Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä pyörineenä ihmetyttää kovasti miten niin moni mies on pa

Vierailija
23.11.2024 |

Treffaillessa huomaa monenlaista, mm. sen miten harva mies pitää taloutensa edes jossain kuosissa. Ja puhun nyt suht hyväpalkkaisista asiallisista uraihmisistä.

Joku hikinen 100-150te asunto ja sekin puolet maksamatta.🙄 Ei kunnon sijoituksia tai pelivaraa taloudessa.

Sori vaan mutta mulle on totaalinen red flag jos ihminen ei pidä huolta talousasioistaan tai hänellä menee huonommin kuin minulla. Siis jos palkka ja tilanne muuten samaa tasoa.

Itsellä on tasokas asunto jo melkein maksettu, kohtalainen osakesalkku yms. Ja pidän tätä ihan normina nelikymppiselle. 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat oksettavalta muijalta. M40

Vierailija
82/84 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et vaan ole sitä tasoa että tapaisit muita kuin peeaa miehiä. Ottaen huomioon että keskimäärin miehillä on enemmän mm sijoituksia kuin naisilla. 

Tai sitten naiset preferoi taloudellisesti vastuullisia miehiä siinä määrin, että enemmistö tällaisista miehistä on suhteissa ja enemmistö pa miehistä sinkkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sitä joka sinun kanssa joutuu elämään. Toivottavasti ei kukaan.

Vierailija
84/84 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen oli juttu, että naiset pelkäävät yrittämistä, ja sen takia ylivoimainen enemmistö yrittäjistä on miehiä. Sama juttu sijoittamisessa: naiset eivät uskalla ottaa riskiä, minkä vuoksi rikkaimmat ovat aina miehiä. Sama juttu sotimisessa: naiset eivät uskalla uhrata henkeään ja terveyttään Isänmaan vuoksi kuten miehet, ja siksi sotimisvelvollisuus rintamalla koskee vain miehiä. Naiset haluavat helpon elämän ja suojatyöpaikan julkiselta sektorilta.

Juu näin on, paitsi minun suojatyöpaikat on aina olleet yksityisellä sektorilla, pitkäaikaisia jopa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä