Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä tulee käymään, syö ruoat ja häipyy

Vierailija
22.11.2024 |

Olen sanonut monta kertaa, että minua ei huvita jatkuvasti ruokkia häntä omilla rahoillani ja kokata hänelle. Tulee siis paikalle, syö välillä jopa salaa ruoat keittiöstäni, lueskelee iltalehtien otsikoita kännykästä, sitten lähtee. Ja ihmettelee kun olen kiukkuinen enkä halua jatkaa suhdetta.

Millainen nainen on tuollaisen miehen kasvattanut täysin ilman käytöstapoja?

Kommentit (311)

Vierailija
21/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen alistuu tuollaiseen ja kutsuu tuollaista miesystäväksi?

Vierailija
22/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa nyt tulee selväksi millaisia nössöjä naiset ovat. Nainen päästää komean miehen kotiinsa, syöttää, juottaa ja panee sitä ja sitten nainen valittaa vauva palstalla siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä tyhmä olet, kun tuollaista katselet. Oikein vanhempia syyttelet aikuisen ukon käytöksestä. Voi jestas teitä parisuhde-uusavuttomia.  Ottakaa se oma elämä haltuunne ja toimikaa ajoissa,niin ei tarvitse koko elämän ajan katua. 

Olen laittanut välit poikki jo kuukausia sitten mutta tämä ei usko. Ei, ei ole avainta mutta ilmestyy soittamaan ovikelloa jatkuvasti. Uhkailee soittavansa poliisit jos en avaa. Nyt jo ilmoitin, että haen lähestymiskieltoa jos ei jätä minua rauhaan.

Ja kyllä, jostain tuollainen käyttäytymismalli on tullut. Ei normaali ihminen kasva aikuiseksi täysin ilman mitään käytöstapoja.

Vierailija
24/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän pääsee sisälle?

Tyhmähän minä olen kun päästän kun toinen tulee roikkumaan oven taakse soittamaan ovikelloa kunnes avaan.

No tuossahan se vastaus on. Tee asialle jotain tai lopeta valittaminen. 

Vierailija
25/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen tyyppi kieltämättä, mutta kyllä sinunkin pitää katsoa vähän peiliin. Jos et halua olla miehen kanssa tekemisissä niin et avaa sille ovea ja blokkaat tyypin niin, että hän ei saa edes soitettua sinulle. On ihan turha maata tulessa ja miettiä, että ompas tämä nyt kummallinen tilanne, sillä mieshän yhä edelleen hyötyy tuosta tilanteesta, mutta sinä et. 

Vierailija
26/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksei hän koskaan kutsu sinua hänen luokseen?

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Et halua suhdetta, mutta kutsut häntä miesystäväksi? Aikamoinen temppu häneltä tuosta vaan ilmestyä luoksesi ilman, että avaat hänelle ovea ja päästät hänet sisään :D

Vierailija
27/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitapaus ja toinen sosiaalitapaus. Hyvä pari. 

Vierailija
28/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tässä tyhmä olet, kun tuollaista katselet. Oikein vanhempia syyttelet aikuisen ukon käytöksestä. Voi jestas teitä parisuhde-uusavuttomia.  Ottakaa se oma elämä haltuunne ja toimikaa ajoissa,niin ei tarvitse koko elämän ajan katua. 

Olen laittanut välit poikki jo kuukausia sitten mutta tämä ei usko. Ei, ei ole avainta mutta ilmestyy soittamaan ovikelloa jatkuvasti. Uhkailee soittavansa poliisit jos en avaa. Nyt jo ilmoitin, että haen lähestymiskieltoa jos ei jätä minua rauhaan.

Ja kyllä, jostain tuollainen käyttäytymismalli on tullut. Ei normaali ihminen kasva aikuiseksi täysin ilman mitään käytöstapoja.

Anna uhkailla. Älä avaa ovea. Soita itse poliisit, jos ei lopeta häiriköintiä. Kasva aikuiseksi äläkä käyttäydy kuin pikkutyttö. 

Vierailija
29/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Kutsuu kyllä, mutta en yksinkertaisesti halua mitään suhdetta hänen kanssaan joten en viitsi mennä. Joten ilmestyy sitten kutsumatta, pyytämättä ja varoittamatta aina minun luokseni.

Hmm. Miksi kutsut häntä kuitenkin miesystäväksesi. 

Vierailija
30/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Nyt on omituista tekstiä. Pidä ovi lukossa ja ilmoitat suhteen päättyneeksi, josnyt koskaan on edes alkanutkaan. 

Vierailija
31/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun mies tulee oven taakse ja uhkailee poliiseilla, niin soita sinä ne poliisit. Eiköhän tule sekin kortti katsottua ja nähtyä mitä mieltä virkavalta on väkisin toisen kotiin tunkeutumisesta. Ihan oikeasti, tässä ei ole enää kyse siitä että miehen kotikasvatuksessa on jotain pielessä, vaan siinä että mies ei ole päästään terve. Älä enää missään tapauksessa päästä miestä sisälle. 

Vierailija
32/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen ei päästä tuollaista miestä kotiinsa. Normaali ihminen soittaa poliisit paikalle hakemaan häirikön pois. Normaali ihminen katsoo peiliin eikä syyttele kaikesta muita. Sinullakin on vastuu siitä, mitä annat tapahtua ja mitä et. 

Vierailija
33/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa enemmän niin ei siinä ehdi mitään syömään.

Vierailija
34/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksi päästät sisälle? Onks hänellä avaimet?

Vierailija
35/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks se poliisit soittaisi? 

Vierailija
36/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Nyt on omituista tekstiä. Pidä ovi lukossa ja ilmoitat suhteen päättyneeksi, josnyt koskaan on edes alkanutkaan. 

Miksi on omituista tekstiä? Taustalla pitkä suhde, jonka lopetin pysyvästi viime keväänä. Toivoin silti, että pysyisimme kohteliaissa väleissä. Asun kerrostalossa, naapurit päästävät miehen sisään alaovesta joten hän pääsee soittamaan ovikelloani, jolloin häiriötä aiheuttamatta on vaikea olla avaamatta (koska mies ei lopeta) tai olla päästämättä toista sisälle (koska aiheuttaa muuten häiriön). Uhkailee soittavansa ystävilleni ja sukulaisilleni jos en avaa ovea tai vastaa viesteihin ja puheluihin.

Eli joo, tyhmää käyttää sanaa miesystävä kun sitä ei ole, mutta toivoin meidän pysyvän ystävällisissä väleissä niin, että toinen voisi kuitenkin olla ystävä.

Vierailija
37/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi sinulle ihan omakohtaisesta kokemuksta olevan tuttuja sellaiset kuin mielenterveyden häiriöt. Se eivät synny kasvatuksen tuloksena. Normaali ihminen ei syyttele miehen äitiä siitä, mitä aikuinen mies tekee. Aikuiset ovat ihan itse vastuussa teoistaan. Myös sinä.

Vierailija
38/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen tyyppi kieltämättä, mutta kyllä sinunkin pitää katsoa vähän peiliin. Jos et halua olla miehen kanssa tekemisissä niin et avaa sille ovea ja blokkaat tyypin niin, että hän ei saa edes soitettua sinulle. On ihan turha maata tulessa ja miettiä, että ompas tämä nyt kummallinen tilanne, sillä mieshän yhä edelleen hyötyy tuosta tilanteesta, mutta sinä et. 

Olet oikeassa, hyvä viesti.

Mies vain uhkailee niin kokonaisvaltaisesti että olen yrittänyt olla kohtelias jotta asiat menisivät mahdollisimman helposti.

Vierailija
39/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Miksi on omituista tekstiä? Taustalla pitkä suhde, jonka lopetin pysyvästi viime keväänä. Toivoin silti, että pysyisimme kohteliaissa väleissä. Asun kerrostalossa, naapurit päästävät miehen sisään alaovesta joten hän pääsee soittamaan ovikelloani, jolloin häiriötä aiheuttamatta on vaikea olla avaamatta (koska mies ei lopeta) tai olla päästämättä toista sisälle (koska aiheuttaa

Eli olet miehen kynnysmatto, jolle mies saa tehdä mitä haluaa. No onnea sitten vain valitsemallasi tiellä. Turha tänne on parkua, kun ihan omasta valinnastasti on kyse. 

Vierailija
40/311 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Paha olo tuli jo lukiessakin.

Millainen nainen katselee tuollaista? Millainen nainen päästää tuollaisen ukon kotiinsa? Millainen nainen ei blokkaa hyväksikäyttäjäukkoa joka kanavissa? 

Rajat ovat olemassa vasta kun ne pidetään. Jos/kun suuttumus ei riitä, niin rajat pitää pitää niin että riittää. 

Joten: millainen nainen on niin paha kynnysmatto, että ei saa rajaa pidettyä. Hyväksikäyttäjä löytää aina uhrinsa.

Jos ei muu auta, niin poliisille ilmoitus.