Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai nyt median mukaan kaikki nuoret miehet vihaa naisia :D

Vierailija
27.11.2024 |

Jotenki tää yhteiskunta ja sen tavat toimia oksettaa mua nykypäivänä, mä en tajua miksi mutta mulla on olo että mä en halua enää olla osa tätä suomalaista yhteiskuntaa. Musta tuntuu että kaikki on tyhmiä

Ne teettää jotain kyselyitä jossain netissä missä ne kaikki luuserit asustelee, ei ihmiset edes vastaa noihin asioihin rehellisesti. Katsokaa nyt tätäkin palstaa kuinka paljon täällä on sekopäitä

Toiseks, jos tilastot näyttää että Suomi on väkivaltaisin maa esim naisille ja varsinkin lähipiirissä tapahtuva väkivalta eli siis suhteissa, niin olisi varmaan syytä katsoa taakke siinäkin asiassa, tapahtuuko nämä teot esim humalassa? Mitkä siellä on ne juurisyyt? Katsokaa sinne ihan satojen vuosien taakse, me ollaan kylmä pimeä valtio pohjolassa missä viinaa on mennyt aina paljon. Mä en sano että se on ainut syy, mä vaan sanon että kattokaa sinne asioiden taakke kaikessa ja työstäkää niitä juuriongelmia

Suomessa on aina tapahtunut näitä asioita paljon. 

Mua huvittaa nähdä joku Petteri Orpo nostelemassa käsiään että asioita pitäisi "tutkia", sulla on ollu aikaa tutkia koko sun elämäs tätä meidän kulttuuria, luulis tietävän missä ongelmia on :DD

Kommentit (243)

Vierailija
121/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä luulisi.  Asia tietenki on toinen jos kyseessä ei ole tutkimus lainkaan vaan propagandaa.

Vierailija
122/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap valehtelet ja liioittelet ja itse ruokit sukupuolisotaa? Kukaan ei ole missään väittänyt "kaikkien nuorten miesten vihaavan naisia". Jos viittaat taannoiseen kyselytytkimukseen, siinähän todettiin että joku 80% miehistä tuomitsee naisiin kohdistuvan väkivallan ja näkee tarpeelliseksi tehdä asialle jotain. Huolenaiheita on mutta kukaan ei ole syyttänyt kaikkia miehiä. Voisitteko ottaa pään pois pepusta ja tajuta sen ennen kun sokeudutte naisvihastanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat oikeudet tottakai sukupuolesta riippumatta! Mutta Mites ne velvollisuudet, eikö ne pitäisi olla samat myös?

tässä koko keskustelussa ja tämän hetkisessä maailman tilanteessa paistaa pahasti läpi että tasa-arvon nimissä todellisuudessa ollaan vastahyökkäyksessä ja halutaa kostaa se vuosisatojen sorto. Nyt on naisten vuoro, miehet kyykistykää.

Vierailija
124/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat oikeudet tottakai sukupuolesta riippumatta! Mutta Mites ne velvollisuudet, eikö ne pitäisi olla samat myös?

tässä koko keskustelussa ja tämän hetkisessä maailman tilanteessa paistaa pahasti läpi että tasa-arvon nimissä todellisuudessa ollaan vastahyökkäyksessä ja halutaa kostaa se vuosisatojen sorto. Nyt on naisten vuoro, miehet kyykistykää.

En ollut sortamassa joten ennemmin kuolen kuin kyykistyn.

Vierailija
125/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselytutkimuksen kysymyksenasettelu on siis todellakin harkittu, ja erityisen tarkkaan. Feministi on monitulkintaisella kysymyksenasettelullaan juuri nimen omaan halunnut monitulkintaisia vastauksia.

Muutoin tutkimuksensa olisi tuottanut feministeille kiusallisia faktoja, ja tutkimusta ei olisi voitu saattaa loppuun, saati julkaista.

Väärinsukupuolitettu tutkimus. Tämä on varmasti modernien feministiaktivistien mielestä 1 000 kertaa kuultua näsäviisautta, mutta silti päähäni ei mahdu, että jos ihmisen voi väärinsukupuolittaa, niin millä oikeudella te voitte sukupuolittaa yhtään ketään?

Kun te puhutte miehistä , niin oletteko te käyneet oikeinsukupuolittamassa kaikki, kenestä puhutte?

Miten vuonna 2024 voidaan edes tehdä tämän tyyppinen sukupuolisidonnainen tutkimus? Mikä on sinänsä huvittavaa, ettei nykyään kissaakaan saa sanoa kissaksi kysymättä kissalta, kokeeko se olevansa kissa.

Vierailija
126/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän propagandaa tämäkin taas ja hyödylliset hölmöt sitä jankkaavat.

Vierailija
127/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän se perimmäinen valta on aina ollut naisella ja se varmaan osasyy ikävä kyllä on ollut miesten väkivaltaiseen kohteluun naisia kohtaan ja sortoon. Tieto siitä että naissukupuolella on niin suuri primitiivinen valta miessukupuoleen. Jokainen voi miettiä tätä vähän syvemmälle, miten asia on, kummat sitä maailmaa todellisuudessa pyörittää. 

mies on aina ollut naisen pauloissa, mies on aina ollut se jonka on pitänyt hurmata nainen, nainen on ollut jotain jonka eteen miehen on pitänyt tehdä töitä ja jonka mies on halunnut saavuttaa. 

Nainen sen valinnan on aina loppupeleissä tehnyt, jos ei nyt huomioida kyseenalaisia kulttuureita joissa naiset naitettu/naitetaan jo lapsena. mutta näin niin kuin sivistyneessä länsimaisessa yhteiskunnassa. 

Haluan painottaa että mielestäni ihmisillä pitäisi olla samat oikeudet ja velvollisuudet ja kaikkien tulisi olla tasa-arvoisia sukupuolesta, ihonväristä tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. 

nyt kuitenkin tuntuu että tässä hyökätään tasa-arvon nimissä miessukupuolta kohtaan. 

Vierailija
128/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia naisvihaa, kuten on annettu ymmärtää, eikö referenssikysymyksenä olisi pitänyt olla vastaava kysymys jossa olisi kysytty, voiko mies ansaita...?

Kysymyksellä ei pysty mitenkään saamaan esille miesten väitettyä naisvihaa, vaikka sellaisesen kuvan tutkimus maalaa. Nyt on saatu vain selville, että osa on valmis puolustautumaan naisen väkivaltaa vastaan. Veikkaan, että vielä suurempi osa olisi valmis puolustautumaan väkivallalla väkivaltaista miestä vastaan.

No sitä ei tietenkään kannattanut kysyä, kun ei olisi ollut mahdollista vääristää enää kyselyn tulosta naisvihaksi. 

Missä muuten luuraa se miesten naisviha? Itse en ole nähnyt missään, mutta feministinaisten miesviha paistaa kaikista TikTok videoista, joita ovat tutkimuksesta tehneet.

Vierailija
129/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjän propagandaa tämäkin taas ja hyödylliset hölmöt sitä jankkaavat.

Oletetaampa hetki että näin on.

- tutkija olisi Venäjän propagandisti.

- tutkija ajaisi venäjän asiaa, ei feminististä naisasiaa.

- venäjä hyötyisi marksistisen feminismin kansalaisilta saamasta kritiikistä epäloogisuudesta ja vääristelystä joka johtaa kansakunnan yhtenäistymiseen.

...

En usko, kyse on ihan kotoperäisestä punavihreän vihafeminismin pyrkimyksestä valheellisin perustein murskata instituutioita, lasikattoja, kansan yhteneväisyyttä ja perusarvoja. Kaikki länsimaat ovat saman vitsauksen kourissa ja aivan itseaiheutetusti.

Vierailija
130/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllähän se perimmäinen valta on aina ollut naisella ja se varmaan osasyy ikävä kyllä on ollut miesten väkivaltaiseen kohteluun naisia kohtaan ja sortoon. Tieto siitä että naissukupuolella on niin suuri primitiivinen valta miessukupuoleen. Jokainen voi miettiä tätä vähän syvemmälle, miten asia on, kummat sitä maailmaa todellisuudessa pyörittää. 

mies on aina ollut naisen pauloissa, mies on aina ollut se jonka on pitänyt hurmata nainen, nainen on ollut jotain jonka eteen miehen on pitänyt tehdä töitä ja jonka mies on halunnut saavuttaa. 

Nainen sen valinnan on aina loppupeleissä tehnyt, jos ei nyt huomioida kyseenalaisia kulttuureita joissa naiset naitettu/naitetaan jo lapsena. mutta näin niin kuin sivistyneessä länsimaisessa yhteiskunnassa. 

Haluan painottaa että mielestäni ihmisillä pitäisi olla samat oikeudet ja velvollisuudet ja kaikkien tulisi olla tasa-arvoisia sukupuolesta, ihonvär

Miksi jatkat valheellista propagandaa?

Vierailija
131/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinahan oikeuttaa naisen hakkaamisen mennen tullen 

Vierailija
132/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisten oikeudet ovat pois miehiltä? Ihan sama jos ajateltaisiin vammaisten oikeuksien vähentävän terveiden oikeuksia jne. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt. Selittäkää se arvon miehet? Ja myös se,miksi naisella ei saisi olla samoja oikeuksia kuin miehillä? 

Yhteiskunta pyörii miesten tahdon mukaan? 

Vierailija
133/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi kulttuuri ja rauhanusko?

Vierailija
134/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä pahasti lietsotaan mielestäni sukupuolten välistä sotaa, joka on todella valitettavaa. 

havaitsen itsessäni piirteitä joita tämä on tuonut esiin. Olin aina romantikko, mielestäni tehtävänäni oli hurmata nainen ja pitää hänet tyytyväisenä ja näin olen toiminut koko elämäni ja avioliittoni ajan. Olen antanut vaimolle vapauden olla kotona lasten kanssa kun on halunnut ja itse tehnyt työt, olen antanut hänen opiskella ja itse tehnyt töitä jotta olen pystynyt tarjoamaan hänelle paremman elintason ja vaivattoman arjen. Olen hoitanut lapset, ja enemmän kuin osuuteni kotitöistä. Olen pistänyt hänet kaikessa itseni edelle. 

nyt hän on löytänyt tämän feministisen(lue sovinistisen) vaihteen jota media tyrkyttää. 

tämä on aiheuttanut minussa tunteen että olkoon. Jokainen pitäkööt huolta omista asioistaan sitten. 

tästä lähin ajattelen ensisijaisesti itseäni, kuitenkaan olematta toista kohtaan väkivaltainen millään tasolla. 

Eli arvon naiset, miettikää miten tämä keskustelu/toiminta vaikuttaa niihin miehiin jotka ovat aina pistäneet naisen etusijalle omassa parisuhteessaan. Kun se hyväkin mies on huono ja rajoittava ja epäoikeudenmukainen. Kyllä sen hyvänkin miehen usko loppuu. Toivottavasti siinä kohdassa jokainen on tyytyväinen siihen tasa-arvoon kun ei enää kohdellakaan maailman napana.

Vierailija
135/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä valheellisesta propaganhasta, mutta tuollaiseen maailmaan minut on kasvatettu ja olen elänyt viimeiset 48 vuotta. Minun sosiaalisissa ympyröissä asiat ovat menneet tuolla tavalla. Ehkä olen sitten elänyt kuplassa koko elämäni.

Vierailija
136/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä pahasti lietsotaan mielestäni sukupuolten välistä sotaa, joka on todella valitettavaa. 

havaitsen itsessäni piirteitä joita tämä on tuonut esiin. Olin aina romantikko, mielestäni tehtävänäni oli hurmata nainen ja pitää hänet tyytyväisenä ja näin olen toiminut koko elämäni ja avioliittoni ajan. Olen antanut vaimolle vapauden olla kotona lasten kanssa kun on halunnut ja itse tehnyt työt, olen antanut hänen opiskella ja itse tehnyt töitä jotta olen pystynyt tarjoamaan hänelle paremman elintason ja vaivattoman arjen. Olen hoitanut lapset, ja enemmän kuin osuuteni kotitöistä. Olen pistänyt hänet kaikessa itseni edelle. 

nyt hän on löytänyt tämän feministisen(lue sovinistisen) vaihteen jota media tyrkyttää. 

tämä on aiheuttanut minussa tunteen että olkoon. Jokainen pitäkööt huolta omista asioistaan sitten. 

