Mitä mieltä? Minulla oli nuoruudessa ihastus, mutta juttumme loppui 'lyhyeen' erittäin rumasti ja selvittämättä. Nyt olen kirjoittanut hänel
Mitä mieltä? Minulla oli nuoruudessa ihastus, mutta juttumme loppui 'lyhyeen' erittäin rumasti ja selvittämättä. Nyt olen kirjoittanut hänelle 'kaiken' elämästäni tuon ajan jälkeen, kertonut taustastani jne... Ajattelen, että sitten hänellä on mahdollisuus arvioida mistä kohdallamme oli kysymys ja menikö kaikki niin kuin piti jne. Minulla on tästä itselläni erittäin hyvä olo - tuntuu aivan oikealta teolta. En tiedä lukeeko hän edes mitään tuosta ja miltä hänestä tuntuu - ehkä olen jopa häriöksi, ehkä hän ei halua kuulla minusta sanaakaan. Kuitenkin näin olen antanut hänelle ainakin mahdollisuuden 'tehdä tiliä omalta osaltaan'. En ole salannut mitään. Toivon kovasti että saisin häneltä vastaavaan. Mielestäni tämä on omaa itsetehtyä parisuhdeterapiaa ja parempi juttu kuin jonkun asiantuntijan luona, jonne emme ikinä mentäsi. Mutta mitä mieltä te olette - mitä ajatuksia tämmönen herättää? Voisiko suositella muillekin?
Kommentit (221)
En pysty lainaamaan ylläolevaa. Mutta tuossa tapauksessa asianomainen oli jo tehnyt johtopäätökset. Ne vain sattuivat olemaan täysin väärät.
Vierailija kirjoitti:
46 Helposti :)
Toki odottaisin hetken, Nyt on turhan sotkuista. Siis oma tilanteeni 6kk voisi olla hyvä. Näin yhden miehen näkökulma.
Tai kysyt milloin on sopiva hetki.
No nyt on "aika" vahvat stalker-vibat :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tämä mies, niin haluaisin kyllä lukea ajatuksiasi. Omalla kohdallani syy oli omassa elämäntilanteessani, sekä sitoutumispelossa. Ei yhteen kirjeeseen kukaan kuole, teet niinkuin sydän sanoo.
Tämän kommentin toivoisin tulevan siltä joka saisi / sai ehkä kirjoitukseni. SUURKIITOS! Se nyt vaan on niin, arvelisin, että mies joka on jollakin tavoin ollut kanssani jossain tekemisissä ymmärtää minua, ajatuksenjuoksuani, tapojani, arvojani jne, mutta sellainen joka ei minua tunne voi heittää mitä vain. Minä en myöskään harrasta irtosuhteita, vaan sellainen jonka kanssa johonkin olen edes ryhtynyt on jonkunlainen potentiaalinen elämänmittainen kumppani/ystävyyssuhde oli se sitten tapahtunut intuitiiviesti nuoruudessa tai myöhemmin elämässäni. T. Ap
Ap oletko lihonut yli 20kg siitä kun tapasitte? Onko sulla lapsi? Miksi se mies haluaisi kirjeen lihavalta yyhoolta?
Heippa PALSTA ja kaikki hyvät palstalaiset!
Tämä palstahullu jättää nyt tämän palstan ja palaa asiaan 'joulupyhien tienoilla' - jos silloinkaan. Uskotteko että voin pitää tämän lupauksen itselleni kun tykkään kirjoittaa ties mistä - osa varmaan hömppää?
Jos minuun haluaa yhteyttä niin tarttee ottaa meilillä tai puhelimella! Onko yhteistiedot? Jos haluaa lähettää joululahjoja niin ei mielellä mitään suurikokoista seisomaan oven ulkopuolle kun en ole kotona - joulukukkalähetykset ovat poikkeus!
Parempi puoliskoni ehkä viihdyttää teitä nyt omalta osaltaan tällä mainiolla palstalla!
HYVÄÄ JOULUNODOTUSAIKAA!
Terkuin, Pähkähullu av-mama
29.11.2024 klo 13.04...
