Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet "pedofiilienmetsästäjistä"?

Vierailija
25.11.2024 |

Pitäisikö olla myös "raiskaajienmetsästäjiä"? 

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa hyvällä asialla mutta aivan väärällä tavalla. Itse asiassa ilmiö on vastenmielinen.

Mikä on oikea tapa? Poliisin resurssit ei riitä. 

Vierailija
22/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieviä pedareita (miehiä jotka ei kysy ikää jos tilaisuus tulee kohdalle) on NIIN PALJON, että en pidä järkevänä sellaista ihmistä, joka tekee tällaista. Hän ei tiedä mitä tekee, miksi tekee ja kenelle tekee. Ellei sitten hoida OMAA PÄÄTÄÄN kuten esimerkiksi psykologit ja lääkärit usein tekevät. Sinusta tulee sen alan asiantuntija, mihin tunnet VETOA. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain pedofiili itse voi kritisoida näitä tai olla vastaan.

Tekevät hienoa työtä kun käräyttävät netissä lapsia himoitsevat miehet.

Minä kyllä voin kritisoida vaikka en pedofiili olekaan. Pelkään sitä kääntöpuolta ja miten tuollaisilla mustamaalauskampanjoilla voidaan saada tehokkaasti tuhottua täysin syyttömien ihmisten koko elämä. Meillä on oikeuslaitos siksi, että varmistetaan jokaiselle reilu käsittely ja laissa säädetyt rangaistukset. 

Vierailija
24/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt näytä tietävän edes mistä on kyse. Netissä esim instagramissa ped0t lähettelee pikkutytöille viestejä ja haluaa niiltä seksiä (ei välttämättä sano tätä suoraan eikä omaa ikäänsä), sitten ehdotetaan tapaamista. Tapaamisessa ei olekaan sitä 11-vuotiasta tyttöä vaan aikuiset miehet jotka käräyttää ped0n.

Vierailija
25/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä voin kritisoida vaikka en pedofiili olekaan. Pelkään sitä kääntöpuolta ja miten tuollaisilla mustamaalauskampanjoilla voidaan saada tehokkaasti tuhottua täysin syyttömien ihmisten koko elämä. Meillä on oikeuslaitos siksi, että varmistetaan jokaiselle reilu käsittely ja laissa säädetyt rangaistukset. 

Täysin syytön kun on ensin houkutellut pikkutytön tapaamiseen??????

Vierailija
26/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jatkoon. Ihmettelen miten nämä tiedot on varmistettu. Voivat pilata ihmisten elämän todella pahasti.

Lasten elämien pilaamisesta ei tarvitse välittää?

Vierailija
27/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette nyt näytä tietävän edes mistä on kyse. Netissä esim instagramissa ped0t lähettelee pikkutytöille viestejä ja haluaa niiltä seksiä (ei välttämättä sano tätä suoraan eikä omaa ikäänsä), sitten ehdotetaan tapaamista. Tapaamisessa ei olekaan sitä 11-vuotiasta tyttöä vaan aikuiset miehet jotka käräyttää ped0n.

Ei myötätuntoa pedoille mutta mitä jos nämä metsästäjät erehtyy henkilöstä. Kun videot on netissä niin vahinko on jo tapahtunut ja jonkun elämä tuhottu.

Vierailija
28/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäimmin homojen oikeuksia vastustavat kaappihomot. Tässä lienee kyse samasta. Pidän heitä siis kaappipedofiileina. 

Vierailija
29/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin syytön kun on ensin houkutellut pikkutytön tapaamiseen??????

Eihän se pikkutyttöä ole houkutellut vaan aikuisen miehen, niinhän juuri sanoit.

Vierailija
30/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa hyvällä asialla mutta aivan väärällä tavalla. Itse asiassa ilmiö on vastenmielinen.

Mikä on oikea tapa? Poliisin resurssit ei riitä. 

Vastaan sivusta tähän kysymykseen: Seta ja pride syyniin. Siinä on vapaaehtoisille tarpeeksi töitä. Tämä porukka täytyy saada vastaamaan teoistaan! He puolustavat aktiivisesti pedofiileja ja puhuvat ihmiskaupan puolesta. 

Vierailija
31/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen, joka kirjoittaa lapsille noita järkkyjä viestejä ja lähtee tapaamaan lasta seksi mielessä, on yksin vastuussa kaikesta.

Vierailija
32/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok toimintaa, nimet ja kuvat vaan julkisuuteen jotenkin esiin kun asia on varmistettu.

Nimi ainakin on vähän huono kun saman nimisiä on Suomessa yleensä aika paljon. Vaikka alunperin olisikin kuva samassa niin kun huhut leviävät niin se tuskin pysyy kovin pitkään mukana.

Vierailija
33/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkiminen ja salapoliisihomma tiettyyn pisteeseen asti ok, mutta lakia ei saa rikkoa ja tiedot pitää toimittaa poliisille. Omin päin ei saa julkistaa mitään vaikka olisi kuinka varma. Ooikeutta ei saa ottaa omiin käsiin. Tuomiot tulee tulla oikeuslaitokselta.

Tuomiot voisi tulla edelleen oikeuslaitokselta. Kunnon tuomiot vaan pitäisi saada, ei mitään pääntaputuksia "Ethän tee toiste, ethän?". Pedo filiasta loppuiäksi vankilaan (tai mieluummin SAW -elokuvien tapaiseen kidutukseen :) ) Voisi ehkä toimia herätyksenä niille, joilla on vielä jonkinlaista aivotoimintaa. 

Vierailija
34/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin turhauttava väite. On tärkeää voida avoimesti kritisoida tuollaisten ryhmien toimintaa, koska niiden luotettavuudesta ei ole takuita eivätkä ne vastaa millekään taholle joka pitäisi niitä silmällä - käytännössä ainut tiedonlähde näissä tapauksissa on narauttajaryhmä itse. On hienoa että lapsien saalistajia saadaan pysäytettyä, mutta jalot tarkoitusperät eivät tarkoita että ryhmä saa tehdä mitä lystää, koska silloin muutkin kuin syylliset voivat kärsiä.

Vierailija
35/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok toimintaa, nimet ja kuvat vaan julkisuuteen jotenkin esiin kun asia on varmistettu.

Nimenomaan ei näin. Tiedot poliisille, ei minnekään facebookkeihin.

Tiedot poliisille mistä? Mitään rikosta ei ole tapahtunut, kun kaksi aikuista ovat sopineet tapaamisen, vaikka toinen heistä onkin valehdellut olevansa alaikäinen. 

Vierailija
36/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin turhauttava väite. On tärkeää voida avoimesti kritisoida tuollaisten ryhmien toimintaa, koska niiden luotettavuudesta ei ole takuita eivätkä ne vastaa millekään taholle joka pitäisi niitä silmällä - käytännössä ainut tiedonlähde näissä tapauksissa on narauttajaryhmä itse. On hienoa että lapsien saalistajia saadaan pysäytettyä, mutta jalot tarkoitusperät eivät tarkoita että ryhmä saa tehdä mitä lystää, koska silloin muutkin kuin syylliset voivat kärsiä.

Höpöhöpö hyvää työtä tekevät ja varmuus on siinä että tyyppi tulee paikalle ja myös tekstit.

Vierailija
37/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin metoo aktiiveista. Öyhöttäjien ei kuulu ottaa tuomitsemisvaltaa itselleen.

Vierailija
38/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö hyvää työtä tekevät ja varmuus on siinä että tyyppi tulee paikalle ja myös tekstit.

Jos todisteita on siis kertynyt talteen niin silloinhan ne voisi antaa myös suoraan poliisille, eikö vain?

Vierailija
39/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todisteita on siis kertynyt talteen niin silloinhan ne voisi antaa myös suoraan poliisille, eikö vain?

Poliisille ja kansalle nähtäväksi kenestä kyse. 

Vierailija
40/158 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putin pakotti seksiin kanssaan alaikäisiä poikia 🤢😡 rikollinen. Putin on myös jäänyt videolla kiinni seksin harrastamisesta alaikäisten poikien kanssa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/il-murhattu-litvinenko-vaitti-putin…

5 vuotias poika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan