Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paskempaa tunnetta kuin oman arkailun takia toteutumatta jäänyt rakkaussuhde.

Vierailija
22.11.2024 |

Keho ja mieli on kuin hautautuneena elävältä hiekkaan.

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tuttavani oli kertonut, että seurustelen hyväpalkkaisen dippainssin kanssa eikä mua kiinnosta kuin raha. (Olen tapaillut satunnaisesti tätä "rikasta", en rahan takia)   

Ihsstukseni on ns elåmänkoululainen. Kuulostaa kaukaa haetulta, mutta huonompi-itsetuntoiselle ja aralle miehelle tuo voi olla deal breaker.

Ap

Kertoo kaiken olennaisen miehestä jos uskoo, mitä joku toinen puhuu hänelle sinusta, eikä itse vaivaudu ottamaan asiasta selvää.

Eiköhän se ole sen paskanpuhujan tai mustamaalatun kohteen tehtävä oikaista asia, eikä sen, jolle sitä pajunköyttä on syötetty? Mistä hänen pitäisi tietää, että hänelle on valehdeltu, jos kukaan ei asiaa oikaise? 

Esimerkiksi ajattelemalla omilla aivoillaan. Hän on kuitenkin tehnyt valinnan uskoa paskanpuhujaa joten mitä hyötyä kohteen olisi mennä asiaa enää oikaisemaan? Varsinkaan jos mies on jo siirtynyt eteenpäin.

Vierailija
122/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tuttavani oli kertonut, että seurustelen hyväpalkkaisen dippainssin kanssa eikä mua kiinnosta kuin raha. (Olen tapaillut satunnaisesti tätä "rikasta", en rahan takia)   

Ihsstukseni on ns elåmänkoululainen. Kuulostaa kaukaa haetulta, mutta huonompi-itsetuntoiselle ja aralle miehelle tuo voi olla deal breaker.

Ap

Kertoo kaiken olennaisen miehestä jos uskoo, mitä joku toinen puhuu hänelle sinusta, eikä itse vaivaudu ottamaan asiasta selvää.

Eiköhän se ole sen paskanpuhujan tai mustamaalatun kohteen tehtävä oikaista asia, eikä sen, jolle sitä pajunköyttä on syötetty? Mistä hänen pitäisi tietää, että hänelle on valehdeltu, jos kukaan ei asiaa oikaise? 

Esimerkiksi ajattelema

Niin, pointti vieläkin, että mistä helvetistä hänen pitäisi tietää, että hänelle on puhuttu paskaa? Ilmoittiko paskanpuhuja että "asia josta nyt kerron, ei ole totta, mutta.." ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, pointti vieläkin, että mistä helvetistä hänen pitäisi tietää, että hänelle on puhuttu paskaa?"

Uskotko itse kyseenalaistamatta kaiken mitä joku kolmas osapuoli kertoo sinulle jostain toisesta ihmisestä?

Vierailija
124/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, pointti vieläkin, että mistä helvetistä hänen pitäisi tietää, että hänelle on puhuttu paskaa?"

Uskotko itse kyseenalaistamatta kaiken mitä joku kolmas osapuoli kertoo sinulle jostain toisesta ihmisestä?

En liiku wt-piireissä, ei ole kokemusta. 

Vierailija
125/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruilua tapahtuu ihan kaikenlaisissa piireissä. Hienoa jos olet onnistunut välttymään.

Vierailija
126/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä en arvosta ainakaan sellaista ihmistä, jotka tulevat auliisti kertomaan mitä pahaa ja nolaavaa joku on puhunut minusta selkäni takana. Tuollaisella henkilöllä on tarkoituksena vain pahoittaa mieleni, ei ole yleensä mitään asiallista ja hyväntahtoista syytä juoruta tuommoista. En pidä ystävinäni näitä ihmisiä.

Vierailija
127/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ois muutenkaan mitään tullut. Mistään ei tuu loppujen lopuksi mitään. Kaikki on turhuutta.

Vierailija
128/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmin indikaattori kiinnostuksesta on se, kyseleekö ihminen sinulta asioita, etenkin henkilökohtaisia. Toki tässäkin on hyvä ottaa huomioon konteksti. Jos psykologi tai parturi-kampaaja kyselee, niin kyse ei suurella todennäköisyydellä ole kiinnostuksesta. 

terveisin henkilö, jolta kukaan ei koskaan kysele yhtään mitään 

Oli kysellyt asioita tuttavaltani jo vähän pidemmän aikaa sitten ja tämä oli puhunut minusta pskaa. Selvisi vahongossa vasta nyt. 

Kun näin miestä sattumoisin lähiaikoina (kaksikin kertaa), käänsi päänsä muualle ja oli, kuin ei näkisi.

Ap

Pään kääntely merkitsee päivänselvästi, ettei hän ole kiinnostunut. Lopeta ap asian turha vatvominen. 

Vierailija
129/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mnä en arvosta ainakaan sellaista ihmistä, jotka tulevat auliisti kertomaan mitä pahaa ja nolaavaa joku on puhunut minusta selkäni takana. Tuollaisella henkilöllä on tarkoituksena vain pahoittaa mieleni, ei ole yleensä mitään asiallista ja hyväntahtoista syytä juoruta tuommoista. En pidä ystävinäni näitä ihmi

///

Minä olisin kiitollinen. Tietäisin että joku on puolellani 

Hän on lojaali minulle ja paljasti vihamieheni.

Siitä tiedän, miten toimin jatkossa.

Kierojen kanssa on oltava monta kertaa kieronpi.

Vierailija
130/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Minkä ikäinen olet, koska kuulostat ihan melodramaattiselta 15 - vuotiaalta?

Vierailija
131/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Ja kun hänen jälkeensä kukaan muu ei vetänyt vertoja lähellekään. Jäin sitten kokonaan yksin. Ja ei, mitään ei ole enää tehtävissä.

On parempi olla yksin! Parisuhteet on heikkoja varten! Varsinkin miehistä kannattaa pysyä kaukana. Pettävät ja taudit tarttuvat kortsunkin läpi, saastuttaisivat sinut!

Vierailija
132/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut. Yksi harhaanjohtava näkemys on se, että ihmiset luulevat, että ihmiset ovat " tarkoitetut" toisilleen 

Ketään ei ole tarkoitettu kenellekään 

Jos sinua haittaa se, että olet yksin, uutta matoa koukkuun vaan kuten täällä jo ehdotettiinkin.

Tai luultavasti sinä joudut jonkun koukkuun.

Parempi vaihtoehto on olla jonkun kanssa, kuin yksin.

Se on järkevää ja käytännöllistä.

Mutta se pitää tarkistaa, ettei toinen ole täysin luuseri.

Ap on lienee nainen?

Tavoittelemasi henkilö ei ollut sinusta tarpeeksi kiinnostunut. Te kummatkin tiesitte, ettette tule viihtymään keskenänne ja järjestitte asiat intuitiivisesti niin, ettei jutusta tule yhtään mitään.

Jos esim. JUMALA sallii jonkun hankalan tyypin jostain syystä ilmestyä elämäämme, asian tarkoituksena voi olla se, että meidän pitää oppia jotakin hyvin tärkeää sekä itsestämme että muista ihmisistä.

Ap on varmaan jo oppinut ihan tarpeeksi. Miksi siis jäisit enää vatvomaan asiaa?

Vierailija
133/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat asian väännettyä niin, että rakkaussuhde jäi tässä oman arkailusi takia muodostumatta? 

Mies ei vilkaisekaan sinuun ja tapailee uutta?

Vaikket olisikaan arkaillut, tilanne olisi silti sama.

Tilanne olisi myös sama, vaikkei tuttavasi olisikaan puhunut pahaa sinusta. 

Vierailija
134/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ja muut. Yksi harhaanjohtava näkemys on se, että ihmiset luulevat, että ihmiset ovat " tarkoitetut" toisilleen 

Ketään ei ole tarkoitettu kenellekään 

Jos sinua haittaa se, että olet yksin, uutta matoa koukkuun vaan kuten täällä jo ehdotettiinkin.

Tai luultavasti sinä joudut jonkun koukkuun.

Se on järkevää ja käytännöllistä.

Mutta se pitää tarkistaa, ettei toinen ole täysin luuseri.

Ap on lienee nainen?

Tavoittelemasi henkilö ei ollut sinusta tarpeeksi kiinnostunut. Te kummatkin tiesitte, ettette tule viihtymään keskenänne ja järjestitte asiat intuitiivisesti niin, ettei jutusta tule yhtään mitään.

Jos esim. JUMALA sallii jonkun hankalan tyypin jostain syystä ilmestyä elämäämme, asian tarkoituksena voi olla se, että meidän pitää oppia jotakin hyvin tärkeää sekä itsestämme että muista

Usein sitä jää kiinni johonkin ihmiseen koska ajattelee hänen olevan korvaamaton eikä kukaan muu voi saada aikaan samoja tunteita mitä hän herätti. Itse tuhlasin peräti 5 vuotta roikkumalla henkisesti ensirakkaudessani, josta ajattelin etten parempaa enää koskaan tule löytämään (vaikka hän oli kaikkea muuta kuin hyväksi minulle). Kun sitten vastahakoisesti aloin deittailemaan, oli yllättävää ja samalla ihanaa huomata miten upeita miehiä tuolla on vapaana ja että pystynkin kiinnostumaan heistä ja kokemaan niitä samoja tunteita kuin ensirakkauttani kohtaan. Vielä etsin sitä minun ihmistäni ja luotan siihen, että kohtaan hänet vielä. Ei elämä oikeasti ole yhdestä miehestä kiinni.

Vierailija
135/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmin indikaattori kiinnostuksesta on se, kyseleekö ihminen sinulta asioita, etenkin henkilökohtaisia. Toki tässäkin on hyvä ottaa huomioon konteksti. Jos psykologi tai parturi-kampaaja kyselee, niin kyse ei suurella todennäköisyydellä ole kiinnostuksesta. 

terveisin henkilö, jolta kukaan ei koskaan kysele yhtään mitään 

Oli kysellyt asioita tuttavaltani jo vähän pidemmän aikaa sitten ja tämä oli puhunut minusta pskaa. Selvisi vahongossa vasta nyt. 

Kun näin miestä sattumoisin lähiaikoina (kaksikin kertaa), käänsi päänsä muualle ja oli, kuin ei näkisi.

Ap

Tee "tikusta asiaa" ja mene kertomaan tälle, että se, mitä sinusta on kerrottu on paskapuhetta. Samalla voit tehdä aloitteen.

Vierailija
136/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoruilua tapahtuu ihan kaikenlaisissa piireissä. Hienoa jos olet onnistunut välttymään.

Tämän kommentit sanoja on niitä, jotka uskovat kaiken (paskan) mitä heille muista kerrotaan. Kuvittelevat vielä, ettei heidän piireissään kukaan juoruile ja levittele paskajuttuja. Tyhmiä ja yksinkertaisia ihmisiä, jotka rakastavat sitten levitellä yhä eteenpäin näitä paskajuttuja!

Vierailija
137/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen..nyt 30 vuotta myöhemmin menetetty rakkauteni on pälvikalju kaljamaha ...

Sydämeen sattuu...oli niin kaunis mies nuorena

En koskis nykyiseen versioon pitkällä tikulla

Kaunotar56v

Kaunotar 56v. :D ! Sulla parasta ennen päiväys mennyt 20v. Sitten!

Vierailija
138/147 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo...

Vierailija
139/147 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin miehen kauempaa ja piilouduin. En kestä mahdollista totuutta

Hyvä minä. Pitäisi sattua johonkin Prismaan samaan hyllyväliin etsimäämn jauhoja tms. luontevaa tekemistä. 

Miten arkailevat ihmiset ylipäätään lisääntyy?

Ap

Vierailija
140/147 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mutta nykyään ajattelen toisin! Nimittäin se mikä on tarkoitettu EI VOI mennä ohi. jos se menee ohi niin sitä ei oltu tarkoitettu onnistumaan. Eli jotain parempaa on tulossa. Ei ollut oikea aika tai jouduit nyt kokemaan tuon sydänsurun jostain syystä.

mokasin itse erään suhteen, jota surin kaksi vuotta. Nykyään ajattelen etten edes tiedä mitä näin siinä miehessä :D enkä olisi ollut valmis suhteeseen. Aika oli huonoin mahdollinen. Suhde olisi todennäköisesti loppunut kun muutuin itse noina kahtena vuotena sen verran paljon. 

elä äläpä hättäile! Parempaa on tulossa. Sure nyt surusi ja tutki mitä se haluaa kertoa sinulle :)

Minun kohdalla ilmeisesti kaikki tulee menemään ohi kun ikää lähes 40 vuotta eikä yksikään tapaus ole pysähtynyt kohdalleni. Minä en usko enää tuohon "parempaa on tulossa" koska kyllä tähän mennessä jotain olisi pitänyt osua kohdalle. Sanokaa vaan kyyniseksi mutta minä uskon että minulle tarjotaan pelkkää paskaa ja paras vaihtoehto on tyrmätä itseltään taju pois lopullisesti kuin elää pelkkää kärsimysnäytelmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi