LYYLIT tyylillään osa2...
Toivottavasti ei haittaa, kun aloitin omatoimisesti uuden pinon, edellinen on jo niin pitkä :)
Eikun tästä jatkamaan arvon lyylit.....
Kommentit (61)
huh mmiten myöhään nykyään aina pääsen vasta koneelle... en ollenkaan pääse mukaan teitin juttuihin! =)
B-E: olipas kyllä ihme käytöstä kaveriltasi. luulis nyt että aikuiset ihmiset jotain ymmärtää. minusta sä et oo tehnyt mitään väärää, koita olla enempiä murehtimatta sitä. no helppoo se ei kyllä ole kun kyseessä vieläpä bestis. mut yritä silti, jooko? ei sais liikaa ressata nyt..
Milenna: aika jänskä juttu, meillä samat kp:t ja meillä muuten on melkein samanikäset tytötkin. ja meidän tyttö täyttää toukokuussa 2! ja kutsun häntä myös touhutiinaksi.... kuulostaa samantyyliseltä ku meidän likka muutenkin. kai me sit plussataanki samaan aikaan? ;)
prisku: ihanaa huomata että mielialasi on edes hiukan kohentunut! mutta missäs se sun täti oikein sit on? sulla ja rimpellä on vialliset testit sanon mä!
Rimpe: ihanaa sekoilua... hih... hyvä muuten tietää ettei kandee noit surffi- ja smurffitestejä ostaa...
(.) hmm... tänään nousi lämmöt 0,5 astetta.... mitä kummaa? onko ovis vasta nyt? vai miksi ne nyt nousee? tuo pienikin nousu tuntuu olossa selvästi. en usko että mistään lentsun tulostakaan johtuis ku justhan sen kamalan taudin sairastin, ei kai nyt taas voi olla tulossa.. ja yks outo ilmiö on se että eilen ja tänään olen joutunu syömään tuplaruoka-annokset ja silti nopeemmin on nälkä... yleensä mulla saattaa olla tällaista ihan just ennen menkkoja. nyt kai kp 20/25-28. en oo varma mun päivistä kun en jaksa hakee kalenterii... milenna voi korjata jos meni ihan väärin.
mä kyl meilekin oottasin et rimpe ja prisku tekis nyt vähä luotettavammat testit... mul ois herkkiä aconeja 3kpl, pistettänkö tulee teille yhet? ;)
nälkä, joten jääkaapille... ja myös villasukkaa ja muuta lämmikettä hakemaan, mua paleltaa...
sannuska
joka lauseessa kirjotusvirheitä, ei isoja alkukirjaimia... niit en vaan jaksa laittaa... kestää muutenki jo tää kirjottaminen niin kauan....
sande
Kylläpä menee jännäks:)
Sannuska; Eipä tuolla kirjotusasulla nyt hirveesti oo väliä, kunhan suurinpiirtein saa selvän:)
Kyllähän mulle passais samaan aikaan plussata, mut aika epätodennäköseltä ainaki nyt tuntuu mun osalta..Siun palelut ja nälät kyl kuulostaa hyvältä:)
Jotain muutaki piti viel kommentoida, mut taas unehtu:)
No, öitä vaan kaikille ja jään plussauutisia oottaa:)bdbdbd
milenna: tso tso tyttö!! nyt leuka pystyyn, et ollenkaan ees usko ettet plussaisi!!! tottakai sä plussaat:))
sannuska:paas tulee vaan, tai laita tolle rimpelle ainakin, kyl se mun täti tulee, on vaan vissiin suksissa pito huono kun kestää... ärsyttää!!!!!
Kyselisin että mitkähän " kriteerit" täytyy täyttää että pääsee jutustelemaan teidän glaaniin? :) oon monena yönä lukenut täälä teidän juttuja ja naureskellut ittekseni ja pitäny peikkuja testauksiin..! :) pricellan tavoin unitulee vasta aamuyöstä:(
meillä siis pillerit jätettiin poies marraskuussa ja mies vielä vähän empii tätä vauvan hankkimista...omasta mielestä olis jo kovasti vauvan aika :) keskeytettyä käytellään ehkäisynä,pari kertaa oon ajatellut että onkohan vauva saanu alkunsa ja mies on kyllä sillon ollu ihan kympillä mukana jännäyksessä.sanoi jopa että: sitä nimeä ei sitte kyllä anneta jos tässä vauva tulee:) että hmmmm...kyllä se pian lämpenee! :) elikkä siis meillä ei ole ennestään muutakun karvainen vauveli :)
Kivaa tää sairastaminen, kun ei tosta nukkumisesta tahdo tulla mitään. Nokka niin tukossa että happi ei kulje ja jatkuvasti saa herätä niistämään tai yskimään... Plääh..
Kerttuli-07: Meillä on tosi tarkka seula mikä pitää läpäistä että joukkoon pääsee! Seuraavat kohdat pitää täyttää:
1.Tuikka pipo pitää jätää eteiseen kun astuu peremmälle
2.GreppiEhua tulee nauttia
3.Nipukkaa metsästellä
4.Ovista tikutella
5.Mut jos ei ihan kaikkia edellä mainittuja kohtia täytäkkään niin huumorintajulla pystyy paikkaamaan nuo mahd. puutteet!
Eli meillä ei turhia nipotella eikä tästä porukasta pudota tädin myötä pois! Aivan loistava poppoo on kasassa joten: TERVETULOA! Käy peremmälle!
Sannuska: Jospa sun lämmöt nousi kiinnittymisen myötä? Toi nälkä kuulostaa hyvältä... ;) Kivaa, saadaan lisää jännättävää!
Milenna: Mitä ihmettä sä meinaat? Meinaatko vaipua synkkyyteen ennen aikojas? Jos sä niin teet niin mä tulen sinne nousen tuolille ja työnnän sun ryhtis suoraks ja suupielet ylös! Tosin mun ei varmaan tarvii kun ilmestyä paikalle ton lypsyjakkaran kanssa, tukka takussa nenä perunan kokoisena ja punaisena, niin ne suupielit ainakin kohoaa ihan itsestään.
Priscu: Mä otin ton testivuoron tälle päivälle niin sun ei sitten tarvii tonne pakkaseen (täällä -31' c) lähteä testin ostoon! ;) No neganhan se odotetusti oli ja nyt en enää sitten testailekkaan seuraavaan 30 päivään. Tulis nyt se täti et pääsis siitä joskus eroonkin...Kirpasee vaikka näin tiesin käyvänkin... :(
Nyt tämä hipsii kuumaan suihkuun ja jos samalla tanssis jonkun tädin houkutus tanssin... ;)
Rimpe
Priscilla; kiitos halauksesta. Naurattaa kun ajattelen sun siellä kulkevan peukutvarpaattissitkorvat peukuttaen! ei mitenkään helppo tehtävä ;) Viikonloppu lähestyy ja samalla totuus kuinka käy. Mua aivan hirvittää koko odottelu!
Toivon teille hyvää simojen metsästystä, siitä voi tulla ihan hauska homma ku saat avitella.... Toivotaan että häntäveikot on kunnossa ja niitä on suuri lauma!!!
Luin äsken noita lista kriteerejä; nyt on pakko luottaa huumoriin sillä muuten muuten en täytä ku 1 kohdan! Tuleekohan lemput......?
Kaikille flunssan kourissa oleville pikaista paranemista!
ja piinailijoille paljon plussa onnea.
kerttuli: rimpe noi kriteerit laittoikin, ja etköhän sä ne täytä, joten olet sydämmellisesti tervetullut! täällä on ihan loistavaa olla:)) ja lohduttavaa vaikka ilkeetä on tietää että joku jossain jakaa mun kanssa unettomat yöt:))
oinas: ollos hyvä daamiseni:)) mua jännittää sun puolesta!!!!
rimpe: ollaan me melkonen pari, kaikki testit negaa, mut ei vaan tätiä näy;)) hih.... ei vaan, olen pahoillani ystäväni... hali.
