Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trollit kaappaavat ketjut

Vierailija
27.08.2026 |

Miksi tänne ei voida antaa trolleille pysyviä bännejä? Kiinnostavat keskustelut loppuvat kuin seinään, kun trollit alkavat pommittaa ketjua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saa bannia vaikka haluaisin. 

Vierailija
2/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö trolleja tai muita menninkäisiä juuri nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska internet ei toimi niin. Ip-osoite on helppo vaihtaa.

Vierailija
4/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip osoite ban. 5 sec ja pääsee takaisin vaikka bännätään.

Vierailija
5/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sama op-osoite voi seuraavana hetkenä olla jonkun muun, viattoman ihmisen käytössä... 

Vierailija
6/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu jollei palstalle tule rekisteröitymistä... 

Vierailija
7/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mulle oikeasti tänne pysyvä banni. 

Vierailija
8/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu jollei palstalle tule rekisteröitymistä... 

Olen maininnut asiasta vaikka kuinka monesti. Täällå voi huutaa mitä vain. Hommaa vaan vpnnän. Ilmaisiakin löytyy.

Vierailija
9/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä raikas rahkuliini hampaattomalle eläkeläiselle?👵

Elätti ei tarvitse näitä. 

Vierailija
10/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anna itse, pystyt kyllä siihen

Vierailija
11/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kaikki trollit saataisiin pois, tilalle jäisi joukko päivystäviä persuja. Niistä eroon pääseminen on astetta vaikeampi homma.

Vierailija
12/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

anna itse, pystyt kyllä siihen

Tunnen elämäni tyhjäksi ilman palstaa. 

Vierailija
13/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on tuttu tai ystävä se voi laittaa sinun luvalla sinulle blokit näille sivuille. Sinun laitteisiin ja estää pääsemästä. Salasanan taakse. Ei onnistu jos itse laitat.

Vierailija
14/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä raikas rahkuliini hampaattomalle eläkeläiselle?👵

Elätti ei tarvitse näitä. 

Se tarvitsee risuja ruuaksi 

15/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvä bännäys edellyttäisi sitä, että palstalle kirjoittavat joutuisivat rekisteröimään itselleen tunnuksen ja siinä yhteydessä tekemään vahvasti tunnistautumisen. Ei tule tapahtumaan.

Kun trolli kirjoittaa sontaa niin ilmoita sontaviesti asiattomaksi äläkä kommentoi sitä tai anna sille alanuolta. Trolli hakee huomiota joten älä anna sille mitään huomiota.

M60+

Vierailija
16/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Pysyvä bännäys edellyttäisi sitä, että palstalle kirjoittavat joutuisivat rekisteröimään itselleen tunnuksen ja siinä yhteydessä tekemään vahvasti tunnistautumisen. Ei tule tapahtumaan.

Kun trolli kirjoittaa sontaa niin ilmoita sontaviesti asiattomaksi äläkä kommentoi sitä tai anna sille alanuolta. Trolli hakee huomiota joten älä anna sille mitään huomiota.

Hyvä idea 

Vierailija
17/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Trolli voi hakea huomiota. Olen entinen trolli. Joskus ne trollaa ihan vain oman huonon olon takia. Ihmiset eivät edes ole ihmisiä heille enää netissä siinä pisteessä. Spämmäävät vain omaa sanomaansa.

Vierailija
18/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

No näinhän se pitäisi mennä. Mutta kun nämä mummot jää jankuttamaan joka kerta trollien kanssa loputtomiin. 

Vierailija
19/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

No näinhän se pitäisi mennä. Mutta kun nämä mummot jää jankuttamaan joka kerta trollien kanssa loputtomiin. 

Niitä asiallisia viestejä ei enää löydä sen kaiken asiattoman älämölön joukosta. Keskustelijat myös hiljenevät kun tulee tappouhkauksia ja vastaavaa.

Vierailija
20/20 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat kansoittaneet palstan ja vastaavat jokaiseen provoon koko ajan. Antavat juurikin trolleille huomiota. Eivät tajua että juuri sitä haetaan trollauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme