Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän uusi on mustasukkainen

Vierailija
21.01.2023 |

Exällä on ollut nyt kolme kuukautta uusi kumppani. Tämä nainen on minua 14 vuotta vanhempi, eli myös eksääni vanhempi. Olen häntä paljon kauniimpi. Tämä uusi nainen on osoittautunut valtavan mustasukkaiseksi. Exän myöntää tilanteen ja ollaan tästä juteltu. Hänkään ei ole varma, voiko juttu jatkua koska nainen on niin vaikea. Meillä on exän kanssa yhteiset lapset. Nyt kaikki viestittely, puhelimessa puhuminen on vaikeaa ja vähäistä, koska uusi ei tykkää. En voi julkaista somessa itsestäni ja lapsistani juttuja, koska uusi ei tykkää. Valittaa siis avoimesti exälleni että on minusta mustasukkainen ja että esim nuo somejulkaisut saavat hänet ajattelemaan kuinka paljon parempi ihminen olen jne. Uusi on jopa lapsista mustasukkainen. Olen jo nyt ihan väsynyt tähän käytökseen. Joudun varomaan tekemisiäni, koska en halua exälle ylimääräistä harmia Myös yhteiset ystävämme ovat saaneet osansa naisen käytöksestä ja ovat todella ihmeissään siitä, miten ex otti noin "hankalan" naisen.
Ainoa, joka voisi asiaan vaikuttaa on ex itse. Mutta hänellä on joku ihme pelko ettei osaa olla yksin ja on nyt ottanut ensimmäisen joka vastaan tuli. Mutta myöntää itsekin, että valinta ei ole mennyt nappiin.
Onkohan mitään mitä voisin tehdä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa auta muu kuin se, että exä tajuaa erota. Ei mustasukkaisuus häviä, se yleensä vain pahenee.

Vierailija
2/16 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi yehdä yhtään mitään. Jotenkin vaikutat itse katkeralta ja vahingoniloiselta?

Vierailija
5/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välitä paskaakaan mitä eksän nykyinen ajattelee? Jotenkin tuntuu että projisoit omaa mustasukkaisuutta nykyiseen ja nyt jostain ihmeen syystä yrität täältä saada tukea. Lapsia käytät vain tekosyynä että voit yrittää eron jälkeen vielä hallita eksän elämää.

Vierailija
6/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun pitäisi yehdä yhtään mitään. Jotenkin vaikutat itse katkeralta ja vahingoniloiselta?

En tiedä ap:sta, mutta itseäni ihan vastaavassa tilanteessa alkoi se eksän uusi vainota. Soitteli aamuyöstä, lähetteli epämääräisiä viestejä ja häiriköi. Kyllä silloin kummasti alkoi kiinnostaa voisiko asialle tehdä jotain. Onneksi eksä jossain kohtaa tuli ihan itse järkiinsä ja jätti naisen ennen kuin ehdin tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
7/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen vaikuttaa pimeeltä. Tiedän kokemuksesta ja kohta alkaa haukkua sua lapsille. Varmaan lapset ei saa olla isän lähellä tai nukkua vieressä.

Vierailija
8/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksän uus naisystävä laitteli viestejä miehen kännykästä niin et luulin pitkään niiden tulevan eksältä. Oltiin jotain sovittu lasten hoidosta kunnes parin tunnin päästä tää hullu laittoi ihan pimeitä viestejä jossa haukkui jne.

Vierailija
9/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sua taitaa harmittaa, kun sun exällä on uusi. Keksit sit ajankuluksi tänne satuja. Höh.

Vierailija
10/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humble brag

Vierailija
11/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten kaunis ja ihana oletkaan. Exän kanssa pohditte tätä upeaa kauneuttasi ja nuoruuttasi, pohditte ja puntaroitte.

Vierailija
12/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ulkonäkö on vain yksi ominaisuus. Kauneuteen tottuu ja turtuu ja kohta sitä ei edes huomaa, jos ei ole samalla mielenkiintoinen ihmisenä, kiehtova ja jonka seurassa on hyvä olla ja on eroottista latausta. Vrt Charles / Diana / Camilla. Arvotat ULKONÄKÖSI tosi korkealle itse, mutta arvottiko miehesi? Sekö sua nyt harmittaa?

Vierailija
13/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli ihan ok, mutta "olen häntä paljon kauniimpi" pilasi jutun. Eipä se kauneus auta pitämään liittoa kasassa.

Vierailija
14/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanavalinnoillasi paljastat, miten suunnattomasti nautit tilanteesta. Ehkä olet syystäkin exä?

Vierailija
15/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt takertuko tuohon kauneusasiaan. En eka parin kuukauden ajan edes tiennyt miltä tämä nainen näyttää. Silti exä ehti vaivihkaa sanoa kerran, että tämä uusi on niin mustasukkainen ja pelkää, että exä palaa luokseni koska olen paremman näköinen. Tässä vaiheessa en edes tiennyt miltä henkilö näyttää. Minulla ei ole mitään heidän suhdettaan vastaan. Enhän itsekään ole sinkku.

Vierailija
16/16 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se nyxä. Anna toisen olla. Jos on mustis, niin sehän on sun exän ongelma, eikä sun. Ihan vapaasti julkaiset itsestäsi tai lapsistasi mitä haluat. Nyxä voi mennä terapiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi