Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?

Vierailija
21.11.2024 |

Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.

Kommentit (868)

Vierailija
841/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä AP:n "kiinnostus hiipui" tarkoittaa? Tapailumies oli kuukausien vedätyksen jälkeen lopulta luovuttanut ja siirtynyt paremman naisen syliin?

Niin, mies vedätti kunnes sai seksiä ja siirtyi seuraavaan uhriin.

Vierailija
842/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen saanut sellaisen käsityksen ettei naiset halua kävelytreffejä ja naiset odottavat että mies maksaa kaiken vaikka ettette tätä myönnä 

Mistä löydätte nämä naiset? Tuollaisessa tilanteessa on varmasti kyseessä joku elämänhallinnaton ja luottotiedoton, ehkäpä päihdeongelmainen ihminen, joka muutenkin valitsee "kaverinsa" sen mukaan keneltä saa helpoiten rahaa lainaan ilman että tarvitsee koskaan maksaa takaisin. Nämä ovat niitä kuuluisia renttuja, sukupuolestaan riippumatta. Mutta kukaan normaali nainen ei tuollaista harrasta. 

Olen kyllä käynyt töissä keskusteluja ja kuunnellut sivusta, että kyllä suurin osa naisista edelleen odottaa että mies maksaa. Ja jokaisilla käymilläni treffeillä nainen on olettanut että minä maksan. 

Minä maksan aina omat ruokani/kahvini/pääsylippuni. Joskus maksan kysymättä myös miehen osuuden, jos ehdin ensin. En halua jäädä "velkaa" yhdellekään miehelle, minua ei osteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännät discomiehet saa piirakkaa heti samana iltana kun on tutustunut siellä yökerhon hämärässä mutta oikeasti kiinnostunut mies saa odottaa viikkotolkulla ja maksella kalliita ravintola-annoksia eikä mitään saa vastineeksi. Kyllähän se näin miehenä vähän korpeaa että toiset saa heti kun itse joutuu odottamaan. 

Mene niillä ravintola-annosten rahoilla maksulliselle ja jätä normaalit naiset rauhaan. Kukaan ei ole sulle velkaa seksiä vaikka ostaisit nille Maseratin. Ihmissuhteet ei ole kauppaa.

Pointtini oli se että naisten deittailuun kuluu rahaa (kahvit, ravintola-annokset) kun taas yhden yön juttuihin ei kulu kuin muutama juoma discossa. 

Jos se nainen haluaa sinut, niin

Olen saanut sellaisen käsityksen ettei naiset halua kävelytreffejä ja naiset odottavat että mies maksaa kaiken vaikka ettette tätä myönnä 

Missään nimessä en anna miehen tarjota yhtään mitään, ettei se vaan ajattele että nyt olen sille seksiä velkaa. Äitini iskosti jo teinitytön päähän, että miesten kämpille eikä auton kyytiin ei ikinä mennä ja kenenkään miehen ei anneta tarjota mitään, ne kaikki odottaa seksiä ja ne myös ottaa väkisin jos sen tarjotun otat vastaan.

Vierailija
844/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Olen saanut sellaisen käsityksen ettei naiset halua kävelytreffejä ja naiset odottavat että mies maksaa kaiken vaikka ettette tätä myönnä 

Mistä löydätte nämä naiset? Tuollaisessa tilanteessa on varmasti kyseessä joku elämänhallinnaton ja luottotiedoton, ehkäpä päihdeongelmainen ihminen, joka muutenkin valitsee "kaverinsa" sen mukaan keneltä saa helpoiten rahaa lainaan ilman että tarvitsee koskaan maksaa takaisin. Nämä ovat niitä kuuluisia renttuja, sukupuolestaan riippumatta. Mutta kukaan normaali nainen ei tuollaista harrasta. 

Olen kyllä käynyt töissä keskusteluja ja kuunnellut sivusta, että kyllä suurin osa naisista edelleen odottaa että mies maksaa. Ja jokaisilla käymilläni treffeillä nainen on olettanut että minä maksan. 

Niin ja kun minä naisena maksan omani tai jopa molemmat, miehet ovat vähän loukkaantuneet ja olettaneet että minua ei kiinnosta. Että teepä tässä naisena niin tai näin, aina teet väärin.

Vierailija
845/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännät discomiehet saa piirakkaa heti samana iltana kun on tutustunut siellä yökerhon hämärässä mutta oikeasti kiinnostunut mies saa odottaa viikkotolkulla ja maksella kalliita ravintola-annoksia eikä mitään saa vastineeksi. Kyllähän se näin miehenä vähän korpeaa että toiset saa heti kun itse joutuu odottamaan. 

No mikset muutu jännäksi discomieheksi? Niin minä tein. En kadu sekuntiakaan.

Kieltään lipovat liskomiehet saavat kyllä lipoa keskenään.

Ehkä se on Uuden Englannin nahkamies....

Vierailija
846/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kultaseni. Näin suoralta kädeltä voin kertoa sinulle heti yhden miesporukan, joka täyttää ehtosi. Saattaa mennä jopa vuosia, ennen kuin he pyytävät pääsyä "yökylään", He ovat valitettavasti istumassa tuomiotaan vankiloissa. Kun he sitten sieltä aikanaan vapautuvat, niin se on menoa se..

Vierailija
847/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailet vääränlaisia naisia. Minun tuntemistani naisista, maailmanlaajuisesti, kukaan ei odota miehen maksavan treffeillä, paitsi japanilainen nainen, koska se kuuluu paikalliseen kulttuuriin.

Vierailija
848/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä olen uskossa Jeesus Kristukseen. Irtoseksi ei tule enää kysymykseen. Seksi on syntiä avioliiton ulkopuolella.

Jeesus ei ole auktoriteetti, koska ei tainnut koskaan päästä pukille.

Jeesus (kuten Mohammed) oli itse asiassa naisten puolella tässä asiassa.

Mohammed ja serkkunsa ovat kävelyllä ja törmäävät kauniiseen naiseen. Serkku on kieli pitkällä, mutta Mohammed sanoo, että jos et osaa olla töllättämättä, älä katso ollenkaan. Hillitse itsesi, muuten et ole mikään mies.

Jeesus panee (lol) astetta kovemmaksi. Jeesus sanoo miehille, että jos et osaa olla töllöttämättä naista, kaiva silmät päästäsi, ja jos et osaa olla koskematta naiseen (ilman lupaa), iske kätesi irti.

Vierailija
849/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kultaseni. Näin suoralta kädeltä voin kertoa sinulle heti yhden miesporukan, joka täyttää ehtosi. Saattaa mennä jopa vuosia, ennen kuin he pyytävät pääsyä "yökylään", He ovat valitettavasti istumassa tuomiotaan vankiloissa. Kun he sitten sieltä aikanaan vapautuvat, niin se on menoa se..

Miksi naureskelette ja pilkkaatte ap:n normaalia toivetta tavata mies,  joka näkisi hänet ihmisenä eikä "No tossa olis reikä seksiin'?

Vierailija
850/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Minä olen uskossa Jeesus Kristukseen. Irtoseksi ei tule enää kysymykseen. Seksi on syntiä avioliiton ulkopuolella.

Jeesus ei ole auktoriteetti, koska ei tainnut koskaan päästä pukille.

Jeesus (kuten Mohammed) oli itse asiassa naisten puolella tässä asiassa.

Mohammed ja serkkunsa ovat kävelyllä ja törmäävät kauniiseen naiseen. Serkku on kieli pitkällä, mutta Mohammed sanoo, että jos et osaa olla töllättämättä, älä katso ollenkaan. Hillitse itsesi, muuten et ole mikään mies.

Jeesus panee (lol) astetta kovemmaksi. Jeesus sanoo miehille, että jos et osaa olla töllöttämättä naista, kaiva silmät päästäsi, ja jos et osaa olla koskematta naiseen (ilman lupaa), iske kätesi irti.

Aika monta kädetöntä sokeaa olis nykyään. 

Vierailija
851/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä käynyt töissä keskusteluja ja kuunnellut sivusta, että kyllä suurin osa naisista edelleen odottaa että mies maksaa. Ja jokaisilla käymilläni treffeillä nainen on olettanut että minä maks

Olen tapaillut ihan tavisnaisia eikä ole tullut vastaan yhtäkään kuka olisi halunnut maksaa omat kahvinsa 

Vierailija
852/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa naisilla on ns. Tinder Diet eli käyvät treffeillä ilmaisen ruoan takia. 

Vierailija
853/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuli hirveä poru siitä, että naiset kyllä saavat ryypätä jos haluavat, yhtä hyvin kuin miehet. Naiset valitsevat itse seuransa, ei saa holhota. Naisella on oikeus liikkua missä haluaa, eikä kellään miehellä ole lupa koskea. Eikä poliisi saa syyllistää uhreja. "

No tietysti naiset saavat ryypätä itsensä vaikka kaatokänniin, valita seuransa miten haluavat, liikkua oikeutetusti missä haluavat siinä missä miehetkin eikä kenelläkään ole lupaa koskea naiseen millään oikeutuksella. Tuossa naisen holhoamisessahan on kyse vaan siitä, että "no mitäs ryyppäsit, oma vika. Mitäs lähdit miehen matkaan, oma vika. Mitäs kävelit siellä, oma vika." Jos haluaa holhota naisia, eikä miehiä, jotka niitä ongelmia aiheuttavat koskemalla naiseen ilman lupaa, kannattaa suunnata Iraniin. Siellä saa rellestää naisten oikeuksista välittämättä ihan vapaasti ja saa vaan taputuksia selkäänsä, kun on niin reilu jätkä.

Vaikka nainen makaisi alasti sammuneena keskellä 20 miehen rinkiä, kenelläkään ei ole oikeutta koskea naiseen. Raiskaukzeen syyllistynyt henkilö on tietoisesti tehnyt tämän päätöksen ihan itse, siihen ei ole alaston nainen sammuneena pakottanut millään tavalla. Syy on siksi ainoastaan rikoksen tekijän.

Jos ei olisi, murhatusta voisi sanoa, että mitäs lähti kotoaan kun ulkona on murhaajia. Autokolarissa kuolleelle voi sanoa, että mitäs lähti autolla liikenteeseen, osa kun ajaa humalassa ja keli on liukas. Ryöstön kohteelle poliisi voi sanoa, että mitäs et hankkinut Verisurea tänne ja mitäs lähdit lomalle ja jätit asunnon vahtimatta, ihan oma vika. Kavalluksessa poliisi voi sanoa, että ihan oma vika, mitäs uskot kaiken maailman huijareita, hyvää päivänjatkoa vaan teille. Jos joku varastaa identiteetin, niin sekin on oma vika, mitäs et pysynyt poissa netistä ja mitäs käytit verkkopankkia. Leikkaukseen jos kuolee niin siitäkin voi sanoa, että no mitäs läksit leikkaukseen, kyllähän sinä tiedät, että niissä on aina riski ja joka päivä porukkaa kuolee leikkaukseen, mitä märisette rakkaan kuolemasta, se oli odotettavissa. Jos joutuu nakkikioskilla mätkityksi, niin mitäs läksit perjantaina snägärille, kun siellä tiedettävästi on kännistä porukkaa haastamassa riitaa, ihan oma vika, menepäs siitä kotiisi nyt nukkumaan ja mieti ensi kerralla uudestaan, ihan oma vikasi, ei se hyökkääjä mitään väärää tehnyt.

Vierailija
854/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä AP:n "kiinnostus hiipui" tarkoittaa? Tapailumies oli kuukausien vedätyksen jälkeen lopulta luovuttanut ja siirtynyt paremman naisen syliin?

Ei vaan AP kertoo että hän pihtasi kunnes mies viimein hiipui paremman naisen syliin.

Vierailija
855/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut ihan tavisnaisia eikä ole tullut vastaan yhtäkään kuka olisi halunnut maksaa omat kahvinsa 

Minkähän ryhmän tavisnaisia nämä ovat olleet? Vai ovatko joutuneet pakenemaan kahvilasta henkilökunnan avustamana takaoven kautta, kun treffit ovat käyneet niin ahdistaviksi?

Vierailija
856/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan AP kertoo että hän pihtasi kunnes mies viimein hiipui paremman naisen syliin.

Juuri tuo on monella hitaan etenemisen taustalla. Että ne roskamiehet kyllästyvät ja jatkavat matkaansa, ja kultahiput jäävät.

Vierailija
857/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökyläily ei edellytä seksiä.

Ei, mutta yllättävän helposti sitä ainakin vielä 90-luvulla sai.

Riippuu tietysti myös karisman tasosta. En kyllä tuolloin itsekään ollut mikään roopesalminen.

Hmm, siis sinulla oli karismaa vai mitä tarkoitat tuolla? Salminenhan ei ole mikään kovin viehättävä yksilö. Naisellinen ja jyrsijämäiset kasvot. 

Vierailija
858/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuvittelet, että nämä yhden illan suhteilijat on samoja naisia kuin elämänkumppania etsivät?

Kyllä. Miten muka voisi erottaa näitä naisia toisistaan? Ja tunnen monta naista työni puolesta ja kahvipöydässä käynyt keskusteluja. Ihan normaalia että nainen jakaa piirakkaa jännäreille heti ja sitten kun on poikakaverimateriaalia niin menee vähintään kuukausi että peitto heiluu 

Sinä et ole poikakaverimateriaalia selkeästikään. Eikö sinun siis pitäisi saada heti ensimmäisellä tapaamisella? 

Minusta sinä juttujesi perusteella vaikutat todella jännittävältä tyypiltä, niin jännittävältä etten mitenkään parisuhteeseen kanssasi uskaltautuisi. 

Vierailija
859/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset muutu jännäksi discomieheksi? Niin minä tein. En kadu sekuntiakaan.

Koska en ole pitkä ja komea. 

Mitä jännää on pitkässä ja komeassa? Kuulostaa aika tylsältä. 

Vierailija
860/868 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä maksan aina omat ruokani/kahvini/pääsylippuni. Joskus maksan kysymättä myös miehen osuuden, jos ehdin ensin. En halua jäädä "velkaa" yhdellekään miehelle, minua ei osteta."

#########

Sama täällä, silloin kun vielä treffeillä kuljin. Maksoin aina omani ja joskus vielä miehenkin kahvit/illalliset päälle. Nykyään kun vakituisessa suhteessa niin annan mieheni maksaa, hän tuntuu nauttivan siitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan