LYYLIT tyylillään osa2...
Toivottavasti ei haittaa, kun aloitin omatoimisesti uuden pinon, edellinen on jo niin pitkä :)
Eikun tästä jatkamaan arvon lyylit.....
Kommentit (61)
se on rusina!!! hekoheko... siis niiiiin pikkunen... mun mielestä??!! mut varmaan samalta se tuntuu ku ennenkin, mä vaan kehittelen kaikkee... tai sit se on niin et 30v kaikki surkastuu ja tippuu pois... seuraavaks hiukset, hampaat, jne... JA MULLA on aivan kamala kolmenkympinriisi... ihan hirveetä. Mut oikeesti tää ei oo kivaa, kun ei toi täti ala kunnolla tulee... tiputtelee vaan, välillä...!!
joo kerkesin syömään pilsuja ennen tätä koitosta kuukauden:)) sit keksin et mä haluun vielä yhden...
kp 1!!!!!!JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se täi siis? Onnittelut ja pahoittelut sullekin Priscu..
Toimihan se tanssi sittenkin:)
mä olen täällä ihan surkeena itkupillinä... on niin kipeä olo etten jaksais edes olla. just paranin siitä karseesta taudista ja nyt mul on kai taas angiina. sekin oli mulla just uutena vuotena. oli kuumetta ja kurkku epätodellisen kipeä ja nyt näyttäs sama olevan edessä. kurkkukipu yllätti ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. aamulla kait mentävä päivystykseen otattamaan angiinatesti. hyi, inhoon sitä.
mut siis oikeesti itken täällä miehelle elämän kurjuutta... ja tunnen itteni siksi naurettavaksi. mutta kun viikon raadoin puolikuntoisena töissä ja odotin viikonloppua kuin kuuta nousevaa ja sitten... sairastankin vaan eikä tää mitään mukavaa lepoa ole. en varmaan pääse huomenna edes isoäidin 75v juhliinkaan.voi kakka. siel ois ollu koko suku. mut oon niin raato etten varmaan sinne kykene.
2 kappaletta jo pelkkää valitusta... poistun taustalle...
sannuska
Se on kuulkaas niin, että tämä lyyli testasi äsken Clearbluella pari tuntia rakossa olleesta pissasta haamuPLUSSAN..tosi himmeä mutta väriä on ja testiajan sisällä tuli! Sanaton olen nyt. Huh heijaa, älkää missään tapauksessa luovuttako vaikka testi ensin negaa näyttää. Vasta tädin tultua voi sanoa että homma siinä. Selvää negaa siis testasin kp 29/28 aamusella acon10:llä ja nyt kaksi päivää myöhemmin tuli plussa kp 31/28.
Nyt toivon että huomen aamuinen testi näyttää selvemmän plussan. Pitäkäähän peukkuja :)
Palailen.
Tutti tyrmistyneenä ja ilman oireita. Ainoa että lämmöt 37-37.2 (norm.36.5)
Onnea Tutti plussasta =D
Clearblue on hyvä testi se ei huijaa, niin uskallan jo onnitella :)
Tästä ne lyylit lähtee odotuspuolelle...
En jaksa vieläkään muuta kirjottaa, masis iskee edelleen ja lisäriesana keuhkoputken tulehdus. Palailen varmaan esn viikolla ellen viikonloppuna.
B-E
joo pidetään nyt kuitenkin vielä ne peukut pystyssä bd bd bd bd bd
Tuonne Lokakuisten pinoon jo tungin onnittelemaan Tuttia:) Mut onnea nyt viel tännekin!
Sannuska; Isot halit sulle!
Meillä on menossa nukuttamiset ihan pidemmän kaavan mukaan, puol 9 mentiin tytön kans jo makkariin ja yritin saaha neitiä rauhottumaan, mut ei, hirvee höpötys ja heiluminen päällä, niin toin sit viel takas olkkariin(vaikkei niin yleensä tehäkään) ja tuossahan tuo nyt omatoimisesti heittää yökkäriä päältään:( Huoh..pitänee koht lähtee uudestaan koittamaan..
tutti rakas:))) oikeesti??? mähän lupasin kutapieni... voi kuinka upeeta, mahtavaa.... haliii.....
sannuska:parane pian...halii suakin.
BE: parane siekii.....
joo, YES! täti tuli.
Paljon onnea tutille ja piikkarit mukaan salamatkustajalle! :))
mukava surffailla ja nautiskella kopparberiä... ;)
Tutti: Siis aivan ihanaa! Vautsi vau! Mut ethän säkään meitä unhoita? ;)
BE: Tuo on kyllä niin kökkö tilanne sen kaverisi suhteen kuin olla ja voi! Toivotaan nyt kuitenkin että hän katsoo itseään peilistä ja miettii asiaa tarkemmin! Voimia sulle ja tietysti paranemisia!
Kerttuli: Toivottavasti ei ole pää kipiä tänään? ;)
Sannuska: Kurjaa kun taas suhun iski tauti! Koitahan parantua!
Priscu: Oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen.... Oikeest mä olen kärvistellyt tän asian kanssa jo aika pitkään vaan jostain syystä ei tunnu kriisi hellittävän... 30v on jotenkin sellainen aikuisen ikä ja musta tuntuu että mä en ole valmis sellaiseen aikuisuuteen mitä mä mielessäni tähän ikään liitän. En mä mikään teinikään enää tahdo olla tai hillua tuolla pitkin kaupunkia mut.... ,äh kyl sä tiedät!
Tänään on jo ihan ihmisen olo kun rupeaa tuo lentsu hellittämään. Äityskää lähden morjenstamaan kun tauti on voitettu! Viettäkäähän oikein rentouttavaa lauantaita tytöt!
Rimpe
vai niin kerttuli, varo ettei ole kaamee kapula:))
rimpe: juuri noin, kyl mä tiiän... sitähän se on. Huomaatko että meillä on taas tämä kierto samat kpt:t? samiksiako??
teille kaikille ihanaa lauantaita, tää lähtee reippailemaan happeen!!
priscilla ja kp 2/25-28
aamulla tuli selvä + merkki testiin, eli ei enää haamuillut.
Kiitos rakkaat kultaiset onnitteluista *halaaaaa*
Söin muuten n.kuukauden kalaöljyä (E-EPA) ja nyt tärppäsi, en tiedä oliko vaikutusta sitten mutta suosittelen!
Oireita oon miettinyt ja tässä kierrossa poikkeavia juttuja: ovis kp 17 (noin) kp 19 viiltelyjä munasarjoissa (mitä lie ei kai tossa vaiheessa ois kiinnittynytkään). Rinnat ei ollu kipeet oviksen jälkeen kuten yleensä, vaan vasta vähän ennen ku tädin piti tulla niin hieman arat ajoittain. Lämpö hyppäsi vielä yhden pykälän, eli norm.36.6, oviksen jälkeen n.37 ja muutama päivä sitten 37.2. Flunssaa mulla ollut jo varmaan toista viikkoa, tuntuu ettei hellitä millään. Plussa tuli siis eilen kp31/28 ja (nega 29/28).
Sellaista, en mä varmaan ihan kokonaan o-puolelle vielä siirry...olette niin ihania ja aina jaksaneet kannustaa. *repii porukkaa hihasta mukaan* ;)
kyseessä angiinatesti... anteeksi, oli pakko vähän vitsailla... =)
tein kyl aamulla raskaustestinkin, koska tiesin et ne kysyy terkkarissa tota ab-kuuria varten että olenko raskaana... noh, negatiivinenhan se testi sit oli. aconin herkkä testi mut näillä kp:llä en odottanu pos. testiä.
TUTILLE paljon onnea plussasta!
nyt en jaksa istua enempää tässä, palaan myöhemmin uusiks.
sannuska
Kehtaat tolleen vitsailla, meinasin tippuu jo tuolilta kun luin et testi oli positiivinen:)
No, parantumisia sinulle, angiina on ikävä tauti:(
tutti: voi rakas!!!! ihanaa!!!! revi meitä kovaa mukaan... olen tosi onnellinen sun puolesta.
sannuska: ettäs kehtaat;) meinasin jo kans saada hepulin et mitä hittoa, plussaat sinäkin tänään!!!! voi sinnuu, angiina on perseestä:( koitappa parantua pian.
).( kauheet tätit mulla, inhottava tyyppi, suorittaa siivoustansa niin, et mul meinaa mennä hermot siihen!!! kauheet krampit jne... yök mikä tyyppi. Tässä kierrossa teen kyllä niin etten huoli sitä akkaa enää meille! en 9 kuukauteen. Kerron sen sille nyt;) mites rimpen täti?onko yhtä veemäisellä tuulella? älä säkään enää täs kierros ota sitä teille;hä? tehdään yhes silleen!! mitä siihen sanot senkin paha TÄI???
meillä on lasagne uunissa, käytiin kävelyllä ja vielä leivottas pullaa tänään. Mitäs te meinaatte? ottaakos KERTTU tänäänkin kopparbergiä??
priscillanne
Iloa ei kauan kestänyt. Vuoto alkoi :(((((((((((((((((((((((((((
just joo.
Tutti, miettien tarviiko mun nyt sitte käydä jossain tsekkaamassa tilanne vai voiko jatkaa norm. yritystä......ei perse.
rv muuttui kp1
Vuodatko paljon ja onko kipuja? Itsellä kokemusta verisestä vuodosta mikä ei kuitenkaan ollut keskenmeno
tutti rakas, oon kovin pahoillani:' (((
mutta niinkuin huomenna vastasi, se voi vielä olla alkuraskauden vuotoa, ilman mitään murhetta! onko sulla kipuja??
voi että. En tiiä mitä mä sanoisin... tiiät että ajattelen sua ja lähetän paljon paljon voimahaleja ja rakkautta... olet tärkeä, oon pahoillani:((((
Joo, koitan rauhottua:D
Tuli tuos mieleen ku tuota tyttöstä alettiin yrittää, nii pilsujen jälkeen tuli 40pv:n kierto, ja sittenpä jo seuraavassa kierrossa kp 30 sain niin haamujen esiäidin etten ees uskonu että siinä oikeesti oli mitään. Siitä sit n. viikon päästä tulikin ihan selvät kaks viivaa..Ja sillon ei oikeesti ehtiny ees jännäämään kovasti, ku piti vaan testata ku oli kosteet juhlat tiedossa ja sitten ku en sitä testiä uskonu, niin sainki sit seuraavana päivänä kärsiä maailman pahimmasta kapulasta..tai itseasiassa parin päivän krapulasta..ei ollu kivaa:(( Siinä vaiheessa aloiki uskoo et jospa tässä nyt onkin jotain muuta takana.
Ja sitten saiki pelätä ettei vaan aiheutunu tytölle mitään siitä ryyppyreissusta:( Mutta kyllähän tuo vielä on vaikuttanu ihan normaalilta:) Onneks, en ois antanu sitä ittelleni ikinä anteeks.