Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1741/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin liu'uttaa kättä pitkin kaivatun paljasta selkää, samalla takaapäin kaulalle suudellen. Sitten jämerä ote lantiosta ja napakka läimäys pakaroille. Siitäs sait, kun olet niin pitkään katsellut vihjailevasti...

Aika hot! Milloinkohan ajattelit tulla toteuttamaan nämä halusi... 🤭😉

Sitten kun saan kutsun.

Vierailija
1742/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JP

Kuulemma pettäjä ja pahoinpitelijä.

Aika hyvin pelkän Jiin ja Peen perusteella, tietämättä edes sukupuolta. #kaivataankohansamaa? 

Let's go lehmät, navetta palaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Miltä kumppaniksi näyttää?

Lyhyt vaaleahko, naisellinen polkkatukka, lihaksikas ja jäntevä vartalo, vaikka on jo 45v, minua 3 senttiä pidempi. Kauniit, täyteläiset luomurinnat. Mutta kuule: nämä ovat kaikki vain bonusta. Mistä tykkään on seikkailijuus, sinnikkyys, älykkyys (yksi älykkäimmistä tapaamistani, tietää tyyliin kaikesta kaiken), luotettavuus, vttumainen huumorintaju, jolla ei silti koskaan loukkaa ketään. Sydämiä sinne, kumppanini. Hlvetinmoinen ikävä. 

🤣🤣🤣

Anteeksi, mutta en ymmärrä mille naurat?

Kateellinen 

Vierailija
1744/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinalle terveisiä pohjoiseen 🥰

1745/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tullut siihen tulokseen, että ihmismieleen on sisäänrakennettu kaipuu toiseen ihmiseen. Tajusin, että itsellä on ollut jo teinistä lähtien joku kaivattu, vaikka olenkin seurustellut ihan eri ihmisten kanssa. Pikaisella laskutoimituksella minulla on ollut viisi eri kaivattua elämäni aikana. Kun on tullut uusi, entinen on häipynyt mielestä.

Eipä siis mitään hätää. Tämä asia on hyvä tiedostaa kuitenkin. Kaivatut pitää jättää omaan arvoonsa ja hyvin voi seurustella muiden kanssa samaan aikaan kun kaipaa.

Elämä on epäreilua. Varsinkin kun ne jotka ovat luotu toisilleen eivät saa olla toistensa kanssa 🥺

Vierailija
1746/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaita odotan.

En tiedä minä päivänä hän on syntynyt, joten en tiedä mitä kuuluisi odottaa. -maanantai

Vierailija
1747/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaita odotan.

Mitä silloin tapahtuu?

Vierailija
1748/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan mun miestä ja sitä, että hän rakastaisi mua niinkuin rakasti silloin kun tavattiin. Kaipaan sitä ettei hän aina laittaisi omia tarpeitaan ja itseään ensin. Kaipaan sitä puolisoa joka pyytää anteeksi ja lohduttaa jos mulla on paha olla. 

Miksi kenenkään pitäisi pyytää sinulta anteeksi sinun pahaa oloa? Jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan.

Niin, siis kaipaan sitä että hän pyytää anteeksi kun on haukkunut minua esim. v tun idiootiksi. Mielestäni sellaista täytyy pyytää anteeksi. Ainakin minulta. Olen sellainen ihminen, että tulen surulliseksi kun ei pyydetä 

Vierailija
1749/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?

En eikä ole enää kaivattua 

silmät aukesi ja hyvä niin. Onneksi tajusin, että kaipaukseni oli toksista ja ihmiseen, joka ei välitä minusta tai ajattele minun parastani. 

Miten asia selvisi sinulle? Realistisesti ajateltuna omakaan kaivattuni ei ajattele minun parastani, vaikka ehkä välittää hiukan.

Selvisi niin että päin naamaa sanoi, ettei tekemilläni asioilla ole merkitystä tai väliä kenellekään. Kukaan, joka välittäisi toisesta, ei sanoisi niin. 

Vierailija
1750/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaan 😍

Vierailija
1751/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan mun miestä ja sitä, että hän rakastaisi mua niinkuin rakasti silloin kun tavattiin. Kaipaan sitä ettei hän aina laittaisi omia tarpeitaan ja itseään ensin. Kaipaan sitä puolisoa joka pyytää anteeksi ja lohduttaa jos mulla on paha olla. 

Miksi kenenkään pitäisi pyytää sinulta anteeksi sinun pahaa oloa? Jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan.

Niin, siis kaipaan sitä että hän pyytää anteeksi kun on haukkunut minua esim. v tun idiootiksi. Mielestäni sellaista täytyy pyytää anteeksi. Ainakin minulta. Olen sellainen ihminen, että tulen surulliseksi kun ei pyydetä 

Ei tuossa anteeksipyyntö riitä, vaan pitäisi erota. Ei ole tervettä tuollainen. Voimia sinulle

Vierailija
1752/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin näin. Pahan mielen aiheuttaja pyytää anteeksi, jos yhtään on mitään päässään. Tämäkin alapeukutettiin kun ihmettelin tuota kommenttia vain omasta vastuustaan edellä. Ja aivan oikein luin. Tsempit Ap:lle, laita ne rajat.

Vierailija
1753/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua prinssi 🤴

Vierailija
1754/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdäänkö kaivattu kohta kirjastossa 😘?

Ei nähty...kävin kyllä.

Vierailija
1755/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?

Jossain vaiheessa oli hyvin voimakas tunne, et lukee ja kirjoittaa, ei välttämättä mulle. Viimeksi näin tuntui toissa päivänä klo 18 jälkeen. Ei olla irl yhteydessä hänen halusta.

Sen verran tiedän, et mua välillä kaipaillaan.

Satuin olemaan tuolla silloin... Tuo viimeinen lauseesi. Mistä tiedät, että hän kaipaa sua? Näetkö tätä kaivattua livenä? Tai onko teillä jotain yhteisiä tuttuja/some kontakti?

Vierailija
1756/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hups sanoitkin, että ette ole irl yhteydessä

(edelliseen)

Vierailija
1757/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä sanon sulle että päivää onko näkynyt kalaa ja sä vastaat että

Tässä.

Vierailija
1758/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaan 😍

Tanssitaan vaan! Laitetaan valoja pienemmälle ja kääritään matot rullalle.

Vierailija
1759/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

The hair 😍 (älä kiusi minnuu) 

Vierailija
1760/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääritään valot ja laitetaan matot pienemmälle.

Ketju on lukittu.