Naiseus - en jaksa
Täysin lohdutonta on elämä pmdd:n kanssa. Reilu kaksi viikkoa kuukaudesta on liian vaikeaa. Lisäksi kivut ja viikon vuoto. Ahdistusta, raivoa, katkeruutta. Kaikki apu kokeiltu, haitat liian suuria koska herkkä keinohormoneille myös. Muutenkin raivostuttaa "tasa-arvo", kuinka paljon naiseus maksaa gynekologikäynteineen, rintaliiveineen, kk-suojineen, kipulääkkeinen, vuodon hillitsemislääkkeineen jne. Enkä edes nyt puhu synnyttämisestä.
Tuntuu, että ketään ei kiinnosta. Aihe on tabu. Olen niin vihainen että haluaisin luovuttaa.
Kommentit (167)
1. Väitä miehelle, että käytät pillereitä
2. Harrastakaa suojaamatonta seksiä
3. Saa lapsi
4. Mies joutuu maksamaan elatusapua
Moni nainen tekee noin. Naiset on kieroja ja sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Uli uli.
Siinä taas miespersu joka ei ymmärrä mitään pilsasta ja naisista. Empstiakyvytön koulukiusaaja. Toivottavasti ei ole jälkikasvua ettei tuli lisää tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli.
Siinä taas miespersu joka ei ymmärrä mitään pilsasta ja naisista. Empstiakyvytön koulukiusaaja. Toivottavasti ei ole jälkikasvua ettei tuli lisää tuollaisia.
Toivottavasti sinullakaan ei ole jälkikasvua, et nimittäin osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli.
Onneksi tämä sinun vastauksesi on todella asiallinen ja empaattinen. Näytät oikein hyvää esimerkkiä. N30
Vierailija kirjoitti:
1. Väitä miehelle, että käytät pillereitä
2. Harrastakaa suojaamatonta seksiä
3. Saa lapsi
4. Mies joutuu maksamaan elatusapua
Moni nainen tekee noin. Naiset on kieroja ja sairaita.
Kuvailit juuri naiseuden ytimen eli kierouden. Naiset ovat manipuloijia ja mieleltään moni nainen on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli.
Onneksi tämä sinun vastauksesi on todella asiallinen ja empaattinen. Näytät oikein hyvää esimerkkiä. N30
Ei saa nainen hyökätä toisen naisen kimppuun. Meidän pitää yhdessä vihata miehiä. Miehet on pahoja. Eläköön woke!
Valittaminen on nykyään muotia. Diagnoosit on myös muotia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttääkö joku siteitä, hyi hitto. Itse olen käyttänyt tampooneita aina. Siteidenkäyttäjät kyllä tunnistaa kerran kuussa hajusta. Verinen rätti alapäätä vasten, yök.
Kerran kuussa? Uskot, että kaikilla naisilla kuukautiset samaan aikaan kuusta?
Normaalilla naisella on menkat yhden kerran kuussa. Mistään kaikkien naisten menkkojen samanaikaisuudesta ei tuossa viestissä sanottu. Kannattaa opetella lukemaan ja ymmärtämään lukemaansa.
Minä en sitten ilmeisesti ole normaali, kun on epäsäännölliset menkat ja saattaa olla myös kuukausi välissäkin, ettei ole ollenkaan.
Et olekaan, nytkö vasta sen tajusit? Ettei vain ole muuallakin vikaa (aivot?)
🥱
Epänormaalia on jos kuukautiset jää säännöllisesti pois. Satunnaiset vaihtelut on ihan normaalia.
Vilpittömät tsempit kanssasisarelle! Naiseus on ihan perseestä välillä juurikin kaikkien terveysongelmien takia. Milloin on hiivatulehdus tai kuukautiskivut, milloin pms. Miehet ei oikeasti tajua miten helppoa elämä on ilman näitä. Ei tarvii käydä urologilla 18-vuotiaasta lähtien parin vuoden välein. Ei ostaa kuukautissiteitä kun pippeli vuotaa verta. Ja kaikenlisäksi ehkäisyasiat on naisen vastuulla/kehossa jos ei haluta kortsujen kanssa pelata. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttääkö joku siteitä, hyi hitto. Itse olen käyttänyt tampooneita aina. Siteidenkäyttäjät kyllä tunnistaa kerran kuussa hajusta. Verinen rätti alapäätä vasten, yök.
On varmaan tullut aika monta litsaria, kun olet nenäsi tunkenut liian lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömät tsempit kanssasisarelle! Naiseus on ihan perseestä välillä juurikin kaikkien terveysongelmien takia. Milloin on hiivatulehdus tai kuukautiskivut, milloin pms. Miehet ei oikeasti tajua miten helppoa elämä on ilman näitä. Ei tarvii käydä urologilla 18-vuotiaasta lähtien parin vuoden välein. Ei ostaa kuukautissiteitä kun pippeli vuotaa verta. Ja kaikenlisäksi ehkäisyasiat on naisen vastuulla/kehossa jos ei haluta kortsujen kanssa pelata. Huoh.
Minulla ei ole ikinä ollut hiivatulehdusta ja en ramppaa kahden vuoden välein lääkärissä naiseuden takia. Kuukautiskipuun auttaa liikunta ja kuukautisia ei edes huomakaan, kun käyttää tamponia, voi käydä uimassakin. Jokainen itse päättää, miten asioihin suhtautuu. Valittajat valittaa kaikesta. Kyllä miehilläkin varmasti omia vaivoja on, voi olla erektio-ongelmaa, virtsaamisvaivoja, eturauhasvaivoja. Joutuu joku mies munasuojatkin ostamaan jotain liikuntalajia varten.
Joka päivä olet lähempänä kuolemaan. Loppuu silloin valitus viimein.
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Myös parantaja
Jatkuvat hiivatulehdukset ei ole normaali asia. Siihenkin voi ruokavaliolla vaikuttaa. Omituista, että joidenkin naisten mielestä on normaalia hiivatulehdukset, menkkojen poisjäänti, epäsäännölliset ja runsaat menkat.
Miehesi pettää, jos on hiivatulehduksia jatkuvasti. Toiselta naiselta sen saanut ja mies sinuun tartuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ikinä ollut hiivatulehdusta ja en ramppaa kahden vuoden välein lääkärissä naiseuden takia. Kuukautiskipuun auttaa liikunta ja kuukautisia ei edes huomakaan, kun käyttää tamponia, voi käydä uimassakin. Jokainen itse päättää, miten asioihin suhtautuu. Valittajat valittaa kaikesta. Kyllä miehilläkin varmasti omia vaivoja on, voi olla erektio-ongelmaa, virtsaamisvaivoja, eturauhasvaivoja. Joutuu joku mies muna
Ole onnellinen kun et oo kokenut hiivatulehdusta. Itse saan sen aina syötyäni antibioottikuurin vaikka miten yritän ennaltaehkäistä. Kuukautiskipuihin ei itselläni riitä pelkkä liikunta vaan tarvitsen pari vuorokautta tulehduskipulääkettä, muuten kipu yltyy tosi kovaksi. Ei nää asiat oo sellaisia jotka voin itse päättää. Menkat aiheuttaa mulle lähinnä kärsimystä kun en lisääntymiseen niitä kaipaa. Ja mitä tulee miesten urologisiin vaivoihin: ne alkaa useimmiten aikaisintaan noin 40-vuotiaana (testosteronin vaje) ja suurin osa käy urologilla ensimmäisen kerran vasta 60-vuotiaana (eturauhasvaivat) jos silloinkaan.
T. Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Niin noi on niitä naiseuden varjopuolia. Yhteiskunnat ovat yliseksuaalisisioineet naiset jotta heitä pitäisi jotenkin vahtia. Tyttö on vapaa sielu syntyessään.
Ei kuitenkaan kaikkien naisten. Aloittajan kohdalle niitä on vaan kasaantunut kovin paljon. Kas kun unohti mainita kampaajakäynnit, meikit ym.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi harrastaa vähemmän satunnaisten kumppanien kanssa seksiä , niin välttyy monelta harmilta. Miksi kukaan käy gynellä parin vuoden välein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi harrastaa vähemmän satunnaisten kumppanien kanssa seksiä , niin välttyy monelta harmilta. Miksi kukaan käy gynellä parin vuoden välein?
Eipä oo tuosta kyse omalla kohdalla. Oon joutunut käymään gynellä vaikeiden hiivatulehdusten takia jotka ei oo menneet ohi apteekin käsikauppavalmisteilla. Ja tulehdukset on johtuneet antibioottien syömisestä jotka taas on ollut pakko syödä ihan muihin sairauksiin.
Miehet maksavat asioita mielellään, jos heille antaa mahdollisuuden. Suosittelen kokeilemaan. Ja tosiasiahan on se, että valtaosa miehistä ei huolehdi terveydestään riittävästi, minkä vuoksi naiset tietenkin käyttävät terveyteen enemmän rahaa ja vaivaa.
Minulla ei tosin koskaan ole ollut kuukautiskipuja tai muita kiertoon liittyviä ongelmia, eikä tulehduksia joiden vuoksi olisi pitänyt gynellä alituiseen rampata. Ei niihin kuulu tottua. N30