Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LYYLIT tyylillään osa2...

22.02.2007 |

Toivottavasti ei haittaa, kun aloitin omatoimisesti uuden pinon, edellinen on jo niin pitkä :)

Eikun tästä jatkamaan arvon lyylit.....

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tän vielä ylemmäs...

Vierailija
2/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aika ikävästi tehty kaveriltas..Ois kai se voinut ees sulle kertoa ensin että tietää teidän uutiset tms. ennen ku vetäsee herneet ja alkaa tolleen kirjottamaan..

Mielestäni et oo tilivelvollinen kaverilles, etenki jos hän itse oli kertonut sulle vasta paljon myöhemmin..ja muutenkin, itekin haluisin pitää plussan omana(ja miehen) tietona ennen kuin kertoisin edes parhaalle kaverilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä tää känniämmä nousee...hop hop!!

voi paska noita ystäviä;BE. Olen pahoillani, noitahan riittää. Ihmiset loukkaantuu niin kummallisista asioista, velvotetaan ystäviltä ihan kun avoimen päiväkirjan pitoa... älä kulta välitä, ethän? ei oo sun tyhmyys, vaan tän toisen. JA kyllähän raskaus herkistää vielä, otat tietysti asian vielä raskaammin, älä itke kultsi, halaaan kovaa sua ja vauvamahaa:))

Tutti: Kiitos taas, sä oot IHANA IHANA IHANA ihminen!!!! en mä osaa paljon muuta sanoa, tiiät mitä mä tarkotan.

Rimpe: tää lakastaa sitä:))) sä oot superhassu:)))) niin, sanos vielä että minkä testin sä teitkään?? uff?ufrs?rufs? joka tapauksessa, menit sit tekemään saman kun minä?? miksi sä niin teit? huomasithan sä et negaa se mullekkin näytti!!!! ei se katsos meille näytä plussaa!!! viallinen testi! eivaan, lohtuhalit... mutta ei ole täti tullut vielä? joten se voi olla positiivistakin.

omassa: mun mies nauro vääränä yöllä kun laskuhumalassa sanoin sille (ajattele mua miehen aamutakissa, räkä poskella, silmät punasena,tukka sekasin ja kännissä kun käki) et en suostu uskomaan et en oo raskaana! en vaan usko. Tilaan neuvolan ja aion synnyttää 9 kuukauden päästä:)) että leikin et mulla on vauva. Olosta... en tiiä onko parempi. Vihanen en enää ole, mut tosi pettynyt ja usko on menny tähän hommaan, en enää katso mikä olis seuraava la, tai ovis tai mitään. Mun mies on päättänyt lähettää simonsa tutkittavaksi (raukat joutuu lasiselle näytölle, ja lääkäri tökkii ja arvostelee, mr siittiö 2007) ja ihan hyvä että tutkitaan... mua pelottaa että elämä menee hukkaan tälläsessä hullussa tekemisessä! ettei mahdu muuta kun tätä... ja siihen aion ottaa uuden kannan. Lähen tosiaan huhtikuussa takasin " omaan hommaan" eli hoitamaan hörhöjä, ja vedän tota jumppaa mahd. paljon, koulutan itseäni lisää jne...

ainiin, mulla on treffit 3.3!! mun mies kutsui aamulla meilin kautta:)) menemme kuulemma lahteen päiväksi ja siellä syömään oikein hyvin, ja illalla kotona pelataan hekuman huippua....

priscilla ja tänään uskon alkavan kunnolla koopeitten alustalaskeminen...

kiitos vielä rakkaat kaikesta.

Vierailija
4/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kaippa tuo bestiksesi ilmoittaa ittsetään ja saatte puhua asiat halki. Aina ei ymmärrä toisten ajatuksen juoksua... Aika raisu kommentti tosin oli tuo kaason ryhtymiseksi peruminen (ihmeellinen lause, no ymmärrät varmaan mitä tarkoitan... =)). Nauti vaan vauvastasi, et ole tilivelvollinen siitä kellekkään! Ihan sun oma juttus on =)

Vierailija
5/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priscu, kiitos tuli hyvä olo :)) Vai treffeille, sulla on varmaan oikein ihana mies..rentoutukaa ja nauttikaa sitten kunnolla!!!

Minä itte tekstiä: Tää on ihan kauheeta...ravaan vessassa koko ajan ja odotan tädin tuloa..ja toivon kauheesti että piina päättyy suuntaan tai toiseen. Ei oo ees kivaa enää :o Kärsimättömyys huipussaan.

Tuttidutti, joka lähtee tänään kaverille saunomaan ja ottamaan parit oluet :)

Vierailija
6/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vitsi, sä oot huippu! mä voin kuvitella tuon yöllisen tilanteen. heh heh varmaan hurja näky ja tosi vakuuttava! Sulla on aivan ihanan kuulonen mies, nauttikaa treffeistä oikein kunnolla ;)

Olen pahoillani että täti taas tuli. Olis jo meidän vuoro.

Mulla piinaviikko. viikonlopun aikana jännitys tiivistyy. La meinataan kuitenki lähteä vähä viihteelle, kivaa pitkästä aikaa. Jos tätiä ei sitä ennen tuu,otan rauhallisesti mut jos ilmestyy niin perseet olalle sanon minä!

Et tämmöstä.

Vierailija
7/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutti: piinailu on, toisaalta se helpottaa aina sekin tieto kun täti tulee, vaikka se pettymys on aina kamala, epätietosuus kamalinta... mut hei, mehän tiedetään jo miten sulla päättyy piinailu, eikö? plus tulokseen:)) koita jaksella, kaikki ulokkeet pystyssä sua varten.

oinas seiskakakkonen: heippa ystäväni:)) voi kuinka ihanaa kuullu sinustakin... meillä on kans niin samoja fiiliksiä. Voi miten paljon sulle toivoisin sitä oikeata tulosta, olis todella ollut meidän vuoro, mulla kävi näin, niin tee sinä se OIKEA tulos:)) halaan sua, ja peukutvarpaattissitkorvat ja kaikki peukuttaa...

mulla on ihana mies, se on totta! ja todella aiotaan pitää ihana päivä, juhlistetaan sitä kun siis ensi vkon perjantaina viedään simot tutkittavaksi, mies oli sopinut äsken. Raukka kuulosti kiusaantuneelta kun täti oli kysynyt että teetkö " sen" kotona vai täällä klinikalla;) mies oli alkanut sepostamaan että kotona " se" tehdään, niin voi vaimo vähän avittaa fiiiksissä, sulonen!! olis nyt kertonu kaikki muutkin, että miten tehdään ja missä...

Vierailija
8/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs kp sulla olikaan menossa? Toivotaan kovasti sitä plussaa:) Täälläki kaikki ulokkeet pystyssä meijän jännääjien puolesta:))

Vierailija
9/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna: kiitos tsempityksestä :D

kp:t on 30/n.28 mutta eilen aamulla negaa acon10. en usko tärppiin, mutta toivoa en ole kokonaan vielä menettänyt :)

Vierailija
10/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti; Niinhän sitä sanotaan, että niin kauan kuin tätiä ei näy, on toivoa:)

Ja tuohon edelliseen viestiin sen verran korjausta, et tuolla meijän jännääjillä en itseäni tarkottanu, vaan yleisesti näiden meijän pinojen..Äsken vasta uudelleen luin ja kuulosti vähä oudolta..:)

Vierailija
11/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täällä toki taas muutakin mut nyt ei pysty kun rupes taas vaivaamaan.. minä pöljä... :)

Eli Priscu hei, kun mun oli pakko tehdä se surffi kun muutakaan ei ollut kaupas tarjolla.. :( Mut sitten asiaan, kun sä sen negan teit eilen niin näkyikö siinä tikussa mitään muuta kuin se yksi selvä viiva? Siis tossa mun vastaavassa kun näkyi silloin aamulla kontrolliviivan lisäksi sellainen valkoinen yhtä leveä viiva ja siinä se oli äskenkin kun kävin tikun heittämässä pois. Siis mitään väriä ei sen toisen viivan kodalla ollut vaan se oli " puhtaan valkoinen" kun muuten testi oli lähempänä luonnon valkoista.

Juu ja tekstin selkeydestä ei annata nyt lisäpisteitä!! :) :)

Ai niin siksi tätä kyselen,kun tädistä ei näy merkkiäkään....

Rimpe

Vierailija
12/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, just samanlainen kun sulla, eilen olin näkevinäni siinä haaleen haaleen värinkin, mutta tänään vaan just silleen kun sullakin perseestä se testi. Eikä mullakaan muuten täti ole suostunut tulemaan, nyt on tuhrut loppunu myös, valkkaria vaan, vähän....

Vierailija
13/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän tästä taas mitä ajatella? Taidan poiketa apteekkiin ostamaan " lunssalääkettä" kun häiritsee tuollainen viivanpaikka. Tää on ihan syvältä! Että pitikin se testipaketti eilen ostaa... :(

Vierailija
14/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaan nyt että mikä lunssalääke otetaan, että voidaan taas alkaa pohtia:) mulla kans kurkku kipee ja pää...joten lunssalääkettä tarttis. Toi on muuten paljon haukuttu testi toi surffi!! kertoohan sen nimikin jo sen, hah, surffi!! niitten ovistesti on sit varmaan smurffi...

Vierailija
15/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jospa ne teidän surffitikut onkin jotenki vinksahtaneita..? Ja joku järkevämpi testi näyttäiskin oikein:) Aika kumma jos tuollasia on ees myynnissä..Tuskin nekään niitten smurffitikut näyttää sen paremmin mitään oviksia tms...

Aikas jännäks menee..Ja miun on pakko keksii jotain muuta tekemistä ku omien oireitteni tutkimista, joten keskityn sit teihin, rakkaat kanssapiinaajat(joilla siis piinapäivät jo käsillä, toisin ku miulla:( )...Nii ja tietty pitää vähän keskittyy tuohonki yhteen touhutiinaan mikä taas kerran leväytti kaikki lelunsa pitkin olkkaria kun olin ruokaa laittamassa..:) Jee jee..jospa se oppis kothsillään kans auttamaan niitten siivoomisessa, kuhan eka näytän tarpeeks monta kertaa mallia:) Toivoa sopii..

Vierailija
16/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen se teidän touhutiina on?

mua äsken nauratti kun mun esikoinen kysyi että ootko sä äiti raskaana, että tiiätkö jo? mä vastasin sit et näyttäs vähä siltä etten ole, no lähdin siitä sit keittiöstä pois, niin tytöt alko keskenään juttelee miten paljon ne toivois pikkuveljeä tai siskoa, mut säälittää äiti kun joutuu synnyttämään, meidän 5- vuotias kysyi sitten tältä 10 veeltä että mikä siinä on kamalaa, niin kaksi vanhempaa alkaa selittää kauhistuneella äänellä että " kun siinä pimppi leviää näääin isoksi..." hih:)) en tiedä kun en nähnyt että kuinka kaauuuhean isoksi menee...niinpä niin, te tietämättömät kullanmuruni, niinpä niin;))

Vierailija
17/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on huhtikuussa 2v. täyttävä tyttö. Menoa riittää, yleensä juoksentelee kissojen perässä tai sit on tekemässä pahojaan:)(eli tyhjentelemässä kaappeja tms.) Nyt tosiaan on keksinyt miten kiva on tyhjentää lelulaatikko ja kahtoa sit ku äiti konttailee pitkin lattiaa keräilemässä leluja:)

No, osaa kyl olla tosi ihanakin..tänäkin aamuna isi ja äiti sai herätä pusutteluun:) Mutta ei se enää haise vauvalta:(

Vierailija
18/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei saa naurattaa kun siitä seuraa välittömästi yskimistä joka taas johtaa lähes tukehtumiseen!

Milenna: Toki saa jännätä miten tässä käy! Mulla vaan on sellainen tunne et kävi miten kävi niin samaan lopputulokseen Priscun kanssa päädytään... Kuulostaa hauskalta tuo teidän taapero! Tahtoo kans! :)

Priscu: Olisko se Aconin 10 sopivaa lievitystä flunssaan? Antais ainakin " varman" palautteen. Mulla tosin on tää kunto sellainen et ei sohvalta juuri tee mieli nousta eli lääkkeen osto taitaa jäädä huomiselle. Lämmöt on tasaisesti 37,5 mut niihin ei nyt kyl parene luottaa (siis raskautumisen suhteen).

Rimpe (joka ramppaa aina vessareissuillaan pinoa lukemassa)

Vierailija
19/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaatko kainalosta lämmöt, vanhan aikasella vai digisellä?

musta kans tuntuu et ihan vois jättää vaiks vaan toiselle nää testailut sun muut, kun samaa rimpen kanssa mennään:) sovitaanko vuoroviikot testailuille??

Vierailija
20/61 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyt joka kerta kun menet vessaan, viimeksi kävit siis puol 5??!! onko tätiä kuulunu?? mua niin jännittää, sulla taitaa olla salamatkustaja?? ei noi surffitestit mitään tiedä...