Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haittaako teitä muuten sopivan puolison heikot tulot?

Vierailija
25.11.2024 |

Seurustelin jokin aika sitten oikein kivan ja hyvännäköisen "ehdokkaan" kanssa mutta hän tienasi alle neljä tonnia kuussa uransa huipulla, ei omaisuutta eikä tietoakaan perinnöistä, asunto oli vuokrattu ja autokin firman. Eikö ihmisellä ole mitään kunnianhimoa kun tyytyy tuollaiseen tulotasoon, en minä ainakaan pystynyt suunnittelemaan tulevaisuutta hänen kanssaan, joten sai mennä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Vierailija
2/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ei, koska 25 vuotta ollaan oltu kimpassa. Maksaa kuitenkin puolet yhteisiksi sovituista kuluista ja omat laskunsa. Onpahan itsellä pätäkkää kun asuminen on edullista :)

Vierailija
4/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tulevan puolison on oltava työn orja jotta minä voin panostaa itseeni ja itseni kehittämiseen kaiket päivät. NO PROBLEMS! Olen erityisen viehättävä nainen ja näitä miehiä jotka minulle kustantavat aivan kaiken on löytynyt pilvin pimein elämäni aikana joten köyhyydessä ei ole tarvinnut kituuttaan. Nytkin niitä on ihan jonossa - en edes osaa valita. Kaiken maailman DI:tä ja tietokonealan miehiä joilla suuret perinnöt varsinkin kunnasta josta itsekin sain pienen perinnön perinnöstä jonka jakoon väkisin paneminen taisi olla täysin laitonta.

Vierailija
5/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä miehen tuloilla teet kun kumpikin vain elättää itsensä?

Vierailija
6/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska mulle parisuhde perustuu niin paljon fyysiseen vetovoimaan, että rahalla sitä ei ratkaista.

Millaiset ne ap:n kunnianhimoiset tulevaisuuden suunnitelmat on?

Vierailija
7/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seurustelin jokin aika sitten oikein kivan ja hyvännäköisen "ehdokkaan" kanssa mutta hän tienasi alle neljä tonnia kuussa uransa huipulla, ei omaisuutta eikä tietoakaan perinnöistä, asunto oli vuokrattu ja autokin firman."

No ongelma tuossa ei ole tulot vaan se että on ilmeisesti onnistunut hassaamaan kaiken rahansa ilman että mitään on jäänyt säästöön tai sijoituksiin. Asumiseen, autoiluun ja vastaavaan kun hän ei sitä ole käyttänyt.

Vierailija
8/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä. Vaimoni tienaa vain 2500 kuussa niin hän ei voi kustantaa minulle haluamaani elintasoa. Joudun käymään osan ajasta työssä itsekin, että pääsen lomalle tai voin tehdä jotain mukavaa. 

M32

Vierailija
9/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun mieheni on työtön.

Vierailija
10/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haittaa. Luiskaan lähtisi.

Vierailija
11/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli juuri sairastanut uupumuksen ja oli työkokeilussa, kun tapasimme. Nyt meillä on kaksi lasta, yksi sijoitusasunto ja flippasimme meidän nykyisen asuntomme 200 000 euron mörskästä lähes 350 000 euron arvoiseksi. Meillä naisilla on mahtava kyky muuttaa miehemme elämä. 

Vierailija
12/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän. Jos tekisi osa-aikaisia töitä 1000€/kk bruttotuloilla omasta halustaan ja ilman aikomusta muuttaa sitä, olisi se kyllä rehellisesti sanoen jonkinlainen miinus. Mutta 2000€/kk palkasta jäisi jo sen verran käteen, että voisi alkaa rakentamaan yhteistä elämää. En harrasta mitään hetken säätöjä vaan treffailen vain sellaisia, joiden kanssa olisin kiinnostunut viettämään koko loppuelämäni.

Vierailija
13/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään tavoitteita ole, niin kyllä se häiritsisi. Aloin seurustella mieheni kanssa kun olimme molemmat opiskelijoita, että kyllä minä sen pienituloisuudenkin olen parisuhteessa kokenut ja kestänyt. Mutta kummallakin oli ja on tavoitteita.

Vierailija
14/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan pari tonnia käteen tienaisi. 

Vierailija
15/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka on aina rahapulassa, ei hallitse rahan käyttöä. Suomessa jopa alin sosiaaliturva riittää elämiseen. Jos palkkatulo ei riitä, jotain on pahasti pielessä. 

Ei ne tulot, vaan ne menot. Jos köyhä on säästeliäs, köyhillekin voi kertyä omaisuutta ja mikä tärkeintä, on tyytyväinen siihen, mitä on. Mikään ei riitä -luonteelle ei riitä ikinä mikään. Tuloilla ei ole väliä. Mikään ei riitä!

Vierailija
16/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Tein omasta miehestäni menestyneen. 

Vierailija
17/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole puolisolle mitään tulorajaa, mutta jotenkin omavarainen pitää olla ja jonkinlaiset taloustaidot hallussa. 

Vierailija
18/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Seurustelin jokin aika sitten oikein kivan ja hyvännäköisen "ehdokkaan" kanssa mutta hän tienasi alle neljä tonnia kuussa uransa huipulla, ei omaisuutta eikä tietoakaan perinnöistä, asunto oli vuokrattu ja autokin firman."

No ongelma tuossa ei ole tulot vaan se että on ilmeisesti onnistunut hassaamaan kaiken rahansa ilman että mitään on jäänyt säästöön tai sijoituksiin. Asumiseen, autoiluun ja vastaavaan kun hän ei sitä ole käyttänyt.

Näinhän se varmaan on. Ongelma on lähinnä siinä että hänellä on mm urheiluvaatteita mutta käsitys hienommasta pukeutumisesta on legginsit ja Marimekko, eikä mitään halua parempaan, kun minulla tarvitaan jo urani takia edustavampaa pukua ym. Ihan nuori en tosiaan ole joten ihan aikuinen pitää naisenkin olla, tahtoo vain olla että naiset on silloin joko naimisissa tai kaavoihin kangistuneita. 

Vierailija
19/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haitannut 28v sitten kun muuten näin potentiaalin miehessä.

Nykyisin miehen tulot yli 100ke/v. Paras sijoitukseni!

Vierailija
20/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaisi, miehen elintason pitää olla jokseenkin sama kuin minulla. Silloin on kaikkein helpoin sopia yhteisiä asioita. Olen itse varakas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä