Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy
Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.
Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?
Kommentit (311)
Miksi päästät miehen kotiisi? Jatkat "hyvää kotikasvatusta".
Vierailija kirjoitti:
hän kuitenkin jatkuvasti toteaa, ettei hänkään halua suhdetta eikä häntä haittaa että lähdin.
Ymmärsinkö nyt oikein. Eli ihmettelet edelleen kun mies käyttää sinua hyväkseen vaikka hän on jopa sanonut sen ihan selvästi ääneen, että ei halua parisuhdetta kanssasi?
Pastorille vaan kova kovaa vastaan vaikka kuinka olisi esimies. Ja loppu esimiehen paneskelulle.
Muuta ongelmaa tässä ei ole,kun joko aina avaat hänelle oven tai annoit avaimen, etkä osaa pyytää avainta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kutsu miestä luoksesi kylään. Sano että tapaat häntä mielelläsi vaikka ravintolassa, jos hän tarjoaa, ja muuten voi hengailla vaikka äitinsä kanssa sitten, jos äitiä kiinnostaisi vielä ruokkia häntä
Juuri näin. Hän ei selvästikään arvosta sinua tai tarvitsee äitiä kuin pieni lapsi eikä naisystävää
Itse pyrin olemaan vastakohta ap: n kuvaamalle miehelle ja kutsun naisystävääni luokseni syömään tai ainakin syön hyvin kevyesti, jos olen hänen luonaan. Joku muu minussa sitten taitaa tökkiä, kun ei tällä viikollakaan olla tavattu, vaikka asumme alle 10km päässä toisistamme. No, aika näyttää. Suhde on kestänyt vasta muutaman kuukauden.
M51
Mikä ihme tämä into joillakin on haukkua minua? Suhde alkoi hyvin, jatkui ok:na, sitten ongelmia alkoi olla. Otin ensin etäisyyttä, sitten eron. Muutin omilleni, laitoin estot. Mutta työjuttujen takia en voinut pitää kaikkia estoja päällä, joten jatkuva viestitulva jossa toinen kerjäsi minua takaisin, vaikutti lopulta minuun ja yritin pitää olla kohteliasta tuttavuussuhdetta. Siihenkin kyllästyin ja laitoin välit taas täysin poikki, joka toimi jonkin aikaa kunnes mies alkoi käyttämään uutta taktiikkaa jossa tulee vain paikalle. Tämä viimeisin on tosin ihan uusi kehitys ja järkytti minua. Hänen ei olisi pitänyt edes päästä oven taakse koska alaovi on lukossa ja ensin kielsin häntä tulemasta sisään, mutta naapuri tuli samaan aikaan kotiin enkä halunnut järjestää mitään häiriötä. Tässä taloyhtiössä kun häiriöitä ei vain ole.
Kyllä, olen tottunut siihen, että jos joku tulee kylään (kuten mies aiemmin kutsuttuna), niin tarjotaan jotain. Yleensä sitä kaikkea ei vain mennä syömään ja vielä vähemmän mennä syömään kaikenlaista muutakin keittiöstä toisen selän takana. Olin ällistynyt, että mies kehtasi taaskin palata vanhoihin tapoihinsa vaikka häntä ei ollut edes kutsuttu.
Hämmästyttävän iso asia näköjään ruoka on monelle. Itse olin pitänyt sitä vain huonona käytöksenä.
Mutta joo, suhde ei jatku, ei ole jatkunut enää pitkään aikaan, eikä nyt kaverisuhdekaan jatku. Jos mies ilmestyy taas ilmoittamatta ovelle niin osaan nyt ennakoida etten hämmennyksissäni avaa tai varsinkaan päästä sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämä into joillakin on haukkua minua? Suhde alkoi hyvin, jatkui ok:na, sitten ongelmia alkoi olla. Otin ensin etäisyyttä, sitten eron. Muutin omilleni, laitoin estot. Mutta työjuttujen takia en voinut pitää kaikkia estoja päällä, joten jatkuva viestitulva jossa toinen kerjäsi minua takaisin, vaikutti lopulta minuun ja yritin pitää olla kohteliasta tuttavuussuhdetta. Siihenkin kyllästyin ja laitoin välit taas täysin poikki, joka toimi jonkin aikaa kunnes mies alkoi käyttämään uutta taktiikkaa jossa tulee vain paikalle. Tämä viimeisin on tosin ihan uusi kehitys ja järkytti minua. Hänen ei olisi pitänyt edes päästä oven taakse koska alaovi on lukossa ja ensin kielsin häntä tulemasta sisään, mutta naapuri tuli samaan aikaan kotiin enkä halunnut järjestää mitään häiriötä. Tässä taloyhtiössä kun häiriöitä ei vain ole.
Kyllä, olen tottunut siihen, että jos joku tulee kylään (kuten mies aiemmin kutsuttuna), niin tarjot
Ja kyllä, tunnen itseni tyhmäksi että ajauduin tällaiseen suhteeseen. Läheiseni ja ystäväni ovat vihanneet ja halveksineet miestä jo vuosia ja halunneet minun jättävän hänet. Itseäni nyt vain kiukuttaa, etten tosiaan tehnyt sitä täysin jo vuosia sitten. Aina kun yritin, niin mies roikkui ja roikkui ja keksi kaikki mahdolliset keinot pitää minusta kiinni.
Ainoa mitä voin sanoa on, että tilanne kehittyi niin hitaasti ja oli niin ällistyttävä, etten edes tajunnut koko kuvaa. Ja silloinkin kun tajusin ja yritin lähteä, niin mies roikkui ja roikkui.
Hei ap, mikä on tilanne? Pysy tiukkana ja pidä itsesi turvassa. Päivitäthän tänne kuulumisiasi, tämä on hyvää vertaistukea monelle samassa tilanteessa olevalle. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, mikä on tilanne? Pysy tiukkana ja pidä itsesi turvassa. Päivitäthän tänne kuulumisiasi, tämä on hyvää vertaistukea monelle samassa tilanteessa olevalle. Tsemppiä!
Kiitos. Kyllä, todellakaan en aio olla enää missään tekemisissä miehen kanssa. Tuo viimeisin ilmestyminen ovelle kun en ollut lukenut viestejään oli niin kauhea rajojen rikkominen. Eli etten ole turvassa ja rauhassa edes omassa kodissani. Siinä vain meni sekaisin ällistyksestä, varsinkin kun mies osasi käyttää vielä oikein heikkoa hetkeä (eli jolloin olin tärkeämpien asioiden takia hyvin emotionaalisesti heikoilla).
Nyt olen miettinyt tätä, ja pahin tunne on viha myös itseäni kohtaan siitä, että alunperin edes lähdin suhteeseen ja ennenkaikkea että pysyin siinä ja annoin kohdella itseäni huonosti. Nyt kun olen lukenut henkisestä väkivallasta niin kaikki tunnusmerkit täyttyvät. Tunnen itseni tyhmäksi.
Älkää lisääntykö "miesystävän" kanssa joka syö ja lähtee. Jonka kanssa et halua olla. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Viddu ole totta tämmönen. Kehitysviivästymää molemmilla?