Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi "lapsettomat kissaleidit" aiheuttavat ärsytystä? Kateus?

Vierailija
24.08.2025 |

Voisiko joku kertoa järkiperustelun miksi "childless cat lady" suututtaa ihmisiä vain olemassaolollaan? Lapsettomuus on jokaisen oma valinta ja yksityisasia. Kissan omistaminen samoin. Ovatko ihmiset vain kateellisia kun näkevät itseään varakkaampia, nuorekkaampia ja fiksumpia naisia? En keksi mitään järkisyytä miksi itselleen täysin tuntemattoman ihmisen elämä voi suututtaa, koska eihän kellään muulla ole edes päätösvaltaa toisen ihmisen elämästä.

Tulee mieleen tämän palstan stringibikini-keskustelut myös ja miten jotkut kokevat että heillä on oikeus päättää muiden pukeutumisesta. Mielensäpahoitusta mielensäpahoituksen perään. Vaikka päätösvaltaa ei itsellä ole muiden kehoon mutta salaa yritetään manipuloimalla ja selän takana juoruamisella saada ihmiset muuttamaan käytöstä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/46 |
28.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epävarma omista valinnoistaan, niin muiden erilaiset valinnat aiheuttaa lisää epävarmuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on epävarma omista valinnoistaan, niin muiden erilaiset valinnat aiheuttaa lisää epävarmuutta.

Näin se on! 

Vierailija
4/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen mistä? Minulla on kissa ja aikuisia lapsia. 

Vierailija
5/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Coping- eli hallintakeinot ovat tapoja yrittää selvitä näistä tilanteista ja helpottaa vaikeita tunteita ja tuntemuksia. Coping-keinot ovat tarpeellisia ja niiden joustava käyttö on oleellista esimerkiksi tunnesäätelyn toimivuuden kannalta."

Juurikin pelkkää epävarmuutta kun itse ei uskaltanut tehdä omia päätöksiä vaan meni sen mukaan mitä yhteiskunta haluaa yksilöstä.

Vierailija
6/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoja nyt on joka toisella. Ei kadehdittavaa siis. 

Vierailija
7/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut ärsytystä, missä sitä näkee? Kissa ja lapsettomuus on kaikille mahdollinen valinta, ei kai siinä mitään kadehdittavaa ole? En nyt selkeästi ymmärrä mitä haet. Mulla ei ole kissaa, mutta on aikuinen lapsi.

Vierailija
8/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö,miksi joku kissan omistaja mulle mainostaisi olevansa nuorempi,varakkaampi ja viisaampi? Ehkä jo se ärsyttää ja sit ajattelen, onneks sillä ei oo lapsia, millasia niistäkin kasvaisi.

Vierailija
9/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietävät alitajuisesti että miehen siemenalustana toimiminen ei ole mitenkään kunniallista, vaikka sormessa olisi kuinka iso kivi. Naiset jotka optaavat tästä ulos ovat luonnostaan korkeampia kuin äidit, ja sekös näitä kismittää. Ja tietysti niitä miehiä, jotka eivät saa siemenalustaa.

Vierailija
10/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rage bait. Älkää ruokkiko.

Vierailija
11/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaleidit. Koskeeko asia myös puumanaisia? Hehän vaanivat nuorempia miehiä.

Vierailija
12/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo crazy cat lady ihan maailmaa myöten tuttu ilmiö. Mistä lienee tullut, en tiedä. Lähinnä naurattaa - ja kyllä - palvelen kolmea kissaa joskaan en yksin.

Vierailija
13/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat lady ei ole suomalainen ilmiö. Suomalainen vastine sille on koiranainen. Ketjun aloittaja on malliesimerkki amerikkalaisen somen kaninkoloon pudonneesta suomalaisnuoresta joka ei enää hahmota missä maassa asuu. 

Vierailija
14/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suututa kuin joitain nettimiehiä, eli tuskin ovat kateellisia. Ovat vaan jostain syystä ärsyyntyneitä, kuten yleensäkin naisiin. Paitsi ehkä tiettyä nuorena seurustelu-naimisiin-kaksi lasta-kaavaa toteuttavissa naisia kohtaan, vaikka toisaalta niiden idolit ei välttämättä toteuta nuita kaavoja, esim. Charlie Kirkin vaimo meni naimisiin vasta 30+, on koulutettu, sai lapset 35v jne. Ja Charlie viisi vuotta nuorempi. Fanipoikien todellisuudessa asiat menee toisin. 

Vierailija
15/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cat lady ei ole suomalainen ilmiö. Suomalainen vastine sille on koiranainen. Ketjun aloittaja on malliesimerkki amerikkalaisen somen kaninkoloon pudonneesta suomalaisnuoresta joka ei enää hahmota missä maassa asuu. 

Amerikkalainen some on 99% PASKAA. 

Myös amerikkalaiset leffat ja sarjat lähes aina huonoja ja sieluttomia, joitain poikkeuksia toki on. 

Vierailija
16/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin nykyään tehtävät jenkkileffat ja sarjat..paaaaskaaa

Vierailija
17/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TämäKIN aloitus on selvästi pelkkää pahan ihmisen yritystä luoda riitaa ja epäkunnioitusta erilaisten ihmisten välille. Vaikkei sitä siellä luontaisesti ole.

Kukaan päästään riittävän normaali ihminen ei vihaa eri tavoin kuin itse eläviä, tai ketään, vaan keskittyy omiin asioihinsa ja ymmärtää olla niistä ja elämästä kiitollinen, suhtautuen neutraalisti ellei peräti ystävällisesti muihin, kaikenlaisiin muihin.

Älkää langetko näihin, hyvät ihmiset. Ei näihin pitäisi kenenkään vastata yhtään mitään.

Vierailija
18/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta tuntuu aiheuttavan se, että ihminen, ennen kaikkea nainen,  elää tyylillään tyytyväisen välottämättä muiden mielipiteistä.

Vierailija
19/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhyyy, miksi mua ja mun viiteryhmääni aina sorretaan, yhyy

Vierailija
20/46 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yhyyy, miksi mua ja mun viiteryhmääni aina sorretaan, yhyy

Lista on loputon. Miksi lapsettomia, miksi yksinhuoltajia, miksi homoja, miksi...