nyt kysyn teiltä neuvoa. Eli mä olin niinki viksu, et jätin lokakuussa pillerit kesken kiekon (fiksua) sitten sen jälkeen mulla on nää kummalliset tiputtelut sun muut alkana (kiertojen lyheneminen), niin voisiko olla että ne olis ne pillerit ja varsinki kesken liuskan jätetty aiheuttanu tän mun tiputtelun ja muutokset kiertoon?? koska ennen tätä lokakuuta ei mulla ollut kun sillon tällän ehkä päivän kestävää tuhrua, eikä ikinä mitään välivuotoja jne?? että jos mulla nyt vasta hakee taas normaali kiertoa??mitä mieltä?
Sain kuin sainkin taas pienen pätkän torkuttua ja nyt jo vähän parempi olo. Täikin löysi sillä aikaa tiensä perille. Jees! Suihkussa tanssittu " täitanssi" siis auttoi.
Nyt on kuulkaa mussukat sellainen tilanne että mä olen tainnu niistää sen viimeisenkin järjen hivenen ulos, kun olen onnellinen täin saapumisesta! ;) Priscu tarvisko mun kohta hakeutua hoitoon? Vai riittäiskö jos vetäsis kalsarikännit ja levyn suklaata?
72oinas: Ei meistä taida oikeasti kukaan noita kriteerejä täyttää, mut toi tUIkan pipon riisuminen on tärkein! Ja sullakin siis rupeaa jännitysnäytelmä lähenemään loppuaan?
Rimpe kp1/25-27 plääh, toi näyttää taas niiiiin pitkältä...
Okei rimpe, mä kerron mun täille, että sopis tulla, kun rimpellekkin menit jo!!! kalsarikännit ja suklaa ehkä vähän sipsejäkin on kyllä ihan ok... et vielä lataamoa tarvi:)) joo, tää voi olla huvittavaa, mut kyl mäki just toivon että alkais nyt sit, helvetti!!! rimpe, vauvakuume palstalla me toivotaan tätiä;) lataamo? ookei.....
Onnittelut(?) ja pahoittelut täistä Rimpe..Oo onnellinen et sun kierto on vaan noinki lyhyt, mullakin kun se on yli 30pv:(
Jaa, no miekin alan tanssii täinkutsutanssii Priscun puolesta, jos sitä vierailuu toivot:)*himpulahippan mee täi Priscun luo..*
72oinas; Juu, se tuikka pipo vaan naulaan niin tervetullut oot:) Täällä kun tuo juttu lentää aina välillä niin ettei uskoiskaan:))
Ei mullakaan tässä kierrossa oo mitään ehuja ollut, eikä tikkuja ollenkaan..
ja tiukat suoraan roskiin. Teillä on hyvät jutut siksi täällä sivulla pitääkin vierailla tämän tästä vaikkei aina tuu kirjotettua. Ootte kiva piristys ruiske päiviin!
Yhdympä mäkin Milennan täitanssiin Priscun puolesta, joraan niin et tyrät ryskyy! Kaverin puolesta ihan mitä vaan!!!!
Piinaa piinaa kp 28/28-30
oikku oinas: sä oot ihana!! kivaa saada tollanen tyttö tänne lyyleilemään... MUTTA MUTTA tanssitko sä oikean tanssin? kävin suihkussa meinaan ja kokeilin kohdunnapukkaa, niin se on vetäytynyt tosi ylös, ja menny ihan rusinaks ja kovaks??!! ja tuhrua tulee vaan kun kosken sitä napukkaa!! (yök, sori) mä oon ällö....
Oiskos tullutkin väärä tanssi hetkuteltua..? Mulla tosiaan on vähän huono muisti..mut sitä täitanssia mie yritin muistella:) No,jospa siitä sit tuliski plussatanssi mahd.monelle:)
Sorit,nyt pitää mennä, tytsi sylissä on vähä hankala kirjuttaa...
Kiitos kun saan liittyä joukkoonne ihanaiseen! :)
on niin rennot jutut teillä,ei mitään jäykistelyä!:)
priscella: kyllä uskon että noi sun tiputtelut ja muut johtuu juuri siitä...
itte oon erittäin ilonen ku menkat on tullu jo 2kertaa ihan samoin ku sillon ku söin pilleriä!voiko olla tottakaan!huomenna pitäis laskelmien mukaan alkaa taas ja se on kyllä ihme jos tulee kolmannenkin kerran ajallaan!
ennen pillerien popsimista menkat tuli kuinka sattuu!saatto olla parikin kuukautta ettei niitä näkyny...:( ja ovis nippailuja on tuntunu!elikkäs eikö se oo sen merkki että oma kroppa ja munasarjat toimii normaalisti?söin pillereitä aika kauan ööööö...noin 5-6vuotta.
oon näiltä palstoilta lukenu että saattaa kestää tooosi kauanki joillakin hormonitoiminnan tasaantuminen...
niin,ja nipukkaa oon ettiskellyt teidän ohjeitten mukaan,mutta taidan olla vielä aika hakoteillä noista ulokkeista :))
joo, ei se mullakaan ihan perillä ole se napukka juttu, kovasti yritän opiskelle:) mullakaan ei oo koskaan ennen kyl pilsut aiheuttanut tollasta. Kolme tyttöä on napsahtanu pilsujen lopettamisen jälkeen kun apteekin hyllyltä, mut nyt ei!! törkeetä.
Hei pitäsköhän munkii tanssahdella täitanssi, eh.
Vai löysi tätsy Rimpenkin, voi höh. Onnea sitten uuteen kiertoon!
Priscilla, mitäh? Vai rusinaksi muuttui napukkanipukka. Mielenkiintoista ;)
Oliko uusia lyyli-palstalaisia ilmestynyt, tervetulloo!
Ja itsellä typerä tilanne jatkuu. Kp31/n.28 ..plaah, lämmöt 37 luokkaa edelleen (tosin eilen oli 37.2 joten hieman laskussa). Napukka pentele on tosi ylhäällä, mutta harmikseni hieman pehmeä ja luultavasti hieman auki. Eli huomenna varmaan vuotaa jo punaista/ruskeaa tai muuta inhaa :(
Toisaalta tekisi mieli testata uudelleen huomenna aamulla, mutta ei jaksaisi sitä pettymystä negasta taas. Tää on niin tätä (tai täitä, hehee)
;)
Ja hyvä niin! Tämä on mukavan aktiivista porukkaa! Ja pahasti addiktoivaa...
Milenna: juu olen mä moneen kertaan kerinnyt sitä kiittelemään että on lyhyt kierto! Ja oleppas nyt tarkkana noide jorailuiden kanssa ettet ihan mahdottomia saa aikaiseksi!
Tutti: Tuo on kyllä niin epäreilu tilanne kuin olla ja voi! Negaa pukkaa mut täi ei löydä tietään pöheikön läpi! *hyi, nyt menee ihan navan alle nää jutut*
Priscu: RUSINA!? Millainen se on kun se on rusinana? Jos se on surkastumassa pois? Eipähän sit olis enää simojen esteenä? Mun on jo aiemmin sulta pitänyt kysyä että söitkö pillereitä ennen kun rupesitte yrittelemään nelkkua. Eikös ne " viisaammat" sano että puolisen vuotta kestää ennen kun kroppa on omillaan lopettamisen jälkeen. Ja se ikä taas kerran vaikuttaa tähänkin... OK, mä tunnustan että mulla on kolmenkympinkriisi ja siksi tuota ikää tuputan joka väliin...
-Rimpe-
Kyllä mä tuolla vessassa ramppaan ihan kiitettävästi, mut joka kerta en jaksa koneella istua, olo aika kurja tän lentsun takia... Ei vieläkään merkkiäkään tädistä... Huomenna testaan aamulla Aconilla jos ei tätiä näy yön aikana.
Tulee se täti kuitenkin...
Nyt tää poistuu sänkyyn ja palaa aamulla ääneen..
Rimpe kp 27/25-27