Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen perui treffit 2h aiemmin!

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!

Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".

Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.

Kommentit (248)

Vierailija
181/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika intensiivisiltä tokilta treffeiltä. Kylpylään, sitten vielä pitäisi naisen kuskata, jotain vapaalippuja ritarillisesti tarjottu, ilmeisesti viestitelty paljon välissä kun näitä sopimisia on ollut monessa erässä (minne mennään, milloin, kuka vie, kuka maksaa jne)

Itelläkin olisi mennyt hermo jo noihin sopimisiin, puhumatta siitä että pitäisi mennä kylpylään vähäpukeisena lähenneltäväksi

Sori ap mutta tässä meni nyt moni asia pieleen. 

Tokat treffit kuuluisi mennä siten, että treffeille pyytäjä, oli sitten mies tai nainen, kysyy sopivaa aikaa, ja sitten suunnittelee helpot ja matalan kynnyksen treffit, esimerkiksi varaa kivan brunssin tai museokäynnin tai suunnittelee vaikka patikointiretken, ja myös tarjoaa kaiken ilomielin tekemättä asiasta numeroa. Jos treffien sijainti on vaikea, niin treffeille pyytäjä tietysti hoitaa kyydit.

Eletäänkö me tosiaan jo 2020-lukua, kun naiset vieläkin olettaa, että miehen tehtävä on järjestää ja maksaa?

182/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Tinderissä olen ehdottanut treffejä miehelle esim. Kahden viikon päästä la tai su, jolloin olen saanut vastauksen: "sinne on niin pitkä aika, joten en osaa vielä luvata. Mahdollisesti saattaa olla tunti-pari aikaa tavata". 

No jos tällä hetkellä ei ole siihen viikonloppuun mitään suunnitelmia, niin miksei voi sopia siihen tapaamista ja jos tulee jotain kiireellistä menoa, niin sitten siirtää tapaamista? Ostajan ihmiset esim. Festari lippuja tai konsertti lippuja puolenkin vuoden päähän niin joku ei olevinaan voi sopia tapaamista kahden viikon päähän.

Ja toinen noista yllä olevista esimerkeistä kävi lopulta niin, että ehdotinkin tapaamista sittenkin saman viikon viikonlopulle, kun oma menoni peruuntui, jolloin mies poisti matchin. Sitten joskus vuoden kuluttua mies lähetti minulle uudelleen tykkäyksen Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella treffeillä kylpyläreissu? Miten kenenkään mieleen tulee edes tuollainen?

Vierailija
184/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika intensiivisiltä tokilta treffeiltä. Kylpylään, sitten vielä pitäisi naisen kuskata, jotain vapaalippuja ritarillisesti tarjottu, ilmeisesti viestitelty paljon välissä kun näitä sopimisia on ollut monessa erässä (minne mennään, milloin, kuka vie, kuka maksaa jne)

Itelläkin olisi mennyt hermo jo noihin sopimisiin, puhumatta siitä että pitäisi mennä kylpylään vähäpukeisena lähenneltäväksi

Tokat treffit kuuluisi mennä siten, että treffeille pyytäjä, oli sitten mies tai nainen, kysyy sopivaa aikaa, ja sitten suunnittelee helpot ja matalan kynnyksen treffit, esimerkiksi varaa kivan brunssin tai museokäynnin tai suunnittelee vaikka patikointiretken, ja myös tarjoaa kaiken ilomielin tekemättä asiasta numeroa. Jos treffien sijainti on vaikea, niin treffeille pyytäjä tietysti hoitaa kyydit.

No miten sä hoidat nämä treffiasiat? Kysyt että nähdäänkö ja sitten jätät naisen harteille treffien suunnittelun, ajan, paikan ja ohjelman. Sitten saavut paikalle valmiiseen pöytään, maksatat laskun naisella ja sanot että oispa kiva nähdä, laita yhteyttä kun haluat nähdä?

Vierailija
185/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eletäänkö me tosiaan jo 2020-lukua, kun naiset vieläkin olettaa, että miehen tehtävä on järjestää ja maksaa?

Sen kuuluu maksaa, joka niille treffeille pyytää.

Vierailija
186/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin naisena totean, että jos nainen on yhtään epävarma vartalostaan, toiset treffit kylpylään tuntuu isolta riskiltä. Olen huomannut tämän itsekin. Silloin, jos olen timmissä kunnossa, voin lähteä matalalla kynnyksellä syynättäväksi (sitähän se kylpyläreissu on, eli mies tekee laatukontrollin). Jos sen sijaan on jo muutama kerta tavattu, nainen osaa paremmin arvioida, haittaako muutamat lisäkilot. Tuo miehen treffikohde on siksi  vähän liian suora ja vain tungetteleva. Perua olisi pitänyt jo aiemmin, tosi on.

Vierailija
187/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin naisena totean, että jos nainen on yhtään epävarma vartalostaan, toiset treffit kylpylään tuntuu isolta riskiltä. Olen huomannut tämän itsekin. Silloin, jos olen timmissä kunnossa, voin lähteä matalalla kynnyksellä syynättäväksi (sitähän se kylpyläreissu on, eli mies tekee laatukontrollin). Jos sen sijaan on jo muutama kerta tavattu, nainen osaa paremmin arvioida, haittaako muutamat lisäkilot. Tuo miehen treffikohde on siksi  vähän liian suora ja vain tungetteleva. Perua olisi pitänyt jo aiemmin, tosi on.

voi vttu taas. Oikein "laatukontrolli". Tajuattekohan te, miten puhutte kuin olisitte misogynisteja?

Vierailija
188/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.

Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.

Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.

No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?

Kuulosti niin tyypilliseltä naisen neuroosilta että siellä on varmaan koko yön valvonut ja miettinyt jotain että näyttääkö uikkareissa hyvältä ja lopulta sitten helpompi vaan kun kemiat ei kohtaa.

Vierailija
189/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kys naisella on äänestysoikeus

Vierailija
190/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.

Sovituista asioista kiinnipitäminen on sitten vaikeata.

Vierailija
191/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kylpylään vapaalipulla kahvien jälkeen! 😝 xD. Ja sitten vielä ihmettelee, että mitä tapahtui  

Ei ollu penaalin terävin kynä tää kaveri mutta vissiin vähän lihan tarpeessa ja luuli olevansa ovela.. Onneksi nainen aisti edeltä. 

Vierailija
192/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, ihan tuli mieleen kun erästä neitoa koetin treffeille houkutella ja sekosin jo laskuissa monettako kertaa peruuntui kun viimeisellä oltiin viemässä jo lasta ambulanssilla sairaalaan. Sitten totesin että selvä, ehkä tätä ei kannata enää yrittää. Jotkut ei ilmeisesti vaan kykene sanomaan EI.

Vierailija
193/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokat treffit kuuluisi mennä siten, että treffeille pyytäjä, oli sitten mies tai nainen, kysyy sopivaa aikaa, ja sitten suunnittelee helpot ja matalan kynnyksen treffit, esimerkiksi varaa kivan brunssin tai museokäynnin tai suunnittelee vaikka patikointiretken, ja myös tarjoaa kaiken ilomielin tekemättä asiasta numeroa. Jos treffien sijainti on vaikea, niin treffeill

"No miten sä hoidat nämä treffiasiat? Kysyt että nähdäänkö ja sitten jätät naisen harteille treffien suunnittelun, ajan, paikan ja ohjelman. Sitten saavut paikalle valmiiseen pöytään, maksatat laskun naisella ja sanot että oispa kiva nähdä, laita yhteyttä kun haluat nähdä?"

Itseasiassa tosi moni mies yrittää tehdä näin. Vähintään puolet minua treffeille pyytävistä miehistä tekee näin:

Äijä: haluaisitko tavata?

Minä: joo kuulostaa hyvältä :)

Ä: mitäs haluaisit tehdä?

M: (🙄) nooh entä jos käydään vaikka ihan kahvilla

Ä: kai se sopii, milloin?

M: (🙄🙄) oisko lauantaina?

Ä: Ei kyllä passaa mulle

M: (😖😖) Okei... No sunnuntaina?

Ä: Pitää katsoa, saatan olla kiireinen

.... Poistan matchin.

Ja vähintään siis puolet on eri muunnelmia tästä, käytännössä siis mies ei pyydä minua treffeille vaikka niin luullee tekevänsä, vaan oikeasti _pyytää minua pyytämään itsensä treffeille_. En ihmettelisi vaikka laittaisi minut maksamaankin, mutta sinne asti ei päästä kun heitän nämä avuttomat ojaan. 

Vierailija
194/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voi vttu taas. Oikein "laatukontrolli". Tajuattekohan te, miten puhutte kuin olisitte misogynisteja?

turhaan hikeennyt. itsehän kyselit syytä. ihan hyvin voit kuulla yhden todellisen syyn. minulla on paljon kavereita. kylpylätreffit on sellainen aihe, jota olen joskus käsitellyt kaverini kanssa. hän oli kahdenvaiheilla, että menisikö. väitätkö, ettet ohimennen vähän mittailisi treffinaistasi, jos siihen tulisi mahdollisuus? hän myös sinua. ihan sama, kuka on mielestäsi misogynisti. 

Vierailija
195/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan että olisi sanonut vaikkapa että "kiitos mutta en halua nyt mennä kylpylään, voitaisko jonnekin muualle" iskikin joku kauhea paniikki ja päätti kadota kokonaan kuvioista. Oli varmaan koko yö päässä kelattu miten mies on joku perverssi sika joka haluaa päästä heti paljasta kroppaa kuolaamaan ja mikä ettei siellä muitakin naisia katselee samalla. On näitä ajatuspaisumuksia nähty kun jää liiaksi asioita pyörittelemään.

Vierailija
196/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen kusipää olisi ilmoittanut 2 tuntia sovitun ajan jälkeen, että menikin sinne kylpylään jonkun toisen kanssa.

Vierailija
197/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästihän se oli tehty, mutta joskus se menee noin. Saattaa olla ollut huonoja fiiliksiä jo aiemmin, mutta on laittanut jännityksen piikkiin. Asiaa mietittyään on tajunnut, ettei oikeasti halua mennä kanssasi treffeille. Kylpylän ollessa kyseessä, voi toki olla myös, että on alkanutkin ahdistaa olla vähissä vaatteissa tms.

Kumman idea kylpylä ja toiset treffit oli? Miten asia esitettiin? En yritä laittaa syyksesi ja kyllähän aikuisen ihmisen tulisi osata kieltäytyä, mutta joissain tilanteissa se voi tuntua vain liian vaikealta. 

Kyllä nyt ymmärrystä löytyy kovin kun oma kanssasisar kyseessä.

Vierailija
198/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas.. kylpylään toisilla treffeillä. Ei näin. 

199/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kuuluu maksaa, joka niille treffeille pyytää.

Yleensä treffeille lähdetään yhteisestä päätöksestä, ei ole varsinaista kutsujaa, vaikka toinen tekisikin aloitteen ja kysyy ensin, haluaisitko tavata joku päivä.

200/248 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella treffeillä kylpyläreissu? Miten kenenkään mieleen tulee edes tuollainen?

Täällä nainen, joka on kahdesti käynyt toisilla treffeillä kylpylässä sekä kerran ekoilla treffeillä oli avannossa/saunassa käynti ja ruokailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän