Miksi ihmisillä, jotka eivät ole suomalaisia eivätkä asu täällä, pitää olla yhdenmukaiset oikeudet muiden kanssa?
Mietin esim. tuota valitusta Rantasesta, että hän on suosinut kristittyjä antaessaan tuevapaikkoja, mutta tämä aloitus ei liity ainoastaan tähän, vaan muutenkin pa kolaisten ja ulkomaalaisten oikeuksiin. Miksi heillä pitää olla jo etukäteen valmiina samat oikeudet kuin meillä? Vaikka he eivät olisi koskaan edes Suomen maaperällään jalalla astuneet.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on paremmat oikeudet eikä velvoitteita, Suomalaista sen sijaan pidetään tiukilla.
Kerro miten heillä on paremmat oikeudet? Pakolaisilla on tilapäinen oleskelulupa, heillä ei ole kotipaikkaa, he eivät saa äänestää ja joutuvat elämään mitättömällä vastaanottorahalla.
Tässä ap. En ole tuo, jolle vastaat. Pa kolaisilla näyttää olevan oikeus muuttaa meidän kulttuuriamme omiin arvoihinsa sopivaksi.
Miten sinun kulttuurisi on muuttunut? Minun ei ainakaan mitenkään. Eikä ole lainsäädäntökään.
"Miksi pa kolaisille annetaan valta muuttaa näitä kristillisiä arvojamme?"
Miten sinun kristilliset arvosi ovat muuttuneet? Tai miten Suomen kritilliset arvot ovat muuttuneet? Jotain esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillä on paremmat oikeudet eikä velvoitteita, Suomalaista sen sijaan pidetään tiukilla.
Kerro miten heillä on paremmat oikeudet? Pakolaisilla on tilapäinen oleskelulupa, heillä ei ole kotipaikkaa, he eivät saa äänestää ja joutuvat elämään mitättömällä vastaanottorahalla.
Kannattako antaa aivopestä itsensä i di ootiksi?
Et siis osannut kertoa miten pakolaisilla on paremmat oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ap. En ole tuo, jolle vastaat. Pa kolaisilla näyttää olevan oikeus muuttaa meidän kulttuuriamme omiin arvoihinsa sopivaksi.Miten sinun kulttuurisi on muuttunut? Minun ei ainakaan mitenkään. Eikä ole lainsäädäntökään.
On muuttunut esim. siten, ettei lasteni enää anneta laulaa suvivirttä.
Olen itse asunut mus limimaassa takavuosina. Itse kuljin hiukset peitettynä ja kaavussa, koska näin, että minun pitää sopeutua heidän kulttuuriinsa. Ei toisinpäin. Minähän se vieras siellä olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hm. Onko ihmisoikeudet persuille vieras sana?
Ja sehän olisi rasismia, jos emme toimisi koko maapallon sosiaalitukena
..Ja mitä muut meistä ajattelisivatkaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo yllä, että totta kai heillä on ihmisoikeudet, mutta kysyn, miksi heillä tulee olla suomalaisten oikeudet myös. En ole toistaiseksi ollut persu, olen ollut heidän halveksijansa jo vuosia, mutta luulen, että tämä maa ajaa minut vaihtamaan puoluetta.
Mitkä oikeudet on ulkomaalaisella joka ei asu täällä? Kerotko?
"On muuttunut esim. siten, ettei lasteni enää anneta laulaa suvivirttä."
Joihtuu yksinomaan siitä että ihan kantiksista koko ajan isompi osuus ei kuulu kirkkoon joten uskonnon pakkosyötön kouluissa on pitänyt loppua.
Ja suvivirttä muuten saa laulaa edelleen.
"Olen itse asunut mus limimaassa takavuosina. Itse kuljin hiukset peitettynä ja kaavussa, koska näin, että minun pitää sopeutua heidän kulttuuriinsa. Ei toisinpäin."
Liberaalien länsimaiden kantava ajatus on ihmisten vapaus. Saat elää ihan niin konservatiivisesti tai liberaalisti kuin itse haluat? Eikö se sinusta ole hyvä periaate?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo yllä, että totta kai heillä on ihmisoikeudet, mutta kysyn, miksi heillä tulee olla suomalaisten oikeudet myös. En ole toistaiseksi ollut persu, olen ollut heidän halveksijansa jo vuosia, mutta luulen, että tämä maa ajaa minut vaihtamaan puoluetta.Mitkä oikeudet on ulkomaalaisella joka ei asu täällä? Kerotko?
Kerroin aloituksessa ajatukseni, mikä lähti Rantasesta liikkeelle. En puhu laillisista oikeuksista vaan siitä, että miksi meidän oikeus (valita, ketä tänne otetaan) on pienempi kuin heidän oikeutensa (kuka tänne haluaa). Tämä on kuitenkin ensisijassa meidän maa.
Woke
Vihervassarismi
Ei pitäisikään "ilmaiseksi" valtion velka taakkaa lisäämällä tarjota jokaiselle rajan ylittäneelle samoja palveluja, kuin veronmaksajille!
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse asunut mus limimaassa takavuosina. Itse kuljin hiukset peitettynä ja kaavussa, koska näin, että minun pitää sopeutua heidän kulttuuriinsa. Ei toisinpäin."
Liberaalien länsimaiden kantava ajatus on ihmisten vapaus. Saat elää ihan niin konservatiivisesti tai liberaalisti kuin itse haluat? Eikö se sinusta ole hyvä periaate?
Joo, olet oikeassa, mutta: vierailla ei ole oikeuttaa yrittää vaikuttaa meidän kulttuuriimme.
Sinutkin voidaan panna kaasutusleirille, kun tilanne muuttuu kohta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olet oikeassa, mutta: vierailla ei ole oikeuttaa yrittää vaikuttaa meidän kulttuuriimme.
Se että joku elää eri tavalla kuin muut ei ole vielä mitään meidän kulttuuriimme vaikuttamista vaan ihan vain ihmisen yksityisasia.
" En puhu laillisista oikeuksista vaan siitä, että miksi meidän oikeus (valita, ketä tänne otetaan) on pienempi kuin heidän oikeutensa (kuka tänne haluaa)."
Jos kyse on siitä että autamme hädässä olevia niin se aika lailla vesittyy jos kriteeri ei olekaan se hätä vaan sopiva usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisillä on oikeus elää oman halunsa mukaan niin emme me silloin voi sanoa että saat elää kuten haluat kunhan et elä eri tavalla kuin minä. Silloin se oikeus poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Woke
Vihervassarismi
Ei pitäisikään "ilmaiseksi" valtion velka taakkaa lisäämällä tarjota jokaiselle rajan ylittäneelle samoja palveluja, kuin veronmaksajille!
Tietenkin voimme olle huolestuneita siitä mitä auttaminen maksaa mutta jos koko ajan kohkaa vaikka islamista ja kuinka kauhea se on ja että kristittyjä voi kyllä auttaa niin kyllä se huoli tuntuu silloin liittyvän enemmän siihen millaisia ihmisiä autetaan kuin kustannuksiin.
Miksi sinulla pitäisi olla mitään oikeuksia kun et ole muuta tehnyt kuin sattunut syntymään tänne? Mietipä sitä oikein pitkään ja hartaasti.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet saanut kaiken hopealautasella vaikket itse sitä tajua. Silti saatiin tuollainen ripulipaska. Miksi?
Teidän sosialistisikojen kiusaksi. Mene tukemaan omaisuudellasi uiguureja, toveri.
Suomalainen on oikeuksiltaan toisen luokan kansalainen omassa maassaan.
no niin. Kannata tätä: kristillisiä arvojamme. Miksi pa kolaisille annetaan valta muuttaa näitä kristillisiä arvojamme? Suomalaisilla tämä valta saisi olla ainoastaan.