Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?
Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.
Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (1425)
Tuon narustavetämiskehumisen kääntöpuoli lienee ne miehet, jotka refleksiivinomaisesti alkaa haukkua naista rumaksi ja/tai läskiksi jos nainen antaa pakit tai on muuten väärää mieltä. Toisin sanoen, halusi naiseen tehdä minkälaisen vaikutuksen tahansa, oletusarvo vaikuttaa olevan se että aina kannattaa vedota ulkonäköön. Omaan makuun tämä on aina ollut jokseenkin kornia (minua olisi paljon helpompi loukata solvaamalla älyä tai luonnetta).
En ole bongannut naisten solvauksista miehille samanlaista yksipuolisuutta. Saattaa tietysit olla perspektiiviharha.
Mulla on ollut kauniita naisia. En ole varma, olenko tavallinen. Millainen on tavallinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette näe luonnossa. Entä ne miehet? Näkeekö heitä? Niitä, jotka vievät nuo kauniit naiset?
Ja nyt sitten, kun 5-10 % populaatiosta on poissuljettu, voidaankin puhua tavallisista ihmisistä ja heidän pariutumisestaan.
Tuo on yhtä kulunutta kuin jankata sitä, miksei mulla ole miljoonaa, vaikka jollain on. Se nyt vaan on niin.
Naisista 5% on tosi kauniita ja 80% naisita on rumia. Loput noin 15% naisista on tavallisia naisia eli niitä ihan ok näköisiä.
En ole leksikologi, mutta luulen että jos jakauma on 5% / 15% / 80%, niin silloin termi "tavallinen" viittaa väkisinkin siihen kahdeksaankymmeneen prosenttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ette näe luonnossa. Entä ne miehet? Näkeekö heitä? Niitä, jotka vievät nuo kauniit naiset?
Ja nyt sitten, kun 5-10 % populaatiosta on poissuljettu, voidaankin puhua tavallisista ihmisistä ja heidän pariutumisestaan.
Tuo on yhtä kulunutta kuin jankata sitä, miksei mulla ole miljoonaa, vaikka jollain on. Se nyt vaan on niin.
Naisista 5% on tosi kauniita ja 80% naisita on rumia. Loput noin 15% naisista on tavallisia naisia eli niitä ihan ok näköisiä.
Petraa vähän äidinkielentaitojasi
Eli koet kuuluvasi tavallisena miehenä miesten ylimpään viidennekseen?
Vierailija kirjoitti:
440. Tasoteoriasta tietää hyvin harva, sehän on nettiteoria, johon itsekin olen törmännyt vasta kypsällä iällä tällä palstalla. Ja kyllä katson sen aika näppärästi kuvaavan keskeisiä pariutumisen prinsiippejä, joista osalle on myös olemassa tieteellistä näyttöä (kuten siitä, että naiset keskimäärin suosivat pitkiä miehiä ja muutamaa muuta asiaa). Oma parisuhteeni on kestänyt 36 vuotta, siis 37. vuosi tulee ensi keväänä täyteen. Olemme tavanneet nuorina eli olen jo vanha nainen. Nuorena en uhrannut ajatustakaan sille mikä tasoni on tai miesten, vaan menin vain omien mieltymysteni mukaan ja tuurilla kaikki meni paremmin kuin hyvin. Isäsuhteella varmaan iso merkitys myös ja vanhempien parisuhteesta saamallani mallilla. Minua on kohdeltu arvostavasti enkä muusta ymmärrä. Olen nähnyt, että avioliitto voi olla hyvin onnellinen ja tasapainoinen vuosikymmentenkin jälkeen. Monilta se kokemus puuttuu, jos omien vanhempien avioliitto ei ole sellainen o
Voi luoja. Entä, jos hankkisit elämän....
Naisia on syytetty siitä etteivät he ymmärrä tasojen olevan olemassa. Mielestäni naiset ymmärtävät tämän paremmin kuin miehet. Naisille on aina ollut itsestäänselvää että hyvännäköinen, toimeentuleva ja itsestään huolehtiva ihminen saa helpommin kumppanin kuin haiseva rumilus. Naisille on aina ollut selvää, että sitä porukan kauneinta lähestytään eniten. Eivät naiset jää tätä jurnuttamaan vaan hyväksyvät sen luonnolliseksi tosiasiaksi.
Miehet taas ovat jääneet vuosikausiksi pohtimaan ja vääntämään näitä itsestäänselvyyksiä, mikä tuntuu hämmentävältä. Mitä he odottavat sillä saavuttavansa? Yksilön elämään tasoteorioilla ei kuitenkaan ole vaikutusta, ellei sitten ole itse haiseva rumilus joka kuitenkin haluaa timmin kaunottaren. Muut kyllä löytävät kumppanin ja kaikilla on jotain, johon joku voi ihastua, vaikkei kuuluisikaan kaikkien ihailemaan 1 prosenttiin ihmisiä.
Pidin itseäni tosi rumana rillipääpoikana, harrastin kaikenlaista ja aloin tavata tyttöjä vasta 19 vuotiaana melkein kuin velvollisuudesta. Ällistyin suosiostani kauniiden tyttöjen parissa. Ei minulla sitten muita kuin kauniita ollutkaan. Vaikea sanoa syytä,joten en osaa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään miehenä, ja lähes koko ikäni treenanneena ja ulkonäöstäni huolehtineena mitään lihavaa kaskelottia kattois päinkään.. Tottakai tasot on olemassa.
Olen nähnyt komeitakin miehiä kaskellottien kanssa. En vain tajua tuota asiaa.
Pitäisi luoda taksonomia miesten komeudelle ja naisten kauneudelle. Voisi ilmoittaa heti lukemansa,kun on kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on syytetty siitä etteivät he ymmärrä tasojen olevan olemassa. Mielestäni naiset ymmärtävät tämän paremmin kuin miehet. Naisille on aina ollut itsestäänselvää että hyvännäköinen, toimeentuleva ja itsestään huolehtiva ihminen saa helpommin kumppanin kuin haiseva rumilus. Naisille on aina ollut selvää, että sitä porukan kauneinta lähestytään eniten. Eivät naiset jää tätä jurnuttamaan vaan hyväksyvät sen luonnolliseksi tosiasiaksi.
Miehet taas ovat jääneet vuosikausiksi pohtimaan ja vääntämään näitä itsestäänselvyyksiä, mikä tuntuu hämmentävältä. Mitä he odottavat sillä saavuttavansa? Yksilön elämään tasoteorioilla ei kuitenkaan ole vaikutusta, ellei sitten ole itse haiseva rumilus joka kuitenkin haluaa timmin kaunottaren. Muut kyllä löytävät kumppanin ja kaikilla on jotain, johon joku voi ihastua, vaikkei kuuluisikaan kaikkien ihailemaan 1 prosenttiin ihmisiä.
Miehet ovat autismipisteissä naisia korkeammalla, vaikka eivät varsinaisesti neuroepätyypillisä olikaan. Jää helpommin pyörittämään omia ajatusrakennelmiaan ja jumiin niihin.
Havaintojeni mukaan voi kyllä. Ja myös tavallisen näköinen nainen voi saada komean miehen.
Vierailija kirjoitti:
"Minullekaan ei ole koskaan saarnattu nöyryyttä ja kielletty olemasta nirso."
OIn toki hieman eri tason nirsoutta vaatia siltä toiselta perus käytöstapoja ja kumppanin kunnioitusta kuin että vaatii täydellistä ulkonäköä tai rikkautta.
Ei se minusta ole mikään "joko et vaadi mitään tai sitten vaadit mahdottomia" valinta vaan kypsä ja hyväitsetuntoinen ihminen vaatii niitä parisuhteelle tärkeitä asioita mutta ei pinnallisia tai turhia asioita.
Et tainnut lukea koko lankaa koska tämä ei kyllä liity siihen mistä puhuin.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä keskustelu alkaa niin, että joku tahtomattaan sinkku mies valittaa yksinäisyyttään. Syyksi hän antaa naisten asenteen ja sen, etteivät naiset ymmärrä tasoteoriaa. Että jos naiset vain ymmärtäisivät tasoteorian, niin nämä miehet eivät jäisi yksin. Jokseenkin hassu ajatuskulku, mutta toki se varmasti antaa oikeutuksen syyttää muita ja olla tekemättä mitään.
Useimmiten naiset ovat joko parisuhteessa, tyytyväisiä sinkkuina, tai yrittävät löytää selitystä vastentahtoiselle sinkkuudelleen jostain muualta.
Miksi ne hyvännäköiset miehet pariutuu naisten kanssa jotka ovat kauniita? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin lihavat ja rumat naiset voisi saada hyvännäköisen miehen mutta kun ne ei saa!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne hyvännäköiset miehet pariutuu naisten kanssa jotka ovat kauniita? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin lihavat ja rumat naiset voisi saada hyvännäköisen miehen mutta kun ne ei saa!!!!!
Eivät makuasiat ole tasoja. Se lihava ja ruma nainen on toiselle kaunis. Esim. Marilyn Monroe olisi nykymittapuun mukaan pullukka.
Olen joskus käynyt incelien keskustelupalstalla huvittamassa itseäni. Nämä hemmot itkee että naiset haluavat vain niitä komeita menstyviä alfauroksia ja samalla viittaavat itse naisiin lähinnä numeroilla (viehättävyyden mukaan). Ja naiseksi he kelpuuttavat lähinnä 9 ja 10 mutta eivät näe siinä ironiaa. Ilmeisesti kuolevat sukupuuttoon ja hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas ovat jääneet vuosikausiksi pohtimaan ja vääntämään näitä itsestäänselvyyksiä, mikä tuntuu hämmentävältä. Mitä he odottavat sillä saavuttavansa? Yksilön elämään tasoteorioilla ei kuitenkaan ole vaikutusta, ellei sitten ole itse haiseva rumilus joka kuitenkin haluaa timmin kaunottaren. Muut kyllä löytävät kumppanin ja kaikilla on jotain, johon joku voi ihastua, vaikkei kuuluisikaan kaikkien ihailemaan 1 prosenttiin ihmis
Tällä palstalla asian huomaa kyllä. Nepsy- jankkaajamiesten valtakunta, Jylilaudalta heidät on jo ajettu pois jankuttamasta, mutta täällä saavat jankuttaa hamasn tappiin asti.
suhde toimii parhaiten kun seurustelee samantasoisen ihmisen kanssa. pitää hyväksyä ettei saa jotain kardashsioineita. tyydy siihen mihin on mahdollisuus. joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa..
Sä saat vaatia ihan mitä haluat, kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta vastata vaateisiisi.
Nää keskustelut on niin kummallisia, tietenkin jokaisella on ja pitääkin olla tietyt standardit puolisolle. Mutta sääliksi käy heitä joiden ainoat kriteerit ovat ulkosia, kauneus on katoavaista mutta kusipäinen typeryys on ikuista.