Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen perui treffit 2h aiemmin!

Vierailija
22.11.2024 |

Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!

Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".

Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.

Kommentit (248)

Vierailija
221/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nainen joka tapauksessa ajaa autolla AP:n asunnon ohi kylpylään mennessä, niin minusta kuulostaa ihan järkevältä, että nainen ottaa miehen kyytiin. Voihan olla, että se nainen itse on ehdottanut, että voi tulla hakemaan autolla.

--

Kukaan täysjärkinen nainen ei halua TUNTEMATONTA miestä autoonsa vaikka olisi nähnyt hänet kerran aiemmin.

Lisäksi tämä "järkevä ajatus" = perässä vedettävä mies joka ei pysty itse järjestämään itseään edes paikalle. Sen verran voi nähdään VAIVAA kun tapaa uusia ihmisiä, että järjestää itse itsensä sinne paikalle eikä ruikuta muilta kyytiä heti kättelyssä.

Kukaan ei halua tapailla noin avutonta 50/50 miestä, joka 2. treffeillä haluaa nähdä treffikumppanin bikineissä ja tunkee lisäksi tämän autoon 50/50 nimissä jotain vapaa tai sarjalippuja vastaan.

222/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole. Kummallakin oli vaan erilaiset kuvitelmat tilanteesta. Mies sitten otti itseensä kun tilanne ei mennyt hänen haluamallaan tavalla. 

Olisiko sinulle täysin ok, jos sun deitti ilmoittaisi sinulle 2h ennen tapaamista, ettei haluakaan tavata siksi, koska ei tunne kemiaa? Ap käsittääkseni kritisoi sitä, että deitti ilmoitti peruvansa tapaamisen 2h aiemmin, varsinkin kun he olivat edellisenä iltana sopineet tästä tapaamIsest

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole. Kummallakin oli vaan erilaiset kuvitelmat tilanteesta. Mies sitten otti itseensä kun tilanne ei mennyt hänen haluamallaan tavalla. 

Olisiko sinulle täysin ok, jos sun deitti ilmoittaisi sinulle 2h ennen tapaamista, ettei haluakaan tavata siksi, koska ei tunne kemiaa? Ap käsittääkseni kritisoi sitä, että deitti ilmoitti peruvansa tapaamisen 2h aiemmin, varsinkin kun he olivat edellisenä iltana sopineet tästä tapaamIsest

Olisi ok.

Vierailija
224/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko googlettanut nimesi (uudestaan) ja tehnyt enemmän taustatyötä, sitten todennut että ei?

Siinä tapauksessa väistit luodin, kun sairaalloinen omistushaluisuus ja vainoamistaipumukset kävivät ilmi heti kättelyssä.

Mä oon mm. googlannu, että juttukumppani on eräässä MP-kerhossa ja saanu rikostuomion. Pistin estoon suorilta. Googlatkaa aina treffikumppaninne! 

225/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko googlettanut nimesi (uudestaan) ja tehnyt enemmän taustatyötä, sitten todennut että ei?

Siinä tapauksessa väistit luodin, kun sairaalloinen omistushaluisuus ja vainoamistaipumukset kävivät ilmi heti kättelyssä.

Mä oon mm. googlannu, että juttukumppani on eräässä MP-kerhossa ja saanu rikostuomion. Pistin estoon suorilta. Googlatkaa aina treffikumppaninne! 

Mä yritän aina googlata , mutta se on vaikeaa kun harvoin sitä esittelee itsensä sukunimen kanssa.

Vierailija
226/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon enemmän ok kuin se, että toinen tulisi tapaamiseen, vaikka ei tunne kipinää/kemiaa/viehätystä. Tietenkin.

Eri

Vierailija
227/248 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaklassikko, en olekaan vähään aikaan nähnyt tätä treffit uimahallissa/kylpylässä -kudelmaa. 

Toivottavasti ap keksii pian fiktiivistä käyttöä kuvitelluille kylpylälipuilleen, niin saamme jatko-osan välipäiviksi!

Vierailija
228/248 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstaklassikko, en olekaan vähään aikaan nähnyt tätä treffit uimahallissa/kylpylässä -kudelmaa. 

Toivottavasti ap keksii pian fiktiivistä käyttöä kuvitelluille kylpylälipuilleen, niin saamme jatko-osan välipäiviksi!

Tuntuuko sinun mielestäsi aivan käsittämättömältä, että jotkut voivat käydä uuden treffikumppanin kanssa toisilla treffeillä kylpylässä?

Vierailija
229/248 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on se kylpylälippu joka aina paljastaa. Trolli.

Vierailija
230/248 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset saa tinderistä tuhansia matcheja. ei yhdellä miehellä ole naiselle mitään arvoa.

nyt vaan sattui joku gigolo tarjoamaan paremman diilin kuin kylpyläliput, joten nainen otti sillä kertaa toisen miehen tarjoilut ja seuraavalle päivälle voi taas valita seuraavan miehen. ei tinderistä miehet lopu

Vierailija
231/248 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelläkään ihmisellä ei KOSKAAN ole ollut sattumalta kaksi vapaalippua kylpylään. I guarantee it.

Miksi joku kylpylä edes antaisi kellekään mitään vapaalippuja, saati sitten 2 kpl???

TROLLI

Vierailija
232/248 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään ihmisellä ei KOSKAAN ole ollut sattumalta kaksi vapaalippua kylpylään. I guarantee it.

Miksi joku kylpylä edes antaisi kellekään mitään vapaalippuja, saati sitten 2 kpl???

TROLLI

Aijaa? No mä olen joskus voittanut arvonnassa kaksi lippua paikalliseen kylpylään ja joskus olen myös ostanut sarjalippuja esim. Black friday -tarjouksessa.

Vierailija
233/248 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa noi kylpylä treffit. Itse en edes harkitsisi tuollaista vaihtoehtoa ennen kun olen harrastanut ko ihmisen kanssa seksiä. Enkä tosiaan hyppää petiin 1,2 tai 3 treffeillä.

Toisekseen en lähtisi kuskaamaan omalla autolla autotonta miestä jo toisilla treffeillä. Kyllä niille 1-3 treffeille pitää hankkiutua paikalle ihan itse ettei jo alussa tule sellainen fiilis että itse on se parisuhteen mies joka alusta asti kuskaa joka paikkaan.

Mikä siinä on niin vaikeaa että tapaa sen uuden ihmisen julkisella paikalla ilman mitään painolastia ja tekee hänen kanssaan jotain kivaa? Menkää keilaamaan, elokuviin, pakohuoneeseen.. Kyllä niitä vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon.

Tuskin teidän vanhemmatkaan tapasi aiknaan niin että teidän äiti ajoi autolla hakemaan teidän isää jostain. Oikea romantiikan tappaja aloitus.

Mitä muuta sinne 1900-luvulle kuuluu?

Vierailija
234/248 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok perua koska vaan ja raivarit eivät ole koskaan oikeutetut

Tiesitkö, arvon raivoapina, että myös seksin saa perua koska tahansa, vaikka kesken aktin. Jos ei kestä peruttuja treffejä niin kestääkö keskeytetyn seksin? Ei varmasti. Tapailkaa toisianne ja raivotkaa keskenänne puolialasti, ja hyvää joulua

Vierailija
235/248 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohtakaa noi kylpylä treffit. Itse en edes harkitsisi tuollaista vaihtoehtoa ennen kun olen harrastanut ko ihmisen kanssa seksiä. Enkä tosiaan hyppää petiin 1,2 tai 3 treffeillä.

Toisekseen en lähtisi kuskaamaan omalla autolla autotonta miestä jo toisilla treffeillä. Kyllä niille 1-3 treffeille pitää hankkiutua paikalle ihan itse ettei jo alussa tule sellainen fiilis että itse on se parisuhteen mies joka alusta asti kuskaa joka paikkaan.

Mikä siinä on niin vaikeaa että tapaa sen uuden ihmisen julkisella paikalla ilman mitään painolastia ja tekee hänen kanssaan jotain kivaa? Menkää keilaamaan, elokuviin, pakohuoneeseen.. Kyllä niitä vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon.

Tuskin teidän vanhemmatkaan tapasi aiknaan niin että teidän äiti ajoi autolla hakemaan teidän isää jostain. Oikea romantiikan tappaja aloitus.

Mitä muuta sinne 1900-luvulle kuuluu?

Mitäs tässä. Edelleen naisilla sama pimppa ja rinnat joilla kannetaan ja imetetään vauvoja, kuin 1900-luvulla. Ja 5000 vuotta sitten. Ei ole muuttunut miksikään naisen tarve hankkiutua eroon loisivista ja aggressiivisista miesvauvoista, jotta on tilaa oikeille vauvoille

Asutkos itse jossain transland-7000:ssa vai kenties meren pohjassa, missä koiraat loisivat naaraissa?

Vierailija
236/248 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset saa tinderistä tuhansia matcheja. ei yhdellä miehellä ole naiselle mitään arvoa.

nyt vaan sattui joku gigolo tarjoamaan paremman diilin kuin kylpyläliput, joten nainen otti sillä kertaa toisen miehen tarjoilut ja seuraavalle päivälle voi taas valita seuraavan miehen. ei tinderistä miehet lopu

1. Suurin osa naisista valitsee olla mieluummin yksin kuin yhden, saati sitten kahden miehen kanssa. Emme ole seksiaddikteja ja niin epätoivoisia, kuin miehet

2. Tosiaan yhdellä miehellä ei ole naiselle arvoa, jos tämä yrittää käyttäytyä kuin vastuuton, halpa seuralainen tai mieslapsi. Siemenen saa pankista rahalla ja yksi mies voi siittää vaikka 10 000 naista. Mieheys ei siis ole itseisarvo. Sen sijaan vastuullisella, kunnollisella, kontribuoivalla peovide and protect -miehellä on arvo. Miksi larppaatte jotain seuralaisia, kun ette ole edes hyvää seuraa?

Vierailija
237/248 |
24.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta jos mies ehdottaisi toisille treffeille uimista, niin tulisi mieleen, että se vain haluaa nähdä uimapuvussa, eli millainen kroppa minulla on.

Minulle tuli sana fiilis, kun kerran Tinderissä eräs mies pyysi jo toisessa viestissään minua kävely treffeillä (silloin oli kovat talvipakkaset). Kun vastasin, että haluaisin mieluummin ensin tutustua viestittelemällä ja että mieluumin menisin syömään ravintolaan ensitreffeillä, vastasi mies minulle, että se ei käy, että hänellä on periaate, että haluaa tavata joko heti tai ei ollenkaan kun muuten voi tulla pettymys jos kemiat ei natsaa. Minä tulkitsin tuon kommentin Niin, että mies olisi halunnut nähdä minun ulkonäön ekana.

Jep ja sitten tarkastaa pimpan kunnon ja kuinka helppo naista on hyväksikäyttää. Suomalaiset miehet ovat pääosin s a a s t a a

Vierailija
238/248 |
25.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän noissa sun jutuissa ollut järjen hiventä.

Vierailija
239/248 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka AP olisi sopinut toiset treffit kahvilaan tai ihan vaan kävelylle, se nainen olisi kuitenkin perunut ne. Kylpylä käynnillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että nainen "ei tuntenut kemiaa" AP:ta kohtaan.

Vierailija
240/248 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin erään deittailuun perehtyneen psykologin haastattelun ja hän kritisoi sitä, kun treffaillessa sinkut liikaa miettivät sitä, että onko "kemiaa" tai kipinöitä uuden tyypin kanssa. Hän on sitä mieltä, että jos se treffikumppani on mukava ja hänen kanssaan viihtyy, niin silloin kannattaa tavata vielä muutaman kerran uudelleen, koska voihan ne ihastumisen tunteet tulla myöhemminkin.

Tässäkin tapauksessa nainen oli selvästikin ihan fifty-fifty, että haluaako tavata AP:n uudelleen, joten kyllä minun mielestäni hän olisi voinut vielä käydä uudestaan treffeillä