Nainen perui treffit 2h aiemmin!
Mikä hitto ihmisiä vaivaa?!
Olin viime viikon perjantaina treffeillä kahvilassa erään Tinderissä tutustumani naisen kanssa. Treffeillä oli kivaa ja nainen oli mukava ja vaikutti kiinnostuneelta. Vaihdettiin puhelinnumeroitakin ja oli puhetta, että voitaisiin tavata uudelleen. Viestiteltiin sitten maanantaina, että voitaisiin tavata torstaina (siis eilen), ja oli puhetta, että voitaisiin käydä esimerkiksi kylpylässä uimassa. Lyötiin sitten keskiviikko-iltana lukkoon se, että huomenna eli torstaina mennään työpäivän jälkeen samassa kaupungissa sijaitsevaan kylpylään uimaan. Minä vielä sanoin, että minulla sattumalta on sinne kaksi vapaalippua, niin mä voin antaa toisen niistä hänelle. Sovittiin, että hän tulee hakemaan minua klo 17 autollaan. Eilen sitten hän lähetti minulle viestin klo 15, eli 2 tuntia ennen sovittuja treffejä, että "Minusta tuntuu, että ei meidän kemiat sittenkään kohtaa, joten pitää perua se kylpyläreissu. Hyvää jatkoa!".
Mielenkiintoista, että hän tajusi sen vasta siinä vaiheessa, siis 2h ennen sovttuja treffejä, että ei meidän kemiat natsaakaan. Kun me vielä edellisenä iltana sovittiin se, että seuraavana päivänä mennään uimaan. Tai jos hän olisi tajunnut tuon asian edes vaikka samana aaamuna klo 8, niin en olisi odottanut tätä tapaamista koko päivää.
Kommentit (248)
Kylpylä oli väärä paikka.
Kuten joku jo totesikin niin puolialasti hiukset märkänä ja ilman meikkiä toisilla treffeillä on vähän liikaa. Siihen vielä mahdollisesti menkat lisäksi.
Ap kuuluu varmasti niihin miehiin, jotka vänisee, jos nainen kieltäytyy seksistä ap:n mielestä "liian myöhään".
Siis naisen olisi pitänyt sut kuskata eli, jos kylpyläkeikka olisi ollut karmea, olisit mahdollisesti silti vongannut kotimatkan ja ehkä kieltäytynyt poistumasta autosta?
Olisiko puoli tuntia riittänyt sinulle, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän mietti asiaa tarkemmin vasta kun piti alkaa kaivaa uimapukua.
Että miten sulla sattui olemaan vapaalippu kylpylään.
Että pitää olla vähissä vaatteissa.
Saunassa, vedessä, yrität ehkä pussata.
Ja sitten naista alkoi ällöttää ja ajatteli että ei hitto, mä en sen lyhyen sammakon kanssa saunaan lähde, jotain muuta on elämässä löydyttävä tai jos ei niin okei!
Aloita tämä ajatteluprosessi heti sillä hetkellä kun mies kysyy sua treffeille eikä myöhemmin, idiootti.
Älä idiootti pyydä kylpylään yhden näkemisen jälkeen. Omaa tyhmyyttäsi pilasit homman. Montako akkaa oot kylpylässä uittanut? Ja tajuat kai että sun facesivulta löytyy susta paljon tietoa, samoin ig
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.
Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.
Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.
No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?
En itse kovin innokkaasti lähtisi kylpylään juuri tavatun deitin kanssa. Toki sanoisin siitä heti, jos tällaista treffipaikaksi ehdottaa.
Muna pystyssä koko päivän oottelit
Toka treffit kylpylään että näkee muijan puolialasti, heh!
Vierailija kirjoitti:
3x on nainen, jonka olen jo tuntenut, jonkinlainen suhdekin jo ollut, perunut tapaamisen viime hetkellä. Olen ehtinyt jo hankkia tarjoiltavat ja järjestänyt aikaa. Lopulta selvisi että kaiken takana olivat toiset miehet, jota oli tapailtu ohellani. 2x pidemmän aikaa, kerran salamaihastuminen. Mikäs siinä, hyvää ruokaa riitti pariksi päivää. Hauskinta oli se, että jokainen tahtoi myöhemmin, suhteensa kariuduttua, tavata. Ei kiinnostanut enää. Enkä olisi osannut käyttäytyä, saati ihastua.
Penkittämistä, olit varalla. Noinhan te miehet teette naisille koko ajan. Sitten soitellaan kuukausien päästä, kun mielenkiintoisemman naisen kanssa on mennyt puihin. Hyvä, että naisetkin alkavat oppia, niin miehet saatte maistaa omaa lääkettänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3x on nainen, jonka olen jo tuntenut, jonkinlainen suhdekin jo ollut, perunut tapaamisen viime hetkellä. Olen ehtinyt jo hankkia tarjoiltavat ja järjestänyt aikaa. Lopulta selvisi että kaiken takana olivat toiset miehet, jota oli tapailtu ohellani. 2x pidemmän aikaa, kerran salamaihastuminen. Mikäs siinä, hyvää ruokaa riitti pariksi päivää. Hauskinta oli se, että jokainen tahtoi myöhemmin, suhteensa kariuduttua, tavata. Ei kiinnostanut enää. Enkä olisi osannut käyttäytyä, saati ihastua.
Penkittämistä, olit varalla. Noinhan te miehet teette naisille koko ajan. Sitten soitellaan kuukausien päästä, kun mielenkiintoisemman naisen kanssa on mennyt puihin. Hyvä, että naisetkin alkavat oppia, niin miehet saatte maistaa omaa lääkettänne.
Minut ghostattiin ekan tapaamisen jälkeen (oltiin siis sen jälkeen viestitelty ja vähän jo mietitty seuraavaa näkemistä) pariksi viikoksi, kunnes palasi linjoille muina miehinä kyselemään kuulumisia.
En vastannut ja poistin koko yhteystiedon. Otaksun käyneen juuri noin, eli taisi tulla mätsi jonkun huomattavasti kauniimman kanssa, mutta ei sitten homma ottanutkaan tuulta alleen.
Miehet on epäluotettavia niinku tämäkin uittaja, kaiken kansan nähden ois pitänyt sinne lähteä kähmittäväksi. Onneksi tyylikkäillä naisilla on vaihtoehtoja. Perjantai siistissä ravintolassa on parempi kuin mäntin kanssa hiivavedessä.
Peruisin treffit, jos joku pyytäisi uimaan. Mielessä heti, että mies vaan haluaa tsekkailla vartaloa. En keksi mitään muuta syytä, miksi heti ekoilla/lähes ekoilla treffeillä haluttaisiin uimaan. Nainen on varmaan alkanut kotona miettimään tätä ja alkanut ällöttää ja perunut.
Lisäksi kuten täälläkin todettu, niin naiset yleensä haluavat laittautua treffeille, joten mikään tukka märkänä & liiskana ja ilman meikkiä ei houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti naiset ovat juuri tuollaisia että he elävät täysin tunteella ja he pystyvät vasta loppuhetkillä miettimään oikeasti että haluavatko tavata miehen.
Naisten kanssa mikään sopimus ei ole varma ellet ole jo kasvokkain treffeillä sen naisen kanssa.
Älyttömän yleistä on tämä treffien peruminen viime hetkillä.
No mitä haittaa siitä kylpyläreissusta olisi ollut sille naiselle? Olisiko se ollut niin mielettömän iso vaiva käydä siellä kylpylässä, jos se kerta sijaitsi lähellä ja hän olisi saanut sinne vielä ap:lta vapaalipun?
No jos nainen olisi kylpyläreissun jälkeen todennut että kemiaa ei ole niin kuoro olisi huutanut miten nainen halusi vain hyötyä miehestä ja saada ilmaisen kylpyläreissun ja miksi ei voinut jo ennen kertoa että ei kiinnosta.
Juuri tämä. Se on oikeastaan ihan sama missä vaiheessa ja kuinka ystävällisesti miehelle antaa pakit, niin tietty miestyyppi ottaa siitä nokkiinsa joka tapauksessa. Ei oo yks tai kaks kertaa, kun mies on pakeista turhautunut näkyvästi.
Se luuli, että sua joutuu aina kuskaamaan jatkossa.
Et sitten itse päässyt mitenkään sinne kylpylään?
Jos toisilla treffeillä jonkun piti hakea?
Ei olis mullakaan ollut "kemiaa" enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut ghostattiin ekan tapaamisen jälkeen (oltiin siis sen jälkeen vies
Älä suotta vähättele itseäsi. Minullekin tehtiin noin huomattavan paljon rumemman ja tyhmän naisen takia, joten tuskinpa se on se syy. Mutta mies oli itsekin yksinkertainen typerys, joten oli oikeastaan onnenpotku päästä niin varhaisessa vaiheessa hänestä eroon.
Kuulostaa aika intensiivisiltä tokilta treffeiltä. Kylpylään, sitten vielä pitäisi naisen kuskata, jotain vapaalippuja ritarillisesti tarjottu, ilmeisesti viestitelty paljon välissä kun näitä sopimisia on ollut monessa erässä (minne mennään, milloin, kuka vie, kuka maksaa jne)
Itelläkin olisi mennyt hermo jo noihin sopimisiin, puhumatta siitä että pitäisi mennä kylpylään vähäpukeisena lähenneltäväksi
Sori ap mutta tässä meni nyt moni asia pieleen.
Tokat treffit kuuluisi mennä siten, että treffeille pyytäjä, oli sitten mies tai nainen, kysyy sopivaa aikaa, ja sitten suunnittelee helpot ja matalan kynnyksen treffit, esimerkiksi varaa kivan brunssin tai museokäynnin tai suunnittelee vaikka patikointiretken, ja myös tarjoaa kaiken ilomielin tekemättä asiasta numeroa. Jos treffien sijainti on vaikea, niin treffeille pyytäjä tietysti hoitaa kyydit.
Ongelmana tässä tuo kyyditseminen ja huono treffipaikan valinta. Liian suuri riski sille, että alat vonkaamaan joko kylpylässä tai autossa.
MUTTA olen samaa mieltä siitä, että naisen olisi pitänyt saada tämä sanottua aikaisemmin.
TOISAALTA sun aggre kirjoitustapa antaa viitteitä syistä, miksi asian esilletuonti oli hankalaa.
Pyydä ap naista uudestaan ulos, tällä kertaa ravintolaan. Naista ahdistaa uimapuvussa esiintyminen.
Se kuitenkin reilusti perui treffit, eikä vaan ghostannut.