeytti terapian oman turvallisuutensa vuoksi. Olet pelottava aggressii vinen keh a ri jolla naisista pakkomielle ja iso pino diagnooseja. Suoli 24-palstalla toistuvasti uhkailet it se mu rh alla. Olet käynyt keha ri en koulun ja olet jossain kehar eiden suojatyöpaikassa. Siksi.

Paljon on valhetta kyllä. Olen normi töissä ja saan hyvää palkkaa.

Vierailija
59/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pituus on naisilla ainoa asiaan vaikuttava tekijä. Omasta kokemuksesta voin todeta, että suurin osa treffikumppaneistani on ollut sellaisia ketä en ole halunnut tavata uudestaan. Nettideittailun perusongelma, koska kiinnostus treffeille ei synny todellisuuden vaan deittisivulla tai -profiilin tietojen valossa. Mikäli olisin treffikumppani kohdannut arjessa, niin en olisi montaakaan pyytänyt treffeille. Tämä jo lisäisi treffien osuvuutta, koska se karsinta syntyi paremmin ennen treffejä. 

Vierailija
60/80 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama asia, joka vaikuttaa pariutumiseen sen pituuden lisäksi:

- persoonallisuus 

- ulkonäkö ja hygienia

- älykkyys

- keskustelutaito

- harrastukset ja mielenkiinnon kohteet

- taloudellinen vakaus

- aattellisuus/uskonnollisuus