Mistä löytyisi mies, joka ei odota "yökyläilyä" ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä?
Viimeisinkin treffikumppani oli etsivinään pitkäaikaista suhdetta, mutta niin vaan kiinnostus hiipui, kun ei päässyt heti kanssani sänkyyn.
Kommentit (868)
Miksi ihmeessä pitkän parisuhteen etsiminen olisi ristiriidassa sen kanssa, että haluaa harrastaa seksiä nopeasti?
Itse olen jokaisen kumppanini kanssa harrastanut seksiä ekoilla treffeillä, koska kemia oli ilmeistä ja molemminpuolista.
Kainostelijoiden tapailusta ei ole koskaan seurannut minulle mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen sitten pitää olla juuri mies?
Todennäköisesti siksi, että ap on heteronainen.
Vierailija kirjoitti:
Lemppaan heti miehen, jollei hän osoita seksuaalista kiinnostusta viimeistään toisilla treffeillä. Tähän asti kaikkia on kiinnostanut.
Toivomasi lainen mies löytyy ainoastaan hautuu maalta.
Kyllä näitä löytyy ihan Tinderistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitkän parisuhteen etsiminen olisi ristiriidassa sen kanssa, että haluaa harrastaa seksiä nopeasti?
Itse olen jokaisen kumppanini kanssa harrastanut seksiä ekoilla treffeillä, koska kemia oli ilmeistä ja molemminpuolista.
Jokaisen kumppanin kertookin hyvin sen, että sinulla ei ole ollut pitkää parisuhdetta. Ehkä juuri siksi, että tunneyhteys on jäänyt rakentamatta ja suhde on perustunut pelkkään fyysiseen vetovoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies tyytyisi pihtariin pitkässäkään suhteessa?
Mies katsokoon peiliin jos kumppani menettää mielenkiintonsa seksiin.
Hyvään seksiin ei kyllästy, mutta siihen todellakin, että mies käyttää naisen vartaloa masturbointiin.
Ja jos arki on miehen vittuilua ja velvollisuuksien laiminlyöntiä, mies saa peräti kenkää.
Ei naisen paneminen ole mitenkään masturbaatiota,
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena vanhana täti-ihmisenä sanoisin, että jos pystyy pitämään toisesta näpit irti kovinkin pitkään deittaillessa, saattaa olla että vetovoima loppuu kokonaan siinä vaiheessa kun niitä vauvoja hoidellaan ja arki painaa päälle.
Kyllä tosi rakkauteen kuuluu vahva fyysinen vetovoima, ja jos alusta alkaen ollaan tosissaan, ei myöskään tarvitse todistella toiselle omaa hyveellisyyttään pidättäytymällä, vaikka mieli tekisi.
Myös vanhana täti-ihmisenä en ole samaa mieltä. Kyllähän se itse tutustuminen pitää hoitaa ensin. Intohimo voi kohdistua myös vääriin tyyppeihin. Eikä ihastuminen tapahdu sormia napsauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena vanhana täti-ihmisenä sanoisin, että jos pystyy pitämään toisesta näpit irti kovinkin pitkään deittaillessa, saattaa olla että vetovoima loppuu kokonaan siinä vaiheessa kun niitä vauvoja hoidellaan ja arki painaa päälle.
Kyllä tosi rakkauteen kuuluu vahva fyysinen vetovoima, ja jos alusta alkaen ollaan tosissaan, ei myöskään tarvitse todistella toiselle omaa hyveellisyyttään pidättäytymällä, vaikka mieli tekisi.Nyt puhutaan ensitreffeistä täysin vieraan ihmisen kanssa. Jos sinä tunnet suurta fyysistä huumaa jo sen johdosta, että joku swaippaa sut Tinderissä, niin... ehkä kannattaisi ymmärtää olevansa vähemmistössä :D
Kuten sanottu, olen vanha täti-ihminen ja olen tutustunut kumppaneihini tosielämässä, usein ystävien kautta. Siksi käsitykseni suhteiden muodostumisesta on jokseenkin naiivi. Mutta kai siellä tinderissäkin voi vaikka kirjoitella?
Kyllä sellaisiakin miehiä löytyy. Varaudu kuitenkin mahdollisiin erektiohäiriöihin tai muihin seksuaalipuolen "erikoisuuksiin".
Sinun pitää löytää mies, joka etsii muutakin kuin vain seksiä. Sinun pitää löytää mies, joka pitää sinusta paljon, niin paljon, että ajattelee, että haluaa ehkä seurustella kanssasi.
Seksiä heti vonkaavat kannattaa ohittaa.
Setämiehelle kelpaa päiväkahvitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Kyse ei ole kainostelusta, vaan siitä, että kaikki eivät syty nappia painamalla niin kuin sinä. Moni tarvitsee pohjalle tunnesidettä, luottamusta jne. ennen kuin haluaa seksiä. Itse en pysty kuvittelemaan edes riisuutumista täysin tuntemattoman ihmisen edessä. Puhumattakaan, että antaisin hänen kosketella minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin ei kyllästy, mutta siihen todellakin, että mies käyttää naisen vartaloa masturbointiin.
Ja jos arki on miehen vittuilua ja velvollisuuksien laiminlyöntiä, mies saa peräti kenkää.
No, jos sua kiinnostaa vaan oma nautintosi, etkä ole millään lailla tunnepuolella läsnä...
Oleellista on se, saatko miehen tuntemaan itsensä halutuksi, vaikka seksiä ei olisi tiedossa vielä toisilla tai kolmansillakaan treffeillä. Itselläni ainakin kiinnostus lopahtaa, jos en koe olevani naisen silmissä haluttava. Sillä ei ole sinänsä merkitystä kuinka kauan siihen ensimmäiseen seksikertaan menee. Toki aika selkeä merkki haluttavuudesta on, jos siihen seksiin päädytään niillä toisilla tai kolmansilla treffeillä, mutta voi sen haluamisen osoittaa muinkin keinoin.
Anna jo sitä pillua, en jaksa enää esittää 👅
😘
-Nro.2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on sinulle vain naisen panemista, on aika turha ihmetellä, miksi sitä kumppania ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat erilaisia. Kyse ei ole kainostelusta, vaan siitä, että kaikki eivät syty nappia painamalla niin kuin sinä. Moni tarvitsee pohjalle tunnesidettä, luottamusta jne. ennen kuin haluaa seksiä. Itse en pysty kuvittelemaan edes riisuutumista täysin tuntemattoman ihmisen edessä. Puhumattakaan, että antaisin hänen kosketella minua.
Juuri näin. Olisi traumaattinen kokemus mulle. Mitään iloa en siitä saisi.
Vierailija kirjoitti:
Miten kainostelu liittyy siihen, ettei ole heti kättelyssä haarat levällään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kumppanin kertookin hyvin sen, että sinulla ei ole ollut pitkää parisuhdetta. Ehkä juuri siksi, että tunneyhteys on jäänyt rakentamatta ja suhde on perustunut pelkkään fyysiseen vetovoimaan.
On ollut, ja on nytkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat taas näitä lievästi toksisia sukupuolisteteotypioita. Miehen pitää pyydellä seksiä ja naisen pitää kieltäytyä, kunnes lopulta sinnikäs ritari palkitaan seksillä. Seksi saa heti suhteen alusta kummallisen välinearvon, jota sillä ei 2020-luvulla pitäisi enää olla.
-täti-ihminen
---
Sulla on aika outo käsitys seksistä, jos se on mielestäsi joku hiton palkinto. Normaalisti ihmisille seksi on intiimi tapahtuma, johon tarvitaan muutakin yhteyttä kuin se, että himottaa. Vielä normaalimpaa on se, että seksiin ei painosteta, vaan sitä harrastetaan vasta kun MOLEMMAT ovat siihen aidosti valmiita. Silloin seksi on nautinnollista molemmille eikä sillä ole mitään välinearvoa.
Ihminen ei ole kone. Välillä tekee mieli, välillä ei. Tuntuu todella oudolta, jos valmius seksiin vaatii vähintään kolmet treffit tai tietyn määrän vieressä nukkumista. Väistämättä tulee sellainen olo, että tässä nyt testaillaan ihmistä sen sijaan että aidosti tutkailtaisiin, että miltä nyt tuntuu.
Pakkohan ei ole kenenkään koskaan seksiä harrastaa, toki suotavaa että sen tekee myös kumppanilleen selväksi.
-se täti-ihminen.
Joku täällä mainitsi, että haluaa yökyläillä miehen kanssa ilman intiimiä kanssakäymistä, jotta voi varmistua siitä että tämä on suhteeseen kypsä mies eikä mikään pikkupoika.
Ymmärrän kyllä tutustumisen tärkeyden, mutta lievästi riskaabelilta kuulostaa tuollainen yökyläilyyn ihmisen kanssa, jota ei koe tuntevansa. Eikö ennemmin kannattaisi tutustua vaikka kahvilassa?
-täti-ihminen.