Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy

Vierailija
22.11.2024 |

Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.

Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?

Kommentit (311)

Vierailija
1/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on jatkossakin. Jos haluaisi muuttua ja ottaa sinut tosissaan, olisi tehnyt niin jo.

Lähetä lokki takaisin pesäänsä pysyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Vierailija
4/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kutsu miestä luoksesi kylään. Sano että tapaat häntä mielelläsi vaikka ravintolassa, jos hän tarjoaa, ja muuten voi hengailla vaikka äitinsä kanssa sitten, jos äitiä kiinnostaisi vielä ruokkia häntä

5/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö te edes harrasta seksiä?

Vierailija
6/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka edes pane?

Vierailija
7/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Vierailija
8/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin nuorena vähän vastaavanlaista tapausta ja se vielä vonkui seksinkin perään. 

Vierailija
9/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Sillä on avaimet teille? Vaihda lukot.

Vierailija
10/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kasvattanut? Ehkäpä häneltä puuttuu miehen malli. Mutta joo, naisen vika varmaan sekin. 

Vierailija
11/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kutsu miestä luoksesi kylään. Sano että tapaat häntä mielelläsi vaikka ravintolassa, jos hän tarjoaa, ja muuten voi hengailla vaikka äitinsä kanssa sitten, jos äitiä kiinnostaisi vielä ruokkia häntä

Hyvä ehdotus. Ja en todellakaan ole kuukausiin kutsunut kylään, ilmestyy paikalle kutsumatta soittamaan ovikelloa.

Ja viettää myös paljon aikaa äitinsä kanssa.

Eli siis tiedän mitä tehdä miehen kanssa, mutta en vain tajua miten jostakin tulee tuollainen. On kuitenkin työelämässä oleva aikuinen ihminen. 

Vierailija
12/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän pääsee sisälle?

Vierailija
13/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miten? Pyydä se avain pois NYT, eihän toi muuten lopu. Jos sillä on tavaraa sun luona, pakkaa ne ja vie sen ovelle kun luovuttaa avaimet.

Vierailija
14/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kasvattanut? Ehkäpä häneltä puuttuu miehen malli. Mutta joo, naisen vika varmaan sekin. 

Ei aavistustakaan. On ollut molemmat vanhemmat joten kai sitten molemmat vanhemmat ovat epäonnistuneet. Äitinsä tunnen paremmin, toivoo kovasti että sietäisin hänen poikaansa. Tekee mieli sanoa, että olisi kasvattanut sen paremmin.

Vierailija
15/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän tässä tyhmä olet, kun tuollaista katselet. Oikein vanhempia syyttelet aikuisen ukon käytöksestä. Voi jestas teitä parisuhde-uusavuttomia.  Ottakaa se oma elämä haltuunne ja toimikaa ajoissa,niin ei tarvitse koko elämän ajan katua. 

Vierailija
16/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän pääsee sisälle?

Tyhmähän minä olen kun päästän kun toinen tulee roikkumaan oven taakse soittamaan ovikelloa kunnes avaan.

Vierailija
17/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja en todellakaan ole kuukausiin kutsunut kylään, ilmestyy paikalle kutsumatta soittamaan ovikelloa."

Tunkeutuuko siis väkisin sisään? Kutsu ihmeessä poliisi jos noin tapahtuu.

Vai päästätkö kuitenkin sen miehen kotiisi?

Vierailija
18/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään seksiäkin saa ettei turhaan syö ruokia.

Vierailija
19/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se mies kielloistasi huolimatta tulee luoksesi syömään ruokasi? Eikö sinulla ole ovessa lukkoa?

Vierailija
20/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on kuitenkin niin ihanaa, kun hän vierailee sinun luonasi. Toivottavasti seksi on edes hyvää niin että korvaa menetetyt ruuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi