Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?

Vierailija
20.11.2024 |

Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.

Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.

Avaatko sinä myös hänelle ovet ja kannat hänen puolestaan painavat kassit? Jos teet näin, niin oikein hyvä.

Itse odotan miehiltä samaa kohteliaisuutta kuin mitä minäkin osoitan heille. Se on tasa-arvoa.

Avaan kaikille oven sukupuolesta riippumatta. Kannan painavat kassit, jos taakan kantaja on heikompi kuin minä, esimerkiksi vanha äitini. Mutta jos olemme mieheni kanssa esimerkiksi ostoksilla, mieheni ottaa itsestään selvästi painavammat kassit kantaakseen, sillä hän on minua vahvempi. Onko tämä sinulle jonkinlainen uusi ja ihmeellinen asia?

Vierailija
42/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.

Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.

Avaatko sinä myös hänelle ovet ja kannat hänen puolestaan painavat kassit? Jos teet näin, niin oikein hyvä.

Itse odotan miehiltä samaa kohteliaisuutta kuin mitä minäkin osoitan heille. Se on tasa-arvoa.

Olen eri, mutta jos syystä x ennätän ennen miestä ovelle, niin totta kai pidän hänelle ovea auki enkä lampsi röyhkeästi itse sisälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Arvostus ansaitaan. "

Arvostus ansaitaan mutta hyvää käytöstä ei tarvitse ansaita. Olen itse kohtelias ja korrekti myös kaikkein mulkuimpiakin kanssaihmisiäni kohtaan vaikka he eivät mitään arvostustani todellakaan ansaitse.

Vierailija
44/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes treffeille en lähtenyt sellaisen kanssa joka arvostelee lihavia ihmisiä tai tenttaa urheiluharrastusta. Vaikka olen hoikka, laitoin bioon etten harrasta urheilua. Pinnallisimmat öykkärit karisivat pois. Nyt siis parisuhteessa

Vierailija
45/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mies puhui itsestään tunnin, ei kysynyt minusta koko aikana mitään. Näitä tyyppejä ollut useita

- vaatteet haisi hometalolta

- 3 lasta, joista nuorin 4v. Mies oli kuitenkin 50v. Omat lapseni on jo aikuisia.

- Mies jäänyt jumiin jonnekin nuoruuden menestykseensä. Toinen oli jääkiekkoilija, toinen muusikko

-epäsiisti olemus. Treffeille voisi laittaa puhtaan paidan

-selvisi, ettei mies osaa sanaakaan englantia. 

Vierailija
46/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonväriset toppasormikkaat 

Vierailija
47/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treffaillut aikana ennen somea eli pettymyksiltä on pystynyt välttymään jo sillä, ettei lähde treffeille matalalla kynnyksellä. Noin on käynyt vain kerran, sokkotreffeillä, ja silloin mies vastaili yksisanaisesti. 

Muista treffeistä onkin sitten kehittynyt suhde.

Vierailija
48/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käydä treffeillä, kun eivät naiset treffaa muita kuin 180 cm ja väh. 8/10 naamaltaan olevia miehiä?

Joo yksikään alle 180cm pitkä mies ei ole parisuhteessa eikä ole saanut perhettä. 

Nimimerkillä alle 180cm pitkän miehen tytär

Vierailija
49/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa, jos mies kokee olevansa toisen yläpuolella? 

Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahdistelusta kun kyttää edellä menevän persettä jne. Koska #metoo. Milloin te naiset opitte että kannattaa varoa mitä pyytää koska se saattaa toteutua.

Vierailija
50/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on itsestään selvää, että mies kantaa painavat ostoskassit. Kaupassa mies pakkaa ostokset ja vaikka kuinka olen sanonut, että jakaa ostoksia useampiin kasseihin, koska niitä on silloin helpompi kantaa, niin hän tunkee ne täyteen. No, itsepä ne kantaa.

Minä olen aikoinaan käynyt hyvin usein kaupassa vauvan ja taaperon kanssa, kuljettanut ostokset ja huolehtinut lapsista samaan aikaan. Olen tehnyt siinä oman osani.

Vierailija
51/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahdistelusta kun kyttää edellä menevän persettä jne. Koska #metoo. Milloin te naiset opitte että kann

Wtf 😂😂

Vierailija
52/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahdistelusta kun kyttää edellä menevän persettä jne. Koska #metoo. Milloin te naiset opitte että kann

Anna mä arvaan: olet sinkku? :D :D :D

Vierailija
53/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, että jos sinä joskus pääset treffeille, sinä alat vaatia naiselta pllua ihan siitä syystä, että pidit hänelle kahvilan ovea auki.

Vierailija
54/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sitä on "mies", jonka kanssa tuskin kukaan haluaa treffeille.

Vierailija
55/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ruma ja lihava

Vierailija
56/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ole kyse. Se joka oven avaa, menee siitä. Tkana tulevat voivat avata myös itse itselleen oven. Tasa-arvoa. Mikäli toinen tulija olisi myös mies ja oven avaaja siis mies niin silloin voi päästää takaa tulevan ensin mutta jos se on nainen niin miehen kannattaa mennä itse ensin ettei tule mitään tasa-arvo draamaa ja syytetä ahdistelusta kun kyttää edellä menevän persettä jn

"Anna mä arvaan: olet sinkku? :D :D :D"

Joo mutta ihan vain sen takia, että olen alle 180cm pitkä! 

Vierailija
57/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusitte tasa-arvoa, ette etuoikeutta. 

Aina jaksaa huvittaa miten vauvamiesten ratkaisu tasa-arvoon ei olekaan kohdella kaikkia yhtä hyvin, vaan kohdella kaikkia yhtä huonosti. 

Ja naiset kohtelevat miehiä hyvin? 😏

Ja naiset kohtelevat naisia, miehiä ja lapsia hyvin?

Vierailija
58/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli yksi tyyppi, joka oli viesteissä todella hurmaava ja kiva, kasvotusten fiksu ja kivat jutut kaikin puolin, ihan kivan näköinenkin ja hyvässä kunnossa, oli urheillut koko elämänsä. Järkkäsi todella mukavat treffit, oli hakenut kahvilasta ihanat eväät piknikille ja pakkasi mukaan viltin ja kaikki, istuttiin aurinkoisena kesäpäivänä siinä ja juteltiin ja herkuteltiin. "Se jokin" jäi vaan aivan täysin puuttumaan. En tuntenut yhtään mitään kiinnostusta, onko se sitten kemia-asia vai mikä. Kun katsoin häntä silmiin niin tuntui kuin oisi jutellut työkaverin kanssa niitä näitä.

Nykyisen miesystävän kanssa ekat treffit oli pikainen lounas keskustassa, juteltiin vaan ja sanottiin moikat. En silloinkaan tuntenut mitään suurta ihastumista, mutta tiesin, että tässä on potentiaalia. Tokista treffeistä asti oltu tiiviisti yhdessä ja tapailtu vaan toisiamme.

Minulla on käynyt myös samoin. Toisessa ei todellakaan ole välttämättä mitään vikaa, vaikka "se jokin" jää uupumaan. Voi myös olla, että toinen ajattelee myös samoin ja käytös on puolin ja toisin sellaista, ettei nyt vaan lähde kipinät sinkoilemaan. 

Vierailija
59/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käydä treffeillä, kun eivät naiset treffaa muita kuin 180 cm ja väh. 8/10 naamaltaan olevia miehiä?

Joo yksikään alle 180cm pitkä mies ei ole parisuhteessa eikä ole saanut perhettä. 

Nimimerkillä alle 180cm pitkän miehen tytär

Jep. Naurattaa tämä palstainceleiden täysin todellisuudesta irrallaan oleva päähänpinttymä, jonka voi todeta vääräksi ihan kenen tahansa omassa lähipiirissä. Meillä mies on perheen lyhin, sekä minä että lukioikäiset lapset häntä pidempiä. 

Vierailija
60/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo puhelussa ennen treffejä: tuli puheeksi, että pelkään hiiriä. "No minäpä laitan niitä sinun sänkyyn, höhhöhhöö". Ei tavattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan