Valmislasange vs. itse tehty lasange
Kumpi on parempi valmislasange vai itse tehty lasange? Lidlistä saa halvalla hyvää lasangea. Itse tehty lasange ei tule sen halvemmaksi ja sen valmistaminen vie paljon aikaa ja vaivaa.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valmislasagnet on yleensä tehty jossain epäilyttävien ruokien maassa, kuten belgia, kiina, puola yms. että mieluummin kotona tehty
Missä ravintoloissa syöt? Nyt ei puhuttu kaupan valmislasagneista.
Puhuttiinpas.
Lue otsikko.
Lue itse aloitusviesti. Siinä kirjoitetaan nimenomaan valmisruoista kuten Lidlin valmislasagnesta. Ei ole kyse mistään ravintoloiden ruoista.
Otsikko määrittää.
No eikä määritä vi tun idiootti. Myös viesti luetaan. Lisäksi otsikosta jo tajuaa, että kyse on valmisruoasta eikä mistään rav
Otsikosta ei todellakaan ilmennyt, että edes ruoasta keskustellaan.
Jamppa voisi tajuta, että on meitä jotka pitää ruoanlaitosta. Ei se ole mulle mikään pakkopulla tai joku naurettava tapa osoittaa ahkeruutta. Itseäni varten mä ruokaa teen ja nautin siitä. Kuten myös nautin leipomisesta.
Kyllä mua ihmetyttää tuo Jampan valmisruokien ihannointi. Siis ruokaa nämä kaikki on. Miksi pitäisi mihinkään suuntaan ihannoida tai päteä yhtään mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lasange?
Kuten sanoin, jo otsikko määrittää. Ketjussa ei keskusteltu kaupan valmislasagnesta.
Kuules nyt vajakkitollo. Otsikko ei määritä ja kyllä otsikosta jo muut tajusi, että kyse valmisruoasta. Koita nyt ääliö tajuta, että myös viesti pitää lukea ja siellä puhutaan vielä selkeämmin valmisruoasta. Olet kyllä suuren luokan idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valmislasagnet on yleensä tehty jossain epäilyttävien ruokien maassa, kuten belgia, kiina, puola yms. että mieluummin kotona tehty
Puhuttiinpas.
Lue otsikko.
Lue itse aloitusviesti. Siinä kirjoitetaan nimenomaan valmisruoista kuten Lidlin valmislasagnesta. Ei ole kyse mistään ravintoloiden ruoista.
Otsikko määrittää.
No eikä määritä vi tun idiootti. Myös viesti luetaan. Lisäksi otsikosta jo taj
No jos olet noin saatanan tyhmä niin lue myös viesti niin sieltä tajuat asian. Kyllä mä ainakin tajusin jo otsikosta, että valmisruoasta tässä on kyse.
Ei väliä. Ravinto ei ole loppujen lopuksi nautinto vaan se pitää ihmisen hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiinpas.
Lue otsikko.
Otsikko määrittää.
No eikä määritä vi tun idioo
Lapset. Äiti käskee teidät nyt nukkumaan. Pyjama päälle, hampaiden pesulle ja sitten peiton alle.
Syöhän noita valmismössöjäkin kiireessä jos ja kun lämmittää paistinpannulla voita säästämättä.
mikä helevetin lasange, kysyn vaan?
Itse tehty on ilman muuta parempaa ja todennäköisesti terveellisempää. Hinnassa tuskin merkittävää eroa, eines taitaa olla halvempaa. Laatu maksaa rahaa ja vaivannäköä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Meillä syödään lasagnea jossa on jauheesta tehtyä kastiketta ja juustoraastetta. Kompromissi.
Kuten sanoin, jo otsikko määrittää. Ketjussa ei keskusteltu kaupan valmislasagnesta.