Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy

Vierailija
22.11.2024 |

Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.

Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?

Kommentit (311)

Vierailija
41/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän pääsee sisälle?

Tyhmähän minä olen kun päästän kun toinen tulee roikkumaan oven taakse soittamaan ovikelloa kunnes avaan.

Älä päästä, huikkaa postiluukusta "en ole kotona, häivy!".

Vierailija
42/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä tyhmä olet, kun tuollaista katselet. Oikein vanhempia syyttelet aikuisen ukon käytöksestä. Voi jestas teitä parisuhde-uusavuttomia.  Ottakaa se oma elämä haltuunne ja toimikaa ajoissa,niin ei tarvitse koko elämän ajan katua. 

Olen laittanut välit poikki jo kuukausia sitten mutta tämä ei usko. Ei, ei ole avainta mutta ilmestyy soittamaan ovikelloa jatkuvasti. Uhkailee soittavansa poliisit jos en avaa. Nyt jo ilmoitin, että haen lähestymiskieltoa jos ei jätä minua rauhaan.

Ja kyllä, jostain tuollainen käyttäytymismalli on tullut. Ei normaali ihminen kasva aikuiseksi täysin ilman mitään käytöstapoja.

Miks se poliisit soittaisi? 

Viimeksi kun tuli paikalle niin ilmoitti huolestuneensa, että minulla on jotain pielessä kun en ollut vastannut viesteihinsä kahteen päivään. Arveli, että olin saanut sairauskohtauksen tai jotain joten tuli kuulemma paikalle tarkistamaan, ja jos en olisi avannut ovea ja päästänyt sisälle niin olisi soittanut sukulaisilleni ja poliisille varmistamaan, että olen kunnossa. Tämä siis mitä hän selitti.

Ja kyllä, pelkään häntä. En fyysistä väkivaltaa mutta muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aloituksessa nyt tulee selväksi millaisia nössöjä naiset ovat. Nainen päästää komean miehen kotiinsa, syöttää, juottaa ja panee sitä ja sitten nainen valittaa vauva palstalla siitä.

Ei missään lue, että mies on komea.

Luultavasti joku työtön ja alkoholisoitunut sätkäkonehippi.

Onko hän paljon nuorempi?

Vierailija
44/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Nyt on omituista tekstiä. Pidä ovi lukossa ja ilmoitat suhteen päättyneeksi, josnyt koskaan on edes alkanutkaan. 

Miksi on omituista tekstiä? Taustalla pitkä suhde, jonka lopetin pysyvästi viime keväänä. Toivoin silti, että pysyisimme kohteliaissa väleissä. Asun kerrostalossa, naapurit päästävät miehen sisään alaovesta joten hän pääsee soittamaan ovikelloani, jolloin häiriötä aiheuttamatta on vaikea olla avaamatta (koska mies ei lopeta) tai olla päästämättä toista sisälle (koska aiheuttaa

Läheisriippuvuuteen on saatavilla apua. Tuo sinun toimintasi ei ole tervettä. Toksisesen eksän kanssa ei olle ystäviä, vaan laitetaan välit 100% poikki. Jos eksä häiriköi rappukäytävässä, se ei ole sinun ongelmasi. Sinä (tai naapurit) voitte soittaa poliisit paikalle ja katsoa, kumpi poliisien mielestä on väärässä mies vai sinä. Älä anna häirikölle valtaa sinuun. 

Vierailija
45/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä tyhmä olet, kun tuollaista katselet. Oikein vanhempia syyttelet aikuisen ukon käytöksestä. Voi jestas teitä parisuhde-uusavuttomia.  Ottakaa se oma elämä haltuunne ja toimikaa ajoissa,niin ei tarvitse koko elämän ajan katua. 

Olen laittanut välit poikki jo kuukausia sitten mutta tämä ei usko. Ei, ei ole avainta mutta ilmestyy soittamaan ovikelloa jatkuvasti. Uhkailee soittavansa poliisit jos en avaa. Nyt jo ilmoitin, että haen lähestymiskieltoa jos ei jätä minua rauhaan.

Ja kyllä, jostain tuollainen käyttäytymismalli on tullut. Ei normaali ihminen kasva aikuiseksi täysin ilman mitään käytöstapoja.

Luulisi sinulle ihan omakohtaisesta kokemuksta olevan tuttuja sellaiset kuin mielenterveyden häiriöt. Se eivät synny kasvatuksen tuloksena. Normaali ihminen ei syyttele mieh

Minulle ei kyllä ole tuttu tällaista käytöstä aiheuttava mielenterveyden häiriö. Mikä aiheuttaa tuollaista toimintaa?

Ja jos mies olisi vakavasti sairas, niin tuskin menestyisi työelämässä.

Vierailija
46/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna uhkailla. Älä avaa ovea. Soita itse poliisit, jos ei lopeta häiriköintiä. Kasva aikuiseksi äläkä käyttäydy kuin pikkutyttö. 

Soita sinä poliisit ja hae tarvittaessa lähestymiskieltoa. 

Toinen vaihtoehto on, että pyydät paria sopivan riuskaa sukulais- tai muuta miestä käymään vähän "jututtamassa" tuota miestä hänen kotonaan. 

Vierailija
47/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Anna miehen soittaa poliisit. En nyt oikein ymmärrä, että miksi ne poliisit paikalle tulisivat, jos mies soittaa ja sanoo, ettei naisystävä päästä sisälle naisystävän kotiin.

Vai onko kotisi virallisesti miehen koti?

Vierailija
48/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Nyt on omituista tekstiä. Pidä ovi lukossa ja ilmoitat suhteen päättyneeksi, josnyt koskaan on edes alkanutkaan. 

Miksi on omituista tekstiä? Taustalla pitkä suhde, jonka lopetin pysyvästi viime keväänä. Toivoin silti, että pysyisimme kohteliaissa väleissä. Asun kerrostalossa, naapurit päästävät miehen sisään alaovesta joten hän pääsee soittamaan ovikelloani, jolloin häiriötä aiheuttamatta on vaikea olla avaamatta (koska mies ei lopeta) tai olla päästämättä toista sisälle (koska aiheuttaa

Siis mies aiheuttaa häiriötä rapussa kunnes päästätä hänet sisään lokkeilemaan vastoin tahtoasi. Tai uhkailee soittavansa poliisit tai ystävillesi. Anna soittaa, hänellä ei ole oikeutta tunkeutua toisen kotiin, eikä poliisi tee muuta kuin korkeintaan hakee hänet pois ja käskee ottaa järjen käteen. Jos tällainen tyyppi soittelee läheisillesi, mitä sitten? Eikö heillä ole sen verran järkeä päässään, että sanovat miehelle että nyt lopettaa sinun vainoamisen tai he tulevat paikalle ja tarvittaessa virkavallan avulla kantavat hänet pois. Nyt oikeasti joku roti tuohon hommaan. Tottakai hän jatkaa jos sinä jatkat hänen paapomistaan ja syöttämistään ja annat aina periksi.

Vierailija
49/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks se poliisit soittaisi? 

Viimeksi kun tuli paikalle niin ilmoitti huolestuneensa, että mi

No anna soittaa poliisille ja sukulaisille. Siinähän huomaa, että ei tuollainen uhkailu tehoa. Poliisit eivät tuollaiseen reagoi, koska huomaavat heti, mikä on homman nimi. 

Vierailija
50/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kaunis ajatus, mutta olet jo varmaan huomannutkin, ettei se tule onnistumaan ainakaan nyt. Jos et halua olla suhteessa hänen kanssaan, joudut katkaisemaan välit kokonaan, koska ei muuten tajua. 

Vierailija
51/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä aloituksessa nyt tulee selväksi millaisia nössöjä naiset ovat. Nainen päästää komean miehen kotiinsa, syöttää, juottaa ja panee sitä ja sitten nainen valittaa vauva palstalla siitä.

Ihan saman ikäinen, itse asiassa työelämässä menestynyt. Juuri sen takia pelkään häntä, että hänellä on vaikutusta uraani.

Vierailija
52/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot naapureille, etteivät päästä miestä sisään. 

Ota yhteys Naistenlinja.fi

Vierailija
53/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä? Anna miehen soittaa poliisit. En nyt oikein ymmärrä, että miksi ne poliisit paikalle tulisivat, jos mies soittaa ja sanoo, ettei naisystävä päästä sisälle naisystävän kotiin."

Tai siis tässä tapauksessa vielä ex-naisystävä ei päästä omaan kotiinsa syömään ilmaiseksi vaan sanoo ettei halua olla tekemisissä :D

Vierailija
54/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi sinulle ihan omakohtaisesta kokemuksta olevan tuttuja sellaiset kuin mielenterveyden häiriöt. Se eivät synny kasv

Sinulla on mielenterveyden häiriö nimeltä läheisriippuvuus. Siihen viittasin. Lopeta miehen analysoiminen ja keskity miettimään, miksi sinä et osaa päästää irti ja laittaa miestä aisoihin. Miksi elättelet jotain harhaa ystävyydestä, vaikka et halua olla miehen kanssa tekemisissä? 

Vierailija
55/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sinä AP kyllä ihan lapanen ja kynnysmatto ,kun pidät tuollaista miesystävänäsi. Tyhymä!

Vierailija
56/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Sen oman ovikellosi saa myös äänettömäksi. Häirikölle voi myös soittaa poliisit paikalle ja tarvittaessa hakea lähestymiskieltoa. 

Vierailija
57/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen mies nähtävästi pääsee suhteeseen kanssasi, joten?

Vierailija
58/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan saman ikäinen, itse asiassa työelämässä menestynyt. Juuri sen takia pelkään häntä, että hänellä on vaikutusta uraani.

Pomon paneskelu on aina huono idea. 

Vierailija
59/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tilallasi, niin laittaisin vain yhden viestin, jossa toteaisin suhteen olevan nyt loppu, eikä hän ole kotiini enää tervetullut.

Sitten täysi ignooraaminen. Jos alkaisi ovella meuhkaamaan ovikelloa tauotta hakaten, soittaisin poliisit kotirauhan häirinnästä. 

Vierailija
60/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä? Anna miehen soittaa poliisit. En nyt oikein ymmärrä, että miksi ne poliisit paikalle tulisivat, jos mies soittaa ja sanoo, ettei naisystävä päästä sisälle naisystävän kotiin.

Vai onko kotisi virallisesti miehen koti?"

Ei, ei ole, tämä asunto ei ole koskaan ollutkaan. Ei minulla ole tietoa tällaisista asioista. Kai poliisi tulee paikalle jos joku soittaa ja ilmoittaa, ettei henkilöön saada yhteyttä ja epäilee tämän saaneen sairauskohtauksen? En minä tiedä. En halua poliiseja paikalle ja vielä vähemmän haluan, että hän alkaa häiriköimään sukulaisiani kuten uhkailee jos en vastaa viesteihin ja soittoihin ja avaa ovea.

Ja kyllä, ilmoitin hänelle että jos ei lopeta niin haen lähestymiskieltoa.