Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi sitten tavallinen mies ei voi saada kaunista naista?

Vierailija
27.11.2024 |

Miksi ne kauniit naiset pariutuu miesten kanssa jotka ovat komeita,pitkiä,hyvätuloisia ja koulutettuja? Jos tasoja ei ole olemassa niin silloin ne pienituloiset ja tavallisen näköiset miehet voisi saada kauniin naisen mutta kun ne ei saa.

Me ihmiset olemme erilaisia ja sen takia on tasoja parisuhdemarkkinoilla.

Kommentit (1425)

Vierailija
441/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omasta kokemuksesta, kyllä se ennemmin tai myöhemmin nousee pintaan jos kumppaniinsa ei ole aidosti tyytyväinen. Itse olen suoraan sanoen traumatisoitunut muutamasta parisuhteesta, jossa kävi selväksi että minuun oli tyydytty. Minulle saatettiin kertoa ihan suodattamatta, miten harmittaa kun ei ollut enempää vientiä deittaillessa, miten ihailee sen ja sen tyyppisiä naisia jne. Minulle siis puhuttiin kuin jollekin kaverille, "yhdelle jätkistä". Ja tuli erittäin selväksi, että jos valinnanvaraa olisi ollut, en todellakaan olisi ollut se ykkösvalinta. Joten en enää lähde suhteeseen, ellen selkeästi näe olevani toiselle aidosti valinta, eikä mikään "noh, otetaan tämä kun en parempaakaan varmaan saa"."

Sama täällä, miehen pitää osoittaa selvästi sekä sanoin että teoin että haluaa juuri minut, niin ettei jää mitään epäselvyyttä asiasta. Laitan poikki jo tapailuvaiheessa jos yh

Nyt on joku sanoittanut tosi hyvin. Analysoidaan muiden naisten kauneutta ja ulkonäköä kuin tosiaan *yhdelle jätkistä*. Kaikki muutkin kohdat täsmää. Kuuntelin ja katselin pitkään tuollaista käytöstä, enkä edes ymmärtänyt henkiseksi väkivallaksi ja alistamiseksi. Ihan hirveää, ihmisen itsetuntoa ja omanarvontuntoa syövää. Häpäisevää ja alistavaa kun itselle tärkeä ihminen tuota toistaa. Sen lisäksi usein myös ihan tiedostaen ja sadistisesti tehtyä. Ja ei, minuakaan rääkännyt mies ei toden totta ollut ulkoisesti mikään Mr Finland - tai edes sinne päin. Jostakin sai päähänsä, että olen mahtava kohde purkaa omia traumojaan, ja jotenkin alempaa tasoa.

Narsistit toimivat noin. 

Vierailija
442/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Omasta kokemuksesta, kyllä se ennemmin tai myöhemmin nousee pintaan jos kumppaniinsa ei ole aidosti tyytyväinen. Itse olen suoraan sanoen traumatisoitunut muutamasta parisuhteesta, jossa kävi selväksi että minuun oli tyydytty. Minulle saatettiin kertoa ihan suodattamatta, miten harmittaa kun ei ollut enempää vientiä deittaillessa, miten ihailee sen ja sen tyyppisiä naisia jne. Minulle siis puhuttiin kuin jollekin kaverille, "yhdelle jätkistä". Ja tuli erittäin selväksi, että jos valinnanvaraa olisi ollut, en todellakaan olisi ollut se ykkösvalinta. Joten en enää lähde suhteeseen, ellen selkeästi näe olevani toiselle aidosti valinta, eikä mikään "noh, otetaan tämä kun en parempaakaan varmaan saa"."

Sama täällä, miehen pitää osoittaa selvästi sekä sanoin että teoin että haluaa juuri minut, niin ettei jää mitään epäselvyytt

Tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

440. Tasoteoriasta tietää hyvin harva, sehän on nettiteoria, johon itsekin olen törmännyt vasta kypsällä iällä tällä palstalla. Ja kyllä katson sen aika näppärästi kuvaavan keskeisiä pariutumisen prinsiippejä, joista osalle on myös olemassa tieteellistä näyttöä (kuten siitä, että naiset keskimäärin suosivat pitkiä miehiä ja muutamaa muuta asiaa). Oma parisuhteeni on kestänyt 36 vuotta, siis 37. vuosi tulee ensi keväänä täyteen. Olemme tavanneet nuorina eli olen jo vanha nainen. Nuorena en uhrannut ajatustakaan sille mikä tasoni on tai miesten, vaan menin vain omien mieltymysteni mukaan ja tuurilla kaikki meni paremmin kuin hyvin. Isäsuhteella varmaan iso merkitys myös ja vanhempien parisuhteesta saamallani mallilla. Minua on kohdeltu arvostavasti enkä muusta ymmärrä. Olen nähnyt, että avioliitto voi olla hyvin onnellinen ja tasapainoinen vuosikymmentenkin jälkeen. Monilta se kokemus puuttuu, jos omien vanhempien avioliitto ei ole sellainen ollut eikä ole muidenkaan kohdalla sellaista nähnyt. Silloin on vaikea uskoa, että sellaista voisi olla olemassakaan.

Ja edellä kerrottu ei mitenkään sulje pois tasoteoriaa. Kun tasot kohtaavat, syntyy ainakin alku hyvälle parisuhteelle. Jos eivät kohtaa, on kyseessä jonkinlainen häiriötilanne, joka ei ole hyväksi kummallekaan osapuolelle saati lapsille.

Vierailija
444/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä ihan kysäistä, että käsittääkö tämä "kaunis nainen" kaikki nämä itseään leikelleet ja täytelleet tapaukset? Nykyään näyttää esim. huulitäytteitä olevan jo todella monella. Kasvot myös muuttuu jos on kilokaupalla meikkiä ja isot tekoripset. Eli edustaako tämä miehille sitä nykyihanteiden kaunista naista?

Vierailija
445/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja edellä kerrottu ei mitenkään sulje pois tasoteoriaa. Kun tasot kohtaavat, syntyy ainakin alku hyvälle parisuhteelle. Jos eivät kohtaa, on kyseessä jonkinlainen häiriötilanne, joka ei ole hyväksi kummallekaan osapuolelle saati lapsille."

Tasoteorian ongelma on vain siinä että se typistää pariutumiseen vaikuttavat asiat niin muutamaan ja väittää niiden ratkaisevan kaiken. Toinen ongelma on se että se ei tarjoa mitään työkaluja joilla ihmisen tason voisi jotenkin määrittää.

Vierailija
446/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nämä ei riitä vaan pitää olla rahaa, statusta hlvetin komea tai nainen ei edes käännä päätään miehen suuntaan."

Voit toki elää harhoissasi mutta tavisten pariutumisessa ne hyvät sosiaaliset taidot ja kiva luonne ovat oikeassa elämässä kaikkein tärkeimpiä. Niillä kaikki kaverini ovat pariutuneet. Kukaan ei ole erityisen komea tai rikas mutta kaikki omalla tavallaan hyviä tyyppejä ja osaavat keskustella vieraampienkin ihmisten kanssa luontevasti.

Vierailija
447/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Manipulointi = mies, joka kehuu ei-kauniina pitämäänsä naista kauniiksi, jotta saisi tältä seksiä/ parisuhteen. Ja siksi toimii noin, etteivät omat rahkeet riitä niihin kauniisiin, joita oikeasti haluaisi. 

Minua kehutaan monestakin asiasta ja uskon niiden pitävän paikkaansa. Koskevat luonnettani ja taitojani."

Tuossa huomiotani kiinnittää se, että nämä ajatuksesi ovat sinun olettamuksiasi miehestä ja tilanteesta, eivätkä objektiivisia tosiasioita. Uskot olevasi luonteeltasi ja taidoiltasi kehumisen arvoinen, mutta se on yhtä lailla olettamus niin kauan kun et tiedä mitä toinen ajattelee. Jos siis mies oikeasti haluaisi manipuloida sinua, hän huomaisi heti mistä narusta kannattaa vetää. Kauniiksi kehumalla ei kovin hyvin pääse edes pöksyihin (se on niin kulunutta), sen takia olisi viisainta minusta uskoa mieluummin se kuin se, jos joku tulee kehumaan säkenöivää älyäni :)

Minusta on hyödyllistä erottaa selkeästi se, miten olemme oppineet ajattelemaan muista siitä, mitä me ihan oikeasti tiedämme. Olet tottunut ajattelemaan, että sinua tai naisia kehuva mies manipuloi, mutta kyseessä on vain sinun olettamuksesi, ei tosiasia, jos ymmärrät eron? Sillä emme tosiasiassa voi tietää muiden ajatuksista varmuudella. Se on vähän sellaista automaattiohjauksella olemista, jos menee vain omien olettamusten mukaisesti, koska ihmisten motiivit ja toiminta ovat kuitenkin aika monisyisiä eri tilanteista puhumattakaan. 

Vierailija
448/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, mutta ei ole kelvannut. T: Kaunis mutta mt-ongelmainen nainen

Vierailija
449/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minullekaan ei ole koskaan saarnattu nöyryyttä ja kielletty olemasta nirso."

OIn toki hieman eri tason nirsoutta vaatia siltä toiselta perus käytöstapoja ja kumppanin kunnioitusta kuin että vaatii täydellistä ulkonäköä tai rikkautta.

Ei se minusta ole mikään "joko et vaadi mitään tai sitten vaadit mahdottomia" valinta vaan kypsä ja hyväitsetuntoinen ihminen vaatii niitä parisuhteelle tärkeitä asioita mutta ei pinnallisia tai turhia asioita.

Vierailija
450/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja edellä kerrottu ei mitenkään sulje pois tasoteoriaa. Kun tasot kohtaavat, syntyy ainakin alku hyvälle parisuhteelle. Jos eivät kohtaa, on kyseessä jonkinlainen häiriötilanne, joka ei ole hyväksi kummallekaan osapuolelle saati lapsille."

Tasoteorian ongelma on vain siinä että se typistää pariutumiseen vaikuttavat asiat niin muutamaan ja väittää niiden ratkaisevan kaiken. Toinen ongelma on se että se ei tarjoa mitään työkaluja joilla ihmisen tason voisi jotenkin määrittää.

Kaikki teoriat typistävät todellisuutta tarkoituksena saada yksinkertainen malli siitä miten asiat pääasiassa menevät. Minusta se on virheellinen syytös tasoteoriaa kohtaan, että se toimii samalla periaatteella kuin tieteellisetkin teoriat.

Tasoteorian parametreistä osalla tosiaan on tieteellistä taustaa eli miehen pituus esimerkiksi lisää hänen kysyntäänsä. Samoin koulutus ja tulotaso. Myös naisen viehättävyys ja nuori ikä tuottavat enemmän kysyntää. Tasoteorian numerot kuvaavat kysynnän määrää. Näin se oli teksteissä, joita täällä oli, kun asiasta ensimmäistä kertaa luin. 10 tasolla on eniten kysyntää ja eniten ominaisuuksia, joita yleisesti arvostetaan. Tasolla kymmenen on eniten kysyntää, mutta pariutuminen voi olla vaikeampaa kuin tasolla 8, koska tasolla 10 on vähemmän ihmisiä, kun tarkoitus on, että tasot kohtaavat. Eli tavikset pariutuvat helpoiten, koska heitä on eniten. 

Vierailija
451/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Manipulointi = mies, joka kehuu ei-kauniina pitämäänsä naista kauniiksi, jotta saisi tältä seksiä/ parisuhteen. Ja siksi toimii noin, etteivät omat rahkeet riitä niihin kauniisiin, joita oikeasti haluaisi. 

Minua kehutaan monestakin asiasta ja uskon niiden pitävän paikkaansa. Koskevat luonnettani ja taitojani."

Tuossa huomiotani kiinnittää se, että nämä ajatuksesi ovat sinun olettamuksiasi miehestä ja tilanteesta, eivätkä objektiivisia tosiasioita. Uskot olevasi luonteeltasi ja taidoiltasi kehumisen arvoinen, mutta se on yhtä lailla olettamus niin kauan kun et tiedä mitä toinen ajattelee. Jos siis mies oikeasti haluaisi manipuloida sinua, hän huomaisi heti mistä narusta kannattaa vetää. Kauniiksi kehumalla ei kovin hyvin pääse edes pöksyihin (se on niin kulunutta), sen takia olisi viisainta minusta uskoa mieluummin se kuin se, jos joku tulee kehumaan säkenöivää älyäni :)

Minusta on hyödyllistä erottaa selkeästi se, miten olemme oppineet ajattelemaan muista siitä, mitä me ihan oikeasti tiedämme. Olet tottunut ajattelemaan, että sinua tai naisia kehuva mies manipuloi, mutta kyseessä on vain sinun olettamuksesi, ei tosiasia, jos ymmärrät eron? Sillä emme tosiasiassa voi tietää muiden ajatuksista varmuudella. Se on vähän sellaista automaattiohjauksella olemista, jos menee vain omien olettamusten mukaisesti, koska ihmisten motiivit ja toiminta ovat kuitenkin aika monisyisiä eri tilanteista puhumattakaan. 

Yleisesti tarkoitus oli sanoa, että on miehiä, jotka kehuvat naisia kauniiksi huolimatta siitä miltä nainen oikeasti näyttää ja tähän liittyen kaksi pointtia:

1. Mies kuvittelee tällöin kauneuden kehumisen olevan se naru, josta vetää, koska hän itse arvostaa naisessa eniten kauneutta.

2. Sama mies valittaa, että naiset luulevat itsestään liikoja, koska heitä kehutaan kauniiksi siitä huolimatta, ovatko he vai eivät. 

Yksilötasolla saan riittävästi kehuja eri tahoilta ja ne ovat linjassa keskenään ja myös vallitsevan todellisuuden kanssa, joten minulla on aika vakaa käsitys siitä, mitä puolia minussa ulkopuoliset arvostavat. Eli minuun ei tehoa kehuminen, oli se aitoa tai ei. 

Omalla kohdallani sitten ovat onnistuneet rakkauspommittajat, koska rakkaudesta on ollut krooninen vajaus (olen työstänyt ongelmaa, enkä usko sen enää onnistuvan). Rahallakaan minua ei olisi voinut ostaa, koska ei kiinnosta. 

Vierailija
452/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko vihdoinkin vastata kysymykseen. Mikä estää avaamasta Tinderiä Bulgariassa tai Turkissa? Google translate kääntää.Rome2Rio luotsaa paikallisten julkisten kulkuneuvojen suhteen.

Vierailija
453/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken voi saada. Myös jakorasiattoman naisen.

Vierailija
454/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tasolla kymmenen on eniten kysyntää, mutta pariutuminen voi olla vaikeampaa kuin tasolla 8, koska tasolla 10 on vähemmän ihmisiä, kun tarkoitus on, että tasot kohtaavat. Eli tavikset pariutuvat helpoiten, koska heitä on eniten."

Eli eikö taviksilla silloin ole eniten kysyntää, koska he pariutuvat helpoimmin? Sinun sepustuksesi kuulosta kovin sekavalta.

Vierailija
455/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tasolla kymmenen on eniten kysyntää, mutta pariutuminen voi olla vaikeampaa kuin tasolla 8, koska tasolla 10 on vähemmän ihmisiä, kun tarkoitus on, että tasot kohtaavat. Eli tavikset pariutuvat helpoiten, koska heitä on eniten."

Eli eikö taviksilla silloin ole eniten kysyntää, koska he pariutuvat helpoimmin? Sinun sepustuksesi kuulosta kovin sekavalta.

Hänen mukaansa he pariutuvat vastentahtoisesti ei-kauniiden naisten kanssa. Ja niinhän moni kyllä tekeekin.

Vierailija
456/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naetteko te tasoteoreetikot ikina niita 9- tai 10-tason ihmisia luonnossa, vai onko ne aina ammattimeikkaajan laittamia ja ammattikuvaajan kuvaamia?

Vierailija
457/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naetteko te tasoteoreetikot ikina niita 9- tai 10-tason ihmisia luonnossa, vai onko ne aina ammattimeikkaajan laittamia ja ammattikuvaajan kuvaamia?

Monet missit on 9 ja 10 tasoa. Naisista ehkä max 5% on tosi kauniita eli 9 ja 10 tason naisia. 

Vierailija
458/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette näe luonnossa. Entä ne miehet? Näkeekö heitä? Niitä, jotka vievät nuo kauniit naiset?

Ja nyt sitten, kun 5-10 % populaatiosta on poissuljettu, voidaankin puhua tavallisista ihmisistä ja heidän pariutumisestaan. 

Tuo on yhtä kulunutta kuin jankata sitä, miksei mulla ole miljoonaa, vaikka jollain on. Se nyt vaan on niin.

Vierailija
459/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ette näe luonnossa. Entä ne miehet? Näkeekö heitä? Niitä, jotka vievät nuo kauniit naiset?

Ja nyt sitten, kun 5-10 % populaatiosta on poissuljettu, voidaankin puhua tavallisista ihmisistä ja heidän pariutumisestaan. 

Tuo on yhtä kulunutta kuin jankata sitä, miksei mulla ole miljoonaa, vaikka jollain on. Se nyt vaan on niin.

Naisista 5% on tosi kauniita ja 80% naisita on rumia. Loput noin 15% naisista on tavallisia naisia eli niitä ihan ok näköisiä. 

Vierailija
460/1425 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään miehenä, ja lähes koko ikäni treenanneena ja ulkonäöstäni huolehtineena mitään lihavaa kaskelottia kattois päinkään.. Tottakai tasot on olemassa.