Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiesit treffeillä, ettei mies kelpaa kumppaniksi?

Vierailija
20.11.2024 |

Itsellä tämä: avasi ravintolan oven, mutta astuikin sisään ennen minua

Kommentit (201)

Vierailija
21/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän huumorintajut ei natsanneet. 

Vierailija
22/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet, epäsiistihköt vaatteet ja likaiset hiukset. Olin toki nähnyt hänet jo aiemmin, mutta luulisi, että siistisi itsensä kun mennään ulos syömään.

Vierailija
24/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli yksi tyyppi, joka oli viesteissä todella hurmaava ja kiva, kasvotusten fiksu ja kivat jutut kaikin puolin, ihan kivan näköinenkin ja hyvässä kunnossa, oli urheillut koko elämänsä. Järkkäsi todella mukavat treffit, oli hakenut kahvilasta ihanat eväät piknikille ja pakkasi mukaan viltin ja kaikki, istuttiin aurinkoisena kesäpäivänä siinä ja juteltiin ja herkuteltiin. "Se jokin" jäi vaan aivan täysin puuttumaan. En tuntenut yhtään mitään kiinnostusta, onko se sitten kemia-asia vai mikä. Kun katsoin häntä silmiin niin tuntui kuin oisi jutellut työkaverin kanssa niitä näitä.

Nykyisen miesystävän kanssa ekat treffit oli pikainen lounas keskustassa, juteltiin vaan ja sanottiin moikat. En silloinkaan tuntenut mitään suurta ihastumista, mutta tiesin, että tässä on potentiaalia. Tokista treffeistä asti oltu tiiviisti yhdessä ja tapailtu vaan toisiamme.

Vierailija
25/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen mukainen käytös on tasa-arvoa mitä naiset ovat itse halunneet. Mikäli ei olisi mennyt ensin olisi syytetty eriarvoistamisesta ja sukupuolten välisestä erottelusta. Tasa-arvo ei tarkoita etuoikeuksia ja siihen naisten nyt vaan pitää totutella koska itse olette tunnekuohuissanne juuri sitä asiaa ajaneet.

Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.

Vierailija
26/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka tunnekuohuaa, olet sinä. Kuuluu normaaleihin käytöstapoihin päästää toinen ensin jos ehtii ovelle ekana, ihan sukupuolesta riippumatta. Meillä töissä ne on vain alakerran teinit jotka läimivät ovea naamalle ja tulevat siitä jonoissa läpi kun itse sitä pitää auki, aikuiset osaavat jo toimia oven kanssa. 

Vierailija
27/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kommentit kun luki läpi, niin ne voi tiivistää yhteen virkkeeseen: Treffikumppanilla ei ollut hallussa edes kaikkein alkeellisimmat perusasiat: Käytöstavat, pöytätavat, vuorovaikutustaidot? Ja kaikki nuo pystyy hankkimaan aivan ilmaiseksi, ei maksa mitään.

Ja kun on kyse aikuisista ihmisistä, ei varmaan kukaan halua ottaa hommakseen opettaa tuollaisia apinatason valmiuksia toiselle.

Vierailija
28/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusitte tasa-arvoa, ette etuoikeutta. 

Aina jaksaa huvittaa miten vauvamiesten ratkaisu tasa-arvoon ei olekaan kohdella kaikkia yhtä hyvin, vaan kohdella kaikkia yhtä huonosti. 

Arvostus ansaitaan. Huvittavampaa on se, että ilmeisesti sinä kuvittelet ansaitsevani esimerkiksi minulta hyvää kohtelua vaikkemme edes tunne etkä ole tehnyt myöskään mitään hyväkseni. Minulle tasa-arvo on sitä että jokainen saa panostustaan vastaavan määrän, ei että kaikki saavat saman verran.

Vierailija
29/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ensi, vaikka...

Anteeksi huono vitsi, ajatukset peiton alla.

Vierailija
30/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kommentit kun luki läpi, niin ne voi tiivistää yhteen virkkeeseen: Treffikumppanilla ei ollut hallussa edes kaikkein alkeellisimmat perusasiat: Käytöstavat, pöytätavat, vuorovaikutustaidot? Ja kaikki nuo pystyy hankkimaan aivan ilmaiseksi, ei maksa mitään.

Ja kun on kyse aikuisista ihmisistä, ei varmaan kukaan halua ottaa hommakseen opettaa tuollaisia apinatason valmiuksia toiselle.

Just tämä. Kyllä minä arvostan miellyttävää ja kohteliasta käytöstä - ei vain minua kohtaan, vaan myös vaikka ravintolan henkilökuntaa kohtaan, jos ravintolassa ollaan. Inhoan ylikaiken ylimielisyyttä ja töykeyttä. Ja tällaisia ihmisiä löytyy Suomesta PALJON! 

Vierailija
31/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaat käytöstavat eivät sulje tasa-arvoa millään tavalla pois. MInulla on mies, joka avaa ovet ja kantaa painavat kassit. Hän on sekä kohtelias että tasa-arvoinen. Pyri samaan.

Avaatko sinä myös hänelle ovet ja kannat hänen puolestaan painavat kassit? Jos teet näin, niin oikein hyvä.

Itse odotan miehiltä samaa kohteliaisuutta kuin mitä minäkin osoitan heille. Se on tasa-arvoa.

Vierailija
32/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli juuri eronnut kolmen lapsen isä, vaikka oli nuori.

Vierailija
33/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksaa huvittaa miten vauvamiesten ratkaisu tasa-arvoon ei olekaan kohdella kaikkia yhtä hyvin, vaan kohdella kaikkia yhtä huonosti. 

Arvostus ansaitaan. Huvittavampaa on se, että ilmeisesti sinä kuvittelet ansaitsevani esimerkiksi minulta hyvää kohtelua vaikkemme edes tunne etkä ole tehnyt myöskään mitään hyväkseni. Minulle tasa-arvo on sitä että jokainen saa panostustaan vastaavan määrän, ei että kaikki saavat saman verran.

Kaikista huvittavinta tässä on se, että todennäköisesti olet kehittänyt tuon ansaintateorian siitä ajatusvirheestä, että arvostus ja normaalit käytöstavat olisivat sama asia, ihan sillä perusteella, että ihmiset kohtelevat sinua sen mukaan miten sinä kohtelet heitä.

Vierailija
34/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa, jos mies kokee olevansa toisen yläpuolella? 

Vierailija
35/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kemiat kohdanneet. Jos miehen jutut tuntuvat olevan jostain ihan muulta planeetalta kuin omat niin ei siinä oikein synny yhteyttä.

Vierailija
36/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos peruslähtökohtana on kohdella tuntemattomia epäystävällisesti, niin ei siinä ikinä itsekään saa muuta kohtelua.

Vierailija
37/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhutaan tuntemattomista ja puolitutuista, joita tulee kohdella kohteliaasti ja arvostavasti ihan oletuksena, koska et tiedä heistä mitään. Noloa se on olla röyhkeä ja epäkohtelias jos myöhemmin selviää, että se olisi ollut tuleva pomosi, jonka odotit kerjäävän arvostustasi.

Eikö sinulla ollut isää vai oliko se vaan niin huono, ettei kertonut sitäkään, miten maailmassa ollaan. 

Vierailija
38/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää käytöstä ja sivistystä on nimenomaan se että kohteliaisuus ei ole joku lahja jonka toinen saa vasta kun osoittautuu sen arvoiseksi. Kohtelias sivistynyt ihminen on muille hyvä vaikka nämä eivät sitä aina ansaitsisikaan.

Vierailija
39/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoisessa Ruotsissa miehet kuitenkin avaavat oven naiselle ja auttavat raskaiden kantamusten kanssa. 

Vierailija
40/201 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä, että et ole itse ansainnut kenenkään arvostusta. Arvaan, että näin on ollut jo vuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi