Valmislasange vs. itse tehty lasange
Kumpi on parempi valmislasange vai itse tehty lasange? Lidlistä saa halvalla hyvää lasangea. Itse tehty lasange ei tule sen halvemmaksi ja sen valmistaminen vie paljon aikaa ja vaivaa.
Kommentit (113)
Itse tehty on parempaa ja tietää mitä syö, siksi hintaero !.
Itse tehty on paljon parempaa. Lidlin lasagne ei ole edes hyvää. Poutun lasgane on melko hyvä mutta ei pärjää sekään itse tehdylle.
Valmislasagnessa on inhottava teollinen sivumaku, miksi se onkin niissä kaikissa se kauhea imelä paskamaku. Itse tehty on aina tosi hyvää. Ei ole edes kallis ruoka.
Itse tehty on tietysti parasta, mutta Kokkikartanon valmis on ihan kelvollista.
Maistoin kerran valmislasagnea ja totesin täysin syömäkelvottomaksi, maistui lähinnä jäteöljyltä. Itsetehty on miljoona kertaa parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Valmislasagnessa on inhottava teollinen sivumaku, miksi se onkin niissä kaikissa se kauhea imelä paskamaku. Itse tehty on aina tosi hyvää. Ei ole edes kallis ruoka.
Valmislasange maksaa 3,79€/kg. Jos ostaa 10% naudan jauhelihaa lasangeen, niin pelkästään jo se jauheliha maksaa enemmän kuin valmislasange.
Itsetehty ei se mitään paljoa aikaa vie ei sitä tomaattikastiketta tartte edellispäivänä jo kypsytellä.. mulla menee lasagnen tekoo max 30min, kun on uunissa jo kypsymässä
valmislasagnet on ällöttäviä rasvaklönttejä eivät maistu millekään ja kuin kuin koiran vaahtisoksennukset seassa 🤢
Mäkin ihmettelen Lidlin lasagnen kehumista, meillä jäi syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty ei se mitään paljoa aikaa vie ei sitä tomaattikastiketta tartte edellispäivänä jo kypsytellä.. mulla menee lasagnen tekoo max 30min, kun on uunissa jo kypsymässä
valmislasagnet on ällöttäviä rasvaklönttejä eivät maistu millekään ja kuin kuin koiran vaahtisoksennukset seassa 🤢
Valmislasangessa on 128 kcal/100g ja rasvaa noin 5g. Ei se ole kovin rasvaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmislasange maksaa 3,79€/kg. Jos ostaa 10% naudan jauhelihaa lasangeen, niin pelkästään jo se jauheliha maksaa enemmän kuin valmislasange.
No, siinä itsetehdyssä on myös paljon enemmän sitä lihaakin myös silloin, Loput aineet ei sitten maksakaan juuri mitään.
Mahtaa olla muutenkin hyvää lasagnea, jos maksaa vain 3,79e/kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmislasangessa on 128 kcal/100g ja rasvaa noin 5g. Ei se ole kovin rasvaista.
Tarkotinkin sitä teollista valkolastiketta siinä, aivan ällöttävää kuraa
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vs?
Vastaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vs?
vs = versus sanasta lyhennys
Itse voi tehdä ilman lihaakin ja niitä lasagne-levyjä voi käyttää ihan kuiviltaan, turhaa puuhaa on kaikenlainen liottelu.
Noissa valmislasagneissa se ns. liha on jotain jänteenpaloja yleensä. Kauheata paskaa siis.
Olen itse tehnyt itse asiassa kaksi kertaa viikon sisällä lasagnea, eipä siihen tosiaan kauaa mene kun lasagne on jo uunissa.
Lasange kannattaa syödä teranssilla, älä unohda kompanssia!
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on imelässä paskanmaussa?!
No ostappa neljälle vastaan tee neljälle lasagne. Kyllä tulee itsetehty myös halvemmaksi ja on parempaa.
En syö jätteitä