Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paskempaa tunnetta kuin oman arkailun takia toteutumatta jäänyt rakkaussuhde.

Vierailija
22.11.2024 |

Keho ja mieli on kuin hautautuneena elävältä hiekkaan.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiesten yleinen toimintamalli on arkailu tosipaikan tullen. Kun nainen ilmaisee kiinnostusta ja tekee aloitteen niin paskat menee housuun ja alkaa kylmä/kuumaleikki ja mies alkaa esittää vaikeastitavoitettavaa. Tai väittää ettei edes ollut alunperinkään kiinnostunut. Ja silti jatkaa perässä kyöräystä ja häiritsevää väärien signaalien lähettämistä. 

Mitä ihmettä nyt taas :D Absoluuttiselle enemmistölle miehistä ei heidän elämänsä aikana tehdä koskaan minkäänlaista aloitetta, eli he päinvastoin olisivat erittäin otettuja aloitteesta.

Vierailija
82/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiesten yleinen toimintamalli on arkailu tosipaikan tullen. Kun nainen ilmaisee kiinnostusta ja tekee aloitteen niin paskat menee housuun ja alkaa kylmä/kuumaleikki ja mies alkaa esittää vaikeastitavoitettavaa. Tai väittää ettei edes ollut alunperinkään kiinnostunut. Ja silti jatkaa perässä kyöräystä ja häiritsevää väärien signaalien lähettämistä. 

Mitä ihmettä nyt taas :D Absoluuttiselle enemmistölle miehistä ei heidän elämänsä aikana tehdä koskaan minkäänlaista aloitetta, eli he päinvastoin olisivat erittäin otettuja aloitteesta.

Olen pitkään ollut tosi ihastunut yhteen mieheen, hän kyllä tietää sen hyvin. Välillä on kylmä, välillä kuuma, en ota yhtään hänestä selvää.

Veikkaan, että sillä on useampia naisia kierroksessa ja palaa esittämään muhun rakastunutta kun on saanut itse pakit tai muuten ei ole mennyt ok jonkun kanssa. Ja näitähän on turha kysyä, kun rehellistä vastausta ei saa.

Ei tämä ainakaan kovin otetulta tunnu mun yrityksistä vaikka välillä sanoo rakastavansa ja haluavan mut. (Silloin kun muita ei just nyt ole?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin yhtä samanikäistä naista ulos ja hän kieltäytyi. Aina silloin tällöin kun nähdään, hän aina kertoo paljon elämästään. En ole kiinnostunut. En kysy uudelleen, koska #metoo.

Voimaannun siitä käsinkosketeltavasta kaipuusta. 😊

Koska asia painaa mieltäsi, kysy häneltä suoraan, mitä mieltä hän on #metoosta. Se ei ole kaikille naisille erityinen juttu.

Vierailija
84/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään ollut tosi ihastunut yhteen mieheen, hän kyllä tietää sen hyvin. Välillä on kylmä, välillä kuuma, en ota yhtään hänestä selvää.

Veikkaan, että sillä on useampia naisia kierroksessa ja palaa esittäm

Siis hän on tunnustanut rakkautensa sinulle ja sinä olet antanut pakit koska ette ole yhdessä?

Vierailija
85/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että sillä on useampia naisia kierroksessa ja palaa esittämään muhun rakastunutta kun on saanut itse pakit tai muuten ei ole mennyt ok jonkun kanssa. Ja näitähän on turha kysyä, kun rehellistä vastausta ei saa.

Ei tämä ainakaan kovin otetulta tunnu mun yrityksistä vaikka välillä sanoo rakastavansa ja haluavan mut. (Silloin kun muita ei just nyt ole?)

Taas se nähtiin. Naiset haluavat aina sen miehen, jonka kaikki muutkin naiset haluavat.

Vierailija
86/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ainut asia mikä saa ihmisen olla elämättä, on pelko. 

Vierailija
87/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina se "ei oos pidemmän päälle tullut" ei lohduta. Jäi kohtaamatta ihminen kun sen aika olisi ollut.

Ap

Millon olisi ollut? Onko tästä kymmeniä vuosia vai lähiaikoina? Ei ikivanhoja juttuja kannata murehtia. Uusille voi yleensä tehdä jotain. Ainakin voi kertoa tunteistaan niin tietää mikä on toisen kokemus tilanteesta. 

Vierailija
88/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minä tein aloitteen ja yhdessä on oltu jo yli 30 vuotta. 

Vierailija
89/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina se "ei oos pidemmän päälle tullut" ei lohduta. Jäi kohtaamatta ihminen kun sen aika olisi ollut.

Ap

Millon olisi ollut? Onko tästä kymmeniä vuosia vai lähiaikoina? Ei ikivanhoja juttuja kannata murehtia. Uusille voi yleensä tehdä jotain. Ainakin voi kertoa tunteistaan niin tietää mikä on toisen kokemus tilanteesta. 

Vanhanikin jutun murehtiminen on ymmärrettävää jos se on ollut kerran elämässä -tyyppinen kokemus josta tietää, että siinä olisi ollut potentiaalia vaikka mihin. Kannattavaa se ei silti ehkä ole.

Vierailija
90/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ja kun hänen jälkeensä kukaan muu ei vetänyt vertoja lähellekään. Jäin sitten kokonaan yksin. Ja ei, mitään ei ole enää tehtävissä.

Luotu joku epätodellinen ihannekuva täydellisestä ja saavuttamattomasta ei todellisesta ihmisestä. Sellaisen kanssa ei mikään arkinen Sanna pysty ikinä kilpailemaan. Oletko ajatellut terapiaa? 

Vierailija
91/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällainen ihminen jää mieleen. Ei ole toistunut sama kokemus elämässä ja mulla siitä on nyt kulunut juurikin se 30 vuotta. Tosin, en usko, että hän olisi ollut minua varten, koska hän oli minua vanhempi ja eronnut avioliitosta. Vakaumukseni takia en voi enkä halua alkaa suhteeseen ja mennä naimisiin eronneen kanssa. Silti sekä näistä vakaumuksista ja niiden puutteesta (sillä miehellä eri maailmankatsomus kuin minulla) huolimatta meillä kolahti sillä tavalla, ettei kenenkään toisen kanssa koskaan. Kaunis kokemus, vaikka meillä ei ollut yhteistä elämää.

Vierailija
92/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin jutun, juteltiin kuukausia muttei koskaan tavattu, sitten 3-4kk päästä otin yhteyttä. Tavattiin todella lyhyesti (puolitoista tuntia) ja oli kivaa ja lohdullista tavata omista peloista huolimatta. Ollaan juteltu taas siitä asti, ja kävin muutama viikko takaperin tapaamassa miestä taas uudelleen.

Toissapäivänä löysin hänen eksänsä sometilin, jossa oli heistä yhteisvideo, kun olivat lomamatkalla viikko-pari ennen kuin menin tapaamaan häntä uudelleen. Lienevät siis palanneet yhteen juttelutaukomme aikana. Mies sanoi olevansa sinkku.

En tiedä mitä ajatella.

Et kait tosissasi uskonut, että kyseessä oli joku yhteenpaluu 😂 Mieshän oli varattu koko ajan. Trololol.

Siis se on täysin mahdollista. Lähinnä veikkasin, että oli "yhteenpaluu", koska mies oli enemmän läsnä ennen esim emotionaalisesti, kuin mitä on nykyään, josta tuli ihan aktiivisesti sellainen fiilis, että "tällä ihmisellä on nyt joku muu, jolle hän jakaa ne asiat, jotka kertoi ennen minulle". Eli tämä mahdollisuus "yhteen palaamisesta" perustui muutokseen käytöksessä, ei muuhun. Mutta voit olla täysin oikeassa.

Vierailija
93/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Minä tein aloitteen ja yhdessä on oltu jo yli 30 vuotta. 

Aijaa, ja sekö mitätöi muiden naisten toisenlaiset kokemukset? 

Vierailija
94/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen, että asiat tapahtuu kuten on tarkoitettu. Kun pyydän Häneltä johdatusta ja viisautta, niin Hän järjestää asiat parhain päin. Ja näin tämä elämä on tähän asti mennyt, asioita on tapahtunut, eikä pienet omat mokat ole estäneet mitään.

Vierailija
95/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vielä ole liian myöhäistä. Mikä estää ottamasta vielä 20v päästäkin yhteyttä?

Omalla kohdalla aikailin suhdetta parikymppisenä, kun tuntui että kaikki tapahtui niin nopeasti. Noh mies meni naimisiin melko pian ystäväni kanssa ja nyt heillä on 3 lasta ja ilmeisen onnellisesti ovat edelleen aviossa. Eli eipä tulisi mieleen nyt nelikymppisenä lähteä yrittämään uudestaan.

Teitä ei oltu tarkoitettu yhteen. Vaan tuo ystäväsi ja hän. Turha vatvoa enään. 

Alapeukutin enääN -sanasta.

Vierailija
96/147 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen, että asiat tapahtuu kuten on tarkoitettu. Kun pyydän Häneltä johdatusta ja viisautta, niin Hän järjestää asiat parhain päin. Ja näin tämä elämä on tähän asti mennyt, asioita on tapahtunut, eikä pienet omat mokat ole estäneet mitään.

Tämä on oikea asenne. Herra tietää parhaiten mikä on meille hyvä.

Vierailija
97/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikea asenne. Herra tietää parhaiten mikä on meille hyvä.

Olisipa minullakin kyky uskoa johonkin lähi-idän satu-ukkoihin.

Vierailija
98/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa, jos mitään ei yritä. Toiset ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita, eivätkä voi tietää teidän ajatuksia ja tunteita mitenkään, ellette niistä kerro. Ymmärrän kuitenkin, että torjunta pelottaa. Kai noissa tilanteissa pitää vain punnita, kumman asian kanssa haluaa elää. Ikuisen jossittelun, että mitä olisi voinut olla...tai mahdollisen torjunnan ja pettymyksen.

Torjutuksi tullessakin voi kuitenkin olla ylpeä itsestään. Uskalsi kuitenkin tavoitella haluamaansa. Se joka ei pelaa, ei voi voittaa.

Vierailija
99/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Oman arkailun takia toteutumatta jäänyt MNN-kolmenkimppa. Eräs ex aikoinaan tunnusti fantasiansa että eräs ystävättärensä tulisi kolmanneksi, ja se ystävätärkin sattui olemaan sillä hetkellä vapaana.

M

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
100/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Oman arkailun takia toteutumatta jäänyt MNN-kolmenkimppa. Eräs ex aikoinaan tunnusti fantasiansa että eräs ystävättärensä tulisi kolmanneksi, ja se ystävätärkin sattui olemaan sillä hetkellä vapaana.

M

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja?

Ei vastaa veikeiden setämiesten itsenäisten, viisaiden ja rohkeiden naisten päähän syöttämää tarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän