Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
1721/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?

Hän on joskus ollut täällä ja kaipaa tai on ainakin kaivannut jotakuta, mutta kohde saattaa olla joku muukin kuin minä. Tai ehkä hän vain kiusaa minua, koska olen joskus kertonut tunteistani hänelle. Halutessaan hän pystyisi edelleen ottamaan yhteyttä oikean elämän puolella.

Vierailija
1722/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaivattusi huomannut että olet ihastunut häneen?

Varmasti

Jep. Täällä kaikkien kaivatut tietävät VARMASTI katseesta ja säästä puhumisesta, tmv. arkipäiväisestä, että nyt on vihreää valoa, joten pallot ovat kaivattujen kentillä. 

Eivät kaikkien. Pallo on minulla, enkä käytä sitä. Sivusta

Tää on mun kaivattu 😢

En ole. Kaivattu tietää ja on mennyt jo eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna 😚

Mutta mikä on ensimmäinen nimi?

Vierailija
1724/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Mikä sai sinut ihastumaan kaivattuusi?

Vierailija
1725/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä mitä hän ajattelee musta enkä toivo meidän välille mitään. Aivan sama oliko koskaan ihastunut vai ei, ei sillä ole väliä. Kaikki on aivan sama. Ei kuvitelmia. 

Vierailija
1726/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin liu'uttaa kättä pitkin kaivatun paljasta selkää, samalla takaapäin kaulalle suudellen. Sitten jämerä ote lantiosta ja napakka läimäys pakaroille. Siitäs sait, kun olet niin pitkään katsellut vihjailevasti...

Aika hot! Milloinkohan ajattelit tulla toteuttamaan nämä halusi... 🤭😉

Vierailija
1727/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Miltä kumppaniksi näyttää?

Lyhyt vaaleahko, naisellinen polkkatukka, lihaksikas ja jäntevä vartalo, vaikka on jo 45v, minua 3 senttiä pidempi. Kauniit, täyteläiset luomurinnat. Mutta kuule: nämä ovat kaikki vain bonusta. Mistä tykkään on seikkailijuus, sinnikkyys, älykkyys (yksi älykkäimmistä tapaamistani, tietää tyyliin kaikesta kaiken), luotettavuus, vttumainen huumorintaju, jolla ei silti koskaan loukkaa ketään. Sydämiä sinne, kumppanini. Hlvetinmoinen ikävä. 

Vierailija
1728/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👋💐🌹🥀🌸🏵🌻

Vierailija
1729/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Älä jaksa. 

Vierailija
1730/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kosketus. Ikinä kukaan ei ole osannut koskea sillä lailla.

Vierailija
1731/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Lyhyt vaaleahko, naisellinen polkkatukka, lihaksikas ja jäntevä vartalo, vaikka on jo 45v, minua 3 senttiä pidempi. Kauniit, täyteläiset luomurinnat. Mutta kuule: nämä ovat kaikki vain bonusta. Mistä tykkään on seikkailijuus, sinnikkyys, älykkyys (yksi älykkäimmistä tapaamistani, tietää tyyliin kaikesta kaiken), luotettavuus, vttumainen huumorintaju, jolla ei silti koskaan loukkaa ketään. Sydämiä sinne, kumppanini. Hlvetinmoinen ikävä. 

🤣🤣🤣

Vierailija
1732/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Se tapahtui varkain. Jotenkin tykkäsin hänen tavastaan olla rehellisesti juuri sitä mitä oli. Tietynlainen suoruus teki vaikutuksen. En minä pitkään aikaan ajatellut hänestä romanttisesti. Tykkäsin vain hemmetin paljon koko tyypistä. Joskus pitkä aika tutustumisen jälkeen tajusin, että minähän kaipaan häntä ja jopa rakkaudellisia tunteita oli herännyt. Niistä olen yrittänyt vimmalla päästä eroon. Syystä että? No niitä on sata. 

Vierailija
1733/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

🤣🤣🤣

Anteeksi, mutta en ymmärrä mille naurat?

Vierailija
1734/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin hänen hömelöön nössöytyeensä ja siihen että huomasin miten tossun alla joku voikaan olla. 

Vierailija
1735/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita odotan.

Vierailija
1736/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Uskotko kaipauksesi kaipaavan sinua täällä ?

En eikä ole enää kaivattua 

silmät aukesi ja hyvä niin. Onneksi tajusin, että kaipaukseni oli toksista ja ihmiseen, joka ei välitä minusta tai ajattele minun parastani. 

Miten asia selvisi sinulle? Realistisesti ajateltuna omakaan kaivattuni ei ajattele minun parastani, vaikka ehkä välittää hiukan.

Vierailija
1737/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maanantaita odotan.

Minä perjantain pikkujouluja. En tiedä tuleeko ihastus, mutta toivon sitä.

1738/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Äidillinen luonto 

Vierailija
1739/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon on jo ensi vuodelle suunnitelmia. Ja niitä odotan innolla. Iloiset sattumat tätä maustaisi ja toiveena näkeminen ja enempi tutustua. Saisinkohan sut elämääni vai onko rakkauden tunteideni vähitellen tarkoitus  hiipua. Että sä kävit ja opetit ja edelleen jatkan matkaani yksin. On jotain mitä en oo koskaan tehnyt, mutta näyssä tapahtui sun kanssa. Kävitköhän sittemmin Balilla, olisi kivaa kuulla, ihana. Mua kutsuu Malaga. 😸

Tämäkään ei minun. E

Junalauta nyt lopetat tuon typerän floodaamisen jo. Täällä ei kenekään tarvitse erikseen ilmoitella mitkä kaikki viestit eivät ole itse kunkin kirjoittamia. Täällä katsos arvon sinpleton käy MONIA ihmisiä ja kaikki muut paitsi sinä pattipää ymmärtävät sen eivätkä oleta mitään kenenkään kirjoittamaksi ilman erittäin

Kirjoitat sivusta. Ei anna lainata tuolla alempaa. Turhaan alapeukutatte. Ap halusi korjata asian ja ihan oikein. Terveisiä ihanalle naiselle. Sinussa on tiikeriä ja leijonaa ja pidän siitä. Irl kohtaat rakkauden.

Vierailija
1740/7634 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa nähdä kaksin viimeksi oli häiriötekijöitä

Tämän voin alleviivata.

Ketju on lukittu.