On tämäkin: miksi FB estetty, blogeihin jotka aloitin koronasulun aikaan ei pääse??? Miksi??? Tämän stoorin takiako? Huoh! EN OLE MIKÄÄN JULKISUUDEN HENKILÖ, VAIKKA... ehkä ON...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruuden ihastukseni on nykyään isomahainen kaljupää , kasvotkin ovat pilalla.
Oli nuorena kaunis..olin ihastunut vuoden, en kelvannut, kun kerroin viimein asiasta
Onko ihminen siis eri ihminen vanhana? Olihan hän kiva muutenkin, mutta ihastuin hänen kauneuteensa.
En huolisi enää..mitä mieltä olet ap?
Kaunotar56v
Vai että ihan kaunotar 56v.. selvä homma. Vähän veikkaan että et sinäkään kauniimmaksi ole muuttunut kun ikää tullut lisää, jos et kelvannut silloin niin vielä vähemmän nyt. Mutta saathan sinä uskotella itsellesi mitä tahansa
Minkä ikäinen saa liittää nimimerkkiin kaunotar etuliitteen?
Kaunotar26v?
kaunotar36v?
kaunotar46v..vai onko sen ikäisiä kaunottaria enää????
Ap on varmaan sen 36v ..lihava ja lapsellinen...miksi kukaan haluaisi siltä jotain KIRJETTÄ? eikö voi laittaa viestiä instagramin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tämä mies, niin haluaisin kyllä lukea ajatuksiasi. Omalla kohdallani syy oli omassa elämäntilanteessani, sekä sitoutumispelossa. Ei yhteen kirjeeseen kukaan kuole, teet niinkuin sydän sanoo.
Tämän kommentin toivoisin tulevan siltä joka saisi / sai ehkä kirjoitukseni. SUURKIITOS! Se nyt vaan on niin, arvelisin, että mies joka on jollakin tavoin ollut kanssani jossain tekemisissä ymmärtää minua, ajatuksenjuoksuani, tapojani, arvojani jne, mutta sellainen joka ei minua tunne voi heittää mitä vain. Minä en myöskään harrasta irtosuhteita, vaan sellainen jonka kanssa johonkin olen edes ryhtynyt on jonkunlainen potentiaalinen elämänmittainen kumppani/ystävyyssuhde oli se sitten tapahtunut intuitiiviesti nuoruudessa tai myöhemmin elämässäni. T. Ap
Ap oletko lihonut yli 20kg siitä kun tapasitte? Onk
Ehkä siksi, jos mies itsekin on lihava yh?
Ap , entä jos mies haluaa tavata sinut?
Ihastuksesi on nykyään työtön sairaseläkelläinen, joka ilahtuu kirjeestä
Sovitte treffit kahvilaan, mies ei pysty tarjoamaan edes pullaa.
Mies yrittää pitää kädestä ja pussata, henki haisee röökille..
?????
Vierailija kirjoitti:
No nyt on "aika" vahvat stalker-vibat :D :D :D
Älä stressaa eihän sellainen voi olla mahdollista. :D
Mutta vastauksia hait tämä on yhden miehen näkökulma, en ole edes lukenut ketjua kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nähdä vaivaa lihavan yyhoo miehen takia? Tosi teeveessä jätettiin juuri mies pienten tulojen takia. Mies joka on sitä ap:n kirjekaverin ikäluokkaa. Siisti kalju mies jolla mahaa ja pieni palkka...Mitä ap hyötyy kirjeestä?
Voi hyvinkin olla, että et olisi voinut asialle mitään. Mutta koska et edes yrittänyt, viestillä ei ollut mahdollisuutta mennä perille.
Eihän tuollaisten kanssa kannata loputtomasti hakata päätä seinään, mutta kai sentään yhden kerran voisi sanoa miten asia on.
En halunnut. Hänellä oli mielestään oikeus penkoa esiin työpaikkani ja lähettää työpostiini hyvin ikävänsävyinen, syyttelevä ja syyllistävä viesti.
Minulla oli mielestäni oikeus ohittaa tämä viesti vastailematta.
Kumpikin kun elää omaa elämäänsä omilla ehdoillaan.
Kirjoita omaksi terapiaksi mutta se henkilö jonka tunsit joskus on varmasti lihonut ja kaljuuntunut ja saattaa olla pettynyt naisiin Jos haluat tunnustella mikäli häntä kiinnostaa olla yhteydessä, laita lyhyt tervehdys sosiaalisen median kautta ja katso onko hänellä edes säännölliset tulot , oletuksella ettet tiedä hänen olevan tahollaan varattu.
En itse vastaisi kenellekään joka laittaisi tuollaisen kirjeen. Olen onnellisesti naimisissa enkä ajattele mitään nuoruuden heiloja. Pitäisin erikoisena että minulle käytännössä nykyään tuntematon ihminen laittaisi oikein yksityiskohtaisen selonteon.
Minun nuoruuden ihastukseni on nykyään isomahainen kaljupää , kasvotkin ovat pilalla.
Oli nuorena kaunis..olin ihastunut vuoden, en kelvannut, kun kerroin viimein asiasta
Onko ihminen siis eri ihminen vanhana? Olihan hän kiva muutenkin, mutta ihastuin hänen kauneuteensa.
En huolisi enää..mitä mieltä olet ap?
Kaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin olla, että et olisi voinut asialle mitään. Mutta koska et edes yrittänyt, viestillä ei ollut mahdollisuutta mennä perille.
Eihän tuollaisten kanssa kannata loputtomasti hakata päätä seinään, mutta kai sentään yhden kerran voisi sanoa miten asia on.
En halunnut. Hänellä oli mielestään oikeus penkoa esiin työpaikkani ja lähettää työpostiini hyvin ikävänsävyinen, syyttelevä ja syyllistävä viesti.
Toki on oikeus. Mutta toisaalta, kun et vastannut, hän saattoi olla tyytyväinen itseensä ja ajatella, että olit omastakin mielestäsi ansainnut saamasi moitteet. Kun et vastaankaan väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Penkoa esiin? Entä jos hän vain googletti nimesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut näitä minäkin, eikä erityisemmin ole ilahduttanut. Sain pitkän sepustuksen työsähköpostiin, jossa juttumme, josta en ollut tietoinen, juurikin loppui rumasti. Olin kuulemma ollut aloittamassa seurustelun tyypin kanssa, mutta aloinkin sitten oleen toisen kanssa.
Tunsin siis tyypin, juttelimme baarissa jne ja aloin sitten seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa. En tiennyt olleeni aikeissa alkaa seukkaaman tämän hyvänpäivän tutun kanssa.
Oli kiva ylläri siellä työpostien seassa tämä.
No, eikö ole kuitenkin parempi että sait tietää, että hän näkee asian noin? Jos vaihtoehtona olisi vaikka se, että olisit tietämätön koko jutusta ja sitten tapaisit hänet jossain, ja seurauksena olisi lisää väärinkäsityksiä tai jokin tosi kiusallinen tilanne.
Olisihan se paljon parempi, jos törmäisin henkilöön jossain luonnollisessa tilanteessa ja hän voisi sitten sanoa mitä haluaa sanoa. Paljon kiusallisempaa on, että kaivelee työsähköpostini tietoonsa, lähettää omituisen viestin ja sitten törmään henkilöön jossain.
Eikö ap:n ihastuksen nykyisellä olemuksella ja työpaikalla/perheellä ole mitään merkitystä?
KYSEESSÄ ON TÄYSIN ERI IHMINEN?
Älkää ruokkiko ap:n stalker fantasiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori Ap, mutta "sitoutumispelko" tarkoittaa, ettet ole tarpeeksi mielenkiintoinen/kaunis tms miehen makuun ja etsii parempaa. Siksi ei halua sitoutua juuri sinuun, mutta voi nähdä sinua paremman puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap:n ihastuksen nykyisellä olemuksella ja työpaikalla/perheellä ole mitään merkitystä?
KYSEESSÄ ON TÄYSIN ERI IHMINEN?
Älkää ruokkiko ap:n stalker fantasiaa
Ymmärsin, että kyse oli vain vanhojen asioiden selvittämisestä eikä mistään muusta, ap ainakin antoi ymmärtää niin. Tuskin siinä nykyisillä asioilla mitään merkitystä on.