tästä

Sinulle käy kuten minulle. Minulla tosin ei ole lapsia. Päädyt tilanteeseen jossa teet vain osuutesi. Pian kämppä on rempallaan, sotkuinen, piha hoitamatta, autot romuna, mikään ei toimi ja kaikilla on paha olla. Kuitenkin, sinä ja vain sinä olet toksinen ja kaikkeen syyllinen. Läheisyys ja seksi on muisto vain. Päädyt lopulta väsitämättömään, ero. Joko olet lopun elämääsi katkera feministeille tai hyväksyt tilanteen ja elät omassa rauhassasi omien mieltymyksiesi parissa onnellisena sinkkuna, joka johtaa siihen että naissukupuoli on se katkera ja syyttää sinua jälkeen toksiseksi, vastuuttomaksi, miesvauvaksi joka ei saa seksiä ja jonka tulee olla oikea mies. Hehe.

Suo siellä vetelä täällä, et yksinkertaisesti voi voittaa jos päämääräsi on säilyttää parisuhde mutta naisesi ei suostu järkiintymään feministisen viha-aatteen sumentamana.

Vierailija
137/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. Teko on aina väärin ja sympatiat uhrin puolella. Jos näitä oikeasti haluttaisiin estää pitäisi katsoa mitä uhrille ja tekijälle on tapahtunut. Eikä vain hokea miten naisia kohdellaan edelleen niin huonosti, niin kaikki huomio kiinnittyy hänen sukupuoleensa ja sukupuolelleen hän ei voi yhtään mitään. Naisen asemaan saattaa vaikuttaa joukko asioita, jotka selittävät sen.

Ja ketä miesten vihaaminen ja kivittäminen hyödyttää? Poikia? Opetetaan poikia häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään väkivaltaan taipuvaisina. Aivan kuin pojissa olisi sisäsyntyinen tapa olla väkivaltainen, josta pitäisi opetella pois?

Vierailija
138/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä valheellisesta propaganhasta, mutta tuollaiseen maailmaan minut on kasvatettu ja olen elänyt viimeiset 48 vuotta. Minun sosiaalisissa ympyröissä asiat ovat menneet tuolla tavalla. Ehkä olen sitten elänyt kuplassa koko elämäni.

Millaiseen maailmaan?  

Vierailija
139/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tästä

Mietipä mitä tämä on nuorten poikien näkökulmasta, jotka eivät ole romanttisia suhteita ehtineet vielä kokeillakaan. Sivusta kuulostaa että harvalla on edes mielenkiintoa. Tyttöystäviä ei haluta eikä oteta. Ne jotka harrastavat seksiä kierrättävät samoja muutamaa tyttöä ja pelkäänpä että näiden tyttöjen ultimaattinen tavoite olisi löytää poikaystävä eikä olla venttiili poikien purkaa seksuaalisia tarpeitaan. Poika on lukion tokalla, kavereista (ihan tavallisia poikia, amiksia, lukiolaisia, fiksuja, vähemmä fiksuja, ahkeria opiskelijoita, mopoihin ja bilettämiseen keskittyviä) vain muutamalla on ollut seurustelusuhde, kavereita on kuitenkin kymmeniä.

Vierailija
140/243 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. Teko on aina väärin ja sympatiat uhrin puolella. Jos näitä oikeasti haluttaisiin estää pitäisi katsoa mitä uhrille ja tekijälle on tapahtunut. Eikä vain hokea miten naisia kohdellaan edelleen niin huonosti, niin kaikki huomio kiinnittyy hänen sukupuoleensa ja sukupuolelleen hän ei voi yhtään mitään. Naisen asemaan saattaa vaikuttaa joukko asioita, jotka selittävät sen.

Ja ketä miesten vihaaminen ja kivittäminen hyödyttää? Poikia? Opetetaan poikia häpeään, kun heitä suoremmin tai epäsuoremmin pidetään väkivaltaan taipuvaisina. Aivan kuin pojissa olisi sisäsyntyinen tapa olla väkivaltainen, josta pitäisi opetella pois?

Niinpä, "tutkimuksen" tarkoitus oli vain lietsoa miesvihaa, ei mikään muu.

Paljonkohan tähän "tutkimukseen" on käytetty veronmaksajien rahaa, ainakin EU tukea on saanut. Eli ainakin sitä kautta kaikki ovat kustantaneet tätä "tutkimusta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme