Valmislasange vs. itse tehty lasange
Kumpi on parempi valmislasange vai itse tehty lasange? Lidlistä saa halvalla hyvää lasangea. Itse tehty lasange ei tule sen halvemmaksi ja sen valmistaminen vie paljon aikaa ja vaivaa.
Kommentit (113)
Jamppa
Valmislasagne ilman muuta!
Kuka hullu viitsii tehdä itse kun tuohon muutaman jevron kilohintaan saa hyvää ja valmista ruokaa, jolle ei tarvitse muuta tehdä kuin paiskata uuniin ja lämmittää.
Tymä paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin kerran valmislasagnea ja totesin täysin syömäkelvottomaksi, maistui lähinnä jäteöljyltä. Itsetehty on miljoona kertaa parempaa.
Mitä pahaa on jäteöljyn maussa?!
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihmettelen Lidlin lasagnen kehumista, meillä jäi syömättä.
Minä syön sitä yleensä noin 700g kerralla lämmitettynä. Vähän ajan päästä otan veitsellä siitä paloja jääkaapista ja syön kylmänä niitä. Se on niin hyvää.
Ei muuta kuin ketsuppia joukkoon, sillä kun vuoraa ruuan, lapsille uppoaa mikä moska tahansa.
Ilmeisesti et osaa tehdä lasagnea itse! Itse tehty ja eineslasagne ovat ihan eri planeetalta!
Hyvin tehty lasagne on parhaimpia ruokia. Bolognesekastiketta haudutetaan pitkään ennen lasagnen kasaamista. Eineslasagne on vain jotain vatsantäytettä, huonoa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin ihmettelen Lidlin lasagnen kehumista, meillä jäi syömättä.
Minä syön sitä yleensä noin 700g kerralla lämmitettynä. Vähän ajan päästä otan veitsellä siitä paloja jääkaapista ja syön kylmänä niitä. Se on niin hyvää.
Nam!
Jos väittää, että eineslasagne on hyvää, niin se kertoo vain, että kyseinen henkilö ei ole koskaan maistanut kunnollista lasagnea.
Hyvää lasagnea olen saanut vain, kun olen sen itse tehnyt. Muissa on liian vähän kastiketta, juustoa ja mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vs?
vs = versus sanasta lyhennys
En ole tuo joka vastasi mutta kysyn silti, miksi alapeukku? Vs todellakin on lyhenne versus-sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et osaa tehdä lasagnea itse! Itse tehty ja eineslasagne ovat ihan eri planeetalta!
Hyvin tehty lasagne on parhaimpia ruokia. Bolognesekastiketta haudutetaan pitkään ennen lasagnen kasaamista. Eineslasagne on vain jotain vatsantäytettä, huonoa sellaista.
Aikaa ja rahaa kuluu valtavasti. Lisäksi uunivuoan pesemisessä on iso työ.
Lidilin ja muutkin valmislasagnet maistuu aivan hirveiltä. Itse tehty tuhannesti parempaa, jos vain osaa tehdä. Riittääkin moneksi päiväksi yhdelle, kun tekee parilla kympillä ison vuoan.
Vierailija kirjoitti:
Maistoin kerran valmislasagnea ja totesin täysin syömäkelvottomaksi, maistui lähinnä jäteöljyltä. Itsetehty on miljoona kertaa parempaa.
Jamppa
Minä en ole havainnut enkä tunnistanut tuota samaa kun en juo jäteöljyä niin kuin teillä päin ilmeisesti on tapana: teillä siellä paremman väen piireissä, joille valmislasagne ei kelpaa.
Mä keitän sitä bologneseä kolme päivää.
Vierailija kirjoitti:
Lasange kannattaa syödä teranssilla, älä unohda kompanssia!
Todellakin. Muuten voi tulla sydäninfrakti.
Itsetehty 😋 Einekset on kamalia 😬
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vs?
Viransiainen
Tein itse lasangea, aineet maksoi 58 euroa ja siitä tuli kolme annosta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa ja rahaa kuluu valtavasti. Lisäksi uunivuoan pesemisessä on iso työ.
Mutta se on kaikki todellakin sen arvoista! Kun teen lasagnee, niin ei sitä vain yhdeksi ruuaksi tehdä. Sunnuntaisin yleensä teen, koska siinä kestää sen verran. Ja sitä syödään myös seuraavana päivänä. Ja yleensä osa vielä laitetaan pakkaseen. Eli siihen käytetyllä vaivalla saa kolme ruokaa koko perheelle Toki se maksaa jonkun verran, jauheliha ja juustot, mutta ei annoshinta ole todellakaan kallis! Bolognesen happamuus leikattuna kuullotetun sipulin makeudella kun hautuu pitkään on yksi salaisuus ja toinen on se, että saa sen oikean koostumuksen, ettei siitä tule kuivaa. Valmislasagnen juustot ovat ihan roskaa, samoin kuin se sikanauta.
Yhden uunivuoan peseminen, jos on sinulle iso työ, niin eiköhän se kerro kaiken sinusta!
valmislasagnet on yleensä tehty jossain epäilyttävien ruokien maassa, kuten belgia, kiina, puola yms. että mieluummin kotona tehty
Sana on lasagne, ei mikään lasange!!