Otin lasillisen punaviiniä
Ja ihan yksin olen. Talvisin ei tee mieli mutta kesällä jälleen...
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitus, oletko huolissasi että menee koko pullo?
Ei vaan päivällä joku väitti täällä että yksin juovat on ongelmaisia. En oo. En minä pullollista. Pari vajaata lasia yleensä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Nauti lasillisestasi. Olet sen ansainnut!
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan päivällä joku väitti täällä että yksin juovat on ongelmaisia. En oo. En minä pullollista. Pari vajaata lasia yleensä kerralla.
Arvelinkin, että tämä liittyi päivän ketjuun. Luin sen myös silloin päivällä täällä ollessani.
koko pullo lauantain kunniaksi, ilo ilman viinaa on teeskentelyä pätee edelleen...
juominen Suomessa väheni vain koska suomalaisten ostovoima tuhottiin ahneudella 2020-luvulla...
Minä taas en juo alkoholia enää ollenkaan, se sotkee hermoston ja unen.
Mulla menee 3-4 pulloa punaviiniä näin lauantaisin . Ei siitä vielä edes kunnolla päihdy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä punaviiniä on lasissa? 🍷
Espiritu de Chile pahvipurkissa. Ostan vain pahvisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minusta ihan hyvä viini. Ei kaiken hyvän tarvitse olla kallista!
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee 3-4 pulloa punaviiniä näin lauantaisin . Ei siitä vielä edes kunnolla päihdy.
Tarkoitus ei ole päihtyä vaan laittaa veret kiertämään ja nauttia mausta. Posket punastuu punaviinistä ja tulee kuuma hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on minusta ihan hyvä viini. Ei kaiken hyvän tarvitse olla kallista!
En erota kallista ja halpaa mausta. Mutta sokeria saa olla punaviinissä reilusti muuten pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus ei ole päihtyä vaan laittaa veret kiertämään ja nauttia mausta. Posket punastuu punaviinistä ja tulee kuuma hetkeksi.
Se on nimenomaan ainut tarkoitus . Ei kai kukaan huvikseen juo .
On muuten Suomessa viinit kyllä hinnoissaan, kävin juuri Alkossa pitkästä aikaa ja 9 - 10 euroa halvimmat. Keski-Euroopassa alkaa 1,5 - 2 eurosta.
Vierailija kirjoitti:
Nauti lasillisestasi. Olet sen ansainnut!
Riippuvuussairauden alku on alkaa ajatella, että on "ansainnut" jotain ja palkitsee sillä jollain itseään. Ei väliä onko kyseessä alkoholi, suklaa tai vaikka pikkusikari.