Tinderissä pyörineenä ihmetyttää kovasti miten niin moni mies on pa
Treffaillessa huomaa monenlaista, mm. sen miten harva mies pitää taloutensa edes jossain kuosissa. Ja puhun nyt suht hyväpalkkaisista asiallisista uraihmisistä.
Joku hikinen 100-150te asunto ja sekin puolet maksamatta.🙄 Ei kunnon sijoituksia tai pelivaraa taloudessa.
Sori vaan mutta mulle on totaalinen red flag jos ihminen ei pidä huolta talousasioistaan tai hänellä menee huonommin kuin minulla. Siis jos palkka ja tilanne muuten samaa tasoa.
Itsellä on tasokas asunto jo melkein maksettu, kohtalainen osakesalkku yms. Ja pidän tätä ihan normina nelikymppiselle.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos pyörit tinderissä kun kukaan ei tuollaista halua.
Olisi paljon ottajia, koska olen fiksu ja mukava, vaikka haluan että mies on vastuullinen ja hänen elämänsä taloudellisesti vakaa.
Ja tosiaan ei kaikilla ole huono talousosaaminen, kunhan nyt jaoin yhden ihmetyksen aiheen jota en ennen Tinderiä ymmärtänyt.
-ap
Tinderissä on ne jakojäännökset. Hyvät miehet ja naiset pääasiassa löytävät toisensa ihan muualta kuin deittisovelluksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan täysin ymmärtänyt, että miten avioero muka köyhdyttää. Jos on puolison kanssa puoliksi omistettu 300 000 euron asunto ja se menee puoliksi erossa, niin sen saman oman omaisuutensa 150 000 siitä saa edelleenkin itselleen. Kuvitteleeko joku, että se koko 300 000 olisi omaa omaisuutta? Eihän se ole, vaan puolet on puolison. Eron jälkeen on aivan yhtä rikas tai köyhä kuin sitä ennenkin.
Kyse on elintasosta. On eri asia asua 150 000€ asunnossa vs 300 000€ asunnossa. Pudotus tuntuu köyhäilyltä.
150 000 € miinus jäljellä olevat velat niin ei jää edes tuota .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan täysin ymmärtänyt, että miten avioero muka köyhdyttää. Jos on puolison kanssa puoliksi omistettu 300 000 euron asunto ja se menee puoliksi erossa, niin sen saman oman omaisuutensa 150 000 siitä saa edelleenkin itselleen. Kuvitteleeko joku, että se koko 300 000 olisi omaa omaisuutta? Eihän se ole, vaan puolet on puolison. Eron jälkeen on aivan yhtä rikas tai köyhä kuin sitä ennenkin.
Kyse on elintasosta. On eri asia asua 150 000€ asunnossa vs 300 000€ asunnossa. Pudotus tuntuu köyhäilyltä.
Olihan ne samat velat avioliitonkin aikana. Pointti se ettei se ihmisen varallisuus mihinkään muutu eron vuoksi. Ja asiat kannattaa järjestää niin ettei ole riippuvainen toisesta. Yli puolet liitoista kun päättyy tiedetysti eroon jolloin ero on aina todennäköisempi kuin ettei sitä tulisi.
Taas yksi todiste että nainen vaan loisii. Miehen pitää maksaa aina kaikki ja nainen vaan säästää kaikessa. Tinderöi rauhassa yksin vaikka maailman loppuun asti. Kierrän sut kaukaa. Ketään ei ansaitse sua.
Nyt ne pa:t itkee tässäkin ketjussa..
Vierailija kirjoitti:
Huh, nyt kyllä naisena myötähävettää noin materialistinen kanssasisar...
No, palvo sinä mammonaa, itselleni tuollainen on iso red flag ihan molemmissa sukupuolissa.
Ei tuo erityisen materialistista nyt ole. Ainakin kaikilla opiskelukavereilla talous on kunnossa nyt nelikymppisenä, joskin sijoitukset tuntuvat painottuvan enemmän asuntoihin, kun vanha kämppä on jätetty vuokralle. Parempi muutenkin valita kumppani, jonka rahankäyttötavat ovat suunnilleen linjassa omien kanssa. Mutta mitään ihmeellisiä vaatimuksia ei avauksessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan ne samat velat avioliitonkin aikana. Pointti se ettei se ihmisen varallisuus mihinkään muutu eron vuoksi. Ja asiat kannattaa järjestää niin
No muuttuu. Et saa lainaa yksin niin paljon ja maksat muutenkin elämisestä yksin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos pyörit tinderissä kun kukaan ei tuollaista halua.
Olisi paljon ottajia, koska olen fiksu ja mukava, vaikka haluan että mies on vastuullinen ja hänen elämänsä taloudellisesti vakaa.
Ja tosiaan ei kaikilla ole huono talousosaaminen, kunhan nyt jaoin yhden ihmetyksen aiheen jota en ennen Tinderiä ymmärtänyt.
-ap
Tinderissä on ne jakojäännökset. Hyvät miehet ja naiset pääasiassa löytävät toisensa ihan muualta kuin deittisovelluksista
Tää. Jos nainen tai mies on puolen vuoden jälkeen edelleen tinderissä, niin voit olla aika varma että hän on aika jämätasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, palvo sinä mammonaa, itselleni tuollainen on iso red flag ihan molemmissa sukupuolissa.
Ei tuo erityisen materialistista nyt ole. Ainakin kaikilla opiskelukavereilla talous on kunnossa nyt nelikymppisenä, joskin sijoitukset tuntuvat painottuvan enemmän asuntoihin, kun vanha kämppä on jätetty vuokralle. Parempi muutenkin valita kumppani, jonka rahankäyttötavat ovat suunnilleen linjassa omien kanssa. Mutta mitään ihmeellisiä vaatimuksia ei avauksessa ollut.
Taidatte olla näitä lapsettomia ja hyödyttömiä vanhoja piikoja.
Kyllä minustakin samanlainen suhde rahaan on tosi olennainen asia, kun parisuhde on tavoitteena. Kotitöiden ohella rahasta kun suhteissa tapellaan eniten.
Olen itse saanut hyvät eväät elämään kun vanhempani avustivat mua opiskeluaikoina. Valmistuin velattomana hyväpalkkaiseen työhöni ja sain heti vakkarityön. Mikäs tässä on ollessa kun on 25 vuotta tehnyt duunia hyvällä palkalla. Joo, olen velaton ja aika iso omaisuuskin on karttunut. En ole kuitenkaan rahakeskeinen, mulle rakkaus on paljon tärkeämpi arvo kuin raha. Mutta samanlainen suhde rahaan, se pitää olla. Seurustelin vuosia hyväpalkkaisen mutta äärimmäisen pihin miehen kanssa. Ajattelin ensin pitkään että ei se haittaa koska itse nimenomaan en ole pihi vaan tykkään antaa enemmän kuin ottaa. Mutta niin se vaan vuosien mittaan alkoi nyppiä. Huomasin että kyllä se mieskin nautti samoista rahalla saatavista asioista kuin minäkin, hän ei vaan itse halunnut maksaa niistä - otti kuitenkin mielellään ne vastaan mun rahoilla. Nykyinen mieheni on kaltaiseni. Rahaa tulee ja paljon sitä jääkin, mutta kumpikaan ei arastele käyttää sitä asioihin jotka tuovat meille iloa.
Summa summarum, ymmärrän.
Minulle nelikymppinen nainen on red flag!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidatte olla näitä lapsettomia ja hyödyttömiä vanhoja piikoja.
Olen mies ja suurimmalla osalla noista on mainituista on lapsia.
Hienoa. Mistä löytäisit oman tasoisen kaverin? Sitten voisitte yhdessä kilistellä osakesalkkujanne.
Sinä tuletkin jäämän yksi tai kuolemaan tunnekylmässä suhteessa, koska tuollaista kylmää ja pinnallista kalkkunaa ei katso kuin toinen samanlainen. Mitä tärkeämpää on raha ja status molemmille pariskunnan osapuolille, sitä kylmempi on heidän parisuhteensa.
Aika muhkea osakesalkku on ja tyylikäs talo jne..mutta kerropa mitä sinulla olisi tunnepuolella annettavana?
Ap olet ylimielinen hölmö. Sinulla on vielä paljon oppimista elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen oli juttu, että naiset pelkäävät yrittämistä, ja sen takia ylivoimainen enemmistö yrittäjistä on miehiä. Sama juttu sijoittamisessa: naiset eivät uskalla ottaa riskiä, minkä vuoksi rikkaimmat ovat aina miehiä. Sama juttu sotimisessa: naiset eivät uskalla uhrata henkeään ja terveyttään Isänmaan vuoksi kuten miehet, ja siksi sotimisvelvollisuus rintamalla koskee vain miehiä. Naiset haluavat helpon elämän ja suojatyöpaikan julkiselta sektorilta.
Suomeksi = demarikalkkunoita tyynni kaikki, ja vaikka nuorena oliskin 5/5 nainen, niin tavoitteena läskiytyä ja muuttua demarimummoksi.
Yksikään todellinen menestyjä ei pyöri vauvapalstalla pätemässä, se on varma. Ellei ole todella yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää treffailla 60v sugardaddyjä. Niillä on rahaa.
Ei niille kelpaa nelikymppinen kotka.
Mulle kelpasi