Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haittaako teitä muuten sopivan puolison heikot tulot?

Vierailija
25.11.2024 |

Seurustelin jokin aika sitten oikein kivan ja hyvännäköisen "ehdokkaan" kanssa mutta hän tienasi alle neljä tonnia kuussa uransa huipulla, ei omaisuutta eikä tietoakaan perinnöistä, asunto oli vuokrattu ja autokin firman. Eikö ihmisellä ole mitään kunnianhimoa kun tyytyy tuollaiseen tulotasoon, en minä ainakaan pystynyt suunnittelemaan tulevaisuutta hänen kanssaan, joten sai mennä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nämä 4 tonnin tienaajat ne rahat laittaa kun niille ei mitään omaisuutta kerry?

Itsellä osa-aika palkka tasan tonnin ja kämppä ja kesämökki ja auto ja kaikki harrastelaitteet maksettu ja paljon arvokasta keräilytavaraakin löytyy, eikä siis senttiäkään velkaa, jne.

Vierailija
22/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Itsekin tienaan noin 600 € / kk. Oma asunto kyllä on ja muuta sijoitusvarallisuutta. Mun tulot taitaa olla suurempi ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Itsekin tienaan noin 600 € / kk. Oma asunto kyllä on ja muuta sijoitusvarallisuutta. Mun tulot taitaa olla suurempi ongelma. 

Mä olen aina mennyt sinne, mihin sydäm sanoo. Nyt hiukan hävettää tämä haahuilu. Ehkä musta ei vaan ole oikeisiin töihin. 

Vierailija
24/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ollenkaan, täysin muut asiat ratkaisevat kiinnostunko henkilöstä vai ei. Viimeksikin deittailin työtöntä. Ei minulla mielestäni ole edes varaa vaatia tässä asiassa, koska itselläni on tällä hetkellä olemattomat tulot (joskin tiedän että tämä ei ole mikään pysyvä tila).

Vierailija
25/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Rakastan miestäni ja tulemme pienituloisinakin hyvin toimeen.

Vierailija
26/26 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, jos olisi kiinnostunut vaan pelaamisesta, dogaamisesta tms. en alkaisi suhteeseen. työtönkin käy jos kuitenkin yrittää etsiä työtä. Aika paljon vähemmän saa ansaita kuin minä, jos pidän ohjenuorana että kaikki käy kunhan itsellä säilyy sama summa käytettävänä. Eli jos muuttaa yhteen, yleensä maksetaan vuokrat yms. puoliksi ja silloinhan jää enemmän rahaa minullekin. Mieheni ansaitsi aikoinaan vähemmän kuin minä, nykyisin huomattavasti enemmän ja omistusasunnossa asutaan. Ei ainakaan tarvitse mieheni miettiä, että huolin vain siksi että oli tarpeeksi hyvät tulot :) Ei sitä voi valita kehen rakastuu, mutta en todellakaan jaksaisi arkea ihmisen kanssa, jonka olisin valinnut vain lompakon perusteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi