Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia teidän kaverit on? Olisi kysymys onko mitä minulle tapahtuu normaalia?

Vierailija
03.03.2023 |

Jos saisin vähän perspektiiviä.

En tietyistä syistä seurustele/ käy treffeillä ja näin.
Haluaisin, mutta en halua / pysty seksiin, niin sopivaa kumppania on lähes turha unelmoidakkaan.
En tästä kenellekään puhu.

Mutta!
Tutut tietty puhuu omista seurusteluistaan/seksistä, fine.
Mutta mutta sitten käännytään minun puoleen ja kommentit on yleensä aika ilkeitä minusta tai ei vain uskota että en halua asiasta puhua - ei ole mitään kerrottavaa.
Plus päälle kaikki lässytykset kuinka täytyy uskaltaa rakastaa, olet varmaan yksinäinen, tuputetaan puol tuntematonta miestä ja näin.

Ja nyt se kysymys!
Ovat he huonosti käyttäytyviä?
Jos sinä tuntisit / teidän porukassa olisi joku minun kaltainen, miten toimittaisiin?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huonostikäyttäytyviä ja tämän perusteella aika ikävän kuulosia ihmisiä, ei sinun seksielämäsi tai parisuhdetilanne kuulu heille mitenkään vaikka itse kertoisivat avoimesti. Ei kannata ottaa itseensä, mutta voit yrittää sanoa heille saman ja vetää rajat. Oletteko vielä nuoria? Koska ainakaan vanhemmiten ei tuollaiset jutut juuri muita kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiiri on jo aikuista ja aniharva jaksaa seurustella tai hankkia jotain seksiseuraa jne.

Ollaan silti kavereita ja vietetään aikaa yhdessä ja jopa yövytään toistemme sohvilla jne. ihan seksitönnä.

Varmaan moni tahtoisi seurustella, vaikkei sitä oikeaa ole löytynytkään tähän hätään. Itse en tahtoisi. Ei kukaan painosta ketään mihinkään.

Vierailija
4/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
5/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huonostikäyttäytyviä. Nyt vaan sanot ensi kerralla, et ei tunnu asialliselta tuo, et vaikka hyvää tarkoitatte, ni voisitteko lopettaa tuputtamisen, olet onnellinen näin, kiitos!

Vierailija
6/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

With friends like these who needs enemies....

Vierailija
7/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo edes kavereita, jos puhuvat ja vähättelevät tilannettasi? 

Itsekin olen samanlainen siitä, että olen sinkku, en käy treffeillä, en halua harrastaa seksiä, mutta ei kaverit siitä koe tarvetta lässyttää tai tarjota random jamppaa. 

Vierailija
8/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huonosti käyttäytyviä. Itsemääräämisoikeus ulottuu myös siihen, millaisten puheiden kohteena ja vastaanottajana haluaa olla. Sinulla on täysi oikeus sanoa, että et toivo sinun seksielämästäsi puhuttavan.

Vierailija
9/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käyttäytyviä. Sinä tiedät tilanteesi ja myös sen kenestä kiinnostut ja kenestä et. On alentuvaa ystäviesi taholta tuputtaa sinulle kumppani asenteella, että kiinnostuisit kenestä tahansa. Eivätköhän ystäväsikin ole hakeutuneet parisuhteeseen rakastumisen ja vetovoiman perusteella. Ei sinulla ole velvollisuutta avata seksielämääsi ellet tahdo.

Vierailija
10/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiasiat puhutaan, jos niistä jotain puhuttavaa on sen seksikumppanin kanssa eikä kavereiden kanssa. Näin on toimittu omassa kaveripiirissäni, olivat sitten sinkkuja tai varattuja

Vierailija
11/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Puheisiin et voi kuitenkaan vaikuttaa. Itse tiedät omat asiasi eikä ne muille kuulu. Itse en välitä puhua asioistani kun tietyt henkilöt aina naureskelee ja vittuilee päin naamaa.

Vierailija
12/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo edes kavereita, jos puhuvat ja vähättelevät tilannettasi? 

Itsekin olen samanlainen siitä, että olen sinkku, en käy treffeillä, en halua harrastaa seksiä, mutta ei kaverit siitä koe tarvetta lässyttää tai tarjota random jamppaa. 

Mitä? Tuo on syrjintää.

Minä olen Jamppa Random ja haluan seksiä.

Vierailija
13/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urkkiminen ja törkkiminen ei ole mukavaa.

Toisaalta ehkä ystäväsi huomaavat, että sinäkin jollain tasolla haluaisit seurustella, joten he haluaisivat rohkaista sinua. Eivät vain kovin onnistuneesti ja tyylikkäästi.

Ja jos haluaisivat olla tai kokevat olevansa läheisiä ystäviä sinun kanssasi, niin ihmetyttää, että et halua jakaa asioita heidän kanssaan.

Rajan vedät silti tietenkin sinä. Joudut ehkä vetämään sen vähän suorasukaisemmin kuin haluaisit. Huomaa, että sinunkaan ei silti tarvitse olla töykeä. Sanot vain määrätietoisesti ja jämäkästi, että se ei ole julkinen keskustelunaihe.

Vierailija
14/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisithan sä mainita heille, että et halua tai pysty seksiin. Varmasti tulis ymmärrystä heiltä ja eivät yritä sitten auttaa sua. Jos teillä on läheiset välit ja ovat tottuneet puhumaan noita asioita, niin ei se mielestäni pahalta kuulosta.

Vierailija
15/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että he yrittävät auttaa sinua. Ovat tulkinneet asian (väärin) niin, että haluaisit parisuhteen ja seksiä, mutta et uskalla tms., ja yrittävät rohkaista. Onhan se toki tökeröä, mutta heillä on varmaan hyvät tarkoitusperät. Itse ehkä kerran sanoisin, että en kykene seksiin/suhteeseen enkä todennäköisesti halua enää ikinä puhua tästä, mutta jos joskus haluan, teen itse aloitteen.

Vierailija
16/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä niin dominoivia opiskelukavereita että päätin luopua ko. hyvän alan opiskelusta. Eivät he seurusteluasioihin puuttuneet mutta mikä tahansa pakottaminen on paha.

Vierailija
17/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa todella keskenkasvuiselta ja ikävältä toiminnalta. En kaveeraisi tuollaisten törppöjen kanssa.

Vierailija
18/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti peräreikä kirjoitti:

Römpsänperän buuma kirjoitti:

Minullakin on ongelma, ilmeisesesti vettä keuhkoissa .Kun tissistä puristaa niin housut kastuu....

Minulla sama, mutta multa lentää mälli vaikka olen lesbo.

Oletko juonut aivosi pilalle? Jutut meinaan kuullostaa sellaisen ihmisen jutuilta. Tai ehkä et ole mikään penaalin terävin ikinä ollutkaan?

Vierailija
19/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta aika lailla kiinni siitä, kärtätkö esim. mukaan mökkireissuille pariskuntien kanssa ja sitten valitat, kun kavereilla ei ole sinulle aikaa.

Vierailija
20/29 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minulla on tällä hetkellä pari kaveria jotka yrittävät parittaa minua toisille kavereilleen. Johtuu kyllä siitä että heikkona hetkenä olen mennyt sanomaan että voi kun olisi edes seksiä. Nyt tuo paritus on alkanut ärsyttämään, sillä tulin järkiini muutama viikko sitten enkä kaipaa mitään seuraa, en vakituista enkä satunnaista. Ajattelin ensi kerralla sanoa ihan suoraan etteivät enää kumpikaan puhuisi näistä ihmisistä mitään. Katsotaan että millainen reaktio tulee olemaan. En kyllä usko että kovin inhottavaa reaktiota tulee kun ovat kivoja ihmisiä, eivät he muuten minun kavereitani olisikaan.

Että joo ei ole normaalia minun mielestäni, voisi jopa miettiä että ittellä heillä on ongelmia sietää omaa tilannettaan kun pitää noin tuputtaa omaa elämäntyyliään toiselle.