Nainen perui treffit 2h aiemmin!
Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!
Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".
Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.
Kommentit (248)
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisella treffeillä kylpyläreissu? Miten kenenkään mieleen tulee edes tuollainen?
Täällä nainen, joka on kahdesti käynyt toisilla treffeillä kylpylässä sekä kerran ekoilla treffeillä oli avannossa/saunassa käynti ja ruokailu.
Nää ensitreffeillä kylpylään tyypit on niitä jotka villiintyy siellä jakutsissa limaisiin kielareihin ja kopelointiin. Kun eivät pysty pitämään himojaan kurissa, edes kylpylässä. Lapsiperheiden nähden heittäydytään aivan villeiksi.
En ole lukenut koko ketjua, mutta jos mies ehdottaisi toisille treffeille uimista, niin tulisi mieleen, että se vain haluaa nähdä uimapuvussa, eli millainen kroppa minulla on.
Eikä siinä mitään vikaa, että haluaa nähdä, mutta ainakin itsellä se saattaisi asiaa miettiessä kasvaa elämää suuremmaksi asiaksi, ja päätyisin lopulta siihen johtopäätökseen, ettei sellainen ihmistyyppi ole minun tyyppiäni.
Mutta meitä on moneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eletäänkö me tosiaan jo 2020-lukua, kun naiset vieläkin olettaa, että miehen tehtävä on järjestää ja maksaa?
Sen kuuluu maksaa, joka niille treffeille pyytää.
Ai sen takia naiset ei pyydä miehiä treffeille, vaan yrittävät vihjailla, jotta mies pyytäisi?
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut koko ketjua, mutta jos mies ehdottaisi toisille treffeille uimista, niin tulisi mieleen, että se vain haluaa nähdä uimapuvussa, eli millainen kroppa minulla on.
Minulle tuli sana fiilis, kun kerran Tinderissä eräs mies pyysi jo toisessa viestissään minua kävely treffeillä (silloin oli kovat talvipakkaset). Kun vastasin, että haluaisin mieluummin ensin tutustua viestittelemällä ja että mieluumin menisin syömään ravintolaan ensitreffeillä, vastasi mies minulle, että se ei käy, että hänellä on periaate, että haluaa tavata joko heti tai ei ollenkaan kun muuten voi tulla pettymys jos kemiat ei natsaa. Minä tulkitsin tuon kommentin Niin, että mies olisi halunnut nähdä minun ulkonäön ekana.
Hänelle tuli ahdistava olo siitä, että sinulla oli "sattumalta" juuri kaksi vapaalippua kylpylään. Kuka menee kylpylään vieraan ihmisen kanssa. Tulisi tunne, että motiivisi on tsekata muodot ja päästä iholle. Mitä lähemmäs tuo aika tuli, sitä kiusaantuneempi olo hänelle varmaan tuli kun mietti asiaa ja siksi perui.
Olisiko AP:n pitänyt sitten kutsua nainen kotiinsa toisille treffeille?
Ei halunnut kylpylään syynättäväksi, koska ei pitänyt sinua seksikkäänä.
Jos se nainen perui tulonsa viime tingassa siksi, koska häntä alkoi ahdistaa se, että pitää olla uikkareissa lähes tuntemattoman miehen seurassa, niin olisihan se nainen voinut ehdottaa alunperinkin joyain muuta treffipaikkaa kuten museo keilaus jne.
Unohtakaa noi kylpylä treffit. Itse en edes harkitsisi tuollaista vaihtoehtoa ennen kun olen harrastanut ko ihmisen kanssa seksiä. Enkä tosiaan hyppää petiin 1,2 tai 3 treffeillä.
Toisekseen en lähtisi kuskaamaan omalla autolla autotonta miestä jo toisilla treffeillä. Kyllä niille 1-3 treffeille pitää hankkiutua paikalle ihan itse ettei jo alussa tule sellainen fiilis että itse on se parisuhteen mies joka alusta asti kuskaa joka paikkaan.
Mikä siinä on niin vaikeaa että tapaa sen uuden ihmisen julkisella paikalla ilman mitään painolastia ja tekee hänen kanssaan jotain kivaa? Menkää keilaamaan, elokuviin, pakohuoneeseen.. Kyllä niitä vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon.
Tuskin teidän vanhemmatkaan tapasi aiknaan niin että teidän äiti ajoi autolla hakemaan teidän isää jostain. Oikea romantiikan tappaja aloitus.
Mikä ihmeen pakkomielle miehillä on ehdotella sauna- ja kylpylätreffejä heti alussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se nainen vielä edellisenä päivänä ajatteli, että ihan kiva, mennään vaan, mutta treffien lähestyessä tajusi, ettei oikeasti haluakaan lähteä. Jolloin onkin sitten parempi perua treffit kuin lähteä väkisin.
Kerrotko vielä miksi se ajatteluprosessi ei lähde käyntiin jo edellispäivänä tai silloin kun mies kysyy asiaa?
Odotetaan vielä, mitä hienoa ap on keksinyt viestittää ennen perumista.
Vierailija kirjoitti:
Hänelle tuli ahdistava olo siitä, että sinulla oli "sattumalta" juuri kaksi vapaalippua kylpylään. Kuka menee kylpylään vieraan ihmisen kanssa. Tulisi tunne, että motiivisi on tsekata muodot ja päästä iholle. Mitä lähemmäs tuo aika tuli, sitä kiusaantuneempi olo hänelle varmaan tuli kun mietti asiaa ja siksi perui.
Oli myöskin ryhdikäs ja laittoi viestin. Itse en ole tapaillut miehiä Tinderin kautta, mutta ystävieni mukaan moni mies vain tekee oharit ilman eri ilmoitusta.
Aloittaja voi käyttää sattumalippunsa ystävän kanssa tai itsekseen. Mitään ei ole menetetty.
LouLou kirjoitti:
Olisiko AP:n pitänyt sitten kutsua nainen kotiinsa toisille treffeille?
Älä Christiiina viitsi. Olisivat aivan hyvin voineet käydä toisen kerran kahvilla. Ja joskus toisia treffejä ei tule ihan sovitusta paikasta riippumatta. Sellaista se tapailu on, aina ei natsaa ja tullaan toisiin ajatuksiin.
Pettymyksen hyväksyminen on tärkeä aikuistaito.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen pakkomielle miehillä on ehdotella sauna- ja kylpylätreffejä heti alussa?
Kilo- ja karvakyyläys sekä lähentely.
On myös kivoja, normaaleja miehiä, joita voi tavata täysissä pukeissa kuivalla maalla. Suosittelen keskittymään heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näin naisena totean, että jos nainen on yhtään epävarma vartalostaan, toiset treffit kylpylään tuntuu isolta riskiltä. Olen huomannut tämän itsekin. Silloin, jos olen timmissä kunnossa, voin lähteä matalalla kynnyksellä syynättäväksi (sitähän se kylpyläreissu on, eli mies tekee laatukontrollin). Jos sen sijaan on jo muutama kerta tavattu, nainen osaa paremmin arvioida, haittaako muutamat lisäkilot. Tuo miehen treffikohde on siksi vähän liian suora ja vain tungetteleva. Perua olisi pitänyt jo aiemmin, tosi on.
voi vttu taas. Oikein "laatukontrolli". Tajuattekohan te, miten puhutte kuin olisitte misogynisteja?
Mutta sitähän tuo on, naista esineellistävä laatukontrolli, minkä aloittajan treffikumppanikin onneksi hoksasi viime tipassa ja kehtasi perua. Hyvä hänelle.
Pidän itse kovasti uimisesta, mutta lähden vain tutussa seurassa.
Ilmoitti sentään.
Mitä sitä itkemään kaatunutta maitoa? Eteenpäin vaan elämässä.
Ei tässä nyt mitään ihmeellistä ole. Kummallakin oli vaan erilaiset kuvitelmat tilanteesta. Mies sitten otti itseensä kun tilanne ei mennyt hänen haluamallaan tavalla.
Se että on kivaa kahveilla tai viestittelee niin ei tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman idea kylpylä ja toiset treffit oli? Miten asia esitettiin? En yritä laittaa syyksesi ja kyllähän aikuisen ihmisen tulisi osata kieltäytyä, mutta joissain tilanteissa se voi tuntua vain liian vaikealta.
Kysyin vaan, että tykkäätkö käydä kylpylöissä uimassa, johon nainen vastasi, että tykkää. Ehdotin , että käytäisiinkö kylpylässä X, joka sijaitsee meidän asuinpaikkakunnalla (eli lähellä) ja että minulla sattuu olemaan sinne kaksi sarjalippua että voin toisen niistä antaa hänelle. Tähän nainen vastasi myöntyvästi. Mielestäni se oli ihan asiallinen keskustelu. Ja mielestäni kylpylässä käymisesä ei ole mitään erikoista, että se olisi jotenkin "kummallinen" treffipaikka. Ja me molemmat ollaan siis 30+ ikäisiä aikuisia ihmisiä, eikä mitään epävarmoja teinejä.
ap
Aloituksessa ne kylpyläliput olivat vapaalippuja, ja nyt ne yhtäkkiä ovatkin sarjalippuja. Haiskahtaa huonolta provolta, yritä ap nyt edes vähän pysyä johdonmukaisena tässä tarinassa!
Vierailija kirjoitti:
Toisekseen en lähtisi kuskaamaan omalla autolla autotonta miestä jo toisilla treffeillä. Kyllä niille 1-3 treffeille pitää hankkiutua paikalle ihan itse ettei jo alussa tule sellainen fiilis että itse on se parisuhteen mies joka alusta asti kuskaa joka paikkaan
Mutta jos nainen joka tapauksessa ajaa autolla AP:n asunnon ohi kylpylään mennessä, niin minusta kuulostaa ihan järkevältä, että nainen ottaa miehen kyytiin. Voihan olla, että se nainen itse on ehdottanut, että voi tulla hakemaan autolla.
Mä olen naisena monta kertaa toisilla tai viimeistään kolmansilla treffeillä harrastanut seksiä uuden kumppanin kanssa. Ilmeisesti tällainen käytös on harvinaista, koska kirjoitit, että pitäisi ensin olla pohjalla *muutamat* treffit, ennen kuin voi edes uikkareissa olla treffikumppanin seurassa.