Miksei 190 cm mies kiinnosta
Niin ei ainakaa omalla kohdalla. 190 cm pitkä ja mitä nyt lukenut juttua että kaikki naiset haluaa pitkän miehen mut joo. Toki ei pituus aina ratkaise.
Kommentit (80)
Osta Tesla. Alkaa naiset kiinnostumaan.
Olettaisin että tarvitsisi olla muutakin tarjottavaa. Kuten lämpöä, turvaa, sivistystä, käytöstapoja, osuva huumori, henkinen tasapaino jne jne jne.
-toinen 190cm mies.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat yksinkertaiselta. Happivaje synnytyksen aikana?
Ja läpi elämän sen jälkeenkin.
Yhtä älykäs aloitus kuin "olen 6 metriä pitkä. Miksen kiinnosta naisia?" Tai
"Olen metrin pituinen. Miksei naiset kiinnostu?"
Koska olet erittäin paljon tyhmempi kuin maailman tyhmimmät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta olet kuin pituus?
Tutkitusti 190 cm ja pitemmillä on kohonnut taipumus homosteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta olet kuin pituus?
Postilla töissä, narsisti, pakkomielteinen, lähestymiskielto vanhempiin ja terapeuttiin, tyhmempi kuin vasemman jalan saapas.
Vierailija kirjoitti:
Osta Tesla. Alkaa naiset kiinnostumaan.
En ikinä huolisi naista joka kiinnostuisi minusta auton vuoksi. Enkä voisi elää niin heikon itsetunnon kanssa, että yrittäisin vaikuttaa kiinnostumiseen materialla.
Allu, Suomen ja koko maailman tyhjäpäisin mies
Tuo pituuskin on pelkkää höpöä. Itsellä oli kerran poikaystävä 192 cm ja se oli aika tuskaa. Emme eronneet pituuden takia mutta oli paljon tilanteita missä siitä pituudesta oli haittaa.
Riippuu kai ihmisestä. Jossain kohtaa mies on liian pitkä, jos nainen "lyhyt".
Mun mies on 193cm mutta se ei ole syy miksi olen hänen kanssaan vaikka itseäni pidemmistä miehistä pidänkin. Eikä lompakko sillä 30v sitten tienasin enemmän kuin hän. Eikä edes sixpäck koska sellaista ei ollut.
Hänen kanssaan tunsin ensimmäisestä hetkestä itseni kuulluksi, nähdyksi, arvostetuksi ja oloni oli todella rauhallinen ja turvallinen. Hän on aina kohdellut upeasti - avaa oven, kantaa ruokakassit, tekee osuutensa kotitöistä itsestäänselvyytenä, hemmottelee pienillä asioilla, huomaa jos olen väsynyt, saa minut huonoinakin päivinä tuntemaan itseni rakastetuksi jne.
Palstan sinkkumiehet huom!
Edellämainitut asiat ei muuten maksa mitään jos muuten on mukava fiksu työssäkäyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaunis ja hymyilevä, hieman pullukka, meikkaava ja tiukkoihin farkkuihin pukeutuva 34v nainen. Poikaystäväni on minua 15v vanhempi perusduunari joka on 165cm pitkä.
Eli ei, Alluseni, pituus merkitse yhtään mitään, mitä tulee kumppanin saamiseen.
Sinun ongelmasi on korvien välissä, niinkuin täällä on jo monta kertaa sanottu. Mene vaan sinne Verneriin.Sori mun ei tarvitse, oletko sä sitten kenties vaikka pitkäaikastyötön et taida saada koskaan töitä voi voi, kannattais unohtaa työelämä.
Huom, Allu on liian tyhmä JOPA Kokoomukseen!
On liian pitkä. Mieluimmin alle 170 cm mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus vaan se munan pituus. Sehän korreloi tunnetusti myös älykkyyden kanssa.
:D. Jos korreloikin, niin toiseen suuntaan kuin luulet. Afrikassa on monilla bingobango-heimoilla keskimäärin maailman suurimmat meisselit, mutta ei kukaan heitä älykkäinä pidä (ja onhan tuo tutkittukin). Itä-aasialaiset ovat sen sijaan tunnetusti varustettu prinssinakeilla, mutta äo-vertailussa sijoittuvat kärkipäähän.
JA sinussa yhdistyy nappulamuna olemattomaan älyyn.
Miksi tämä aloitus: toisessa ketjussa kerroit, että sinulla on jo rikas ja kaunis tyttöystävä. Onko teillä avoin suhde?
Onko se Verneri jokin vammaisten ja erityisnuorten harjaantumiskerho?
Allu, sä et ole riittävän harjaantunut. Olet kuin pelottava Forrest Gump.
Kuin "Julma leikki"-kirjan huoneen nurkassa huojuva pitkä nekrofiili.
Ja mix en saa naista kun mulla on 2 jalkaa ja hengitän
joo no mulle riitti, mä oon pitkä ja komea ja tavallinen mies, en ole mikää atleettinen adonis joka on rikas ja charmi, vaan tavallinen eikä mun tarvi ollakkaan.